Nokia N73 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 44.716 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168299

dan is dat dus een bug van firmware v 2.0628.0.0.3 dan moet nokia er nog eens een firmware maken die

Nieuwer is dan 0.0.3

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 02-11-2006 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sawk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:06
rooie60 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:34:
[...]

Dat heb ik hier ok al eens gevraagd en geen antwoord op gekregen,sommige themas zie je niet terug in toep.beheer.
Ik kan ze ook niet vinden met best taskmanager of systemexplorer,waar ze zijn mag joost weten??
Zelfs als ik'verborgen bestanden'aanzet krijg ik steeds een scherm met zoiets als......bestanden kunnen niet getoond worden ivm veiligheid of zoiets??
Ik heb idd het zelfde probleem heb gisteren iets van 20/30 thema's op mijn sd kaartje gezet en ben ze paar uur later gaan installeren en vind er maar 6 terug oid van al die 20/30 geinstalleerden.. Zelfs na een reboot van mijn telefoon zijn ze er nog niet. Heb trouwens firmware 0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Anoniem: 194339 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:15:
beetje te snel gedaan dus..

menu > instellingen > telefoon > standby-modus > actief standby: aan > toep. actief standby

daar kan je het veranderen..
thxs ik moet nog zooooooooooooooooveel leren over symbian/nokia.
ik merk wel dat het toestel iets trager is dan bijv. mijn SE w800, maar dat mag ook wel als ik bedenk dat symbian een beetje de tegenhanger is van windows CE (wat ook enigzins 'trager') is
na lange tijd weer een nokia toestel dus en tot nu toe niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juandemarco
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01-2021
heb zelf fw 01.. ben ermee vanuit delft naar belgie heen en weer genavigeerd met tt6 voorbij antwerpen zo een 2,5 rijden ivm files. geen keer gehad dat mijn Bt het begaf. ook geen traagheid of wat dan ook. heb de transcend 2 gig kaart. terugweg was zo een 2 uur rijden en ging ook perfect. d8 ik deel dit maar ff mischien heeft men er wat aan. oh ja een evermore sirf3 gps muis. trouwens naast tt6 werkt route 66 nu ook op de n73 symbian modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Heeft er iemand enig idee hoe ik dat irritatne piepje uit kan zetten dat elke keer ten gehore word gebracht bij het indrukken van een knop?

/* Dit aangeven apart per profiel dus.

[ Voor 13% gewijzigd door kmf op 02-11-2006 23:28 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

profiel waar je beltoon ook insteld daar staat ook toetsenbordtonen en dat moet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

Ik krijg bij thema's alle thema's te zien die ik geinstalleerd heb maar bij toepassingen beheer vind hij ze niet allemaal. Dus ik kan ze niet verwijderen. Ze staan op me SD kaartje maar als ik op pc kijk ziet hij ze ook niet maar bij thema's op telefoon wel gewoon :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:30
Anoniem: 184039 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 23:41:
Ik krijg bij thema's alle thema's te zien die ik geinstalleerd heb maar bij toepassingen beheer vind hij ze niet allemaal. Dus ik kan ze niet verwijderen. Ze staan op me SD kaartje maar als ik op pc kijk ziet hij ze ook niet maar bij thema's op telefoon wel gewoon :s
Ja bij themas op je foon staan ze wel,daar gaat het ook niet om,je kan ze niet terug vinden in toepassingen beheer,laat staan weghalen.
Ook al staat er bij thema's ....C om te wissen,nou mooi niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190693

Weet iemand of het ook mogelijk is om tijdens het sms'n smilies toe te voegen.. Kan deze nergens vinden, dit kon namelijk op mijn sony ericsson w800i wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik kwam de volgende link tegen die best wel aardige info geeft over de N73, inclusief een samenvatting van de verschillen tussen de 001 en 003 firmware:

http://www.symbian-freak....logs/n73_new_firmware.htm

Site gaat vooral over Symbian, maar toch. Best wel nuttige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Anoniem: 195424 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:52:
Heb sinds deze week ook mijn N73 en zit met een paar vraagjes:
(firmware 0.0.1 trouwens met een Kingston 2GB kaartje)

1) In de contacts manager in pc suite kan ik verjaardag van contactpersonen aangeven, deze komen dan ook mooi in de telefoon te staan. Ze komen echter niet in m'n agenda :( Kan ik dit ergens aanzetten?
2) Bij het kiezen van een ringtone, verschijnt maar 1 mp3tje in de lijst, degene die in het telefoongeheugen zelf staat. Kan ik hier ook nummers vanaf de geheugenkaart in gebruiken? (kan wel bij een nummer zelf kiezen, maar dan vraagt hij of ik dat nummer als ringtone voor alle profielen wil, en dat wil ik niet.)
3) kan ik ergens de internettoegang blokkeren? Ik wil namelijk toch nooit GPRSen en wil op deze manier voorkomen dat ik onverwachte rekeningen krijg door per ongeluk verkeerd te klikken.
Ik heb het zelf net ook uitgevonden.. Je moet al je mp3's in de sounds directory op je geheugenkaart planten. Maakt niet uit of je submappen maakt, als ie maar in x:\Sounds komt te staan, waar x: de stationletter van je kaartje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 21:04
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:56:
Ik heb net een nieuw geheugenkaartje (dat overigens echt bizar traag lijkt te zijn, heb er net iets van 10 minuten over gedaan om er wat mp3's op te knallen, terwijl dat maar 500mb was, mijn oude 512mb kaartje schrijf ik in een paar minuten vol :? ) en als ik naar de mp3 speler ga, dan wil ik alle nummers van de kaart scannen en in mijn afspeellijst knallen, maar hoe doe je dat?? Hij begon er automatisch aan, maar dat duurde zo lang dat ik het had gestaakt, dus nu wil ik dat ie het opnieuw doet, maar ik zie de optie niet.
Muziekspeler -> Opties -> Muziekbibliotheek -> Opties -> Muziekbibl. bijwerken

En heb je die mp3s er via de telefoon opgegooid? Of heb je het kaartje in een cardreader gestopt, dat laatste lijkt namelijk (veel) sneller te zijn. Op de een of andere manier schiet het via de telefoon niet echt op geloof ik (ook al staat ie in mass storage mode)
Anoniem: 190693 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:23:
Weet iemand of het ook mogelijk is om tijdens het sms'n smilies toe te voegen.. Kan deze nergens vinden, dit kon namelijk op mijn sony ericsson w800i wel..
Nee, dacht dat dat helaas niet kon...

In de engelse taal heb je wel de optie om sneller smilies als :-) toe te voegen (de reeks tekens dus) door bijvoorbeeld 3 keer op de 1 (of was t 3 keer op de *) te drukken maar bij de nederlandse taal om de een of andere reden niet.

[ Voor 21% gewijzigd door m0ridin op 03-11-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

m0ridin schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:14:
Muziekspeler -> Opties -> Muziekbibliotheek -> Opties -> Muziekbibl. bijwerken
Thnx, ik had het inmiddels ook ontdekt.
En heb je die mp3s er via de telefoon opgegooid? Of heb je het kaartje in een cardreader gestopt, dat laatste lijkt namelijk (veel) sneller te zijn. Op de een of andere manier schiet het via de telefoon niet echt op geloof ik (ook al staat ie in mass storage mode)
Via cardreader in mijn notebook. Bij mijn 2 jaar oude no-name 512mb kaartje gaat dat dus veel sneller dan bij dit nieuwe, ook no-name, 2GB kaartje. Ik was daarover verbaasd, omdat ik niet verwacht had dat de kaartjes langzamer zouden worden ook al gaat het om een no-name kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Ondersteunt Symbian ook VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 190693 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 00:23:
Voorzover ik weet heeft geen enkele symbian telefoon smilies,ik heb de 3650,6600.6681 gehad,geen van allen had smilies,alleen serie 40 nokia's.
Ik mis ze wel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98997

Ik wil graag mijn agenda op mijn telefoon synchroniseren met een agenda op de computer. Ik zou neit weten hoe ik te werk moet gaan. Ik weet ik niet welk agenda-programma compitabel is met die van de telefoon. Iemand tips? bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 21:04
Anoniem: 98997 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:53:
Ik wil graag mijn agenda op mijn telefoon synchroniseren met een agenda op de computer. Ik zou neit weten hoe ik te werk moet gaan. Ik weet ik niet welk agenda-programma compitabel is met die van de telefoon. Iemand tips? bedankt!
Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
rooie60 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:56:
[...]

Voorzover ik weet heeft geen enkele symbian telefoon smilies,ik heb de 3650,6600.6681 gehad,geen van allen had smilies,alleen serie 40 nokia's.
Ik mis ze wel :'(
Je kan smileys zelf maken en opslaan in sjablonen, als je ze vervolgens wil invoegen bij een bericht:
opties --> invoegen --> sjabloon. Werkt best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195565

Even een update wbt mijn probleem.

Ik heb met een collega gebrainstormd en die kwam met het lumineuze idee om :

Een compoort emulator te installeren op de N73 en via een VPN te communiceren met de PC waar outlook op staat.

Bestaat zoiets en is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:44
Anoniem: 168299 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:33:
heb je computer wel eens defragmenterd als je telfooon zo raar doet of heb je te weinig ram geheugen op pc usb 2.0 ?
Hee hoe kan ik dat controleren? Want via de datakabel doet hij gerust 20 minuten over 600mb aan muziek. En ik wil het kaartje er niet elke keer uit halen, daar vind ik het klepje te fragiel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194783

Moi,

weet iemand of de N73 al bij de t-mobile shops te verkrijgen is ?

alvast bedankt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

ja allang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allang ? mischien moet ik maar weer naar de opticien toe want ik was van het weekend in de kalverstraat en daar zag ik hem niet liggen. Maar goed als jij zegt dat die er ligt zal het mischien wel zo zijn. online is hij wel te verkrijgen bij t-mobile maar dat zegt nooit alles of hij ook in de winkel shop ligt. in ieder geval bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194339

ik heb em al 2 weken uit een t-mobile shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb ik nog een vraag aan je ik heb hem namelijk besteld via de online shop en nu heb ik er wat problemen mee qua spontane uitval en na mijn mening gebruikt toestel want er zat geen folie op het toestel. nu wil ik naar een shop toe gaan en vragen voor een nieuwe omdat die van mij nog maar 2 dagen oud is. en mischien weet jij of ze bij een shop moeilijk doen qua omruiling voor een "goeie" N73 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Bulltje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:55:
[...]

Je kan smileys zelf maken en opslaan in sjablonen, als je ze vervolgens wil invoegen bij een bericht:
opties --> invoegen --> sjabloon. Werkt best :)
Wordt het dan automatisch geen MMSje?
Eerst smily naar je foon sturen als plaatje/afbeelding en dan opslaan in sjablonen bedoel je het zo??
Nou vertel maar hoe ik ze in sjablonen krijg,heb nu een smily in mijn inbox,maar krijg hem niet in sjablonen....aub leg het me uit,want ik mis mijn smileys heel erg.

[ Voor 16% gewijzigd door rooie60 op 03-11-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192533

Haaalllooo lieve mensen,

Weer even een vraag van dadinasch, even snel want niet veel tijd en alvast 10000 x excuses als het al gevraagd is maar nu toch even dit... >:)

Hoe weet je of je je software moet laten vernieuwen en hoe gaat dat in zn werk??
Betekent dat dan ook dat al je inhoud van je foon verdwijnt???

Sorry schatjes _/-\o_

xxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja het hele telfoon geheugen word leeg gemaakt
en voor te kijken of er een Nieuwe uit is
moet je servicepoint bellen of nokia
xxx Tribel-X scatkast 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 03-11-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194944

Iemand een tip hoe je je email inbox (lotus notes 6.5) synchroniseert? Vanalles geprobeerd..helaas. Volgens Nokia zelf kan het niet...

Ondanks een aangesloten headset (meegleverd) werkt de radio niet..ontvang niet een zender..iemand een suggestie?

Thnkss
Noorman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulltje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
rooie60 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:49:
[...]

Wordt het dan automatisch geen MMSje?
Eerst smily naar je foon sturen als plaatje/afbeelding en dan opslaan in sjablonen bedoel je het zo??
Nou vertel maar hoe ik ze in sjablonen krijg,heb nu een smily in mijn inbox,maar krijg hem niet in sjablonen....aub leg het me uit,want ik mis mijn smileys heel erg.
Waarschijnlijk ga jij uit van smileys als plaatje (:)), ik bedoelde de nostalgische ":p, :D" etc..
Daar heb ik er een aantal van gemaakt (berichten, mijn mappen, sjablonen, opties, nieuwe sjabloon, en dan je smiley maken..) Maar ik betwijfel of het sneller is dan in je bericht zelf er eentje maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Bulltje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:39:
[...]

Waarschijnlijk ga jij uit van smileys als plaatje (:)), ik bedoelde de nostalgische ":p, :D" etc..
Daar heb ik er een aantal van gemaakt (berichten, mijn mappen, sjablonen, opties, nieuwe sjabloon, en dan je smiley maken..) Maar ik betwijfel of het sneller is dan in je bericht zelf er eentje maken :)
Het klonk al te mooi om waar te zijn ;) maar nu snap ik je,idd gaat net zo snel tijdens het typen van een smsje dan eerst naar sjablonen te gaan,thnx anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184039

The Conman schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:36:
[...]

Ja dat kan, bij mediamarkt doen ze niet moeilijk.

Je moet eenmaal het product open hebben gemaakt om het te testen toch? Moeilijk om kaartje met de verpakking in je telefoon te proppen :P

Ga gewoon terugbrengen (wel effe kaartje leegmaken).

Voor die 80 euro koop je er serieus gewoon 2 kaartjes van 2GB!
Ja het is gelukt. Ik was binnen 5 minuten weer buiten met 80 euro extra op zak:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 184039 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:16:
[...]

Ja het is gelukt. Ik was binnen 5 minuten weer buiten met 80 euro extra op zak:)
En nou gauw bij phonehouse voor 25 euro 1GB (2GB weet ik niet hoe duur het is) halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189525

Anoniem: 192533 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 21:02:
Haaalllooo lieve mensen,

Weer even een vraag van dadinasch, even snel want niet veel tijd en alvast 10000 x excuses als het al gevraagd is maar nu toch even dit... >:)

Hoe weet je of je je software moet laten vernieuwen en hoe gaat dat in zn werk??
Betekent dat dan ook dat al je inhoud van je foon verdwijnt???

Sorry schatjes _/-\o_

xxxxx
Je moet niks. Sommigen willen hun telefoon gwoon uptodate houden. Anderen hebben vage problemen die ze opgelost willen hebben. Hier in dit topic of via google kan je op de hoogte blijven van de softwareversienr.

Je gaat dus uiteindelijk naar de nokiaservicepoint, misschien dat je de aankoopbon moet meenemen (voor de zeurderige werknemers) en dan gaan ze je telefoon inpluggen op een computer en zoeken ze de juiste versie en type en taal en installeren ze die dan.

Ze zeggen dat je alles kwijt ben na de update en dat je beter een backup kan maken, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik iets kwijt was na een update, maar toch, het zou zomaar eens kunnen dat het fout gaat en dat je toestel dus opgestuurd moet worden en je misschien een nieuwe gaat krijgen, dat zal dan allemaal zonder jouw fotos, nummers, smsjes, whatever zijn. Dus gwoon ff backuppen, dat kan heel makkelijk met de bijgeleverde nokiasuite (op cdrom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193917

JA JA HIER BEN IK WEER.
WEER EEN STOMME VRAAG

KUNNEN WE DIE BERUCHTE FIRMWARE NIET ZELF INSTALLEREN ALS ALS DIE UIT KOMT
HEB NAMELIJK NIET VEEL ZIN OM DIE N73 EEN PAAR DAGEN (UUR) AF TE GEVEN
IK HEB NOG DE OUWE VERSIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Anoniem: 194339 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:44:
[...]

dat werkt niet om niet meer verbinding met internet te maken.. de telefoon maakt dan doodleuk verbinding via het mms toegangspunt. Ik heb nu een nieuw, leeg Toegangspunt aangemaakt en dat werkt wel. Als je niet internet, is GPRS dan nog ergens anders nuttig voor?
sja... hehhe dat kan ook nog tuurlijk... Nee, GPRS is nergens echt nuttig voor als je niet internet. MMS gaat weliswaar ook via GPRS, maar de telefoon heeft GPRS verder nergens voor nodig. Overigens: als je telefoon verbinding maakt via het MMS-toegangspunt zal je geen verbinding kunnen maken, omdat de handshake van de verbinding dan niet kan overbrengen dat er een bericht verzonden dient te worden. Als gevolg daarvan zul je een fout krijgen; die kost verder nix. Mja, zo werkt het tenminste bij Orange... Hoe het met andere providers gaat weet ik niet; kan best zijn dat die verbinding via het MMS-toegangspunt wel toestaan.
Kort door de bocht heb je GPRS alleen nodig voor: MMS (indien je dat wil gebruiken), WAP/Mobiel internet en internet via een laptop/pda/... Dus: als je niet internet en MMS boeit je ook weinig, dan heb je het niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 193917 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:51:
JA JA HIER BEN IK WEER.
WEER EEN STOMME VRAAG

KUNNEN WE DIE BERUCHTE FIRMWARE NIET ZELF INSTALLEREN ALS ALS DIE UIT KOMT
HEB NAMELIJK NIET VEEL ZIN OM DIE N73 EEN PAAR DAGEN (UUR) AF TE GEVEN
IK HEB NOG DE OUWE VERSIE
Volgens mij ben je je capslock vergeten ;)

Maar als je even in dit topic zoekt met de quicksearch dan heb je je antwoord zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nokia service point doet daar 20 min over om er een andere firmware er
op de zetten petit telecom nuth

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 168299 op 04-11-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 15:33
Anoniem: 194339 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:41:
ik heb em al 2 weken uit een t-mobile shop
In Maastricht ligt hij er zelfs al 3 weken.. Hij stond niet in zo'n rek, maar lag in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Nokia heeft ook nog een Software Update Service (Nokia Software Update). Volgens Nokia zal het in de (nabije) toekomst mogelijk zijn om de firmware via NSU te vernieuwen, maar vooralsnog is dit nog NIET het geval. NSU herkent de telefoon al wel, maar er zijn nog geen updates voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:28:
nokia service point doet daar 20 min over om er een andere firmware er
op de zetten petit telecom nuth
Ja die zetten de firmware erop die je al hebt. Tenminste dat had hier iemand die bij petit was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187845

Yess ik heb hem ook eindelijk!! heeft heel lang geduurd, maar maakt nu niet meer uit!!
Heb gelukkig al mn agenda-notities over kunnen zetten van mn oude mobiel en mn contacten had ik al naar mn simkaart gezet, alleen pakt die die niet op de N73.. Zodra er iemand belt staat zijn/haar nummer op het scherm, en niet de naam. Ook in de inbox is dat het geval. En ze staan wel in mn contacten.. Heeft dat met voor/achternaam te maken ofzo? Heb alle achternamen leeg..

En dan nog wat..
Heb ook alle foto's uit mn 6230 verhuist naar de N73. Dat wordt nog al rommelig. Hoe kan ik dit het makkelijkst allemaal in een andere map zetten? Dit kan waarschijnlijk wel via Nokia PC Suite?
Ik heb daar gekeken, maar daar staan zoveel mappen onder Data, eentje met mijn eigen naam ook (hoe ze daar aan komen snap ik zo ook ff niet)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 187845 op 04-11-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 21:32
Zit er eigenlijk ook een limiet aan het aantal SMS-jes dat je kan opslaan? Kan het echt nérgens vinden.

En kan je ook radio luisteren zonder de headset, hoe zat dat nou? Of kan je ook een andere headset er op aansluiten en daarmee radio luisteren?

[ Voor 57% gewijzigd door RemCOW op 04-11-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1NGM4N
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-04-2024
RemCOW schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:58:
Zit er eigenlijk ook een limiet aan het aantal SMS-jes dat je kan opslaan? Kan het echt nérgens vinden.

En kan je ook radio luisteren zonder de headset, hoe zat dat nou? Of kan je ook een andere headset er op aansluiten en daarmee radio luisteren?
De smsjes worden naar keuze opgeslagen op de SD-card of op je mobiel.

de headset moet aangesloten zijn.. hierin zit de antenne van de radio. het is wel mogelijk het geluid vervolgens via de boxjes van de mobiel af te spelen.

....

Verder ben ik nu ook 1 dag in het bezit van deze mobiel. ik merk wel dat ik nog veel moet leren met symbian maar het werkt echt heel relax. de menu’s zijn wel wat trager, maar niet vervelend.
pc suite is ook relax, en na de fix uit het symbian topic kan ik nu eindelijk goed synchroniseren met mn macbook.

geweldige mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

zo net een Nokia N73 gekocht gesynct met PC suite dat werkt prima mooie foon ook O+

heb wat eerder in Nokia N80 topic gepost want twijfelde nogal heb toch voor deze gekozen :D
echter heb meerdere keren NSU voorbij zien komen maar kan de juiste versie niet op de CD-ROM vinden maar ook niet op de nokia site of in PS suite.

ik heb oude software versie V2.0628.0.0.1 kan het in de OP niet vinden (misschien handig voor de toekomst) kan iemand mij daaraan helpen? want op de versie van de nokia site kan ik van de N serie alleen de N70, N72, N80 en de N91 selecteren ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:08
de N73 kun je nog niet updaten via de NSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

Maite schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:12:
de N73 kun je nog niet updaten via de NSU
crap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als er HSDPA ontvangst is
in plaats van umts kan je er dan ook gebruik van
maken met de n73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Na even stoeien heb ik zelf mijn N73 ge update naar een illegaal versietje

update is in ongeveer 6 minuten klaar.

Bluetooth problemen zijn meteen opgelost.... geen uitvallers meer :)

nu even een andere vraag,

Ik wil niet dat tomtom de stem over de carkit laat gaan (de radio valt dan te lang stil ivm mute)

Bij mijn qtek 9100 kwam tomtom uit de telefoon zelf en telefoongesprekken over de carkit.
Maar op de 1 of andere manier gooit de N73 al het geluid (zelfs binnekomende sms) over de speakers...

iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-11-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:16
dude-nl schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:50:
Na even stoeien heb ik zelf mijn N73 ge update naar een illegaal versietje
Hoe dan?
Ik heb de update laten doen bij de Orange-shop in Rotterdam (was zo gebeurd, vriendelijke gast)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-11-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staan de 3d beltooen aan zo ja
dat kan nog wel eens wat problemen geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193917

dude-nl schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:50:
Na even stoeien heb ik zelf mijn N73 ge update naar versie *.003
via o.a. de site gsmhosting.com is het makkelijk zelf te doen.

update is in ongeveer 6 minuten klaar.

Bluetooth problemen zijn meteen opgelost.... geen uitvallers meer :)

nu even een andere vraag,

Ik wil niet dat tomtom de stem over de carkit laat gaan (de radio valt dan te lang stil ivm mute)

Bij mijn qtek 9100 kwam tomtom uit de telefoon zelf en telefoongesprekken over de carkit.
Maar op de 1 of andere manier gooit de N73 al het geluid (zelfs binnekomende sms) over de speakers...

iemand hier een oplossing voor?
vertel hoe dan??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Als ik het kan vinden met google moet jij dat toch ook kunnen!!!

www.gsmhosting.com

zoek daarnaar de benodigde bestanden en installatie handleiding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Anoniem: 168299 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:59:
staan de 3d beltooen aan zo ja
dat kan nog wel eens wat problemen geven
helaas, die staan uit....
zie het nut ook niet van die 3d tonen.

Ik lees trouwens op diverse forums dat dit ene probleem is met nokia telefoons die met tomtom draaien.
Alleen de originele nokia carkit kan goed het geluid onderscheiden.

Moet toch wel een bestandje zijn waarmee je je navigatie geluid en je bel geluid kan scheiden zodat ze niet allebei naar de carkit gaan (parrot 3100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195802

--------------------------------------------------------------------------------
Als ik muziek beluister via de koptelefoon (HS-23) dan hoor ik af en toe (maar daardoor niet minder irritant) een storend geluidje door de muziek heen. Klinkt vreemd, maar het lijkt op het piepen van een muis. Het is zowel links als rechts. Ik heb al verschillende muziekbestanden geprobeerd, de aansluiting van de koptelefoon opnieuw gedaan en de n73 muisstil gelegd. Dat hielp niet.
Heeft iemand hier een oplossing voor? Hoop op een reactie, kan ik misschien genieten van de muziek...
Barend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-04-2024
In deze post stond oa "Flashen op eigen risico" wat TinuX-bot detecteerd als illegale praktijken.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-11-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 15:33
Hier een aantal reviews op youtube.com:

N73 Review - Youtube.com

Video gemaakt met N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187845

Als ik mijn foto's bekijk via de weergavetoets op de zijkant, duurt het ongeveer 10seconden voordat ik wat te zien krijg (soms gaat het wel snel). De foto's zijn dan onscherp, als ik dan inzoom zijn ze scherp en dan weer uitzoom is de hele foto ook weer scherp! Waar kan dit aan liggen. Ik krijg bij het inzoomen soms ook de waarschuwing: Galerij: Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw!
Ik heb nog geen geheugenkaart erin zitten, dus daardoor is die denk ik al wat trager, maar het interne geheugen is toch ook 42MB? Heb alleen 5 foto's dr op gezet en 1 spelletje..
En de virusscanner gedownload, wat dus echt niet had gehoeve achteraf :s
Hopelijk kan iemand mij even wat tips geven.!

Ps.
http://www.mobilefun.co.uk/product/8615.htm
Is dit een goeie geheugenkaart? Of zijn er nog goedkopere? Weten jullie misschien ook hoe lang het verzenden duurt?

Dankjulliewel!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 187845 op 05-11-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190507

Kan de N73 ook videoringtones afspelen? Of kun je zelf gemaakte (of geconverteerde) filmpjes aan een beller toevoegen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Galerij: Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen
ik heb het ook en ik heb firmware 0.0.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-03 17:32

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Dames!!!

Dit topic kan gesloten worden aangezien we (eindelijk) een 3e deel hebben! Ik heb daar een aantal dingen aan toegevoegd en veranderd maar ga er nog wel ff mee verder!

Aanschouw.... Deel 3: Nokia N73 - Deel 3

SLOTJE AUB!

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Astu!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.