Downloaden kan hier. (32KB, .NET framework 2.0 noodzakelijk).
Na het uploaden van de gemaakte file kan deze via het volgende stukje javascript toegevoegd worden aan de zoekbalk:
JavaScript:
1 | <a href="javascript:window.sidebar.addSearchEngine('[URL naar Sherlock file]','[URL naar icon]','[naam],'[categorie]');">bladieblaat</a> |
Waarbij natuurlijk wel de juiste waardes ingevuld moeten worden.
AtleX wijzigde dit bericht 19-11-2006 12:59 (25%)
Dit lijkt mij een zeer interessant project! Ik heb ook nog een website waarop ik dit misschien zou willen gebruiken. Is het de bedoeling dat de spelers real-time spelen, of is het meer turn-based wachten tot een andere speler een keer ingelogd is en zijn zet doet? Ben je van plan om de source code te gaan delen of niet? Hoe ver ben je?quote:ZanderZ schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:54:
Bij deze ook maar wat informatie over een projectje waar ik op dit moment mee bezig ben:
Voor mijn online maffiaspel wilde ik Poker toevoegen. Ik heb gezocht naar PHP scripts maar kon niks gratis vinden. Wel wat scripts waar voor betaald [...]
Dus toen maar de knoop doorgehakt: zelf poker gaan programmeren. Het wordt No Limit Texas Hold'em, voor 4 spelers tegen elkaar.
[afbeelding]
Ik zal van tijd tot tijd hier wat meer informatie plaatsen
Tja, dan zit je weer met auteursrechten enzo... Maar ik zal eens kijken of ik mooiere kaarten kan vinden die vrij te gebruiken zijnquote:Alex) schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:02:
Je zou eventueel de gfx van Vista kunnen gebruiken om e.e.a. wat op te fleuren, de kaarten zien er nogal oud uit zo
Het is natuurlijk het leukst als er real-time gespeeld wordt, maar de "status" van het spel wordt opgeslagen in een database dus het is mogelijk om bijvoorbeeld een 's avonds een zet te doen en 's ochtends verder te gaan.quote:pietje63 schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:39:
[...]
Dit lijkt mij een zeer interessant project! Ik heb ook nog een website waarop ik dit misschien zou willen gebruiken. Is het de bedoeling dat de spelers real-time spelen, of is het meer turn-based wachten tot een andere speler een keer ingelogd is en zijn zet doet? Ben je van plan om de source code te gaan delen of niet? Hoe ver ben je?
Als er veel belangstelling voor is wil ik best overwegen de source te delen, maar dat gaat dan nog wel even duren wegens drukte met school. Hoever ik ben is moeilijk in te schatten, het rondgaan van de spelers werkt prima, al kun je nu alleen nog maar "check" en "fold" kiezen. Verhogen van de inzet zal niet zo'n groot probleem worden, maar ik weet nog niet goed hoe ik all-in/split-pot moet maken. En dan komt nog het bepalen van wie uiteindelijk de beste combinatie heeft. Ik heb het al wel redelijk uitgedacht maar nu moet het nog geprogrammeerd worden
Bedankt iig voor jullie interesse, dat werkt weer positief op mijn werklust
Mijn online maffiaspel: BadFellas
Leuk tooltje!quote:AtleX schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 19:03:
Net in een uurtje een tooltje in elkaar gedraaid om Sherlock files te kunnen maken. Daarmee kan je een zoekmachine naar keuze (van je favoriete forum, zoekmachine, etc.) toevoegen aan de zoekbalk van Mozilla Firefox. Die van GoT staat trouwens onderaan het Overzicht van UBB-codes.
Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Camera (oa) Canon Eos d60 | 28-105 USM | 17-40 L | Canon PwrPro1 | 8 gb aan CF
Een submit mogelijkheid ga ik niet inbouwen, wel heb ik er zoals op de screenshot te zien is een linkje naar het Mycroft-project bij gezet.quote:Lennart schreef op zondag 19 november 2006 @ 08:28:
[...]
Leuk tooltje!Een zoekextensie voor GoT bestaat al, maar dat wist je vast wel. Ga je ze nog online zetten cq inbouwen dat je ze gelijk kunt doorsturen naar Mozilla? Als meer mensen met een GUI zoekmachines kunnen toevoegen, is dat natuurlijk een hele vooruitgang (want: gui = lagere drempel). Het zou dan zonde zijn als nieuwe zoekextensies niet beschikbaar worden voor de community.

Hij is nog lang niet af, maar ik wil hem gewoon alvast even showen.
Het is een MP3/WMA player, de reden dat ik hem maak is dat ik nooit echt te vreden ben met een muziek player en daarom zelf eentje maak die naar mijn smaak iks.
Het heeft de standaard functies en oa de volgende extra dingetjes:
- Auto DJ, zoekt op internet (last.fm oid) wat voor nummer geschikt is na het huidig gespeelde nummer
- Album art downloader, zoekt op internet naar de album cover van het gespeelde nummer
- Library sharing, mijn muziek bestanden zijn bij mij thuis verdeeld over een aantal pc's. Met deze functie kun je library's samenvoegen, en als je dan een muziek bestand op PC a wil afspelen die op PC b staat, wordt het automatisch gedownload en afgespeeld. Ik hou het eerst gewoon voor binnen het netwerk, maar misschien bouw ik het ook wel zo dat het via internet kan. Maar mijn intentie is niet om een p2p programma te maken
- Auto manager, onderhoudt de library, haalt duplicaten er uit (met behoud van het exemplaar dat de beste bitrate heeft), zorgt ervoor dat je nooit meer handmatig "the Beatles" "beatles, the" "beatles" gelijk hoeft te stellen. Dit gebeurd door logica toe te passen, en met wat slimme internet zoek acties.
Klinkt als bijna precies dat wat ik al heeeel lang zoekquote:Naj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
Hij is nog lang niet af, maar ik wil hem gewoon alvast even showen..
Maak'm beschikbaar voor linux, zorg dat'ie oggs afspeelt en 2 spelers heeft en je bent mijn held!
Serieus, ik kan geen enkele goede oggspeler voor linux vinden die een beetje fatsoenlijke medialibrary heeft die ook netwerklocaties kan doorzoeken
Wat doet'ie eigenlijk met gedownloade bestanden? Worden die aan je eigen collectie toegevoegd? Of moet ik meer denken aan tijdelijk opslaan ergens? Eerste geval icm een centrale database en slim DJ algoritme klinkt nl als een ge-wel-dig idee
[ Blog ] [ Port Scanner ] [ Fai ] [ Senior PHP Programmer kennelijk ]
Kijk eens naar musicpd.quote:FragFrog schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:48:
Serieus, ik kan geen enkele goede oggspeler voor linux vinden die een beetje fatsoenlijke medialibrary heeft die ook netwerklocaties kan doorzoekenOw, en die niet al te hoge eisen stelt aan de hardware...
You can't always get what you want. I can, but you can't.

Hij werkt inmiddels ook goed met de SABnzbd templates.
Meer info: http://www.jer00n.nl/?p=4
Download: http://www.jer00n.nl/downloads/sabnzbdgui-0.4b.rar
Ik had zoiets ook in gedachten..gebruik je DirectShow (AudioVideoPlayBack.Audio class) voor de playback van bestanden? Wat gegoogled en het schijnt dat dit niet compatible is met DirectX 9.0cquote:Naj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[afbeelding]
Het is een MP3/WMA player, de reden dat ik hem maak is dat ik nooit echt te vreden ben met een muziek player en daarom zelf eentje maak die naar mijn smaak iks.
Het heeft de standaard functies en oa de volgende extra dingetjes:Alleen de album art downloader is af en werkend, ik wil eerst de speler zelf afmaken voordat ik de rest van de extra functies er in bouw.
- Auto DJ, zoekt op internet (last.fm oid) wat voor nummer geschikt is na het huidig gespeelde nummer
- Album art downloader, zoekt op internet naar de album cover van het gespeelde nummer
- Library sharing, mijn muziek bestanden zijn bij mij thuis verdeeld over een aantal pc's. Met deze functie kun je library's samenvoegen, en als je dan een muziek bestand op PC a wil afspelen die op PC b staat, wordt het automatisch gedownload en afgespeeld. Ik hou het eerst gewoon voor binnen het netwerk, maar misschien bouw ik het ook wel zo dat het via internet kan. Maar mijn intentie is niet om een p2p programma te maken
- Auto manager, onderhoudt de library, haalt duplicaten er uit (met behoud van het exemplaar dat de beste bitrate heeft), zorgt ervoor dat je nooit meer handmatig "the Beatles" "beatles, the" "beatles" gelijk hoeft te stellen. Dit gebeurd door logica toe te passen, en met wat slimme internet zoek acties.
Edit:
Werkt wel, alleen heeft DX9 problemen met 320kbps bestanden..
Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men
Werkt nu nog beter inderdaad, super! Wel 'n paar kleine vreemde dingen; als je klikt op 'SabnzbdGUI log' dan opent ook gelijk 't configuratie menu en daarvan werkt vervolgens de cancel knop niet.quote:JER00N schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:20:
Heb inmiddels SABnzbdGUI wat verder ontwikkeld, door een thread op SourceForge heb ik ook de nodige feedback gekregen, nu zit ik op versie 0.4b
[..]
Top werk, post je op je blog 'n nieuw artikel zodra je 'n nieuwe versie hebt? Dan krijg ik em gelijk te zien met de RSS feed
Hm das raar, bij mij doet ie het gewoon goed. Dat probleem met het logwindow komt misschien omdat dat het eigenlijke applicatie-window is. Maar dat de cancel-knop niet werkt vind ik toch wel raar, heb ook (nog) niet van anderen gehoord over dit probleem. Ik zal het iig in de gaten houden...quote:Leftblank schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 22:16:
[...]
Werkt nu nog beter inderdaad, super! Wel 'n paar kleine vreemde dingen; als je klikt op 'SabnzbdGUI log' dan opent ook gelijk 't configuratie menu en daarvan werkt vervolgens de cancel knop niet.
Top werk, post je op je blog 'n nieuw artikel zodra je 'n nieuwe versie hebt? Dan krijg ik em gelijk te zien met de RSS feed
Het is het forum/customer support systeem wat we zelf ook gebruiken en ach, alles voor jezelf houden is ook niet alles
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
Anilist:
Simpel bijhouden van je anime-lijst. Werkt niet super eigelijk, maar voldoet aan mijn eisen. Is te downloaden op: S2 en een voorbeeld op: zonax.net(lichtelijk aangepast om wat dingen te testen)
Send me a save email!:
Gewoon een simpel mail formuliertje, maar met captcha (dus eerst code adhv een image intypen) en een optie om de mailtjes die verzonden worden op te slaan in een MySQL database.
Vereist naast MySQL en PHP ook de GD Libary, maar hebben veel prof hosting wel
Script is nog niet helemaal klaar, maar je kan me een emailtje sturen op het msn adres in me profile.
Wat moet ik mij erbij voorstellen? Ik ben niet zo into the anime ... ben je als $user de enige beheerder? kunnen anderen het ook gebruiken? Waarom ik dit vraag > zou je de applicatie ook voor andere doeleinden in kunnen zetten, zoals een todolist?quote:ZktaS schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:51:
Ik heb een paar simpele PHP apps:
Anilist:
Simpel bijhouden van je anime-lijst. Werkt niet super eigelijk, maar voldoet aan mijn eisen. Is te downloaden op: S2 en een voorbeeld op: zonax.net(lichtelijk aangepast om wat dingen te testen)
Mijn website!
Desktop PIV @ 2,8ghz met 2,5gb ram | Laptop PIII/600 met 512mb ram | beide Win XP Pro en Xubuntu
Een todo lijstje maken is trouwens ook totaal geen slecht idee, maar nee AniList is hier niet voor bedoeld
Ziet er mooi uit, nu het nog relatief onbekend is zullen er ook geen exploits zijn. Eens proberen.quote:EfBe schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:38:
Ik heb net mn Customer support system / forum system 'HnD' online gezet (open source (GPL), .net 2.0, asp.net 2.0): http://www.llblgen.com/hnd
Het is het forum/customer support systeem wat we zelf ook gebruiken en ach, alles voor jezelf houden is ook niet alles. Enjoy.
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Reg. datum: 16 maart 2003
Dit lijkt ook heel erg op mijn 'grote' multimediaproject. Ik ben alleen van plan om de muziek op een centrale server op te slaan, om die vanaf meerdere pc's in het lokale netwerk te kunnen streamen. (studentenhuis enzo) Op het moment ligt het werk even stil, in verband met andere projecten en school, maar in de kerstvakantie zal ik er weer hard aan verder werken. Database is inmiddels helemaal af, interface moet helaas opnieuw gebouwd (overgestapt van delphi naar c++ builder, en ik wil een MDI interface maken)quote:Naj_Geetsrev schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:49:
[afbeelding]
-knip-
Streaming had ik ook werkend, alleen dat component moest je voor betalen, dus daar moet ik nog iets voor verzinnen.
Wat is jouw 'slimme logica' om dubbele nummers eruit te filteren, want ik wil dat ook in mijn applicatie toepassen.
I'll keep ya posted.
Dank jequote:Kev0 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 22:30:
[...]
Ziet er mooi uit, nu het nog relatief onbekend is zullen er ook geen exploits zijn. Eens proberen.
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe
ff een tvp makenquote:kingjotte schreef op zondag 03 december 2006 @ 02:02:
[...]
Dit lijkt ook heel erg op mijn 'grote' multimediaproject. Ik ben alleen van plan om de muziek op een centrale server op te slaan, om die vanaf meerdere pc's in het lokale netwerk te kunnen streamen. (studentenhuis enzo) Op het moment ligt het werk even stil, in verband met andere projecten en school, maar in de kerstvakantie zal ik er weer hard aan verder werken. Database is inmiddels helemaal af, interface moet helaas opnieuw gebouwd (overgestapt van delphi naar c++ builder, en ik wil een MDI interface maken)
maar zijn hier niet andere projecten voor, die dit al helemaal hebben uitgewerkt? Of wil je gewoon een eigen applicatie?
Mijn website!
Mijn gedachte ook een beetje.. Een recente Winamp icm een shared folder op de server en een netwerkdrive doet dit ook allemaal? Inclusief dubbele nummers verwijderen? Nouja, zoals al eerder gezegd, niks mis met het wiel opnieuw uitvinden!quote:Lennart schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:18:
maar zijn hier niet andere projecten voor, die dit al helemaal hebben uitgewerkt? Of wil je gewoon een eigen applicatie?
[quote]Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.[/quote]
Grote hulde voor Kev0
[ Blog ] [ Port Scanner ] [ Fai ] [ Senior PHP Programmer kennelijk ]

Bezoek ook eens qixis.com!.
EZPlayer, een simpele muziekspeler. Beetje uit verveling gemaakt en ook als een soort 'novelty' iets, grappig om te gebruiken.
Imodium wijzigde dit bericht 04-12-2006 19:00 (14%)
Credulous at best, your desire to believe in angels in the hearts of men
Reg. datum: 23 april 2006
RssReader
version 1.5.8.0
Na lange tijd stil gezeten te hebben heb ik mijn programma opnieuw opgebouwd i.v.m. verkeerde opbouw van de vorige versie http://gathering.tweakers...message/26352874#26352874. In die versie was het niet mogelijk om feeds op te halen van meerdere site. Daarom ben ik op nieuwe begonnen en heb het aardig uitgebreid.
Tijdens het opstarten van het programma wordt er gekeken of er een update voor het programma aanwezig. En je kunt er voor kiezen om deze te downloaden. Door te dubbel klikken op het icon in de systray worden alle feeds opnieuw opgehaald.
Ten eerste is de trayicon scherp gemaakt zodat deze mooier lijkt.

Dan is het menu anders opbouwd.

Onder instellingen zitten de volgende optie.
1. Feeds.

2. Programma instellingen

3. Filter

4. Log

5. Help (hier een mogelijkheid voor updates).

Updates worden aangekondigd.

Het berichten venster.

Hier is het programma te downloaden. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen en als er
op of aanmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
http://www.lucasheezen.nl...ile=RssReader.1.5.8.0.zip