Reg. datum: 30 mei 2002
[MMORPG] Final Fantasy XI deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 30 mei 2002
Sommige jobs zijn wel meer afhankelijk van gear dan andere...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Reg. datum: 30 mei 2002
Gisteren maar weer eens limbus gedaan, was weer een makkie maar weer weinig drops (af zooi)
Vanaaf Dyna-Windy, hopelijk clear :3
En m'n Thf op lvl 50 gekregen in Gustav, die nm goblin hero-nogwat eens gemept maar geen lol-gaxe drop..wel genoeg buit om weer een leuk zakcentje bij te schrijven :3
Sputnik @ Division Brabant ^^
Maar in de start gebieden niet.
Iemand trouwens een idee hoe het mogelijk is dat er ineens handel is in de Cuchulain's Mantle, terwijl la vaule al tijden in beastmen handen is? Zijn de voorwaarden veranderd? Kan je nu de NM drops proberen te halen om de bcnm te unlocken en dan de offensive OPS ineens kiezen?
Zelfde met die white sash ofzo... zijn echt terror drops daar die ik best wel wil
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Linked ah's:quote:
windurst - kazham
sandoria - rabao
badsok - norg
jeuno - whitegate- tavnazia
in bv het havendorpje mhaura kun je goedkoop wapens halen, en dan eventueel met wat winst weer verkopen op een ah (aangezien meeste mensen vergeten tre checken of iets goedkoper bij een npc te halen is).
Verder kun je nog vissen voor wat gil, bv moatcarp in sando-port (voordeel daar is dat moat daar rap verkoopt). koop een elcheapo hengel en wormpjes (wormpjes (littleworms) haal je bv bij een npc in sando-south (vanuit moghouse voorbij de ah daar, staat aan linkerzijde (huppelt ook een jochie langs de hele tijd)
Reg. datum: 24 maart 2002
Little Wurms die je voor 4 gil per stuk haalt bij een NPC verkoop ik per stack voor 300 op het AH. De eerste stack ging behoorlijk snel
Nog bedankt voor alle info btw
Zneeser wijzigde dit bericht 21-10-2008 14:20 (7%)
Naarmate je hoger level wordt komen er ook steeds meer quests beschikbaar die je solo kunt doen. Vaak zijn de rewards ook wel wat waard.
En rank missions leveren geloof ik ook langzaam wat op
Dat heb ik het eerste jaar ook veel gedaan...in Sandy goedkoop stuff kopen (carrots, berries) bij NPC's en die vervolgens voor 4-5K per stack in de Jeuno AH verkopen. Totdat ik erachter kwam dat je veel beter in wapens en armor kunt handelen...goedkoop inkopen, op AH duur verkopen. Afhankelijk van hoe goedkoop ik heb ingekocht kan ik dan nog makkelijk onder de gangbare prijs gaan zitten (en dus snel verkopen) en toch flinke winst maken. 20-70K winst is niet vreemd in elk geval.quote:Zneeser schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:18:
Ik heb gemerkt dat je de goedkope dingen die je bij een NPC haalt duur kunt verkopen op een AH.
Little Wurms die je voor 4 gil per stuk haalt bij een NPC verkoop ik per stack voor 300 op het AH. De eerste stack ging behoorlijk snel
Nog bedankt voor alle info btw
Reg. datum: 24 maart 2002
Had al een beetje gezocht naar een nederlandse LS.
En ik zit momenteel te vissen voor Moat Carp. Heb al bijna 2 stacks
(website: www.swordsandroses.be)
(waar is wappie eigenlijk..die deed recruitering
effe kijken welke allemaal hetzelfde wapen gebruiken zodat je die na elkaar kunt doen.
Alles wat dropped verkopen en/of npc-en. Als je 6 jobs op level 10 hebt, heb je een leuke start om een job naar keuze uit te gaan breiden.
Een job naar level 10 doe ik in 1 avond. Zeker nu easy prey en decent challenge meer exp geven. Gewoon lekker safe en gas erop
Tevens heb je fame nodig om bepaalde items/spells te kunnen krijgen.
Er is btw geen limiet op het aantal openstaande quests, wel moet je even rekening houden dat je sommige quests eerst af moet maken voor je verder kan gaan (soms helpt even zonen/opnieuw babbelen met de npc ook wel)
Ik start meestal in saruta (windy) als ik een lvl 1 job lvl, beetje rupsen meppen en silkies verzamelen :3
Gisteren dyna-windy.. staan we net voorbij house of death.. beetje mobs meppen.. beetje grote link.. rent er een malloot die een statue op z'n nek had recht house of death in...
Vervolgens konden we dus ff niet terug via die kant en gingen we maar wat farmen, puller ziet onder het brugje (naar torai) een statue.. pulled.. poeks kijkt omhoog..*oei, die linkt heel het huis erboven
weer wipe ^^;;
Maar even op forum een gedetailleerde strategy gepost zodat we de volgende keer niet weer als rambo naar binnen gaan.. (lag wel dubbel van het lachen btw, was gewoon te grappig
Staan we daar een beetje te kloppen (hele zone was a zowat clear, want het was een farm run), loopt er een mage doodleuk achteruit richting die avatars...
mass-death, daarna op halve kracht vanwege tijd issue wat wanhopige leroy jenkins pogingen... hour glass uiteindelijk maar gedropped met z'n allen, was beetje zinloos aan het worden.
Windy is gewoon nasty... meestal ben ik samen met 1 andere thf de enige pullers in de shell (doen dyna met 15-22 man). En dan sac ik bij windy alle timers zo ongeveer en mega moet dus de andere thf doen... (tower pull ik voorbij death house en kan dan geen raise meer krijgen en voorbij death house komen)
Met als gevolg dat ik laatst de mega ook moest doen (met extra death om weer voorbij death house te komen... ) en hem niet eens kon vinden 0.o. Lang leve de tijdsdruk.. hadden 2 minuten ofzo en liep gewoon keurig verkeerd... Nou goed inmiddels de map eigenlijk altijd maar open staan... We zitten alleen wel met een BLM te kort en tegenwoordig ook met WHM/RDM te kort in die 15-22 man... Ik ben RDM aan het lvlen dus kan me voorstellen dat ik als die 75 is niet meer ga pullen 0.o (ben wel de enige TH4 thf van de ls, dus misschien valt het mee en verder is mijn blm nog 17
Wanneer dan de rdm het vertikt om silence te doen op die crow's dan geloof maar dat je in de problemen komt vroeg of laat. Zo erg zelfs dat ik als BRD diverse keren het loodje legde door lullaby -> wakker -> -ga op m'n dak.
Wat toch wel érg vreemd is met 8BLM's en een RDM.
En wat al helemaal grappig was: we hebben ongeveer 12(!) relic mauls gekregen en 6 relic knuckles
verder AF: PUP PUP WAR DRK BLU BLU
helaas geen BST, dus nog altijd niet in staat te NPC-storen.
Wilde eigenlijk wel BLM, maar met 6 mensen die daarop lotten en geen op BST was ik er snel uit
3x thf, brd, smn, blu , 100 als drop... en natuurlijk mainde ik blu... iemand lot 276, ik dacht dat moet ik kunnen overlotten... maar nee hoor... 211
Wel even floor 100 meegedaan met wat mensen en nu blu en war weapon voor nyzul... moet alleen nog floor 1-100 zien te storen... of 10000 ws's doen... x3 voor mijn 75 jobs... hydra dropte goliard hoed, en cerberus askar... maar ik wilde denali omdat er al 3 mensen askar wilde lotten.. en niemand denali van floor 100. 3de run was weer cerb maar timed out omdat hij stoneskin spamde...
Setup was goed: PLD (2 relics), rdm, whm, drk (full askar, homam, heca etc, adaman hauby, kclub), War (iemands mule met adaman hauby en andere uber gear) en ik dan als TH4 thf... En meestal hadden we 10 minuten voor de boss lol... alleen cerb is gewoon mega irri als hij stoneskin gaat spammen....

o well
FFXI: Nawa, Titan
Reg. datum: 24 oktober 2008
Maar als de maand om is word er dan automatisch geld van mijn creditcard afgeschreven?
Zo ja wordt er dan ook geld afgeschreven van mijn creditcard als ik niet meer speel?
Er wordt maandelijks geld van je cc afgeschreven totdat je zelf opzegt. Of je speelt of niet maakt niet uit. Ik heb wel eens 8 maanden niet gespeeld maar wel doorbetaald. Op het moment dat je opzegt ben je volgens mij wel je account en characters kwijt, dus ik zou vrij zeker moeten zijn dat ik nooit meer wil spelen zou ik dat doen.quote:dreadlordss schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:33:
Ik heb het spel een paar weken geleden gekocht en mag dus 30 dagen free spelen.
Maar als de maand om is word er dan automatisch geld van mijn creditcard afgeschreven?
Zo ja wordt er dan ook geld afgeschreven van mijn creditcard als ik niet meer speel?
Reg. datum: 24 oktober 2008
moet er niet aan denken dat ik die van mij kwijt zou raken, zou idd nog liever door betalen. Had het er toevallig vandeweek met iemand over. Als ik nu om wat voor reden ook alles kwijt zou zijn, zou ik echt niet meer opnieuw beginnen...
Fishing 77 ^^
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last