Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicTsja, bij zo'n stekkertje hebben ze speciale metalen clipjes op de draden zitten. Als je deze niet los hebt dan krijg je dat nooit mooi. Ook de draad erop solderen is niet te doen door ruimtegebrek.quote:Ruben [NL] schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:03:
Wel handig idd, maar je had ook gewoon ipv solderen die draadjes in dat stekkertje kunnen doen, was makkelijker en mooier/veiliger geweestDat stekkertje kun je er namelijk gewoon afhalen, maar zo zie je er ook niets van, en zolang het werkt...prima toch
Ja dat is natuurlijk ook een optie maar stel dat ik weer een lange draad er aan wil maken dan kan ik die er nu gewoon indrukken.quote:ragingbull schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:08:
Dat valt toch pittig tegen om de draadjes weer opnieuw aan dat connectortje te maken.. Ik zou dan eerder kiezen voor direct op de printplaat solderen.
Site van vriendin | Pentax DSLR spul over: K100D + DA 18-55mm, DA 16-45mm F4, Sigma APO 70-300mm

ColdDog wijzigde dit bericht 17-08-2007 11:40 (26%)
Mooi strak en clean, zou je eigenlijk ook moeten doen aan de binnenkant door bijvoorbeeld dat draadje van de fan aan de achterkant ook weg te werken en evt meer kabels. Hebje nog meer foto's?quote:Cold-Dog schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:34:
Mijn casemod, de voorkant is zelf gemaakt evenals de window natuurlijk.
[afbeelding]
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Totaal beeld

Von ze wel stoer, groen en blauw

Radiator+resevior (soon)

Voorkant, Aan de wazig kant

2 zalman Fancontrollers. in de thermaltake (binnekort 2) zitten 2 raptors 150 GB
Next update: 4x 250 GB 2x300 Gb erbij zetten, liggen nu beetje overal op me kamer.
Watercooling inbouwen!
Kabel hellemaal wegwerken dat je echt niks meer ziet !
Was ook best kloten ik moet ze zonder filts doen, maar ik heb geen statief ik moest dus echt op de grond liggen en de camera ook, heel fout gezicht
ik hou het op de hoogte :P!
Alle aan/opmerkingen zijn welkom
Bomvoyage wijzigde dit bericht 08-12-2006 14:24 (25%)
Fx-60 | Asus A8N SLI | 2GB Corsair Pro | Sprakle 8800GT | 2x 74 Raptor | 2x Samsung F1 (750GB) | Lian Li PC 1100 |
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
fangrills komen dook nog. moet alleen even kijken hoe ik dat met gaatjes boren ga doen. omdat er onder natuurlijk een radiator komt, ze draaien nu op 5 volt, heerlijk stil.
Bomvoyage wijzigde dit bericht 08-12-2006 14:19 (31%)
Fx-60 | Asus A8N SLI | 2GB Corsair Pro | Sprakle 8800GT | 2x 74 Raptor | 2x Samsung F1 (750GB) | Lian Li PC 1100 |
Met wat voor iets 'bedek' je dat randje ook alweer zodat hij mooi afgewerkt is en iets omhoog staat.quote:Bomvoyage schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:15:
Ik heb me Chieftec bigtower ook eens onder handen genomen, hier het resultaat:
[afbeelding]
het voordeel van draadjes aanlekaar solderen is dat je weet welke waar zit, als je eerst alles los gaat trekken, moet je weer opschrijven welke nou waar moet enzo. dus ook meer kans op foutjesquote:ragingbull schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:08:
Dat valt toch pittig tegen om de draadjes weer opnieuw aan dat connectortje te maken.. Ik zou dan eerder kiezen voor direct op de printplaat solderen.
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
ik kom er niet meer op hoe die dingen heten, ik kwam ze tegen in een rooftocht in de garage.quote:Ruben [NL] schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:23:
[...]
Met wat voor iets 'bedek' je dat randje ook alweer zodat hij mooi afgewerkt is en iets omhoog staat.
mischien kom ik er strax op, mede tweakers weten het vast wel!
Nee dat is niet de mooiste, ik wou zo een vandal switch maar die was te prijzig (¤ 24,90).quote:chpbjorn schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:58:
Ik vind die aan/uit knop niet zo mooi. De rest ziet er strak uit!
Reg. datum: 31 oktober 2002
Ziet er goed uit!!!quote:Cold-Dog schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:34:
Mijn casemod, de voorkant is zelf gemaakt evenals de window natuurlijk.
[afbeelding]
Orgineel in kleur en combinatie daarvan
Complimenten.
(idd evt een andere aan/uit switch)
http://www.acryan.com/contest/ACRGWLC.htm
Omdat ik me watercooling nog niet compleet heb, en het bijna kerst is kwam ik op het orginele idee:

verder heb ik deze 2 fangrills besteld, als ik ze binnen heb ga ik ze nog even mooi de zelfde kleur zwart spuiten als de kast zelf is.

Verder ben ik verder aan het knutselen voor me window, het is alleen meer werk dan is dacht dremel wil niet super. dus ik pak het drastisch aan en pak gewoon een haakse slijptol
nu alleen nog even plexiglas kopen, tips ? hier komen ook zeker nog foto's van !
commentaar is zeker welkom !
net nog even stof filter gemonteerd, was wel nodig pff wat een stof in me pc.
Ik hoop niet dat je dit als show hebt staan oid, want da's altijd zo triest..
Die grille is wel origineel..
@bmwmaster: 7 ( ? ) flesjes van die troep is niet echt veel hoor
TheZeroorez wijzigde dit bericht 16-12-2006 19:20 (15%)
qed
Excuus geacpteerd
Ja ik vond die grils ook wel vet
geloof alleen niet 100% dat je al die flessen op donderdag avond heb weggewerkquote:Bomvoyage schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:42:
haha, nee joh die flessen staan wel heel mooi recht hey, nee die zijn van gisteren ik had wat vrienden op bezoek, en wat dames en dames drinken eigelijk nooit bier dus moet je die troep halen ik moet ze eigelijk nog even opruimen, ik ben eigelijk alleen best druk met me pc als ik tijd heb wil ik graag in me pc steken.
Excuus geacpteerdLoL
Ja ik vond die grils ook wel vet
ontopic: wel n vette mod hoor
There is no place like 127.0.0.1
3 flessen breezer 5 kleine 2x smirnoff ice, dat drink ik zelf makkelijk op.
daar kan je niet dronken van worden, 5% maar
Ontopic maar weer dan, ja ik verwacht ook wel dat het een leuke mod gaat worden, maar het leuke spreekwoord: tijd kost geld is zeker zo. alle tijd die ik heb steek ik geld in hardware
als het goed is heb ik dinsdag me fangrills binnen.
Reg. datum: 19 februari 2004
Jongens waar gaat dit over? Of je wel of niet flesjes van alcoholische dranken op je kamer hebt staan. Ik heb ook een fles malibu op me kamer staan, naast nog allerlei andere dingen die ik leuk/stylish/cool vind. So what. Al zou hij het het drinken en op zen kamer staan, het gaat hier toch om de mods die, die kerel doet/maakt? En niet wat voor een shit hij zichzelf (of zen vriendinnen) voert?
ONtopic:
Cold-dog, zou je kunnen uitleggen hoe je ie beveistigingen gemaakt hebt(met die case) want ik had ook aan zoiets zitten denken, maar ik kon je mail nergens vinden en kon ook niet iets van een pm knop vinden... Mail anders mij er over ( mijn nickname @ gmail.com). Alvast bedankt!
hoi
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.