Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 19
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicPalmOS i.p.v. TPalmOS... Versie 0.9.1 met de release titel "TPalmOS revived" is sinds kort ...
Reg. datum: 24 november 2005
quote:Het haat hier om zowel de stabiele 1.2-tak als de 1.3-ontwikkeltak.
Dat moet uiteraard met een d.quote:Apple heeft het probleem onderkent (...)
quote:
Gefelixtquote:
Ohh mooie meid, Erzsébet Bathory
HeidiHo - Smakkelijke recepten
De fout lijkt me duidelijkWindows Media Player 11 - Synchronisastie-instellingen
auwiequote:Daarnaast kan Boot Camp ook gedraait worden op de MacBook Pro's
Trust The Computer. The Computer is Your Friend.
And now you've come to me, a sanctuary borne of love
Honest sincerity, I'll just hold you close
It's in the way you move, a phoenix risen on this day
Your touch to comfort me
Dat is dubbelop, gewoon "weer opflakkeren" is genoeg.quote:waarbij de eerdere berichten over problemen met de productie van blauwelaserchips weer heropflakkeren.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
quote:uniek verkooppunt
Een heel leuke vertaling van Unique Selling Point door Wouter, maar toch niet helemaal correct.
Een uniek verkooppunt betekent in weze dat het slechts op een plek verkocht wordt. Wat toch in de context niet helemaal de bedoeling moet zijn.
En als verbeteraar hoor je dan wel een betere vertaling te hebben, maar die heb ik eigenlijk niet
Dus dat laat ik aan jullie over
Paitor wijzigde dit bericht 31-10-2006 19:21 (7%)
Reden: verkeerde link, beetje lomp :P
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
"njet"quote:Wat er precies veranderd is in de nieuwbakken SyncToy is neit bekend.
May the Source be with you...
quote:Het 15gram wegende apparaatje, de laatste iPod die dit jaar uitkomt, heeft een...
Mag ik jullie kristallen bol lenen?
Waarschijnlijk moet er iets staan als 'de laatst uitgekomen iPod' of zo. Oh, en er moet een spatie na 15
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Rest wel gefixeerd.
Bedoel je de volgende zin?quote:Roboticles schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:44:
Wat die 'laatste iPod' betreft, dat staat gewoon in het persbericht.
Ze zeggen dat hiermee de geheel vernieuwde iPod reeks klaar is voor het kerstinkoop-seizoen, niet dat er geen nieuwe meer zouden komen. Op sites als AppleInsider wordt ook flink gespeculeerd over nieuwe modellen die nog dit jaar uit zouden komen, en ik denk ook dat Apple nog wel een antwoord op de Zune wil hebben. Zo stellig verkondigen dat er geen nieuwe meer gaat komen lijkt me wat overdreven..quote:The new iPod shuffle completes our all-new lineup of iPods for this holiday season and beyond
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Als je verder wil discussiëren, graag even een apart topic openen.
Reg. datum: 28 april 2000
uniek verkoopargument?!quote:Paitor schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:42:
http://tweakers.net/nieuw...dows-Media-Player-11.html
[...]
Een heel leuke vertaling van Unique Selling Point door Wouter, ....[continue]....
En als verbeteraar hoor je dan wel een betere vertaling te hebben, maar die heb ik eigenlijk niet
Dus dat laat ik aan jullie over
Klassieke taalfout, en ik weiger deze te corrigeren. Dat doen jullie zelf maar!quote:Vroeger was Intel de fabrikant voor de grote jongens, en voor kleintjes zoals ons was AMD het bedrijf.
Mja, ik interpreteer het anders, en denk dat Apple nog zeker minstens één iPod uitbrengt voor 1-1-2007. Maar ik vond de eerste post van mezelf al mierengeneuk, en ik wil er zeker niet verder over discussieren, dus laat het maar zo dan. Een nieuw topic vind ik het zeker niet waard.quote:Rataplan schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:07:
Mijn interpretatie van die iPod-tekst is dezelfde als die van Roboticles: 'complete for this holiday season' wil zeggen dat ze voor dit jaar klaar zijn. Speculeren we een keertje niet, is het weer niet goed
Als je verder wil discussiëren, graag even een apart topic openen.
Prepare for itquote:'Een relevante wetgeving is dan ook onmisbaar om te garanderen dat het internet een plaats blijft war democratie nieuwe kansen krijgt.'
Dieet? 'Die eet' zul je bedoelen.
...heeft Jotspot zich tot doel gesteld een Wysiwig-editor te ontwikkelen...
What you see is what I get?
En zo is het maar net.
Bekijk ook eens Marc van Glabbeek's Omzwervingen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.