Hoofdcategorieën
Topicacties

Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 15 februari 2005

quote:
leonpwner1 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:30:
[...]

Dat stof zit op het plexi ;)
Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch? :)
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is. :P

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

quote:
Saturnus schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:58:
[...]

Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch? :)
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is. :P
OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?! :(

Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn B)
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..

@onder: schijven gaan er sowieso kapot van. Enkel wanneer je de boel in een goed doorspoelde bakamer mod, en echt goed dicht maakt heb je kans van slagen.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-05-2007 16:30 (9%)

qed

discover discovery
Reg. datum: 07 mei 2007

quote:
The_Zeroorez schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:56:
[...]

OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?! :(

Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn B)
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..
idd. altijd eerst op iets ouds ofzo uit proberen. als je een nieuw systeempje hebt staan van 1000 euri die van een fabrikant is en nniet zelfbouw, dan ga je ook niet zomaar een raampje in de kast maken als je weet dat dan de garantie vervalt. 8)7

Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.

Niet die Jism

quote:
r1talin schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:37:
haha je zou maar een processor als sleutelhanger willen hebben whahaha B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B)
lism in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."

hehe

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

discover discovery

mijn neef heeft laatst eennnieuw systeempje aangeschaft. een packard hell ipower met 2x 7900 en e6600. en ik ben dus wezen kijken en het zat allemaal in deze kast.
http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/PB_iPower_2006.jpg

en ik denk.... die kast ken ik ergens van. is die niet van gigabyte?
http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/GZ-FSCA1-ANSANB.jpg
jep ik had gelijk. :P
ik vind het wel grappig dat packard hell de kasten gebruikt van gigabyte. _O-

Haat zwarte kroontjes!
Reg. datum: 07 mei 2005

Ik vind het zonde... :(

Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!

just addicted

Of kopen beide 'fabrikanten' toevallig in bij dezelfde fabriek ;)
denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja ;)

There is no place like 127.0.0.1

modder 4 life
Reg. datum: 23 augustus 2006

Ik ben gister avond even bezig geweest met het modden van ledjes in men Boxxen :) 8)7

title

Dit is een van de twee Boxjes :P

title

Dit is de andere kant bij men Beeldscherm :)

title01

Bijde Boxjes te zien !

Vond et zelf wel leuk :) wat vinden jullie er van ?

snap er niet zoveel van ? de plaatjes wil niet echt lukken :P naja dan maar zo :X

eyelock wijzigde dit bericht 29-05-2007 16:16 (1%)
Reden: paar woorden in Msn taal ;)

eyelock

Reg. datum: 13 maart 2007

Waar ergens zit de Led, hangt deze gewoon aan de boks of zit ie erin???

Mobo: Asus P4B Ram: 512mb vid: 9250 radeon PRO pros. intel celeron, XP

modder 4 life

Die zitten er in :) zal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten

Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb

eyelock

quote:
eyelock schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:13:
Die zitten er in :) zal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten

Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?

Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen? :P
Of heb je iets "orgineels" gedaan >:)

AMDathlonxp wijzigde dit bericht 29-05-2007 18:11 (5%)

discover discovery

quote:
AMDathlonxp schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:11:
[...]

Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?

Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen? :P
Of heb je iets "orgineels" gedaan >:)
ja dat wil ik ook wel is weten. misschien dat ik het ook is ga proberen. kan niet al te moeilijk zijn. je zou het moeten patenteren. (als het nog niet betsaat ) :9~ iig heel leuk bedacht. :+

modder 4 life

Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen :P

gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halen :) De groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)

01

Zo zitten de ledjes er achter,zoals je kan zien gaan de draadjes de Box in en komen er aan de andere kant weer uit ! :)

02

Hier zie je de 2 draden die uit de boxen komen ! dit is aan elke kant zo :) Dit gaat morgen opgelost worden door een UTP kabeltje er heen te doen inplaats van 2 losse draadjes

offtopic:
sorry voor de dubbelpost van hieronder

eyelock wijzigde dit bericht 30-05-2007 10:26 (72%)

eyelock

modder 4 life

ALs er nog vragen zijn hoor ik het wel

eyelock wijzigde dit bericht 30-05-2007 10:27 (91%)

eyelock

just addicted

quote:
bmwmaster schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:
denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja ;)
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat :P

Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.

Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
discover discovery

quote:
Carpento schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:35:
[...]

Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat :P

Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.

Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
dat was ook het deel wat mij verontwaardigde. :) of wat jij zegt dus dat packard bell hier rechten voor moet hebben. packard bell is opzich best wel een groot merk en komt niet zomaar weg met zomaar de kast van gigabyte te gebruiken. (8> maar ik denk idd dat de kast word ingekocht bij een fabriek :Y eigenlijk best wel raar als je jezelf dan bedenkt dat de enige fabrikant gigabyte is en dan nu toevallig voor packard bell. ik zou als gigabyte dan zeggen wat jij ook zegt dat ze gewoon die kast een soort van moeten opijgenen.

discover discovery

quote:
eyelock schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen :P

gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halen :) De groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald :S

discover discovery

quote:
teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:03:
[...]

hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald :S
laat maar, ik heb het al gevonden. dus gewoon zwart en rood. output van usb is 5 volt en dan 5 volt leds in parrelel schakelen en dan terug naar je pc. slim.

discover discovery

zelf ga ik het denk ik ook doen. ik heb zelf alleen niet zon handig te bewerken speakers. een gat aan de voorkant voor voor de speaker en dan nog 2 andere om de weerklank binnenin de speaker naar buiten te laten zodat het geluid voller klinkt.
http://i195.photobucket.com/albums/z159/teunvanderveeken/speaker.jpg
daar dus.

ik denk in de andere speaker ook 2 ledjes en dan moet het wel lukken. ik ga het ok uitproberen dus.
(sorry als ik je idee nu kopieer maar het ziet er dalijk wel nice uit denk ik) :Y)

modder 4 life

Ik vind het goed hoor ! het mag van mij :) ik heb er dus nog wel een schakelaartje tussen maar dat hoeft niet perse

eyelock

Niet die Jism

crosspost

http://tweakers.net/ext/f/2bd31ee98f5615dcb60af20688344bed/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/1b9281fc0c58da77e2570b1afe917e73/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/9db2e4196ac7fc61ba0f9ea45a3a65bc/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/bba6a0c372eb28754cc26662e4f4b6b2/thumb.jpg

Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.

Temps zijn stressed 35 graden ( :9 ) na een uur gamen. Kast is uberstil.

De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.

Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

Onzin >>>

quote:
eyelock schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)

[Profiel][Specs]
Terw_Dan = Moderator HA

discover discovery

quote:
lism schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
crosspost

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.

Temps zijn stressed 35 graden ( :9 ) na een uur gamen. Kast is uberstil.

De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.
ziet er alemaal redlijk uit.
een tip! :Y ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af :'( ( was wel een btx opstelling). hij heeft ook er ''zelf iets op verzonnen'' door lijm erop te doen. helaas heeft lijm nou niet echt een warmtevervoerend effect maar meer isolerend. hierdoor had hij 1 geheugenchip opgeblazen waarna zijn kaart ngmaar half functioneerde -O- . ik zou dus niet meteen overstappen op zelf iets proberen om de heatsinks vast te houden. aangezien je tog al je cpu watergelkoeld hebt kun je net zo goed voor niet te veel geld een graka koelblok halen ( watergekoeld) en deze er ook op aansluiten. die blijven wel goed vastzitten en er zijn er ook genoeg die meteen je geheugen koelen.
(koelt ook nog is veel beter dan passieve heatsinks.)
quote:
Demoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
idd daar had ik ook al op gezocht. bestaan ook wel leds met ingebouwde weerstand. eerst vond ik he ook wel een beetje raar een led van 5v maar toen ik leds vond met ingebouwde weerstand snapte ik ook wel dat eyelock die had gebruikt( dat is tog, hoe heb je anders het voor elkaar gekregen? ik zie ook geen weerstand zitten). ik denk ook niet dat het heel slim is om een 3.2v led aan een 5v lijn te hangen. ik denk dat je dan nog een leuke rookmachine hebt 8)7 . en misschien je pc als je ongeluk hebt.

veel bedrijven claimen dat hun leds 5v zijn maar dat is trouwens alleen omdat het het maximale voltage is dat de led aankan voordat hij net kapot gaat. dus een piek volage.

teunos93 wijzigde dit bericht 30-05-2007 20:30 (18%)

hatsikidee!
Reg. datum: 07 februari 2006

ff mierenneuken, hihi
quote:
teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:20:
[...]

een tip! :Y ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af :'( ( was wel een btx opstelling).

[...]
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:

http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1095242955.jpg

Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..

P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: