ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...quote:
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...quote:CdD schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:46:
ff mierenneuken, hihi
[...]
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:
[afbeelding]
Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..
Wie laatst lacht heeft de mop niet begrepen.
SupermarktExpert. | Gratishosting met PHP
OK dan Heeft die electronica boer mij wat verteltquote:Demoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
eyelock
Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.quote:eyelock schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:39:
[...]
OK dan Heeft die electronica boer mij wat verteltmaar ze kunnen gewoon wel op 5 volt ? Ik geloof dat ze dan een ingeboude weerstand moeten hebben ! want ze zijn nog iet doorgebrand en ze branden nu al 3 dagen constant
De eerste ronde is afgelopen, wil je zien wat de deelnemers van de BeP Modding Trophy van een saaie DVD speler gemaakt hebben?
eyelock
kloptquote:BlueForce schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:02:
[...]
ofwel heeft hij het over een omgedraaide ATX ofwel een VGA met geheugenchips aan beide kanten van de kaart...
let er wel op dat je niet per ongeluk een standaard led hangt aan je 5v usb. dan heb je denk wel een probleempje. als je dat doet dan brand je led door en dat niet alleen maar je hebt ook kans dat je je hardware vernield... wel opletten dus.quote:brinkdinges schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:52:
[...]
Er zijn zeker wel leds die een ingebouwde weerstand hebben voor directe aansluiting op 5V. Als je een multimeter hebt kun je de stroom door de led even meten. Die zou niet hoger moeten zijn dan 20mA.
Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.

X360 gamertag:markster360
system specs
klok heb ik hier ook staan, komt volges mij van de blokker vandaan..quote:_-Tijmen-_ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:42:
sorry maar die klok is echt vet waar haal je die
Ziet er mooi uit. heb je ook een window gemaakt of laat je hem altijd open?
C2D: E6420, Asus P5B, 2x 1Gig Kingston PC5400 Dual Channel, Club3d 8600GT 540/700 (core 620/ mem 880) , Logitec G15
markster wijzigde dit bericht 31-05-2007 22:44 (10%)
X360 gamertag:markster360
system specs
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.
Thermaltake Sonic Towerquote:Daywalk3r schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:48:
Die koeler lijkt van scythe (of CM of Gigabyte) maar welke is dat? (geen zin om te zoeken)

CdD wijzigde dit bericht 01-06-2007 11:00 (34%)
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520

CiP: Blue Nami Check thoisch.nl voor worklogs Sponsors:BG-Computers en Koop Electro
k vond de sticker op de koeler altijd al vreemd. De kleurstelling (wit met wat kleuren van een poppetje) icm het groen van de fan zelf en het zwart van de koeler, stond mij niet aan. Ik vond het altijd al een beetje een ding wat de koeler nóg goedkoper deed aanzien. Het zat er scheef op, was niet verzonken, en glom niet mooi. Ik heb weleens een hoekje losgetrokken om te kijken of er niet toevallig een ander onder zat, maar dat was zwart, dus nee.
Tot ik vandaag m'n moederbord voor RMA loshaalde, en nog eens goed naar de kaart keek. Ik wilde het stickertje in het midden eraf halen, omdat het transparante groen mooier is dan een wit stickertje (dat uit het midden zit) met Asus erop. Tot mijn grote verbazing zat er een zwart stickertje onder... van nVidia. Het stickertje was niet veel mooier, dus dat haalde ik er ook maar af.
Ik ging meteen maar even de grote witte sticker weghalen, en kwam wat groen tegen! Onder de Asus-sticker zit een zwart met groene sticker, welke duidelijk van nVidia is. Deze sticker glimt als een dolle, is mooi verzonken, recht, en zeer stevig. Ik wist dat sommige kaarten dit hadden, maar van de EN7900GT was het niet bekend
Zie ook de foto voor de koeler die nu een stuk minder goedkoop/lelijk is...

qed
De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..quote:
Specs Desktop Specs Notebook Consoles: 4x XBoX 360 - PSP - PS3
Klopt, maar als ik het eraf haal zitten er wss gaten onder enzo (ik zie 'vreemde' hobbels in het groen), en zie je het randje waarin het verzonken zit. Echt mooi past het niet nee, maar meestal zit het toch dicht (quote:DaWaN schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:07:
[...]
De koeler opzich ziet er mooier uit maar ik vind dat nVidia-groen niet bij het Asus-blauw PCB staan om heel eerlijk te zijn..
qed
heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?quote:ThaDheiz NL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:35:
gister en vandaag ff bezig geweest met een afdek plaatje... Wat is die shit moeilijk passend te maken zegal die kabels enzo die elke keer maar weer in de weg zitten enzo... Maarja nu heb ik ook vrijwel geen kabel mess meer ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou moetie over een weekje weer helemaal leeg gehaald worden. Dr komt namelijk een 2x 120mm Acryan grill bovenop![]()
maar eerst morgen maar eens verder met mn IBM Resurrection mod, die heeft te lang stil gelegen![]()
worklog @ bit-tech
E6600 2.40Ghz @3.42Ghz(1.34v)&testing, ASUS 8800GTS320 (660/975) 3GB Kingston/Corsair PC5300(CL4 -> CL5 @380mhz|Stable@400mhz), ASUS P5B Dlx- Wifi ap, LCPower 550w, Creative X-fi Xtreme Gamers
Zo te zien indd van buiten, maar dat vind ik juist wel mooi..quote:LaZeR1 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:17:
[...]
heb jij je window er vanbuiten uitsteken of zie ik dat mis? is het niet mooier vanbinnen?
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520
Grappig dat deze foto ook gebruikt is bij de nieuwe Nvidia driverquote:
AMD Opteron 165 @2,9Ghz
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina's: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona