Hoofdcategorieën
Topicacties

i-mate SPL

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

WOW whibbit!!!! Dit is een zeer ernstig staaltje van de onkunde van i-mate. Héél erg! Allereerst die time-out actie. Flikken ze iedere keer als je een andere vraag stelt dan hoe het weer daar is. Vervolgens je verwijzen naar een ROM?? Niets van waar. Wat jij hebt gedownload is een customization pack. Niets anders dan wat software en homescreens om de i-mate look erin te zetten. Waarschijnlijk zit er ook een virusscanner in. Nee, daarmee zijn je problemen verholpen... NOT!
Er ìs nog geen nieuwe ROM voor de i-mate beschikbaar. Het toestel verkoopt voor geen meter omdat het een baggerapparaat is dat door geen enkele test van een andere netwerkprovider heen komt. Héél misschien komt er een WM6 update voor uit, maar daarmee zijn de problemen met de radio nog niet per definitie opgelost.

Ik ben er klaar mee. Nooit weer een i-mate toestel omdat die echt de slechtste support van de wereld hebben. Altijd al gehad en een nieuwe website brengt daar geen verandering in. Ik ga Rabo Mobiel vragen m'n geld terug te geven. Na 3 kl**ten toestellen mag ik dat best verlangen vind ik. Jammer maar helaas...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Reg. datum: 20 februari 2007

Wat is dan de warez? Het tooltje om de registry te unlocken? Leg me dat eens uit dan kan ik het weerleggen als ik begrijp wat je bedoelt..
quote:
whibbit schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:43:
[modbreak]Da's geen zuivere koffie. We zien hier liever geen warez! :)[/]

Powered By Mozilla

Waarschijnlijk had hij een linkje naar TomTom,
Tooltje om het register te unlocken bestaat trouwens niet, jij bedoeld het application unlock tooltje, en die is wel legaal, het verbreekt gewoon de protection voor de user.

de leven is hard

Reg. datum: 18 februari 2007

Nee, ik had een linkje naar tomtom 5.2 neergezet op usenet, ik begrijp wel waarom hij eraf is gehaald

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
roma0803 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 06:58:
WOW whibbit!!!! Dit is een zeer ernstig staaltje van de onkunde van i-mate. Héél erg! Allereerst die time-out actie. Flikken ze iedere keer als je een andere vraag stelt dan hoe het weer daar is. Vervolgens je verwijzen naar een ROM?? Niets van waar. Wat jij hebt gedownload is een customization pack. Niets anders dan wat software en homescreens om de i-mate look erin te zetten. Waarschijnlijk zit er ook een virusscanner in. Nee, daarmee zijn je problemen verholpen... NOT!
Er ìs nog geen nieuwe ROM voor de i-mate beschikbaar. Het toestel verkoopt voor geen meter omdat het een baggerapparaat is dat door geen enkele test van een andere netwerkprovider heen komt. Héél misschien komt er een WM6 update voor uit, maar daarmee zijn de problemen met de radio nog niet per definitie opgelost.

Ik ben er klaar mee. Nooit weer een i-mate toestel omdat die echt de slechtste support van de wereld hebben. Altijd al gehad en een nieuwe website brengt daar geen verandering in. Ik ga Rabo Mobiel vragen m'n geld terug te geven. Na 3 kl**ten toestellen mag ik dat best verlangen vind ik. Jammer maar helaas...
IK doe met je mee. Ondanks dat ik bij elk nieuw toestel ook weer een BT headset geleverd krijg door Rabomobiel begin ik het nu bij het 3e toestel ook aardig zat te worden.

PSN id hvandervelden

Ik heb er hier ook 2 liggen (vriendin werkt bij rabo)
Maar ik heb op beide problemen met sms-en voor de rest werkt alles tot op heden nog wel goed maar sms-en wil zeer vaak niet lukken vaak niet aankomen vaak niet verzonden en noem maar op. Dit is echt te gek voor woorden. Als ik al die klachten hierzo lees ben ik niet de enige met problemen.

iemand een oplossing voor ons probleem ?
netwerk is debitel kpn overigens.

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3Gs 16 Gb Black/ ACER Aspire 7520G-502G32Mi / ACER Aspire One A150-1GB / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii

Reg. datum: 11 augustus 2004

Goededag,
die van mij is te koop, SPL-imate.
3 weken in bezit, nog geen gebruikerssporen, met 1gb kaart.

Ik denk niet dat je er goed aan doet om hem op dit forum te koop neer te zetten.
Na het forum gelezen te hebben krijg je er niet veel voor:)
Probeer marktplaats ofzo, daar kun je nog rond 150 euro vangen.

Reg. datum: 11 augustus 2004

quote:
whibbit schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:16:
Ik denk niet dat je er goed aan doet om hem op dit forum te koop neer te zetten.
Na het forum gelezen te hebben krijg je er niet veel voor:)
Probeer marktplaats ofzo, daar kun je nog rond 150 euro vangen.
Nou, is leuk telefoon hoor... :)
Ik heb nog een samsung sgh D900 en vergeleken daarmee is deze foon
maar een beetje minder...

Reg. datum: 07 april 2002

Nou ik heb voor de imate wel goede woorden over hoor. Alles werkt tot nu toe gewoon keigoed.... behalve navigatie.... ik ben ermee gestopt (heb me i-paq ook nog)
Bellen, sms, internet, synchro.... alles werkt verderperfect.
Er zullen al veel spl's over de toonbank zijn gegaan en de positieve dingen hoor je vaak minder dan de negatieve dingen. ;)

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
waardd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:29:
Nou ik heb voor de imate wel goede woorden over hoor. Alles werkt tot nu toe gewoon keigoed.... behalve navigatie.... ik ben ermee gestopt (heb me i-paq ook nog)
Bellen, sms, internet, synchro.... alles werkt verderperfect.
Er zullen al veel spl's over de toonbank zijn gegaan en de positieve dingen hoor je vaak minder dan de negatieve dingen. ;)
Hier moet ik me bij aansluiten, hij werkt voor mij perfect! Enige minpuntje tot nu toe is dat ie mijn hoofdtelefoon niet meer pakt nadat ik hem aan me computer heb gehangen. Maar voor de rest, top!

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Tja, als je ermee akkoord gaat dat je bluetooth of hoofdtelefoon het niet doet....dat is niet "perfect" voor mij.

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
whibbit schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:09:
Tja, als je ermee akkoord gaat dat je bluetooth of hoofdtelefoon het niet doet....dat is niet "perfect" voor mij.
Hahaha, wist dat er daar een opmerking over gemaakt zou worden. :P Ja, heb er mee leren leven. Iedere keer als ik hem aan me laptop heb gehangen start ik de SPL opnieuw op en dan doettie het weer ! :D

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Ok, mijn probleem is de gprs, ik krijg dat ding maar niet aan het internet.
Ik heb een telfort sim en als ik dan een smsje laat sturen met de instellingen hoor ik volgens telfort alleen maar op ACCEPTEER te drukken, nou, die op optie zie ik gewoon niet staan, heb al verschillende keren geprobeerd.
Ook de handmatige instellingen werken niet, ik krijg gewoon geen verbinding.
Maar verder is het toestel perfect..hahaha
De reden waarom ik hem kocht was...telefoon en navigeren, dat doet ie dan gelukkig wel _/-\o_ .
Als iemand nog adviezen heeft met betrekking van mijn gprs...welkom!

Ik heb in contact met rabomobiel het verzoek om opzegging per direct zonder opzegtremijn neergelegd. Hier zou ik vandaag over teruggebeld worden, maar dit is nog niet gebeurd. Ze stonden er iig wel open voor.

Lost
Reg. datum: 05 mei 2004

Mja, die indruk heb ik ook dat ze niet moeilijk doen. Ik heb het advies gekregen nog even te wachten op een nieuw toestel. Deze verwachten ze volgende week van de leverancier. Als deze ook problemen geeft, dan zouden ze het op een andere manier oplossen. Ik denk dat dat dan ook opzegging zonder opzegtermijn wordt. Ik ben op zich wel tevreden met het goedkope abo, dus wil wel kijken of er nog andere opties zijn.

Ondertussen vraag ik me stiekem af of de nieuw te ontvangen SPL Mobile 6 heeft.... je weet maar nooit. Rabo Mobiel was ook verreweg de eerste om met de SPL te komen, dus....

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

quote:
roma0803 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:52:
Mja, die indruk heb ik ook dat ze niet moeilijk doen. Ik heb het advies gekregen nog even te wachten op een nieuw toestel. Deze verwachten ze volgende week van de leverancier. Als deze ook problemen geeft, dan zouden ze het op een andere manier oplossen. Ik denk dat dat dan ook opzegging zonder opzegtermijn wordt. Ik ben op zich wel tevreden met het goedkope abo, dus wil wel kijken of er nog andere opties zijn.

Ondertussen vraag ik me stiekem af of de nieuw te ontvangen SPL Mobile 6 heeft.... je weet maar nooit. Rabo Mobiel was ook verreweg de eerste om met de SPL te komen, dus....
Tja ik ben er meer dan klaar mee, ik heb mijn zakelijke abbonement er nnog bij en deed dit puur ff via de personeelsaanbieding om te kijken of het wat was en als toestel erbij voor het internetten en mailen.

Honderden freeware (gratis dus) programmatjes voor de smartphone's windows mobile 5.
http://www.smartphone-freeware.com/