Liefst zou ik ook wijzen naar de wiki, maar (nofi) de meeste beginnende users hebben geen idee waar te beginnen met zoeken. "mijn mp3's doen het niet!!11" --> in de wiki onder Restriced Formats. Je moet het maar net weten.quote:tomato schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 21:35:
[...]
Waar ik mij wel aan stoor is dat er nogal een wildgroei aan howto's, guides, etcetera is. De informatie uit de officiele Ubuntu help is vrijwel altijd de beste en wat er verder nog op de Ubuntu wiki staat is meestal ook te verkiezen boven wat je op de gemiddelde weblog of in de Ubuntu forums vindt.
Je kunt nu bijvoorbeeld weer een handleiding gaan schrijven over hoe je van Dapper naar Edgy kunt upgraden, maar het staat allemaal al keurig beschreven. Je kunt er tevens vanuit gaan dat de informatie op deze website bijgewerkt wordt wanneer nodig en correct is.
Misschien kun je hier iets mee in de verzameling tips
Daarnaast is het "probleem" dat het in het engels is geschreven. Er is wel een Nederlands gedeelte, maar dat is bij lange na niet zo compleet en up to date als het (internationale) Engelse gedeelte. Dat is logisch, maar in plaats van te zeggen "kijk maar op de wiki" is een vertaling en een kort stappenplan in de tweede post niet zo'n slecht idee: je verzamelt voor GoT zo ook info. Als iemand nu zal zoeken op GoT naar 'mp3 ubuntu', zal je hier uit moeten komen (maar dat is mijn idee dan).
Tot slot. Info over flash9, beryl en de nieuwste aMSN (ja ik weet het, ik gebruik ook Gaim, maar sommige schijnen het graag te willen
offtopic:
En weet iemand hoe je toch die verdomde accesskeys in firefox bon echo weer aan kan zetten. Idioot dat ze het hebben uitgezet
En weet iemand hoe je toch die verdomde accesskeys in firefox bon echo weer aan kan zetten. Idioot dat ze het hebben uitgezet
edit:
ui.key.contentAccess dus, samen met ui.key.chromeAccess in je about:config te vinden (hier meer info)
ui.key.contentAccess dus, samen met ui.key.chromeAccess in je about:config te vinden (hier meer info)
mithras wijzigde dit bericht 19-10-2006 22:02 (15%)
Portfolio | Your ecological footprint looks even bigger in melting snow