Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
MVC schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

Je schijft net zelf dat er die nog niet is :)
klopt maar van hi is die der al wel vandaar

... (ing. van weinig woorden)

mmz, die crystal case van telecomtelecom.nl is kortweg prutzooi... twee hele kleine klemmetjes (waarvan er een bij levering al te smal was) worden geacht de hele behuizing bij elkaar te houden... dat werkt dus echt voor geen ene meter!
De helft rondom de camera blijft wel zitten (klemt zichzelf rond het toestel, al heeft dat meer te maken met de rubberachtige coating op het toestel zelf), maar de kant die dus het display moet beschermen valt er al bij de minste beweging vanaf.
Miskoop dus, want om nou helemaal 't retourneergedoe in te gaan voor een tientje en dan vervolgens misschien eentje te hebben die wel twee klemmen heeft. Denk dat 't ontwerp al fundamenteel fout is, ook met twee klemmetjes hoeft er bijna niks te gebeuren voor hij los schiet.
Toch maar die siliconen versie bestellen.

edit: boven en onder schijnen ook klemmen te zijn... maar met 't ontbreken van die ene klem heb je er dus geen zak aan en ik geloof er ook niet in dat ie handig is waren de klemmen wel goed.

edit2: en met case past ie niet op m'n CDS-60 :)

LEiPiE wijzigde dit bericht 10-10-2006 22:32 (12%)

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

quote:
leipie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:14:
mmz, die crystal case van telecomtelecom.nl is kortweg prutzooi... twee hele kleine klemmetjes (waarvan er een bij levering al te smal was) worden geacht de hele behuizing bij elkaar te houden... dat werkt dus echt voor geen ene meter!
De helft rondom de camera blijft wel zitten (klemt zichzelf rond het toestel, al heeft dat meer te maken met de rubberachtige coating op het toestel zelf), maar de kant die dus het display moet beschermen valt er al bij de minste beweging vanaf.
Miskoop dus, want om nou helemaal 't retourneergedoe in te gaan voor een tientje en dan vervolgens misschien eentje te hebben die wel twee klemmen heeft. Denk dat 't ontwerp al fundamenteel fout is, ook met twee klemmetjes hoeft er bijna niks te gebeuren voor hij los schiet.

edit: boven en onder schijnen ook klemmen te zijn... maar met 't ontbreken van die ene klem heb je er dus geen zak aan en ik geloof er ook niet in dat ie handig is waren de klemmen wel goed.
Dan is toch echt die case van jou niet helemaal goed geleverd. Heb zelf namelijk hetzelfde model van het ding en bij mij past hij prima. Heb hem echter wel uit HongKong, maar of dat wat uitmaakt betwijfel ik. Twee vrienden van me (toevallig allebei een K800i bij een KPN abo) hebben er wél een besteld bij telecomtelecom. Ook met deze cases is helemaal niets aan de hand. Passen perfect en vertonen geen mankementen. Jij hebt gewoon een maandagmorgen caseje...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:

Je hebt gewoon gelijk. Ik heb vandaag de crystal case van telecomtelecom binnengekregen, en hoewel ie bij mij wel goed past en quasie stevig in elkaar blijft zitten ben ik toch niet helemaal tevreden.
Het is niet de crystal case die ze op de website aanbieden, maar een ding van B kwaliteit. Foto

Het ruitje aan de voorkant is niet helemaal "crystal", het lijkt alsof er vegen in zitten.
Het voorklepje wordt met 1 (uitstekend en kwetsbaar) klemmetje per zijkant vastgehouden ipv 2 goede. De boven en onderkant van het voorklepje sluiten (slecht en kwetsbaar) op de naad, ipv na een bocht over de naad. De hoeken sluiten meer vierkant af dan rond.
Al met al denk ik dat ie wel een val kan overleven, maar het is absoluut niet de crystal case zoals ie bedoeld is / aangeboden wordt.

Ik gebruik deze crystal case totdat ik een echte heb, telecomtelecom is wat de crystal case betreft gewoon een kutwinkel. Basta!

quote:
D467 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:53:
[afbeelding]

Heb zoon pluggetje besteld dat ik ook mijn speakers er op aan kan sluiten, hij lijkt groot op de foto maar hij is zo klein en ook nog een radio ontvanger erin!!!

En dat voor slecht 6,50 incl verzend kosten ;)

http://www.marktplaza.nl/...0i-ipv-HPM-70-2399158.php

Hij had er nog een aantal liggen ;)

PS: Die foto heb ik effe snel gemaakt met de k800I ;)

Ik had voor 8 euro de langere versie.... heeft denk ik voordeel tenopzichte van die, dat er de opneemknop en microfoontje voor handsfree inzit.

Nadeel is dan wel weer, dat als je je eigen koptelefoon gebruikt je een dubbel lang snoer hebt. (maar dat werk je zo weg in je shirt :9 )

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Tsjabbie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:32:
[...]

klopt maar van hi is die der al wel vandaar
Hi heeft geen branding...

Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

... (ing. van weinig woorden)

quote:
Chris.nl schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:53:
[...]
Je hebt gewoon gelijk. Ik heb vandaag de crystal case van telecomtelecom binnengekregen, en hoewel ie bij mij wel goed past en quasie stevig in elkaar blijft zitten ben ik toch niet helemaal tevreden.
Het is niet de crystal case die ze op de website aanbieden, maar een ding van B kwaliteit. Foto

Het ruitje aan de voorkant is niet helemaal "crystal", het lijkt alsof er vegen in zitten.
Het voorklepje wordt met 1 (uitstekend en kwetsbaar) klemmetje per zijkant vastgehouden ipv 2 goede. De boven en onderkant van het voorklepje sluiten (slecht en kwetsbaar) op de naad, ipv na een bocht over de naad. De hoeken sluiten meer vierkant af dan rond.
Al met al denk ik dat ie wel een val kan overleven, maar het is absoluut niet de crystal case zoals ie bedoeld is / aangeboden wordt.

Ik gebruik deze crystal case totdat ik een echte heb, telecomtelecom is wat de crystal case betreft gewoon een kutwinkel. Basta!

Goed dat ik ff refresh, ik was dat namelijk net aan het tikken :)
Kutwinkel weer ik niet, wel vrij snelle levering en een zeer nette prijs op de originele SE artikelen (heb er een deskstand en auto-adapter (met ingebouwd lampje ontdekte ik net :)) mee besteld en daar is niks mis mee.
Maar goed, die crystal case is dus gewoon oplichting (zou 't een merknaam zijn, want dan is dit imitatie verkopen onder de echte naam?)

Waar bestel jij die echte crystal case?

Ik zie hier een model dat aan beide zijkanten twee klemmen heeft ipv 1 kleine. Daarnaast lijkt daar ook een grotere uitsparing te zitten rond 't datasocket.
Die van mij (precies dezelfde als op je foto) heeft dus ook maar 1 klemmetje per zijkant waardoor de hoekpunten omhoog komen omdat de case ook iets te klein is blijkbaar.
Daarnaast is 't dus irritant dat ie niet in de bureaulader past, omdat 1) het plastic bij de cameraschuif te dik is en 2) het plastic te ver doorloopt naar het datasocket waardoor er geen aansluiting is.
Die silicone case heeft helaas helemaal geen display bescherming en omdat ik weet dat als ik er niks aan doe er zeer binnenkort schade op zit die uiteraard niet onder de garantie of verzekering valt wil ik dat wel beschermen... zit er nu zelfs aan te denken de siliconcase te nemen en dan het voorste stuk van imitatie-crystalcase te gebruiken binnen die siliconcase }:O

"De Crystal Case biedt uw toestel een perfecte en comfortabele bescherming, zonder dat het toestel zijn uiterlijk verliest. De Crystal Case bestaat uit een hoogwaardig verwaardigd kunststof. De harde kunststof delen zorgen voor een goede pasvorm en bescherming van uw toestel."
Ammehoela... dit plastic is net zo hoogwaardig als 't gemiddelde cd-doosje, krast en breekt bij 't minste of geringste (nog niet uitgeprobeerd overigens). Dit is inderdaad domweg goedkope imitatierotzooi, kan me niet voorstellen dat heel Azië rondloopt met deze crap (al wordt dit vast daar geproduceerd ;) )
Zat ook in een plastic zakje als hele verpakking.
Heb ff plaatjes in een fotoalbum gestopt: http://zielknijper.student.utwente.nl/photo/d/3414-2/IM024000.JPG (klik voor hele album)

edit: mailtje gestuurd naar TelecomTelecom, kijken wat ze kunnen doen.

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

- edit -
dubbel
maar wel mooi album

Chris.nl wijzigde dit bericht 11-10-2006 01:52 (127%)

-edit-

Ik heb ze ook maar gemaild :+

Chris.nl wijzigde dit bericht 11-10-2006 01:49 (57%)

quote:

Nou ik heb op aanraden van een klasgenoot ook zo'n crystal case gekocht. Bij telecomtelecom! Ik vind het helemaal niks, het ziet er gewoon niet uit vind ik haha! Mijn abbo is 1 jaar en heb garantie ik heb liever dat ie kapot gaat en 2 weken of 3 weken weg is dan dat ik de hele tijd met zo'n debiel plastic stuk om mijn mobiel loop. Maarjah dat is natuurlijk mijn mening!

Btway al mensen die msn gebruiken op huh K800 i? e-msn bevalt me niet!

quote:
Mandrake schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:21:
[...]

Je moet het toch een keertje doen omdat dit niet de laatste update zal zijn. Volgens mij kon je het ook gratis op een van de SE servicepunten laten updaten.

Ben ik helemaal met je eens.
Heb dan ook gisteravond mijn mob geupdate via de pc. Na het updaten kwam alleen mijn mobiel in een soort loop te zitten. Het scherm ging steeds aan en uit en de verbinding viel steeds weg. Het leek wel alsof het opstarten van de telefoon problemen gaf. Meerdere keren aan en uit zetten hielp niet. Heb tot 3 keer de update opnieuw uitgevoerd, zonder succes. Daarop heb ik de telefoon de hele avond verder uit gehad en wilde er vandaag mee terug gaan naar de winkel. 8)7
Vanmorgen wilde ik toch nog even kijken of ie nog steeds problemen gaf, maar nee. Nu werkt ie weer vlekkeloos!!! :*)
Hebben meer mensen een dergelijke ervaring na de laatste update?

quote:
K800igebruiker schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:44:
De foto's zijn niks beter,er is binnenshuis nog veel noise te zien op de foto's.ook de randen zien er neppig uit.
Ik ben het met je eens. De foto's zien er niet uit, vooral de randen. Deze zijn gekarteld. Foto's lijken uitgesmeerd (behalve de randen :) )

Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5

wel beu dat ik ook niet kan updaten, ook een vodaphone editie, maar zonder simlock
(en nee kheb em niet laten unlocken, zo gekocht)
wel vin dik de batterij status mooier weergegeven dan bij een standaard versie, lekker zo met die zwarte blokjes

quote:
jep die ken ik... me vriendin heeft er 1 gratis gekregen bij telefoon. Is wel een leuk dingetje en nog goed geluid ook voor het formaat

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
juzzwuzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

jep die ken ik... me vriendin heeft er 1 gratis gekregen bij telefoon. Is wel een leuk dingetje en nog goed geluid ook voor het formaat
Ook hard geluid? En kwa bass?
quote:
D467 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Ook hard geluid? En kwa bass?
Dat weet ik niet precies... heb al poosje niet meer gehoort, maar wat ik nog weet is dat ik het een goed geluid vondt voor de kleine boxjes... en dus ook de geluidssterkte en de bas.

quote:
juzzwuzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:09:
[...]

Dat weet ik niet precies... heb al poosje niet meer gehoort,
Je bent toch niet gedumpt? ;)

Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5

quote:
Mandrake schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:51:
[...]

Je bent toch niet gedumpt? ;)

Nee hoor... nog steeds gelukkig. Heb alleen vaak wel wat beters te doen dan naar de boxjes luisteren van me vriendin ;) speel liever met andere dingen

Maar ontopic... ik zal eens kijken of ik de boxjes kan vinden bij me vriendin :P

Canon 30D

Ik heb dus net een K800I opgehaald bij een 1 jarig KPN 30 abbonement. Maar is er op geen enkele andere manier die telefoon simlock vrij te krijgen, behalve door KPN 70Euro te betalen? Niet een online service die hem dmv betaling simlock vrij kan maken ofzoiets? Ik moet hem echt simlock vrij hebben namelijk....

setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

quote:
NoStra schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:39:
Ik heb dus net een K800I opgehaald bij een 1 jarig KPN 30 abbonement. Maar is er op geen enkele andere manier die telefoon simlock vrij te krijgen, behalve door KPN 70Euro te betalen? Niet een online service die hem dmv betaling simlock vrij kan maken ofzoiets? Ik moet hem echt simlock vrij hebben namelijk....
Had je om een simlockvrij toestel moeten vragen, net als ik. Kost alleen iets meer.

Canon 30D

quote:
Rio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

Had je om een simlockvrij toestel moeten vragen, net als ik. Kost alleen iets meer.

Wat koste dat meer?

En klopt het trouwens dat het geluid (van een mp3tje) er een stuk minder hard uit komt als je vergelijkt met een K750i (met equalizer alles omhoog)?

NoStra wijzigde dit bericht 11-10-2006 16:03 (25%)

setup specs: ASUS P5E, Intel Core 2 Duo E8200@3800Mhz, 2x2GB OCZ XTC, Geforce 7900GTO 512mb, 2x 300GB SATA + 2x 500GB SATA

[M]

quote:
juzzwuzzz schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:25:
[...]

Nee hoor... nog steeds gelukkig. Heb alleen vaak wel wat beters te doen dan naar de boxjes luisteren van me vriendin ;) speel liever met andere dingen

Maar ontopic... ik zal eens kijken of ik de boxjes kan vinden bij me vriendin :P
\

Mocht het in een verlaten kastje onder de stof liggen, dan mag je ze ook wel door verkopen aan mij :*)
quote:
leipie schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 01:10:
[...]

Goed dat ik ff refresh, ik was dat namelijk net aan het tikken :)
Kutwinkel weer ik niet, wel vrij snelle levering en een zeer nette prijs op de originele SE artikelen (heb er een deskstand en auto-adapter (met ingebouwd lampje ontdekte ik net :)) mee besteld en daar is niks mis mee.
Maar goed, die crystal case is dus gewoon oplichting (zou 't een merknaam zijn, want dan is dit imitatie verkopen onder de echte naam?)

Waar bestel jij die echte crystal case?

Ik zie hier een model dat aan beide zijkanten twee klemmen heeft ipv 1 kleine. Daarnaast lijkt daar ook een grotere uitsparing te zitten rond 't datasocket.
Die van mij (precies dezelfde als op je foto) heeft dus ook maar 1 klemmetje per zijkant waardoor de hoekpunten omhoog komen omdat de case ook iets te klein is blijkbaar.
Daarnaast is 't dus irritant dat ie niet in de bureaulader past, omdat 1) het plastic bij de cameraschuif te dik is en 2) het plastic te ver doorloopt naar het datasocket waardoor er geen aansluiting is.
Die silicone case heeft helaas helemaal geen display bescherming en omdat ik weet dat als ik er niks aan doe er zeer binnenkort schade op zit die uiteraard niet onder de garantie of verzekering valt wil ik dat wel beschermen... zit er nu zelfs aan te denken de siliconcase te nemen en dan het voorste stuk van imitatie-crystalcase te gebruiken binnen die siliconcase }:O

"De Crystal Case biedt uw toestel een perfecte en comfortabele bescherming, zonder dat het toestel zijn uiterlijk verliest. De Crystal Case bestaat uit een hoogwaardig verwaardigd kunststof. De harde kunststof delen zorgen voor een goede pasvorm en bescherming van uw toestel."
Ammehoela... dit plastic is net zo hoogwaardig als 't gemiddelde cd-doosje, krast en breekt bij 't minste of geringste (nog niet uitgeprobeerd overigens). Dit is inderdaad domweg goedkope imitatierotzooi, kan me niet voorstellen dat heel Azië rondloopt met deze crap (al wordt dit vast daar geproduceerd ;) )
Zat ook in een plastic zakje als hele verpakking.
Heb ff plaatjes in een fotoalbum gestopt: [afbeelding] (klik voor hele album)

edit: mailtje gestuurd naar TelecomTelecom, kijken wat ze kunnen doen.

Tjonge jonge, wat een gigantische prutskwaliteit! Heb de mijne bij Brando besteld. Kostte inclusief verzenden geloof ik 13 of 14 euro...

Heb een tijdje terug al foto's gemaakt voor iemand die wel 's wilde zien hoe dat ding er nou uitzag:

HIER te vinden

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

[M]

Nog een bug gevonden: Via agenda naar ''applicaties'' werkt niet...

EDIT EDIT:

WTF, MAPJE GAMES + APPLICATIES IS BIJ MIJ DEFECT,

''BEWERKING IS MISLUKT''

NOG MEER MENSEN DIT PROBLEEM???? EN WAT IS DE OPLOSSING? TELEFOON AL UIT EN AAN GEZET...

edit 2

Zelfs een masterresett heeft niet geholpen?

D467 wijzigde dit bericht 11-10-2006 16:35 (70%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws