Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
DeluxZ schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:52:
[...]

Je moet niet alleen veel Curst Hearts hebben maar ook veel geld. Elke skill naar beneden brengen kost je zo een potion (10 curst hearts) en flink geld.
Weet ik, maar over dat geld zit ik niet in.. Die curst harts zijn lastiger =P Anyway, ik heb m'n therapy skill al aardig wat omlaag.

Reg. datum: 29 augustus 2005

Gister nacht een lvl 2 traid gedaan van DH naar JG. LVL 36 geen thief tegengekomen :). Daarvoor hadden we een lvl 4 trade gedaan met gasten van m'n guild.

Schiet tussen de palen en je scoort!

nahja dat is ook het mooiste tijd om te trade he
heel erg rustig weinig thiefs
gister heb ik wel even met iemand mee gelopen...die hat 2 sterren eigenlijk maar 3 noob thiefs tegen gekomen,..

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

quote:
hobsie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:12:
[...]

Elke build heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Die twee die jij noemt hebben allebei veel sp nodig en de blader levelt ook nog een keer heel langzaam (langzaamst van alle builds). Voordeel is juist weer dat deze erg goed is in pvp, hier is de int spear juist weer het slechtst in. Een build kiezen berust toch echt een beetje op voorkeur van je zelf. Wil je snel levelen? Of juist goed in pvp? En heb je er sp farmen voorover enz.

Thieven kun je sowieso nooit goed op lv20. De kans is heel groot dat je high lvl hunters tegenkomt. Thieven gaat pas redelijk op 40/50+ (hangt een beetje vanaf welke server, op troy ligt het misschien nog wel hoger).

Zelf zou ik kiezen voor een nieuwe server. Hier zijn nog niet zoveel high lvls ivm 'oude' servers en is het daarom misschien wel leuker qua jobs etc. Maar dat is meer mijn mening :)

Ja oke is goed heel erg bedankt
.
Ik denk dat ik dan op een nieuwe server ga >:) Rome Of Red sea ofzo?

naja in iedergeval ik wil graag snel levelen.
Dus welke wapen is het de beste? en welke verhouding zoals full str of full int etc?

Naja in iedergeval bedankt nog! _/-\o_

PartizaN wijzigde dit bericht 12-10-2006 16:27 (4%)
Reden: typ0

AMD 3200+ @2500MHZ Stock / 1024 MB PQI DDR / nVdidia 7600GT 256 MB / Zalman 360 watt / ASROCK NF4G-SATA2 m-ATX /

quote:
PartizaN schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:25:
[...]

Ja oke is goed heel erg bedankt
.
Ik denk dat ik dan op een nieuwe server ga >:) Rome Of Red sea ofzo?

naja in iedergeval ik wil graag snel levelen.
Dus welke wapen is het de beste? en welke verhouding zoals full str of full int etc?

Naja in iedergeval bedankt nog! _/-\o_
Als je snel wilt levelen moet je full int nemen. Spear levelt dan het snelst maar sword is ook wel goed te doen. Welke masteries die hierbij passen moet je zelf beslissen, er zijn namelijk verschillende mogelijkheden. Maar hier zijn genoeg guides over dus zelf ff zoeken :)

zo lvl 38 en wolf ook beetje ziek deze week dus lvlen is even minder maar de lvl 40 haal ik nog wel,als golticket over is koop ik gewoon nog een maand goldticket :*)

Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!

Gister op server Rome begonnen(ja ik speel steeds op de nieuwe servers:P). lvl 16 pure str glaive atm. Maar ik vraag me af hoeveel mensen spelen er ong op iedere server?

Reg. datum: 30 mei 2006

Ik heb nu 3 weken SilkRoad gespeeld op diverse servers verschillende chars aangemaakt,geinvesteerd in een eekhoorn die me spullen raapt, maar de volgende zaken zijn me nu erg aan het tegenvallen.
1 Vanaf lvl 20 gaat het lvlen plotseling zo ongeloofelijk traag, dat je meer aan het grinden bent dan genieten van nieuwe zaken.
2 De quests zijn alleen maar Grind quests, totaal geen verhaal en niet interresant.
3 Het thiefen lukt zoals de bovenstaande poster al beweert vanaf lvl 20 absoluut niet, kortom wederom grinden tot hogere levels :(
4 Het pvp element is relatief zwak, daar je als grinder bijna nooit gepakt wordt door een ander.
5 Echt super ..... dat er geen auction house in zit, die stalletjes werken echt zo slecht.
6 Grinden, Grinden, Grinden

Het spel bezit bepaalde voordelen t.o.v. andere mmo's, maar die zijn na 3 weken spelen al volledig vergeten en nog op 1 hand te tellen..
Erg jammer, daar het spel potentie heeft, maar dit niet goed verder wordt uitgewerkt.

Ik ben nu eigenlijk min of meer afgehaakt en speel nog incidenteel op tibet als ik echt niets anders te doen heb, want zeg nou zelf doelloos op poppetjes klikken om 0.05 % van je lvl balkje te zien stijgen en na 600 kills (wellicht 8 uur later) eindelijk een questje te kunnen inleveren is niet leuk (ja voor koreanen misschien). Heb even verder gespiekt in de quest lijst en zie dat je op hogere lvls 3000 poppetjes moet grinden !???? hoe verzinnen ze het...

Reg. datum: 27 augustus 2003

Tuurlijk gaat het lvlen na lvl 20 wat minder snel, maar het is ook niet leuk om binnen 2 weken lvl 70 te zijn en dan niets meer te doen hebben. Als je Full INT bent lvl je na lvl 20 nog steeds redelijk snel hoor :)

En thiefen op lvl 20 is niet bepaald slim nee, niet gek als je alleen maar high lvl hunters rond ziet lopen.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

read only

Beetje irritant dat ondanks er meer dan 10 servers zijn het bijna onmogelijk is in te loggen op de oude servers 's avonds en de weekeinden, met name Aege in mijn geval.
Misschien dat ik in de toekomst opnieuw begin op een recente server maar voorlopig zinkt de moed na 5 keer vergeefs inloggen steeds weer in mijn schoenen en speel ik niet meer ATM.

Ik google, jij goocheld, wij goochelen, ......

quote:
CybErvee schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:50:
Beetje irritant dat ondanks er meer dan 10 servers zijn het bijna onmogelijk is in te loggen op de oude servers 's avonds en de weekeinden, met name Aege in mijn geval.
Misschien dat ik in de toekomst opnieuw begin op een recente server maar voorlopig zinkt de moed na 5 keer vergeefs inloggen steeds weer in mijn schoenen en speel ik niet meer ATM.

Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.

@ DLP

Ga voor de grap eens naar Hotan en kijk wat daar allemaal rondloopt, ik vind het spel leuk genoeg om door te blijven spelen om bijv. de Heaven Chain te krijgen, alleen al omdat hij er uber uit ziet. Zelfde voor de gear, 8TH degree armor vind ik zo vet, dat ik daar wel even voor wil spelen. En lvl'en na 20 gaat echt niet gek langzaam hoor, Oane is in 3 dagen van lvl0 naar lvl27 gekomen ofzo..

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Heaget schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

Gebruik de inlog script dan...? Ik zet die aan en ga dan ff wat te drinken pakken ofzo, als ik terug kom dan zit ik 9 van de 10 keer ingame.
Ik weet niet, iemand die gegarandeerdt kan zeggen dat het geen keylogger is?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Ik speel nu trouwens op olympus, IGN: hobs

quote:
xzaz schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:44:
[...]
Ik weet niet, iemand die gegarandeerdt kan zeggen dat het geen keylogger is?
Ja ik kan voor 100% garanderen dat de script die op GoT staat geen keylogger is.

Reg. datum: 18 oktober 2004

ik ben idd in een dikke 4 dagen lvl 27 geworden, en krijg per mob nog meer dan 0.10% >:)
kheb dan ook een gold ticket, en ben verwend met SOS wapens vanaf lvl 16 :9

wheeh killed tigergirl^^ *klik*

Ik was aan het thieven en toen spawnde ze, ff zoeken en vond haar :)

Reg. datum: 18 oktober 2004

nog leuke drops?
en hoeveel exp krijg je voor die bitch :p?

quote:
oane88 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:16:
nog leuke drops?
en hoeveel exp krijg je voor die bitch :p?
Vanaf lv 40 ofzo krijg je geen drops meer als je TG killed. Dus die tijd heb ik al gehad. Volgens mij kreeg ik iets van 18k exp steld ook nix meer voor. Boeie heb haar een keer gekilled^^

ik wil haar morgen of overmorgen killen

Pure Int Nuker with a spear

Ik heb nu ook dat inlog script. Het spel word dan wel vanzelf opgestart enzo maar als het 'filmpje' dan komt word er niks ingevoerd (er verschijnt ook geen inlogschermpje). Ik heb wel login ingevoerd en de tijd verlengd tussen het spel opstarten en het invoeren :/

Ik begin weer een beetje sro te spelen.
Op tibet want eage laggt als een gek.
Ik speel atm 6 dagen en heb geen helper scrolls gebruikt.
Ben nu lvl 26.
Full int sword (van wege schield.)
Ik heb een mooie BR.
Ik heb ook zo'n 50 return scrolls.
Allemaal gevonden, dus kwa drops op tibet zit wel goed.
Hoe zit het met de nieuwe versie?
Ik heb daar al wat video's van gezien, dat noobs er heen gingen.
Maar is dat gedeelte ook voor n00bs(+/- lvl 20).
En die nieuwe skills voor welk lvl worden deze?
Anyway, ik blijf voorlopig op tibet spelen.
Ik zit ik de guild DisconnecteD.
Maar ik zit er over te denken ok een eigen te maken.

Me ign @ tibet is vuurvlieg.

quote:
Jann0 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:03:
Ik heb nu ook dat inlog script. Het spel word dan wel vanzelf opgestart enzo maar als het 'filmpje' dan komt word er niks ingevoerd (er verschijnt ook geen inlogschermpje). Ik heb wel login ingevoerd en de tijd verlengd tussen het spel opstarten en het invoeren :/

Verwijderen die shit.
Heb ik ook gedaan 2 dagen later was ik 2 lvls lager en al me spul kwijt.

Greetz brantje

Brantje wijzigde dit bericht 15-10-2006 10:56 (25%)

Vandaag ook weer diiiiike lag op Troy... Kzit eerst een halfuur te wachten voordat ik erin zit, krijg je dit soort dingen... :X

Ik heb SRO opgegeven. Mijn PC blijft constant crashen als ik SRO speel, bluetooth drivers gaan hard op hun bek erdoor en vervolgens sleurt ie Windows mee.
quote:
Brantje schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:55:
Ik begin weer een beetje sro te spelen.
Op tibet want eage laggt als een gek.
Ik speel atm 6 dagen en heb geen helper scrolls gebruikt.
Ben nu lvl 26.
Full int sword (van wege schield.)
Ik heb een mooie BR.
Ik heb ook zo'n 50 return scrolls.
Allemaal gevonden, dus kwa drops op tibet zit wel goed.
Hoe zit het met de nieuwe versie?
Ik heb daar al wat video's van gezien, dat noobs er heen gingen.
Maar is dat gedeelte ook voor n00bs(+/- lvl 20).
En die nieuwe skills voor welk lvl worden deze?
Anyway, ik blijf voorlopig op tibet spelen.
Ik zit ik de guild DisconnecteD.
Maar ik zit er over te denken ok een eigen te maken.

Me ign @ tibet is vuurvlieg.

[...]

Verwijderen die shit.
Heb ik ook gedaan 2 dagen later was ik 2 lvls lager en al me spul kwijt.

Greetz brantje
Dus je was gehacked via die autohotkey..?

quote:
Heaget schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:23:
Vandaag ook weer diiiiike lag op Troy... Kzit eerst een halfuur te wachten voordat ik erin zit, krijg je dit soort dingen... :X
Op olympus is het ook hopeloos nu. Net even gethieft af en toe delays van 15 sec ><, lekker als je daar loopt met je 4* :(

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws