Reg. datum: 18 juni 2004
i-mate SPL
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1.435
Reg. datum: 14 januari 2007
Ik heb deze week Windows Vista op mijn computer gezet. Windows Mobile Device Center en verkenner zien alleen mijn i-mate niet. Wanneer ik de usb in de computer steek gaat mobile device center wel aan, maar verbind niet. Is er iemand die een oplossing weet? Ik kan zo namelijk niet synchroniseren.
Ik heb helaas hetzelfde en nu bij een nieuw toestel in mindere mate, maar nogs teeds dat probleem. Ik ga bellen om het toestel om te laten ruilen voor een Nokia oid.quote:_FlasH_ schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:30:
De mijne is retour Rabo voor reparatie.
Een paar keer per week komt het voor dat bellen of internetten niet lukt. Er blijft "Kiezen" of "Verbinden" in beeld staan. Het enige dat helpt om te kunnen bellen of internetten is uit en weer aan zetten. Erg irritant. (Probleem treedt ook op na diverse resets.)
Veel collega's hebben ook problemen met dit toestel. Ik hoef hem eigenlijk niet meer
de leven is hard
Zo de mijne ook besteld ! Werd wel tijd als TS.
¤200 inclusief verzending
moet nog aankomen..
¤200 inclusief verzending
moet nog aankomen..
Kaspers wijzigde dit bericht 03-02-2007 15:25 (12%)
de leven is hard
Reg. datum: 04 januari 2007
Reg. datum: 04 januari 2007
Ik ben ook al een maand een 'pain in the ass' voor de helpdesk van Rabo Mobiel. 'K blijf voortdurend bellen voor een goede oplossing voor het telkens wegvallen van de connectie met het Orange-netwerk. Bij mij zijn er ondertussen twee concrete oorzaken aan te wijzen:
1. Internet: na het internetten via de Internet Explorer (IE) met de hometoets naar het menu gaan en een andere toepassing gebruiken (zonder de IE af te sluiten). Na een kwartier is het toestel niet meer te gebruiken.
2. E-mail voor mijn POP3-account. Ik laat elk kwartier het toestel bij mijn POP-server de mail ophalen. Na een aantal keren slaat het toestel vast.
Voor beide situaties heb ik in mijn geval een tijdelijke oplossing:
1. Internet: Sluit direct na het internetgebruik de IE af met een of twee keer drukken op de aan/uit-knop (rode hoorntje).
2. Laat de e-mail niet automatisch ophalen, maar doe dat zelf op het moment dat het je uitkomt.
Hopelijk kan voor anderen met dezelfde problemen het leed hiermee een beetje verzacht worden. En nu maar te hopen dat Rabo Mobiel meer haast maakt met het zoeken naar de echte verstoring. Ze hebben tenslotte een niet deugdelijk product geleverd. En laat ze niet met oplossingen komen zoals ze bij mij al hebben geprobeerd:
- "U moet toch echt contact opnemen met uw internetprovider";
of
- "Wij bieden alleen de diensten internet en internetbankieren aan. Voor alle andere niet werkende functies moet u contact opnemen met het hoofdkantoor van I-mate in Nederland". (Die er helemaal niet is...!!)
1. Internet: na het internetten via de Internet Explorer (IE) met de hometoets naar het menu gaan en een andere toepassing gebruiken (zonder de IE af te sluiten). Na een kwartier is het toestel niet meer te gebruiken.
2. E-mail voor mijn POP3-account. Ik laat elk kwartier het toestel bij mijn POP-server de mail ophalen. Na een aantal keren slaat het toestel vast.
1. Internet: Sluit direct na het internetgebruik de IE af met een of twee keer drukken op de aan/uit-knop (rode hoorntje).
2. Laat de e-mail niet automatisch ophalen, maar doe dat zelf op het moment dat het je uitkomt.
Hopelijk kan voor anderen met dezelfde problemen het leed hiermee een beetje verzacht worden. En nu maar te hopen dat Rabo Mobiel meer haast maakt met het zoeken naar de echte verstoring. Ze hebben tenslotte een niet deugdelijk product geleverd. En laat ze niet met oplossingen komen zoals ze bij mij al hebben geprobeerd:
of
- "Wij bieden alleen de diensten internet en internetbankieren aan. Voor alle andere niet werkende functies moet u contact opnemen met het hoofdkantoor van I-mate in Nederland". (Die er helemaal niet is...!!)
Ligt volledig aan jou. Ik wordt 100% vriendelijk te woord gestaan en ze denken heel erg mee in het zoeken van oplossingen of switchen van abbo etc.quote:mascarpone schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:25:
Ik ben ook al een maand een 'pain in the ass' voor de helpdesk van Rabo Mobiel. 'K blijf voortdurend bellen voor een goede oplossing voor het telkens wegvallen van de connectie met het Orange-netwerk. Bij mij zijn er ondertussen twee concrete oorzaken aan te wijzen:
of
Mensen even een vraag over het volgende:
Ik heb binnenkort een i-mate spl, van iemand overgenomen, die hem waarschijnlijk kreeg bij een rabobank abbo.
Stel ik heb ook deze problemen, zou dat dan kunnen worden opgelost zonder dat ik de abbo-houder ben ?
Dus opsturen vanaf mijn adres, en ook weer ontvangen, zonder de abbo-houder hiermee lastig te vallen.
Ik heb hetzelfde eens gehad met een SPV c500, waarbij dit heel erg netjes is geregeld..
Vraag me af of rabobank dit ook toelaat.. jullie hier ervaring mee ?
Ik heb binnenkort een i-mate spl, van iemand overgenomen, die hem waarschijnlijk kreeg bij een rabobank abbo.
Stel ik heb ook deze problemen, zou dat dan kunnen worden opgelost zonder dat ik de abbo-houder ben ?
Dus opsturen vanaf mijn adres, en ook weer ontvangen, zonder de abbo-houder hiermee lastig te vallen.
Ik heb hetzelfde eens gehad met een SPV c500, waarbij dit heel erg netjes is geregeld..
Vraag me af of rabobank dit ook toelaat.. jullie hier ervaring mee ?
de leven is hard
Reg. datum: 24 januari 2007
Reg. datum: 24 januari 2007
Weet iemand hoe CellProfileSwitcher werkt? Of doet deze het niet op een I-mate?
(te downloaden op http://maniac.fschreiner.de)
Ik heb een Transcend Mini Sd kaart van 2 Gb gekocht voor in mijn i-mate spl. Mijn vorge kaart, een 1 gb, herkent de telefoon wel, maar wanneer ik in verkenner deze kaart wil openen, geeft hij alleen de eerste map. IK kan de andere bestanden niet raadplegen en de telefoon slaat vast. Zijn er meer met dit probleem? en heeft iemand een oplossing?
Ga ik vanmiddag voor je uitproberen, als m'n SPL dan binnen is.quote:Gelmo schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:37:
Weet iemand hoe CellProfileSwitcher werkt? Of doet deze het niet op een I-mate?
Ik gebruik die app ook vrij veel, zou jammer zijn als hij niet werkt..
Maar dan vragen we dat natuurlijk gewoon ff aan.
de leven is hard
Dubbelpost... 
Sander wijzigde dit bericht 06-02-2007 16:29 (85%)
Reden: Dubbelpost
Hier inmiddels een 3e imate aangevraagd via de rabo helpdesk... Met als mededeling dat 3-maal scheepsrecht is... Ik ben benieuwd... Heb er zelf weinig vertrouwen meer in en wil eigenlijk een ander toestel of geen rabomobiel niet meer.
Reg. datum: 25 januari 2007
Reg. datum: 25 januari 2007
IK had eerst ook problemen met mijn Sandisk 2 gb kaartje. Ik heb hem toen geformatteerd, met SDformatter en sindsdien geen problemen meer mee gehad.quote:rnab schreef op maandag 05 februari 2007 @ 20:41:
Ik heb een Transcend Mini Sd kaart van 2 Gb gekocht voor in mijn i-mate spl. Mijn vorge kaart, een 1 gb, herkent de telefoon wel, maar wanneer ik in verkenner deze kaart wil openen, geeft hij alleen de eerste map. IK kan de andere bestanden niet raadplegen en de telefoon slaat vast. Zijn er meer met dit probleem? en heeft iemand een oplossing?
Reg. datum: 21 maart 2002
Reg. datum: 21 maart 2002
Ik heb een no-name 2GB sd kaartje, die ook voor problemen zorgt. vastlopers, zwarte schermen e.d. zoals ook eerder iemand al heeft beschreven. Nu met SDformartter v2.0 geformatteerd, kijken of het nu wel werkt.quote:tymendewit schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 14:23:
[...]
IK had eerst ook problemen met mijn Sandisk 2 gb kaartje. Ik heb hem toen geformatteerd, met SDformatter en sindsdien geen problemen meer mee gehad.
Wat betreft CellProfile switcher; ik heb T-mobile(weet niet of dit uitmaakt) hij vindt wel verschillende zendmasten, maar geeft ze allemaal hetzelfde ID mee (iets van 00000), kortom ik heb er niet zo veel aan.
Ik heb hem binnen, en hij werkt perfect
(tot nu toe).
Nu nog even uitvogelen hoe ik via Mac OS en Bluetooth PAN kan internetten... (voor zover dat mogelijk is).
Zal ook gelijk even CPS uit proberen voor Gelmo.
Nu nog even uitvogelen hoe ik via Mac OS en Bluetooth PAN kan internetten... (voor zover dat mogelijk is).
Zal ook gelijk even CPS uit proberen voor Gelmo.
Kaspers wijzigde dit bericht 06-02-2007 19:15 (38%)
de leven is hard
CPS werkt helaas nog niet, heb het even aangevraagd voor de SPL op de maker z'n forum.
de leven is hard
Reg. datum: 11 augustus 2004
Vroeg ik mij ook al af, mij is het niet gelukt..quote:sander- schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 15:51:
Heeft iemand het synchen via Activesync al werkend met Bluetooth? Ik heb in mijn laptop een geintegreerde BT chip en wil eigenlijk dat ik mijn telefoon niet meer uit mijn zak hoef te halen wanneer ik op mijn laptop afspraken inplan.
Dit zou mogelijk moeten zijn, maar is mij niet gelukt. Wie wel?
Help..
Is mij zeker gelukt.
Je moet het instellen vanaf je device, je pc toevoegen, en die neemt vaak activesync automatisch mee.. moet je het wel ff aanvinken.
Je moet het instellen vanaf je device, je pc toevoegen, en die neemt vaak activesync automatisch mee.. moet je het wel ff aanvinken.
de leven is hard
Heb ik gedaan, PC staat gewoon onder bluetooth apparaten in GSM.quote:Kaspers schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:33:
Is mij zeker gelukt.
Activesyny wil geen verbinding maken...
Operator branding removal
|
En die staat nu ook in de TS.
Kaspers wijzigde dit bericht 09-02-2007 07:23 (3%)
de leven is hard
En je maakt verbinding vanaf je device ? (dus niet vanaf je pc).quote:dikakana schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:07:
[...]
Heb ik gedaan, PC staat gewoon onder bluetooth apparaten in GSM.
Activesyny wil geen verbinding maken...
de leven is hard
Heb ik gedaan,quote:Kaspers schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 07:24:
[...]
En je maakt verbinding vanaf je device ? (dus niet vanaf je pc).
ik heb van alles geprobeerd maar helaas..
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last