Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
TomBergman schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:15:
- Notably improved picture save time.

Iemand dit al gemerkt ? gaat het ook écht sneller ?

Ja, gaat inderdaad iets sneller. Je moet wel veel foto's met het toestel hebben gemaakt om het te merken, maar er is een verbetering. Heb er zelf nu ongeveer 750 mee gemaakt en had gisteraaf een feestje waar ik er zo'n 30 heb gemaakt. Merkte toen we degelijk dat de snelheid was toegenomen :)

Er zit trouwens nog steeds een klein foutje in de software namelijk bij de notities. Er wordt nog steeds "niet opgeslagen" weergegeven wanneer je een notitie opslaat :P

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:
Ultimatexx schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 13:43:
Eerder zei ik dat de torch het niet meer deed, maar vanacht wel weer ineens. Dus de update is compleet geslaagd hier. Binnen vijf minuten. :D
Maar heb jij dan wel andere kaders?!? :*)

Ik begrijp niks van het updaten.Hij reageerd helemaal niet!
Het moet toch via de updateservice ? Het enige wat ie zegt is dat ik de telefoon niet kan gebruiken
als ie aan de usb zit.

Wie kan me helpen 8)7

Maar omdat er zoveel b*llsh*t word getypt in dit forum *steeds dezelfde problemen enz.* ben ik echt te lui geworden om het nog te volgen....

Is het handig die update te doen ? veilig? en hoe moet het? _/-\o_ Much thnx for help alvast

Ik heb K800i, Mijn broer koopt K800i, andere broer dan ook maar...

a800-V525-E630-K800i

het is veilig ja.maar je moet echt van je telefoon afblijven als ze dat vragen onder de update
stap 1: download;update service
stap2: geef je land door
stap 3 :geef de aansluiting aan van je gsm
stap 4: nu zoekt die een update en dan moet je op de update klikken
stap 5: het wordt eerst naar je computer gedownload en daarna krijg je een nieuwe scherm en dan wordt het naar ja telefoon evrzonden je moet dan echt van je gsm afblijven!

Ik durfde het ook eerst niet ,maar bij mij ging het heel makkelijk ,succes ;)

applein wijzigde dit bericht 08-10-2006 15:30 (171%)

quote:
Saban schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:19:
[...]

Maar heb jij dan wel andere kaders?!? :*)

Hoe bedoel je precies?

Dat met dat konijnjte om een foto??

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Hoe je moet updaten staat toch echt al diverse keren vermeld in dit topic en het vorige |:(
De software van SE laat er ook geen misverstand over bestaan, alles gaat stap voor stap en hier werkte het in een keer goed.
a800-V525-E630-K800i

quote:
Speedy-Andre schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:34:
Hoe je moet updaten staat toch echt al diverse keren vermeld in dit topic en het vorige |:(
De software van SE laat er ook geen misverstand over bestaan, alles gaat stap voor stap en hier werkte het in een keer goed.
indd je hebt gelijk bedoel ze leggen toch alels goed uit als je aan het updaten bent.makkelijker gaat het niet.

a800-V525-E630-K800i

quote:
Ultimatexx schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:30:
[...]

Hoe bedoel je precies?

Dat met dat konijnjte om een foto??
Hiij bedoelt waarschijnlijk heb jy nieuwe kaders? dat zou in de nieuwe firmware zitten

Er staat nu ook ineens een optie "afdrukken" op het scherm wanneer je de kabel in de telefoon plugt...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:
jgoessens schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:35:
[...]

Hiij bedoelt waarschijnlijk heb jy nieuwe kaders? dat zou in de nieuwe firmware zitten
Ja dat bedoel , heb wel de nieuwe software maar geen andere kaders zoals hierover word gesproken :*)

a800-V525-E630-K800i

quote:
Ramonio schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:36:
Er staat nu ook ineens een optie "afdrukken" op het scherm wanneer je de kabel in de telefoon plugt...
ja dit is iets van pict bridge stond ook in de lijst van verbeteringen al.

applein wijzigde dit bericht 08-10-2006 15:49 (3%)

quote:
jgoessens schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:25:
het is veilig ja.maar je moet echt van je telefoon afblijven als ze dat vragen onder de update
stap 1: download;update service
stap2: geef je land door
stap 3 :geef de aansluiting aan van je gsm
stap 4: nu zoekt die een update en dan moet je op de update klikken
stap 5: het wordt eerst naar je computer gedownload en daarna krijg je een nieuwe scherm en dan wordt het naar ja telefoon evrzonden je moet dan echt van je gsm afblijven!

Ik durfde het ook eerst niet ,maar bij mij ging het heel makkelijk ,succes ;)
Al deze punten heb ik doorlopen maar het enige wat ie zegt is:verwijder de USB-kabel pas wanneer de applicatie op de pc hebt afgesloten. |:(

a800-V525-E630-K800i

hmme en verkeerde driver geinstalleert misschien?.zo moet het lukken:)

applein wijzigde dit bericht 08-10-2006 16:09 (29%)

quote:
K800igebruiker schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Al deze punten heb ik doorlopen maar het enige wat ie zegt is:verwijder de USB-kabel pas wanneer de applicatie op de pc hebt afgesloten. |:(

Waarschijnlijk heb je nu de telefoon aangesloten in de "file transfer" modus.
Haal eerst de usb kabel los, start het update programma en volg dan de instructies.

Chris.nl wijzigde dit bericht 08-10-2006 18:25 (26%)

quote:
K800igebruiker schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Is lezen nu zo moeilijk? Het programma geeft duidelijk aan wat je moet doen. Als je precies volgt wat daar staat dan gaat het niet verkeerd.
Wat jij (zeer waarschijnlijk) niet hebt gedaan is de C toets in gedrukt gehouden.

Hij zoekt geen update in dat programma.Enja,tuurlijk houd ik C ingedrukt heb geen duim meer over.
Vrees dat die update er voor mij niet inzit.

quote:
K800igebruiker schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:59:
Hij zoekt geen update in dat programma.Enja,tuurlijk houd ik C ingedrukt heb geen duim meer over.
Vrees dat die update er voor mij niet inzit.
Je heb toch wel je telefoon uitgezet he? Het lijkt er dan op dat je de telefoon nog aan hebt staan.
-telefoon uit
-C indrukken (en houden)
-usbkabel erin

bartbh wijzigde dit bericht 08-10-2006 17:12 (7%)

quote:
bartbh schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:10:
[...]
Je heb toch wel je telefoon uitgezet he? Het lijkt er dan op dat je de telefoon nog aan hebt staan.
-telefoon uit
-C indrukken (en houden)
-usbkabel erin
Ja tuurlijk telefoon uit :(

a800-V525-E630-K800i

wij doen ons alleen moeite om je te helpen dus reageer even normaal aub :)

Ik reageer niet negatief op reacties,iedere aanwijzing is welkom, zijn alleen wat frustraties omdat het me maar niet lukt _/-\o_

Ik heb precies hetzelfde probleem :s er gebeurt gewoon niks als ik die kabel erin doe en c ingedrukt houdt.

R0B1NH wijzigde dit bericht 08-10-2006 17:45 (5%)

Ik heb me in het vorig topic wat zitten irriteren aan de ontips die sommige geven wanneer mensen last hebben van de update service Application Error.

Hier een oplossing hoe je het echt kan verhelpen.

Chris.nl wijzigde dit bericht 08-10-2006 21:42 (13%)
Reden: typo

quote:
R0B1NH schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:45:
Ik heb precies hetzelfde probleem :s er gebeurt gewoon niks als ik die kabel erin doe en c ingedrukt houdt.
Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik had de kabel al in de computer zitten, daarna c ingedrukt en daarna de stekker in de telefoon.

pfff... mensen please. doe het gewoon zoals het duidelijk uitgelegd staat bij het programma. Lees! Voer uit! En update!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws