IHS van mijn gestorven 3700+
Omdat 'ie al reatached was, en er nu niet al te rustig afgehaald was, waren de zijkanten en de bodem noga gekrast. Deze heb ik nu een mooie coper-look gegeven.
Leuke tip voor de mensen die willen lappen trouwens, gebruik voor het middelgrove werk geen schuurpapier, maar een wetstone. Ik heb een 20 jaar oude gebruikt, zonder enige olie, die al jaren misbruikt is als gooi-en-smijt braamsteen voor m'n ijshockeyschaatsen, maar als je een nette hebt en het wat rustiger aan doet dan ik, denk ik dat je weinig schuurpapier meer nodig hebt..
Klopt, het zijn aarde-magneten. Zie ook: www.instructables.com/id/EEZ1HB9F2FRVD47/ [small]Beetje in Jip- en Janneketaal uitgelegd daar, maar.. You get the ideaquote:Demoniac schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:53:
[...]
Mja, iedereen doet zo moeilijk over magneten en harddisks, terwijl de magneten die ik ooit uit enkele dode harddisks heb gesloopt, zo ongeveer de sterkste magneten zijn die ik ooit in mijn handen heb gehad
Daarbij zitten ze helemaal achterin, en de HDD's voorin, maakt geen klooi uit nee.quote:TEAMIKKE schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:07:
Goed.. Het kan dus wel. De magneten in HD's zijn idd. veel sterker dan die magneetjes dus die hebben daar echt geen invloed op.
Neemt niet weg dat 'gewoon' duimschroeven, vleugelmoeren, schuifslotjes, of wat dan ook mooier zijn in mijn ogen
TheZeroorez wijzigde dit bericht 01-07-2007 15:45 (38%)
qed