Reg. datum: 18 december 2004
Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 5 **OPGELOST**
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
Nieuw TopicReg. datum: 18 december 2004
Reg. datum: 18 juni 2001
Hi C.,
Thank you for the response. My name is S. and I'll be assisting you regarding this issue.
C., I would appreciate if you can provide the link for the reference of the new upcoming Z5500 that you had mentioned earlier. Once I have the information, I'll proceed with a research on this matter.
Looking forward to hear from you.
Regards,
S.
Logitech Technical Support.
In plaats dat meneer zelf op onderzoek uitgaat, laat hij het maar aan de klant over... moet niet gekker worden...
Vraag: Ben ik nu gewoon te kritisch of een teveel zeikende klant, of is dit gewoonweg slecht?
tm030614 wijzigde dit bericht 06-11-2006 17:44 (7%)
Hi Bart
Sorry for the delay in getting back to you. I was away last week.
In answer to your question, it's true both speaker sets are quite similar
but there are certain key differences which explain the different price
(X-530 is ¤79.99; X-540 is ¤99.99) and why the products exist as part of
the range rather than alongside each other:
- The X-540 is Logitech's first speaker set to offer a matrix
surround-sound technology. As you know, many games and most digital music
is stereo. This new technology splits the audio signal of stereo sound to
create five channels of sound while maintaining the audio quality
- The X-540 is specially designed for gamers. In addition to the matrix
surround-sound technology for their games, it has an integrated
centre-channel clip which can rest on top of a flat panel monitor (as well
as a traditional monitor), something many gamers prefer to use
- The X-540 also has a control centre which lies within easy reach of the
user. Gamers prefer to have all their controls easy at hand, and the
control centre has the matrix technology button, power button, volume
controls and a headphone jack.
Those are the essential differences, plus there's the aesthetic differnces
to take into consideration.
I hope this information adequately answers your question.
All the best
B.S.
"Bart with the journalist hat on" .. heb me rot gelachen om die email die per ongeluk verstuurd was..
Het is trouwens ook wel relaxt dat we weer de volle garantie krijgen..
What passing bells, for these who die as cattle...
wat kan ik hier nog aan doen?
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Hehe, ik zag net op mijn bon dat ik de speakerset op 5 November 2004 heb gekocht, gister twee jaar geleden dusquote:Mvdlaak schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:39:
If you can't beat them, buy them !
Kijken in de topic startquote:Phusebox schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:42:
vraagje; ik heb dus een z680, en heb dezelfde problemen als hier gemeld, bij toeval kwam ik hier terecht
wat kan ik hier nog aan doen?
quote:Mvdlaak schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:39:
Dat is ook wel het minste dat ze kunnen doen. Je moet iets al je je klanten een jaar hebt laten wachten.
Maarja, als ze maar helemaal probleemloos functioneren ben ik blij. Dan zijn alle investeringen die door ons gedaan zijn het afgelopen jaar (en geloof me dat zijn heel wat uren geweest!) in iedergeval niet voor niks geweest.
quote:
staat niks over de z680 in
nevermind ik ga morgen eens bellen met logitech
Phusebox wijzigde dit bericht 06-11-2006 19:14 (12%)
Core i7 920 / 6gb DDR3 1600Mhz
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
quote:Phusebox schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:07:
[...]
staat niks over de z680 in
nevermind ik ga morgen eens bellen met logitech
Beter zoeken
Ik heb een andere set dan de Z-5500 / X-530 maar heb wel last van genoemde problemen. Wat kan Logitech voor mij betekenen?
Momenteel word er niet enkel naar de problemen met de Z-5500 gekeken maar ook naar de andere modellen. Er is echter geen officiële refund policy voor modellen anders dan de Z-5500 en X-530. Echter Logitech is, zoals zij altijd zijn geweest, zeer coulant. Zij zelf vertellen hierover het volgende
"We don't have an official refund policy for speakers other then the Z5500 and X-530 for which we diagnose the sensitivity issue. Having said this we do not allow any customers to be dissatisfied with any of our products. We typically work with such customers on an individual basis to solve their issue or offer a refund if we can't find a satisfactory solution in a reasonable time."
Ofwel, neem even contact op met Logitech. Zij zijn graag bereidt je te helpen. Loop je tegen problemen aan zie dan de overige vragen in de faq om e.e.a. op te lossen
Nou vraag ik me af of de verbeterde set al in de winkel ligt.
Is het een idee om naar een winkel te gaan die een beetje snel zijn voorraad er doorheen werkt zodat je vrijwel zeker een van de laatste shippings krijgt?
Kan je een PID aanvragen zodat de winkel an checken of je de goede krijgt?
Als hij zijn geduld verliest, kan hij dan gewoon naar een winkel gaan, de set kopen en dan e.v.t. de set omruilen mocht hij last hebben van plopjes?
Ik volg het topic al een tijdje. Ik vind het schandalig wat er gebeurt. Jullie wachten al veel te lang. De meeste deadlines worden niet gehaald en beloften niet nagekomen. Ik het er wel respect voor om te zien dat JULLIE ze zover hebben gekregen een nieuwe revisie te maken zonder (of met verminderde) ploppen. Ik vond het ook teleurstellend dat ze jullie oplossing niet aandurften.
Veel succes met de komende rest van het verhaal, want zo als ik het in mijn ogen zie is er nog lang geen eind aan het verhaal.
quote:_AvA_ schreef op maandag 06 november 2006 @ 20:36:
Een vriend van me wilt de set gaan kopen.
Nou vraag ik me af of de verbeterde set al in de winkel ligt.
Is het een idee om naar een winkel te gaan die een beetje snel zijn voorraad er doorheen werkt zodat je vrijwel zeker een van de laatste shippings krijgt?
Kan je een PID aanvragen zodat de winkel an checken of je de goede krijgt?
Als hij zijn geduld verliest, kan hij dan gewoon naar een winkel gaan, de set kopen en dan e.v.t. de set omruilen mocht hij last hebben van plopjes?
Ik volg het topic al een tijdje. Ik vind het schandalig wat er gebeurt. Jullie wachten al veel te lang. De meeste deadlines worden niet gehaald en beloften niet nagekomen. Ik het er wel respect voor om te zien dat JULLIE ze zover hebben gekregen een nieuwe revisie te maken zonder (of met verminderde) ploppen. Ik vond het ook teleurstellend dat ze jullie oplossing niet aandurften.
Veel succes met de komende rest van het verhaal, want zo als ik het in mijn ogen zie is er nog lang geen eind aan het verhaal.
Echt?
Staat namelijk gewoon in de TS dat het nog niet mogelijk is.
Ik heb btw ook een e-mail gehad en netjes mijn factor + adresgegevens en incident-id terug gestuurd.
If it aint broke, fix it till it is!
Maarja wat wil je
Ik ben mandenvlechter in een chinese kolenmijn onder noord kereaans beheer.. Dus soms zie ik niet alles..
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
quote:
Blz. terug kijken.
Edit: TS bijgewerkt
tm030614 wijzigde dit bericht 07-11-2006 15:27 (13%)
Ik heb gisteravond mijn gegevens + aankoopbon gemaild, maar nog geen reactie teruggehad.
"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies
quote:Zondagskindje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:49:
Hoeveel tijd zit er tussen het reply-en met de aankoopbon en de ontvangstbevestigingsmail van Logitech?
Ik heb gisteravond mijn gegevens + aankoopbon gemaild, maar nog geen reactie teruggehad.
Het zal wel druk zijn.
Het gaat allemaal via het hoofdkantoor dus dat kan wat vertraging opleveren.
Wacht even tot morgen einde van de dag, niks gehad dan laat het me maar weten via plopjesprobleem@xs4all.nl
tm030614 wijzigde dit bericht 07-11-2006 21:30 (11%)
If it aint broke, fix it till it is!
Reg. datum: 24 juli 2005
Werk je zelf, en weet je dan op hoeveel dingen een bedrijf moet letten?
In de mail die ze stuurden staat volgens mij ook, dat ze eerst de set toesturen.
Dan bellen zij aan UPS de gegevens door om de nieuwe af te leveren en ze zorgen ervoor dat UPS een afspraak met jou maakt om de set op te halen.
Ik weet niet hoeveel mensen inmiddels de set gaan omruilen, maar dat zijn er iig meer dan 3
En misschien sturen ze wel geen ontvangstmail, kost alleen maar tijd
Reg. datum: 26 februari 2004
quote:Zondagskindje schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:49:
Uhhh... gisteravond, dat is dus maandag na werktijd voor Logitech, dat betekend dat ze jouw mailtje dinsdag pas zien. Kijk dus niet raar op als ze niet binnen 8 uur reageren...
Je kunt ook overdrijven
Ach ja..
quote:
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, eVGA GeFore 8800 GTX KO ACS3, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Reg. datum: 17 november 2004
Daarnaast misschien dat het pas na 1 jaar af is gelopen maar we krijgen wel een gloednieuwe set!
Daarnaast hoef je niet eens last van plopjes te hebben en je krijgt ook een nieuwe set (het blijft een design fout).
En je krijgt volledig nieuwe garantie, ik denk dat we na al het werk en tijd toch niet mogen zeuren.
Oke het heeft lang geduurt en Logitech heeft idd fouten gemaakt en daar zullen ze ongetwijfeld van hebben geleerd (althans dat mag ik hopen voor nieuwe en nog bestaande klanten).
Nu afwachten wanneer ik antwoord krijg en waneer ik mijn nieuwe sub weer kan omarmen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
Dit topic is gesloten.