Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N73 Topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 augustus 2006

Jammer heb een beetje te snel de beslissing genomen om een sd kaartje te kopen. Heb nu een Scandisk Ultra II 2GB voor 80 euro!!! gekocht bij Mediamarkt. Hij werkt gelukkige wel goed:P, maarja ik lees nu dat de snelheid eigenlijk nix uitmaakt:O

edit: Heb nu msn gedownload aanmelden lukt ik zie ook mijn msn naam en mijn contactpersonen. Alleen ik zie niet dat ze online zijn. Zij mij wel en als ze een bericht typen zie ik dit niet hoe kan ik dit oplossen?:O

Angelus-kamps wijzigde dit bericht 01-11-2006 21:40 (30%)

Reg. datum: 15 september 2006

quote:
Angelus-kamps schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:36:
Jammer heb een beetje te snel de beslissing genomen om een sd kaartje te kopen. Heb nu een Scandisk Ultra II 2GB voor 80 euro!!! gekocht bij Mediamarkt. Hij werkt gelukkige wel goed:P, maarja ik lees nu dat de snelheid eigenlijk nix uitmaakt:O
Als het goed is kan je het terugbrengen? Tenminste bij mediamarkt wel...

Rotsvast wijzigde dit bericht 01-11-2006 22:02 (3%)

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
Leut schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Uit diverse posts in dit topic blijkt dat een 2gb zonder problemen gaat werken... M.i. is er daarom toch geen reden om te twijfelen of een via inet gekocht 2gb kaartje zal werken? Ik zou iig niet twijfelen en zonder probleem via inet een dergelijk kaartje kopen.

Tenzij jij het risico niet wilt nemen en liever een kaartje bij jou in de buurt wilt kopen, heb je wel jouw zekerheid die je graag wilt. Maja, dan betaal je dus een klein beetje extra...

Kun je anders niet direct over de grens shoppen in Belgïe of Duitsland?
In Duitsland zou wel mogelijk zijn, dat is 5 minuten hier vandaan.. Maar daar weet ik natuurlijk niks te liggen, ik ga zal eens kijken bij ThePhoneHouse ot iets dergelijks, de Belgische ThePhoneHouse heeft wel 2GB kaartjes, dat staat op internet, de Nederlandse site doet het namelijk niet.

Asus A8N-SLI SE / AMD64 3000+ (1,8Ghz @ 3,47Ghz) / Asus 8600GTS / 2GB / 160GB Raid-0 /

Reg. datum: 03 augustus 2006

quote:
Rotsvast schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:02:
[...]

Als het goed is kan je het terugbrengen? Tenminste bij mediamarkt wel...
Ja, maar die hele verpakking is opengescheurd dan werkt dat toch niet?

[ZzZ]Vighter
Reg. datum: 29 juni 2001

Dames!!!

Ik zal als TS weer wat actiever worden in dit Topic en ga een nieuw ST dan wel Deel 3 maken dit zal even duren aangezien ik hier meer informatie in wil hebben. Uiterlijk zondag is deze klaar, hoop dat de modjes het ermee eens zijn dat dit topic even iets langer wordt dan 40 pagina's :Y)

Deel 3 wordt waarschijnlijk a lá deel 2, met wat extra's!

Bedankt voor jullie geduld! :w

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Reg. datum: 01 november 2006

quote:
via outlook werkt het idd wel. Thnx ^O^

Reg. datum: 20 april 2002

quote:
m0ridin schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:14:
[...]

3. Instrumenten -> Instellingen -> netwerk -> Netwerkmodus op GSM zetten?
Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en. De enige manier om te voorkomen dat dát niet per ongeluk kan is door alle toegangspunten voor GPRS te verwijderen: Ga naar Diensten in het menu (of naar Toepassingen > Web) en selecteer daar eerst opties (telkens Linker softkey) en dan Instellingen. Ga dan naar Toegangspunt en klik. Dan kun je aangeven welk toegangspunt je wil gebruiken. Om vervolgens toegangspunten te verwijderen ga je op een toegangspunt in de lijst staan en druk je op de C-toets. Doe dit net zo lang totdat alle toegangspunten weg zijn (laat evt. wel de MMS-punten staan, als je wel wil kunnen MMS'en) en voilà. Internet Access has been made totally impossible.
Wat je ook kunt doen is instellen dat er geen homepage wordt geladen bij het starten van één der browsers. Als je dat doet, en je klikt verkeerd waardoor er verbinding tot stand wordt gebracht, dan kost dat je nog niets, omdat (de meeste) providers alleen geld rekenen voor dataverbruik.
Succes.

Nu dan even een herhaling van een vraag van mezelf:
quote:
csteelooper schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:33:
Iemand al meegemaakt dat na een reset de Instellingenwizard volledig is verdwenen?? Reset via *#7780#. Ik had een probleem met de Instellingenwizard (kon de vodafone settings er niet in rammen; bleef de orange settings verversen) dus ik denk: ik doe een reset. Nee dus, nu is de instellingenwizard weg...
Nogmaals: het maakt me niet echt heel erg uit, maar ik vraag me af of er iemand is die het probleem kent. Ik dacht nl. dat de Settings Wizard in het ROM tuishoorde...

Waar is de "any"-key
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
Angelus-kamps schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:56:
[...]

Ja, maar die hele verpakking is opengescheurd dan werkt dat toch niet?

Ja dat kan, bij mediamarkt doen ze niet moeilijk.

Je moet eenmaal het product open hebben gemaakt om het te testen toch? Moeilijk om kaartje met de verpakking in je telefoon te proppen :P

Ga gewoon terugbrengen (wel effe kaartje leegmaken).

Voor die 80 euro koop je er serieus gewoon 2 kaartjes van 2GB!

Core 2 Duo E8400 @ 4.0 GHz, Asus P5K-E/WiFi-AP, Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX, Asus GeForce 7300GT 256MB, Zalman ZM460-APS, Zalman CNPS9700-CU LED, 2x 320GB & 3x 250GB & 2x 500GB Samsung SATA-II

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
csteelooper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:17:
[...]

Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en. De enige manier om te voorkomen dat dát niet per ongeluk kan is door alle toegangspunten voor GPRS te verwijderen: Ga naar Diensten in het menu (of naar Toepassingen > Web) en selecteer daar eerst opties (telkens Linker softkey) en dan Instellingen. Ga dan naar Toegangspunt en klik. Dan kun je aangeven welk toegangspunt je wil gebruiken. Om vervolgens toegangspunten te verwijderen ga je op een toegangspunt in de lijst staan en druk je op de C-toets. Doe dit net zo lang totdat alle toegangspunten weg zijn (laat evt. wel de MMS-punten staan, als je wel wil kunnen MMS'en) en voilà. Internet Access has been made totally impossible.
dat werkt niet om niet meer verbinding met internet te maken.. de telefoon maakt dan doodleuk verbinding via het mms toegangspunt. Ik heb nu een nieuw, leeg Toegangspunt aangemaakt en dat werkt wel. Als je niet internet, is GPRS dan nog ergens anders nuttig voor?

Reg. datum: 29 mei 2006

quote:
csteelooper schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:17:
[...]

Nahh... that wouldn't quite do the trick... GPRS is ook in GSM mogelijk; Mr. T-Rex wilde niet GPRS'en.
Argh, tuurlijk... was even in de war met UMTS... Mi scusa.

Reg. datum: 02 november 2006

Goedemiddag,

Even een vraagje:

Ook ik ben in het bezit van een Nokia N73, en ik wil daarmee via GPRS verbindinding maken en synchroniseren met mijn Outlook Agenda.

Is dit mogelijk en wat heb ik hier allemaal voor nodig?

Ik ben een leek op dit gebied, dus graag een duidelijke uitleg.

Alvast bedankt,

Mr.Gratis

dat kan toch veel beter met bluetooth lijkt me? kost het je niks..

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Crissspy schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:52:
dat kan toch veel beter met bluetooth lijkt me? kost het je niks..
Excuus, ik was wat vergeten te vermelden. Het sysnchroniseren moet namelijk door heel Nederland kunnen gebeuren. PC met daarop Outlook staat op een vaste locatie.

Reg. datum: 14 mei 2004

Ik doe dit via het Mail for Exchange programma van Nokia (kun je hier downloaden (ff de versie voor E61 gebruiken) en mijn mail2web acount. Hiermee kun je mail, agenda, contacten syncroniseren

Maite wijzigde dit bericht 02-11-2006 16:07 (10%)

N95 | Wii | Digitenne |

Reg. datum: 26 september 2006

Hoe kan je dit precies doen, dat converteren? Want als ik een standaard mp4 filmpje afspeel via mijn telefoon, dan krijg ik alleen geluid en geen beeld..
quote:
Bulltje schreef op woensdag 01 november 2006 @ 21:14:
[...]

Werkt perfect. Je kan diverse video bestanden converteren naar .mp4 met nokia multimedia player die bij pc suite zit :)

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
Flag schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:23:
Hoe kan je dit precies doen, dat converteren? Want als ik een standaard mp4 filmpje afspeel via mijn telefoon, dan krijg ik alleen geluid en geen beeld..

[...]
.avi openen in multimedia player, en dan opslaan als .mp4, vervolgens op je n73 zetten. Werkte goed hier iig :)

Reg. datum: 10 februari 2006

ik heb een n73 firmware 0.0.3 40 themas gedownload en geinstalleerd en dan zie ik bij toepassingsbeheer er maar 15 themas bug ?

djcool wijzigde dit bericht 02-11-2006 16:43 (64%)

Ja dat heb ik geprobeerd.. Alleen iedere keer als ik dat doe.. Dan staat die in de nokia mediaplayer, en dan geeft die aan "De indeling van het geopende bestand word niet ondersteund"..
Hier een movietje die ik erop wilde zetten : http://www.kitecinema.com...azil-2006-pt1-SD-388p.mp4...

dan moet je dit programma hebben

afspeelen van mp4 QuickTime Player
Converteren naar mp4 ImTOO P4 Video Converter 3

djcool wijzigde dit bericht 02-11-2006 17:24 (35%)

Dank je.. Ik ga het proberen..
quote:
djcool schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:56:
dan moet je dit programma hebben
ImTOO MP4 Video Converter 3

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Ik heb net een nieuw geheugenkaartje (dat overigens echt bizar traag lijkt te zijn, heb er net iets van 10 minuten over gedaan om er wat mp3's op te knallen, terwijl dat maar 500mb was, mijn oude 512mb kaartje schrijf ik in een paar minuten vol :? ) en als ik naar de mp3 speler ga, dan wil ik alle nummers van de kaart scannen en in mijn afspeellijst knallen, maar hoe doe je dat?? Hij begon er automatisch aan, maar dat duurde zo lang dat ik het had gestaakt, dus nu wil ik dat ie het opnieuw doet, maar ik zie de optie niet.

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

ik heb in sneltreinvaart dit topic doorgespit maar ik kan het maar niet vinden:

hoe verander je die snelkoppelingen in je main screen?

beetje te snel gedaan dus..

menu > instellingen > telefoon > standby-modus > actief standby: aan > toep. actief standby

daar kan je het veranderen..

heb je computer wel eens defragmenterd als je telfooon zo raar doet of heb je te weinig ram geheugen op pc usb 2.0 ?

djcool wijzigde dit bericht 02-11-2006 19:34 (4%)

Reg. datum: 13 december 2003

quote:
djcool schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:34:
ik heb een n73 firmware 0.0.3 40 themas gedownload en geinstalleerd en dan zie ik bij toepassingsbeheer er maar 15 themas bug ?

Dat heb ik hier ok al eens gevraagd en geen antwoord op gekregen,sommige themas zie je niet terug in toep.beheer.
Ik kan ze ook niet vinden met best taskmanager of systemexplorer,waar ze zijn mag joost weten??
Zelfs als ik'verborgen bestanden'aanzet krijg ik steeds een scherm met zoiets als......bestanden kunnen niet getoond worden ivm veiligheid of zoiets??

Pagina: 1 2 3 4 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: