[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-06 13:58

PromoX

Flying solo

Die van mij staat nog steeds op 'Appying to join GoT', dus je moet ergens een lijstje hebben van mensen die zich aangemeld hebben en die zitten te wachten op goedkeuring.

Edit: iemand die nog een nieuw deeltje wil aanmaken?

[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 27-03-2007 18:41 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

PromoX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:56:
Die van mij staat nog steeds op 'Appying to join GoT', dus je moet ergens een lijstje hebben van mensen die zich aangemeld hebben en die zitten te wachten op goedkeuring.

Dat lijstje heb ik ook, alleen er staat steeds niemand in, heb met andere player-file van mn account ook die group gesearched en gejoined, maar ook die ziet ie niet. Ik zie ws iets over het hoofd, maar ik weet alleen niet wat, want heb alle opties al nagelopen.

Iemand anders mag wel een group oprichten. Als ie ook GoT moet heten, moet je het ff zeggen, dan disband ik deze

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gunner schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:11:
Ik sinds een paar weken een XBOX met PES6.

Nu is de gebruikers handleiding wel zo onduidelijk dat ik geen idee heb hoe ik een wedstrijd kan spelen tegen iemand dit in mijn vrienden lijst staat. Hoe werkt dit eigenlijk?
Ik heb dit een tijdje geleden gevraagd, en toen via het forum van PESLIVE m'n antwoord gevonden. Helaas is daar intern wat gebeurd waardoor m'n antwoord weg is.

Ik ben het ook weer vergeten, maar hoe doe je dit ook alweer?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-07 16:01

Royz

Kleurenblind!!

Gunner schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:25:
[...]

Ik heb dit een tijdje geleden gevraagd, en toen via het forum van PESLIVE m'n antwoord gevonden. Helaas is daar intern wat gebeurd waardoor m'n antwoord weg is.

Ik ben het ook weer vergeten, maar hoe doe je dit ook alweer?
Ill-Skillz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:40:
Is niet moeilijk hoor.

XBOX Live -> Player Game -> Create Match. Klik dan bij 'Play against friends' op YES. Klik vervolgens op de xbox menuknop in het midden van je controller en klik op de naam van de friend tegen wie je wil spelen. Klik vervolgens 'Invite to game' en spelen maar!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mensen inviten voor de GoT-group lukt wel vanuit een match-room, dus als mensen willen joinen moeten ze kijken of ik online ben (wimmieTEST) en mn room ff joinen oid. Ga nu ff spelen en vanavond vast ook wel.

edit: misschien ter overvloede, maar ik zit meestal op de duitse, en anders op de engelse server, kweenie of dat uit maakt bij player search

edit2: Weet iemand hoe het zit als je tegenstander een disconnect krijgt, of als er iig een disconnect optreedt? Dacht dat je dan een win zou krijgen, iig als je zelf niet disconnect. Maar stond net met 1-0 voor, toen er opeens connection to other play lost stond, terwijl mn internet gewoon up was. Keek daarna bij mn profile en toen stond er als winning streak 0, dus heb volgens mij mn laatste partij niet als win bijgeschreven gekregen. Beetje lame :(
Als dat view match results gewoon es zou werken, zou je iig wat meer kunnen zien.

[ Voor 68% gewijzigd door HyperMan op 29-03-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Dat is een gelijkspel geworden. Komt door die geweldige servers die jou game afkappen..en die van hem ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 91579 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:19:
Dat is een gelijkspel geworden. Komt door die geweldige servers die jou game afkappen..en die van hem ook..
Ok, heb gelukkig de laatste tijd amper last. En als iemand 3-0 achter staat, en hij zn netwerk-stekker eruit trekt, heeft ie dan wel een loss aan z'n broek?

Als er nog mensen lid willen worden van de GoT-group, msg me dan even!

Als laatste nog een free-kick guide die ik jullie niet wil onthouden: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=47712

Krijg daarmee veel vaker de bal over de muur en onder de lat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-07 21:51

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Tranzy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
Ik heb het probleem (onder Vista) dat mijn monitor gewoon op standby gaat terwijl ik aan het spelen ben. Als dat gebreurt dan tik ik even tegen mijn muis en dan kan ik weer verder spelen.

Iemand ervaring hiermee... ???
yep, ik ook :)

Hierdoor een potje verloren zelfs; toen ik weer beeld had lag 'ie erin aan de andere kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

gratis_vodka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:47:
[...]

yep, ik ook :)

Hierdoor een potje verloren zelfs; toen ik weer beeld had lag 'ie erin aan de andere kant ;)
Heb zelf geen Vista (overweeg het wel, werkt PES met de 64bit editie?). Het enige dat ik me kan bedenken is de standby-tijd op minimaal 15 minuten zetten, en bv voor de wedstrijd en in de rust even alt tab doen, en iets in windows doen, het lijkt me dat die timer dan reset.

Ohja en wou dit nog even met jullie delen: Keepertje keepertje toch!

En als jullie zelf nog mooie goals/acties gemaakt hebben, post ze dan hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

HyperMan schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:06:
[...]

Heb zelf geen Vista (overweeg het wel, werkt PES met de 64bit editie?).
...
Bij mij werkt PES6 icm Vista 64-bit probleemloos!

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:48
HyperMan schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:06:
[...]Ohja en wou dit nog even met jullie delen: Keepertje keepertje toch!

En als jullie zelf nog mooie goals/acties gemaakt hebben, post ze dan hier 8)
Heb er zelf ook 2 op Youtube staan.
Franck Ribery & Sylvain Wiltord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Lekker hoor, vooral die 2e, die nog ff lekker stuitert voor ie em keihard de verre hoek in ramt.

Had gister ook nog ff een beauty gemaakt:

Babel a la Bergkamp

Wel jammer dat je geen replays kan saven van een online-wedstrijd, eigenlijk zou gewoon de hele wedstrijd als replay moeten opnemen, kan je tenminste je eigen wedstrijd nog beetje analyseren; Heb nu wel fraps aanstaan, om de replays te kunnen capturen (kan alleen dan, want hou maar 20 fps over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
PromoX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:56:
[...]
Ik zou best een niew deeltje willen beginnen... beter gezegt ik wil het proberen, want het zou dan m'n eerste startpost zijn.

Als jullie het goed vinden probeer ik hem vanavond nog online te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Van mij mag je. Ik ga ervanuit dat er niemand anders mee bezig is. Maak er wat moois van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik had het idee om de topic om te veranderen in "[multi]Algemeen PES nieuws en discussie topic", want Konami zal vast nog een tijdje doorgaan met jaarlijks een nieuwe PES versie uit te brengen. Dus door de topic iets te veranderen richt je niet alleen op het huidige PES deel maar ook op de volgende deel/delen of is dat juist niet de bedoeling?

Edit: Ik hou het toch maar op "[multi]Pro Evolution Soccer 6 deel 2"

Edit 2: Eerste beginnersfout: denken dat je een startpost in een paar uurtjes kan maken. :P Hij is nog niet helemaal klaar maar komt toch zo online.

[ Voor 24% gewijzigd door Regeneration op 08-04-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

De kans is groter dat de discussies over de verschillende delen wat meer door elkaar gaan lopen, maar aangezien er niet zo heel veel gepost wordt in de PES topics lijkt me dat niet zo'n probleem. En bij een nieuwe PES gaat het toch al snel nog enkel over die versie.

Misschien kun je het nog 's vragen aan een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
PromoX schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:19:
De kans is groter dat de discussies over de verschillende delen wat meer door elkaar gaan lopen, maar aangezien er niet zo heel veel gepost wordt in de PES topics lijkt me dat niet zo'n probleem. En bij een nieuwe PES gaat het toch al snel nog enkel over die versie.

Misschien kun je het nog 's vragen aan een mod?
Dat het door elkaar gaat lopen had ik ook al gedacht daarom het ik het maar bij PES 6 gelaten waar nog ruimte is voor een nieuws voor het een (mogelijk) nieuw deel van PES. Misschien kunnen we dit introduceren in deel 3 van dit topic (mocht die ooit komen).

Het nieuw deel is inmiddels online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ziet er helemaal niet verkeerd uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!