De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicOH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?!quote:Saturnus schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:58:
[...]
Op foto 2 kan je het duidelijk op de platter zien liggen.
Ach, The_Zeroorez heeft vast nog wel een andere 500GB Sata 16MB Cache schijf liggen, kan gebeuren toch?
Ja, ik weet dat het waarschijnlijk een P2-tijdperk-schijf is.
Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..
@onder: schijven gaan er sowieso kapot van. Enkel wanneer je de boel in een goed doorspoelde bakamer mod, en echt goed dicht maakt heb je kans van slagen.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 29-05-2007 16:30 (9%)
qed
idd. altijd eerst op iets ouds ofzo uit proberen. als je een nieuw systeempje hebt staan van 1000 euri die van een fabrikant is en nniet zelfbouw, dan ga je ook niet zomaar een raampje in de kast maken als je weet dat dan de garantie vervalt.quote:The_Zeroorez schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:56:
[...]
OH SHITTTT!!! Die nieuwe 1TB schijf werkt nu dus niet meer!!??!?!?!
Mja, kijk en aanschouw, het is een 6.4GB schijf, die met twee extra platters 12.8 kon zijn
En zelfs als je dat niet had gezien kon je aan de IDE-aansluiting, en het feit dat het een Quantum is (bestaat niet meer) al zien dat hij niet echt nieuw meer is he..
Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.
lism in "Het "Post hier je kleine mods" topic - D..."quote:r1talin schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:37:
haha je zou maar een processor als sleutelhanger willen hebben whahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehe
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+

en ik denk.... die kast ken ik ergens van. is die niet van gigabyte?

jep ik had gelijk.
ik vind het wel grappig dat packard hell de kasten gebruikt van gigabyte.
Check: http://www.bouweenpc.nl V.2. Released!
There is no place like 127.0.0.1

Dit is een van de twee Boxjes

Dit is de andere kant bij men Beeldscherm

Bijde Boxjes te zien !
Vond et zelf wel leuk
snap er niet zoveel van ? de plaatjes wil niet echt lukken
eyelock wijzigde dit bericht 29-05-2007 16:16 (1%)
Reden: paar woorden in Msn taal ;)
eyelock
Mobo: Asus P4B Ram: 512mb vid: 9250 radeon PRO pros. intel celeron, XP
Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb
eyelock
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?quote:eyelock schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:13:
Die zitten er inzal vanavond even foto poste van hoe de ledjes zitten
Kan nu geen fotos oplauden omdat ik op deze pc geen cartreader heb
Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen?
Of heb je iets "orgineels" gedaan
AMDathlonxp wijzigde dit bericht 29-05-2007 18:11 (5%)
ja dat wil ik ook wel is weten. misschien dat ik het ook is ga proberen. kan niet al te moeilijk zijn. je zou het moeten patenteren. (als het nog niet betsaat )quote:AMDathlonxp schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:11:
[...]
Hoe heb je eigenlijk de stroom voorziening geregeld?
Gewoon een extra draadje aan de spijker knopen?
Of heb je iets "orgineels" gedaan
gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halen

Zo zitten de ledjes er achter,zoals je kan zien gaan de draadjes de Box in en komen er aan de andere kant weer uit !

Hier zie je de 2 draden die uit de boxen komen ! dit is aan elke kant zo
sorry voor de dubbelpost van hieronder
eyelock wijzigde dit bericht 30-05-2007 10:26 (72%)
eyelock
eyelock wijzigde dit bericht 30-05-2007 10:27 (91%)
eyelock
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel watquote:bmwmaster schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:35:
denk inderdaad wat Carpento zegt dat dat het geval is ja
Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.
Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
dat was ook het deel wat mij verontwaardigde.quote:Carpento schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:35:
[...]
Het feit dat er in de Gigabyte Aurora 3D, de CoolerMaster Centurion 5 en de Procase Zirco _exact_ hetzelfde toolless systeem voor de optische drives zit zegt ook wel wat
Die laatste twee kasten zijn overigens ook op het front na ongeveer hetzelfde. Mijn eerste behuizing (een Q-Tec dinges) had ook al hetzelfde frame en zijpanelen. Dat is kennelijk één grote fabriek waar heel veel bedrijven inkopen.
Wel merkwaardig dat Gigabyte dan geen alleenrecht op zo'n kast claimt, of toestemming geeft dat anderen ook die kast mogen gebruiken.
hoezo?quote:eyelock schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
Ik heb gewoon een Oud Usb stekkertje gepakt en daar weer een schakelaartje tussen ! zo kan ik alles gewoon weer loskoppelen en ook aan en uit zetten zonder het Usb stekkertje er uit te hoeven halen
gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halenDe groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald
laat maar, ik heb het al gevonden. dus gewoon zwart en rood. output van usb is 5 volt en dan 5 volt leds in parrelel schakelen en dan terug naar je pc. slim.quote:teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:03:
[...]
hoezo?
welke heb je nou wel en niet gebruikt. beetje vaag vertaald

daar dus.
ik denk in de andere speaker ook 2 ledjes en dan moet het wel lukken. ik ga het ok uitproberen dus.
(sorry als ik je idee nu kopieer maar het ziet er dalijk wel nice uit denk ik)
eyelock
Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.
Temps zijn stressed 35 graden (
De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.
Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)quote:eyelock schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:04:
gewoon de Rode en zwarte draad uit een usb draad halenDe groene en Witte ? gelooof ik niet gebruiken, dan gewoon alle ledjes er paralel op (het zijn 5 volt ledjes)
ziet er alemaal redlijk uit.quote:lism schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
crosspost
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier wat pics van m'n setup. Alleen de CPU is nu watergekoeld (X2 3800+), VGA block moet nog komen, of mischien niet. Werk nu met een Zalman vf700Cu voor de videokaart, wat opzich prima werkt, maar de lijm op de geheugenheatsinks van dit merk is gigantisch kut. Het plakt niet en het valt eraf. Ik heb alle zelfklevende strips van de sinkjes af moeten halen, en zelf iets erop gezet.
Temps zijn stressed 35 graden () na een uur gamen. Kast is uberstil.
De radiator moest alleen omgedraaid worden, waarop je nu de slangen ziet in de Bay. Ik had gerekend dat dit niet zo zou zijn maar de PSU had z'n draden op de meest vervelende plek zitten.
een tip!
(koelt ook nog is veel beter dan passieve heatsinks.)
idd daar had ik ook al op gezocht. bestaan ook wel leds met ingebouwde weerstand. eerst vond ik he ook wel een beetje raar een led van 5v maar toen ik leds vond met ingebouwde weerstand snapte ik ook wel dat eyelock die had gebruikt( dat is tog, hoe heb je anders het voor elkaar gekregen? ik zie ook geen weerstand zitten). ik denk ook niet dat het heel slim is om een 3.2v led aan een 5v lijn te hangen. ik denk dat je dan nog een leuke rookmachine hebtquote:Demoniac schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:
[...]
Bij LED's moet je altijd een weerstand gebruiken! Sowieso bestaan er geen 5V LED's, witte en blauwe vragen de meeste spanning en die zitten rond de 3,2V. (of ze moeten al een ingebouwde weerstand hebben)
veel bedrijven claimen dat hun leds 5v zijn maar dat is trouwens alleen omdat het het maximale voltage is dat de led aankan voordat hij net kapot gaat. dus een piek volage.
teunos93 wijzigde dit bericht 30-05-2007 20:30 (18%)
Hoe kan dat nou bij BTX gebeuren?quote:teunos93 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:20:
[...]
een tip!ik heb al eerder gezien dat bij zalman de geheugensinks loslaten. mijn neef die ook veel met computers doet heeft een x1300 gehad en die had er ook een vf700cu opzitten en daar vielen de hegeugensinks er ook af
( was wel een btx opstelling).
[...]
Bij een BTX-opstelling zit de videokaart niet meer ondersteboven zoals bij ATX, maar juist andersom, dus met de koeler naar bóven. Zie hier:

Ik heb zelf een VF700Cu op m'n 9600XT zitten en op m'n 7900GT heb ik een VF900Cu. Met beide koelers heb ik nog nooit probs gehad met die heatsinkjes..
P182 - Asus P5Q Deluxe - C2D E8400 - 4GB Corsair - XFX 9600GT - F1 750GB - CM M520
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.