Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung E900 Topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juli 2003

Vorige week zonder aanleiding ineens mn scherm op wit en geen reactie meer. Weggebracht en ze zouden hem maken, mooi niet dus, heb een gloednieuwe gehad >:)

-=[ Feyenoord Rotterdam ]=- We Shall Not Be Moved!

Reg. datum: 01 augustus 2004

quote:
thotha schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:51:
Vorige week zonder aanleiding ineens mn scherm op wit en geen reactie meer. Weggebracht en ze zouden hem maken, mooi niet dus, heb een gloednieuwe gehad >:)
Balen voor je ;)

Enne.. Alles over de russische firmware staat in de TS bij mijn weten.

"It's like a koala bear crapped a rainbow in my brain!" - meer sealab alhier

Reg. datum: 19 maart 2006

Ik heb nu de E900XXFJ2 erop zitten, met de Alienware Black mod en een paar eigen gemodde sounds erop, alles gaat goed en loopt zonder problemen..
Weet iemand of het mogelijk is via bijvoorbeeld firmware ofzo om tijdens het lusiteren van MP3's van mijn SD kaartje ook gewoon te smsen en dergelijke, zoals dat met de telefoon geheugen MP's wel kan?

quote:
TakkU schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:00:
Ik heb nu de E900XXFJ2 erop zitten, met de Alienware Black mod en een paar eigen gemodde sounds erop, alles gaat goed en loopt zonder problemen..
Weet iemand of het mogelijk is via bijvoorbeeld firmware ofzo om tijdens het lusiteren van MP3's van mijn SD kaartje ook gewoon te smsen en dergelijke, zoals dat met de telefoon geheugen MP's wel kan?
Hebben jouw mods invloed op die functionaliteit dan? Ik kan iig wel gewoon de mp3 laten spelen (vanaf micro-SD) en sms-en, no problem.

Reg. datum: 24 juni 2001

Zodra je mp3's in je playlist wil hebben (normale firmware) moet de telefoon ze eerst naar het telefoongeheugen kopieren.

Reg. datum: 24 april 2007

hey mensen ik heb net mijn e900 geflashed
maar nu knippert mijn scherm steeds
hij gaat steeds uit en weer aan
hoort dat?

Reg. datum: 21 september 2001

quote:
ChinoPeppzz schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:25:
hey mensen ik heb net mijn e900 geflashed
maar nu knippert mijn scherm steeds
hij gaat steeds uit en weer aan
hoort dat?
Als je het opstartscherm bedoeld, met heel soms heel snel een wit beeld, dan is je telefoon kapot. Althans de software. Heb dit al 2 x gehad ( zonder te flashen, gewoon gebruik ) en 2 x teruggeweest naar Orange voor reparen. hopelijk is je garantie dan niet vervallen.

AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |

quote:
Amdk6II schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:10:
Zodra je mp3's in je playlist wil hebben (normale firmware) moet de telefoon ze eerst naar het telefoongeheugen kopieren.
gebeurd dit dan op de achtergrond, in een cache ofzo? Bij mij staan ze iig gewoon op mijn sd en niet zichtbaar in mijn telefoongeheugen, zou denk ik geen eens passen op die 90 MB oid

Reg. datum: 19 maart 2006

Hoe doe jij dat dan?? Als ik gewoon op terug druk ofzo dan gaat de MP3 speler meteen uit!!!

quote:
TakkU schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:14:
Hoe doe jij dat dan?? Als ik gewoon op terug druk ofzo dan gaat de MP3 speler meteen uit!!!
Je moet wel bij je instellingen van je mp3 speler selecteren dat je mp3 speler voorrang heeft boven alles.
Helaas kan je dan niet op je SD kaart kijken of foto maken.

Vind het irritant dat het geluid van de mp3's zo zacht is. Als je aan het fietsen bent dan hoor je niet echt veel van de muziek. Weet iemand mssn hoe ik de mp3's kan opvoeren qua geluid of de telefoon?

Timocos wijzigde dit bericht 25-04-2007 15:17 (5%)

quote:
Timocos schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:16:
[...]

Je moet wel bij je instellingen van je mp3 speler selecteren dat je mp3 speler voorrang heeft boven alles.
Helaas kan je dan niet op je SD kaart kijken of foto maken.

Vind het irritant dat het geluid van de mp3's zo zacht is. Als je aan het fietsen bent dan hoor je niet echt veel van de muziek. Weet iemand mssn hoe ik de mp3's kan opvoeren qua geluid of de telefoon?
Als ik hem op vol zit dan krijg ik toch een behoorlijke gehoorbeschadiging, en nee dat ga ik niet testen :)

Zou het misschien aan de mp3's kunnen liggen, ik ken iig nog geen truc of firmware die dat mogelijk maakt.

En nog even ter aanvulling, als je de mp3 speler voorang geeft dan kan je hem weer uitzetten door in het normale scherma de c ingedrukt te houden, anders gaan je batterijen zo snel leeg ;)

quote:
sparkx schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:06:
[...]

Als ik hem op vol zit dan krijg ik toch een behoorlijke gehoorbeschadiging, en nee dat ga ik niet testen :)

Zou het misschien aan de mp3's kunnen liggen, ik ken iig nog geen truc of firmware die dat mogelijk maakt.

En nog even ter aanvulling, als je de mp3 speler voorang geeft dan kan je hem weer uitzetten door in het normale scherma de c ingedrukt te houden, anders gaan je batterijen zo snel leeg ;)
Mja als ik mijn mp3 speler vol open zet met het geluid dan begint ie helaas weer te ruisen, dus waarschijnlijk moet ik dan de mp3's op de computer al harder maken ofoz.

Reg. datum: 02 december 2000

Vervelend.. ik krijg steeds de melding dat het sms geheugen vol is. Berichten verplaatsen naar mappen lijkt ook niet echt te helpen.

Ik vind het ook vreemd om berichten te moeten verwijderen terwijl ik nog 15 mb aan geheugen heb. :(

Iemand een oplossing?

Reg. datum: 02 mei 2007

Heb weinig klachten met betrekking tot dit toestel. Wel enkele vragen...

- Kan de mp3-speler qua volume niet harder dan '14'? Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard de download is opgenomen, dat verschilt nogal. Maar 14 is het maximum?
- Vanmorgen voor het eerst mp3's van mijn PC naar de GSM overgezet. Werkt prima, geen klachten. Maar ik wil mijn mp3's graag in mapjes ordenen. Kan dat?

quote:
Fargo schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:17:
Heb weinig klachten met betrekking tot dit toestel. Wel enkele vragen...

- Kan de mp3-speler qua volume niet harder dan '14'? Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard de download is opgenomen, dat verschilt nogal. Maar 14 is het maximum?
- Vanmorgen voor het eerst mp3's van mijn PC naar de GSM overgezet. Werkt prima, geen klachten. Maar ik wil mijn mp3's graag in mapjes ordenen. Kan dat?
1. zonder hack zeker niet en ik persoonlijk ken geen hack/firmware die dat mogelijk maakt, maarja gezien de wens van vele creatieve mensen om hun oren semi op te blazen is er misschien wel iets beschikbaar als je goed zoekt :)

2. nope, 4x playlist van 30 nummers is het enige wat de e900 kan bieden, combineer dat met de iri oordopjes en trage controls en je snapt dat ik hem al een tijd niet meer gebruik als mp3 speler, wel handig voor na het stappen enzo maar absoluut geen waardige vervanger.

Ik vind het nog wel steeds een goede telefoon hoor ;)

Reg. datum: 02 mei 2007

quote:
sparkx schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 19:19:
[...]

1. zonder hack zeker niet en ik persoonlijk ken geen hack/firmware die dat mogelijk maakt, maarja gezien de wens van vele creatieve mensen om hun oren semi op te blazen is er misschien wel iets beschikbaar als je goed zoekt :)

2. nope, 4x playlist van 30 nummers is het enige wat de e900 kan bieden, combineer dat met de iri oordopjes en trage controls en je snapt dat ik hem al een tijd niet meer gebruik als mp3 speler, wel handig voor na het stappen enzo maar absoluut geen waardige vervanger.

Ik vind het nog wel steeds een goede telefoon hoor ;)
Thnx voor de snelle reply! Jammer dat je niet kan ordenen, maar vooruit... Toch maar een uitgebreide geheugenkaart halen!

Reg. datum: 01 augustus 2006

Hoi,

Vorig jaar had ik een Samsung E900 maar was helaas door iemand gestolen.
Sinds kort heb ik weer een nieuwe Samsung E900 omdat ik het een top mobielje vind.
Helaas staat bij mij de camera instellingen niet goed, en hierdoor maak ik niet zo mooie foto's

Wilt iemand graag hier zijn camera instellingen plaatsen?

Bedankt alvast!

quote:
Shemey schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:27:
Hoi,

Vorig jaar had ik een Samsung E900 maar was helaas door iemand gestolen.
Sinds kort heb ik weer een nieuwe Samsung E900 omdat ik het een top mobielje vind.
Helaas staat bij mij de camera instellingen niet goed, en hierdoor maak ik niet zo mooie foto's

Wilt iemand graag hier zijn camera instellingen plaatsen?

Bedankt alvast!
Hoezo hier posten? Je kan toch zelf gewoon de opties van je camera instellen bij instellingen? Alles gewoon op maximum of fijnst zetten.

Omdat ik vorig jaar het ook hier op deze forum had gevonden de instellingen.
En toen kon ik hele mooie foto's maken en omdat ik nu weer een nieuwe heb staat die op andere instellingen en maakt die niet meer mooie foto's
En daarom vraag ik het juist hier of iemand de juiste instellingen daarvoor wilt zeggen voor mooie foto's 8)7

Hmm..

Er viel dus net nagellakremover eroverheen..
Mobiel doet het gelukkig nog wel..
Alleen heb ik een vraag..
Heb je ook alleen dat beeldschrem te koop ergens in winkel...?
Of heeft niemand een idee?

Reg. datum: 09 oktober 2004

Pics :P, Oftewel, wat doet dat met je foon?

Het weekend is net een biertje, het is gedaan voordat je het door hebt

Mobiel doet het nog steeds prima.
Lijk nu alleen dat er wolkjes in mijn mobiel zit.
Vage vlekken dus..
Maar die vlekken worden al wat onduidelijker :D

quote:
Shemey schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:27:
Mobiel doet het nog steeds prima.
Lijk nu alleen dat er wolkjes in mijn mobiel zit.
Vage vlekken dus..
Maar die vlekken worden al wat onduidelijker :D
Aceton en plastic zijn geen vrienden dus ik hoop voor je dat het goed komt, zou er dan weer geen geld op zetten maar misschien was je snel genoeg.

ALs je met beeldscherm de bovenste helft bedoeld kan je het nog wel eens moeilijk gaan krijgen, sowiezo niet zo te koop (lijkt me iig heel sterk) en een tweedehand beeldscherm overzetten lijkt me zeer lastig, heel veel contactjes en priegel werk

Als het alleen op het "plexiglas" zit zou je het nog kunnen proberen met zo'n krasverwijder setje, uiteraard met de kans dat je straks matglas hebt, beetje afhankelijk dus van de ernst van de schade.

Met een beetje pech dus op naar nummer 3, och ik wil anders wel een oplader over nemen voor weinig ;)

Ik was gister even naar een winkeltje gegaan en daar kon je dus voor 90 euro nieuwe beeldscherm krijgen.
Nou vind ik toch iets teveel.
En de vlekken worden steeds minder..
Dus hoop dat het nog helemaal weg gaat :)

Reg. datum: 17 november 2004

Je ziet nu op internet allemaal van die behuizingen voor de e900. Ziet er wel strak uit. Maar nu is mijn vraag krijg je die behuizing er in godsnaam af? Er zitten wel 4 van die schroefjes in maar als je die eruit haalt gebeurd er nog niet veel.

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 40 41 42 43 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: