peperplex is gewoon niks. het bestaat niet en ik denk dat er gewoon een typefoutje is gemaakt.
maar ja daarom post ik niet op dit topic.
ik ben nu met mijn eigen casemod bezig. ik had eerst een simpele casemod gedaan ( raampje in de pc en extra fans + kabels sleeven) maar ik dacht..... laten we is iets nieuw gaan proberen. dus ik heb al een paar maanden lang projecten bekeken van o.a. waterkoud en terw_dan en andere tweakers en zo misschien nog wat handige tips uit de forums te halen.
maja.
de casemod.
de case is opgebouwd uit mdf en aftimmerlatjes wat eigenlijk eerst niet het idee was maar ja je moet toch wat. vervolgend ins sketch-up een ontwerp gemaakt ( en hierbij verklaar ik

en begonnen met zagen

en toen heb ik héél lang geen fotos meer gemaakt en toen waren we alweer zover

o ja de fotos moest ik even snel bewerken en daarom heb ik het maar met paint gedaan en resizen lukt dan niet echt dus het lijkt alsof alles heel verwrongen is maar dat is het niet
en nu ben ik aan het verven waar ik even nog geen fotos van heb.
de grondverf zit er al op in 2 lagen en aan de buitenkant + zijpaneel en tussenpaneel zit er al 2 lagen witte verf op. en de latjes zeg maar rondom de case die ben ik nu aan het zwart verven waar over een paar dagen meer fotos van komen.
als je tips hebt dan zeg het maar.
teunos93 wijzigde dit bericht 08-05-2007 16:00 (5%)
Reden: ge-edit vanwege opmerkingen
Ook is het leuk dat JIJ mijn berichten leest.