qed
een beetje meer respect voor je medemensen zou niet verkeerd zijn
naftebakje wijzigde dit bericht 04-06-2007 21:14 (101%)
There is no place like 127.0.0.1
Reg. datum: 01 november 2006
C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15
Kritiek is welkom, maar houd dat geflame lekker voor jequote:
Mijn excuses. Anyway, die
Eigenlijk deed ik het meer omdat die sticker lelijk is en scheef zat. Daarbij staat de merknaam 'Asus' mij met de dag minder aan. Nu jij weer...quote:darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
geweldig...je hebt echt mensen die alles doen voor aandacht
@onder: Ah, ik ben niet de enige, gelukkig maar
TheZeroorez wijzigde dit bericht 04-06-2007 21:07 (12%)
qed
Ik snap 'm niet...quote:
Snap deze ook al niet...quote:darkpluisje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:43:
geweldig...je hebt echt mensen die alles doen voor aandacht
Significant lekkerder! ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ Pas op voor... Spul!!!
Het was bedoeld als humor, niet als flamequote:bmwmaster schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:11:
[MBR]een beetje meer respect voor je medemensen zou niet verkeer zijn[/]
Zowieso kan het al niet echt flame zijn omdat er niet echt iets negatiefs was, bovendien duidt dat smiley op sarcasme.
:: Specs (updated)
Het is inderdaad wel grappig, en eigenlijk is VEEL nvidia spul gewoon oem.
::::specs:::::Perfect Harmony:::::XS4ALL CSS 01: 194.109.69.62:27015
Als ie dan had gezegd: "Wat een afgang voor nVidia!"quote:leonpwner1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:28:
[...]
Het was bedoeld als humor, niet als flame
Zowieso kan het al niet echt flame zijn omdat er niet echt iets negatiefs was, bovendien duidt dat smiley op sarcasme.
Dat had de boel aardig verduidelijkt... Nu snap ik 'm in der geval
Significant lekkerder! ♠ What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'! ♠ Pas op voor... Spul!!!
Mja, dan zou je toch wel een scheve sticker op een blanco koelertje verwachten, maar het ding is 'gewoon' van nVidia inderdaad.quote:k8skaaay schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:05:
Dat is geen afgang hoor, kwestie van oa kostenbesparing.
Oh, er staan trouwens leuke lijnen voor de koeler van de EN7900GT TOP op het PCB. Misschien eens kijken of ik zo'n koeler, of zo'n kaart die dood is op de kop kan tikken. Zo'n Accelerero past alleen op de GTX, en een Zalman moet ik niet omdat die niet zijwaards koelt.
Als ik met die koeler op de RAM chips dan ook het RAM nog wat kan opkrikken, vervang ik meteen de sticker op de achterkant + het BIOS. Dan met RivaTuner de core speed nog wat hoger (die kan hoger dan die van de TOP), en ik heb een top \o/.
Maargoed, back ontopic?
qed
Ten eerste heb ik even de grote fan van mijn CPU koeler gehaald, omdat hij het passief ook wel uithoudt (tenslotte zit de andere fan dichtbij genoeg). De fan die ik eraf heb gehaald heb ik in mijn voeding gezet. Daar zat nog een gewone zwarte in.
(niet te zien op de foto's)
Daarna ben ik verder gegaan met de kabels. Ik heb even de witte tape-jes vervangen door blauwe tape en heb mijn IDE kabel geround (jaja, nog ouderwets zelf gemaakt
Wat ik nog even moet doen is mijn HD koeler en front koeler op 7volt laten draaien (maken een herrie! staan nu ook niet aangesloten)
piccies:
edit; Zien jullie de foto's wel? Bij mij zeikt ie over datalimiet??
markster wijzigde dit bericht 05-06-2007 23:44 (11%)
X360 gamertag:markster360
system specs
Reg. datum: 09 december 2006
Crp wijzigde dit bericht 05-06-2007 22:07 (11%)
Nee, nog steeds niet.quote:markster schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 22:01:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit; Zien jullie de foto's wel? Bij mij zeikt ie over datalimiet??
Je moet ff in je reply de code veranderen, dus zo:
[i m g]http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking6.JPG[/img]
en
[i m g]http://xs116.xs.to/xs116/07232/Afwerking7.JPG[/img]
maar dan zonder spaties, dus:
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520
X360 gamertag:markster360
system specs
Reg. datum: 07 juni 2006
Het geheel werd gemaakt op een cnc freesmachine.

En zo ziet het er dan uit op de pc.

Het plankje hebben we trouwens gebruikt om ervoor te zorgen dat het plexiglas niet beschadigd bij het opspannen.
Nu dus alleen even opspannen... en frezen maar.

Zo zag het eruit toen het gefreest was, nu rest alleen het schuren en polijsten nog.

Tot slot het eindresultaat: hdd met plexi en hij doet het nog steeds.
Nog een kleine toevoeging: de simulatie van het frezen.
http://youtube.com/watch?v=VEVHAFngSk0
Marcoos wijzigde dit bericht 06-06-2007 18:50 (80%)
Reden: Een iets meer uitgebreide post.
Ook geen bad sectors enzo?quote:Marcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Een kleine mod met een oude Quantium Maverick hdd van 512 mb.
http://img172.imageshack.us/img172/8065/dsc00962jf1.jpg
De hdd met plexi en de hdd doet het nog steeds.
edit: Dus het stof is tussen je data gevallen.. Vandaar
TheZeroorez wijzigde dit bericht 06-06-2007 19:10 (9%)
qed
Maar de datadichtheid is ook niet zo groot bij 2 platters van 256mb.
Heb je misschien nog wat foto's hoe je het gemaakt hebt ? vond die simulatie op school wel leuk voor het cnc werd gefreesd
Nope, nergens geen last van maar zoals franky al zei de hdd is vrij klein ik denk dat het daarom goed is gelukt.quote:
Aangezien ik hem gewoon heb opengedraait op mijn slaapkamer.
Mastercamquote:Marcoos schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:24:
Nog een kleine toevoeging: de simulatie van het frezen.
http://youtube.com/watch?v=VEVHAFngSk0
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
Hoezo alleen de contour?quote:brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]
Mastercam![]()
Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen?
Er moest een heel oppervlak weg aangezien het plexi anders de schijf raakte.
Was wel sneller geweest , maar zoals hierboven gezegd werd moest een hele kamer weggefreesd. En toen beslist werd om het met cnc ( en niet conventioneel) uit te frezen. Kon hij dus makkelijk het helemaal cnc gestuurd laten doen.quote:brinkdinges schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 21:15:
[...]
Mastercam![]()
Was het niet sneller geweest om alleen de contour uit te frezen?
als iemand interesse heeft in wat klein casemodspul, zoals CCFL's, stuur een e-mail
even een stukje weggehaald
BARO wijzigde dit bericht 10-06-2007 17:04 (53%)
qed
Dit topic is gesloten. ![]()