quote:
Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet
GPRS'en. De enige manier om te voorkomen dat dát niet per ongeluk kan is door alle toegangspunten voor GPRS te verwijderen: Ga naar Diensten in het menu (of naar Toepassingen > Web) en selecteer daar eerst opties (telkens Linker softkey) en dan Instellingen. Ga dan naar Toegangspunt en klik. Dan kun je aangeven welk toegangspunt je wil gebruiken. Om vervolgens toegangspunten te verwijderen ga je op een toegangspunt in de lijst staan en druk je op de C-toets. Doe dit net zo lang totdat alle toegangspunten weg zijn (laat evt. wel de MMS-punten staan, als je wel wil kunnen MMS'en) en voilà. Internet Access has been made totally impossible.
Wat je ook kunt doen is instellen dat er geen homepage wordt geladen bij het starten van één der browsers. Als je dat doet, en je klikt verkeerd waardoor er verbinding tot stand wordt gebracht, dan kost dat je nog niets, omdat (de meeste) providers alleen geld rekenen voor dataverbruik.
Succes.
Nu dan even een herhaling van een vraag van mezelf:
quote:
csteelooper schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:33:
Iemand al meegemaakt dat na een reset de Instellingenwizard volledig is verdwenen?? Reset via *#7780#. Ik had een probleem met de Instellingenwizard (kon de vodafone settings er niet in rammen; bleef de orange settings verversen) dus ik denk: ik doe een reset. Nee dus, nu is de instellingenwizard weg...
Nogmaals: het maakt me niet echt heel erg uit, maar ik vraag me af of er iemand is die het probleem kent. Ik dacht nl. dat de Settings Wizard in het ROM tuishoorde...