Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Ervaring werken bij Centric
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Nieuw TopicVolgens mij werkt hij voor MIS, maar laten we hopen voor hem dat hij voor de Holding werkt...dan krijgt hij misschien nog wat. MIS zal de bonus door persoonlijk falen van Henny L. wel weer niet gehaald hebben. Maar goed..ik hoop voor m'n ex-collega's dat ze nu eens die bonus wel krijgenquote:PcDealer schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:36:
[...]
En jouw winstuitkering is afhankelijk van welke divisie?
Dank U, zeer vriendelijk. Ik werk idd voor MIS. Geen idee of we als laatste keer nu wel eens winstuitkering krijgen. Ik denk dat ze de traditie voortzetten. Hoe dan ook, dit is de laatste keer dat er van winstuitkering gesproken wordt. Voor het komende jaar gaan er andere regelingen gelden aangezien men toch wel ingezien heeft dat het een lege huls is omdat er nooit wat uitbetaald wordt, of Henny nou wel of niet een bok schiet.quote:TheVMaster schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:47:
[...]
Volgens mij werkt hij voor MIS, maar laten we hopen voor hem dat hij voor de Holding werkt...dan krijgt hij misschien nog wat. MIS zal de bonus door persoonlijk falen van Henny L. wel weer niet gehaald hebben. Maar goed..ik hoop voor m'n ex-collega's dat ze nu eens die bonus wel krijgen'k gun het ze wel!
Overigens zal een deel van de winst wel naar belgie vloeien als ik de Computable van vandaag bekijk.
"This is Hell and I'm your Devil"
edit:link geplaatst
Froos wijzigde dit bericht 11-01-2008 12:55 (40%)
Na drie maal een half jaar contract heeft Centric me geen vast contract aangeboden, helaas.
Dus 7 februari is mijn laatste dag!
Heb er wel met veel plezier gewerkt, alleen de uitdaging was er ver te zoeken..
Op naar de volgende werkgever, die waarschijnlijk wel wat meer te bieden heeft op het gebied van werk en loon.
<!-- Check de website van Fotosynthese! En bestel die EP! -->
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 12 december 2006
Wat is dan de reden dat centric je geen vaste aanstelling heeft aan geboden?quote:endless schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:50:
Even een klein schopje..
Na drie maal een half jaar contract heeft Centric me geen vast contract aangeboden, helaas.
Dus 7 februari is mijn laatste dag!
............
Slechte beoordeling op mijn laatste project was de (hoofd)reden. Er zijn nog wel wat dingetjes, maar die doen er niet toe in de topic.quote:michael21 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 10:25:
[...]
Wat is dan de reden dat centric je geen vaste aanstelling heeft aan geboden?
Maar ach, de werkzaamheden die ik wil doen kunnen ze ook niet bieden, dus opzich maak ik me er niet echt druk om. Tevens trekt de markt nog steeds aan op dit moment, dus dat is ook mooi.
Dat de markt goed is is leuk, maar het kan ook aan jou persoon liggen. Je krijgt niet zomaar een slechte beoordeling. Dus ook al is de markt goed, als je bij een ander bedrijf ook niet verder komt dan halfjaar contracten ben je er nog steeds niet.quote:endless schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:23:
[...]
Slechte beoordeling op mijn laatste project was de (hoofd)reden. Er zijn nog wel wat dingetjes, maar die doen er niet toe in de topic.
Maar ach, de werkzaamheden die ik wil doen kunnen ze ook niet bieden, dus opzich maak ik me er niet echt druk om. Tevens trekt de markt nog steeds aan op dit moment, dus dat is ook mooi.
Enneh..de beoordelingen op je voorlaatste project(en) waren wel goed? Had die slechte beoordeling ook te maken met je werkzaamheden of zat daar niet echt een verband tussen?quote:endless schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:23:
[...]
Slechte beoordeling op mijn laatste project was de (hoofd)reden. Er zijn nog wel wat dingetjes, maar die doen er niet toe in de topic.
Als de slechte beoordeling in jouw ogen niet terecht was, moet je bezwaar aantekenen. Ook al zou het voor je contract niets meer uitmaken.quote:endless schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:23:
[...]
Comp specs LinkedIn
Tuurlijk kan het ook aan de persoon liggen.. Maar het laten we het erop houden dat het een combinatie van verschillende dingen was..quote:FrankGuthrie schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:18:
[...]
Dat de markt goed is is leuk, maar het kan ook aan jou persoon liggen. Je krijgt niet zomaar een slechte beoordeling. Dus ook al is de markt goed, als je bij een ander bedrijf ook niet verder komt dan halfjaar contracten ben je er nog steeds niet.
Ik heb érg goede beoordelingen, en ook wat mindere, en met de werkzaamheden zat ook absoluut een verband.quote:TheVMaster schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:16:
[...]
Enneh..de beoordelingen op je voorlaatste project(en) waren wel goed? Had die slechte beoordeling ook te maken met je werkzaamheden of zat daar niet echt een verband tussen?
Met de laatste beoordeling ben ik het wel eens, het was (helaas, is ook mijn eigen schuld) terecht.quote:PcDealer schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:33:
[...]
Als de slechte beoordeling in jouw ogen niet terecht was, moet je bezwaar aantekenen. Ook al zou het voor je contract niets meer uitmaken.
Overigens denk ik (vermoed ik) dat er deels ook dingen zijn die niets met mij hebben te maken mbt het niet verlengen.
Ik heb overigens bij Centric ook nog een evaluatiegesprek aangevraagd om even op te sommen wat mijn goede en slechte punten zijn. Puur voor mezelf om ervan te leren.
Maargoed, dit is het Centrictopic, niet het endlesstopic, dus kwa dat is de discussie gesloten.
Via DM ben ik uiteraard wel bereikbaar.
Je was toch al op zoek naar iets anders? Ik meen me te herinneren dat je in de HK zoiets zei.quote:endless schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:10:
Overigens denk ik (vermoed ik) dat er deels ook dingen zijn die niets met mij hebben te maken mbt het niet verlengen.
Ik heb overigens bij Centric ook nog een evaluatiegesprek aangevraagd om even op te sommen wat mijn goede en slechte punten zijn. Puur voor mezelf om ervan te leren.
Wel apart hoor dat centric niet meer wil geven dan een halfjaar contract, daar zou ik toch echt geen genoegen mee nemen.
Reg. datum: 23 november 2002
Ik vind dat ook vreemd ja. Zelf heb ik hier ook aan toe gegeven, ik zit nu in de 3e verlenging van mijn contract. Heb dus 3x6 maanden gekregen. Over +/- 3 maanden verloopt het 3e contract en is het dus wettelijk verplicht OF een vast dienstverband aan te bieden OF het contract niet te geven en de werknemer een andere baan te laten zoeken.quote:Slasher schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:14:
[...]
Je was toch al op zoek naar iets anders? Ik meen me te herinneren dat je in de HK zoiets zei.
Wel apart hoor dat centric niet meer wil geven dan een halfjaar contract, daar zou ik toch echt geen genoegen mee nemen.
Ik heb inmiddels mijn FM op de hoogte gesteld hiervan en ik hoop dat ik snel een antwoord krijg wat de verder gang van zaken is rondom mijn contract. Wanneer het contract niet omgezet zal worden naar een vast dienstverband lijkt me dat heeel raar aangezien ik altijd op een opdracht heb gezeten en mijn examentjes ook wel haal.
Maar je weet maar nooit...het balletje kan raar rollen.
Ik hou jullie op de hoogte!
O ja, om een hand onder de riem te houden voor mijzelf heb ik mijn CV maar even geupdate
W.Wezz wijzigde dit bericht 03-02-2008 16:36 (4%)
Reg. datum: 18 december 2001
Iemand hier bekend en klopt het dat je vele opleidingen en certificaten kan halen?
Ik heb zowiezo nog een aanbieding en vrijdag waarschijnlijk nog een. Dat is alleen bij detacheerders en bij centric krijg ik een vaste plek. Twijfel nog erg over wat te doen.
Antec SLK3000B | Seasonic S12-430, 430W | Asus A8N-E | AMD64 X2 3800+ @ 2400mhz | Sapphire X850 XT | G.SKill 2GBZX | 2x Hitachi T7K250 raid0 | Creative Audigy 2 | NEC ND-3520 | Dell 2001FP
De afdeling of functie waar jij het over hebt ken ik persoonlijk niet, maar als het gaat om een project van Centric zelf (tester?) dan zou ik als ik jou was ook wel vragen wat je gaat doen na dat project. Centric kan je namenlijk ook makkelijk op een ander kantoor etc laten werken zoals ook in je contract zal komen te staan.quote:Striker2k2 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:47:
Ik krijg deze week nog een aanbieding voor functioneel tester bij Centric Public Sector Solutions (in woerden).
Iemand hier bekend en klopt het dat je vele opleidingen en certificaten kan halen?
Ik heb zowiezo nog een aanbieding en vrijdag waarschijnlijk nog een. Dat is alleen bij detacheerders en bij centric krijg ik een vaste plek. Twijfel nog erg over wat te doen.
En ja, het klopt dat je veel leer potentie aangeboden krijgt, het doel ik tegenwoordig bij elke automatiserings bedrijf wel om hun mensen verder op te leiden!
Wanneer jij de aanbieding hebt gekregen, moet je gewoon laten weten dat je deze hebt ontvangen maar omdat je er nog over na wilt denken het zal laten weten binnen 1 week (ofzoiets). Misschien zijn die andere aanbiedingen wel net zo goed, of misschien iets minder, vergelijk ze met elkaar en wanneer je er tussen twee twijfeld die net zo goed zijn kan je altijd onderhandellen! Het is een aanbieding, onderhandellen kan dan zeker want ze willen je!
Dus kortom, wanneer je vragen hebt moet je ze gewoon vragen! Bellen gaat sneller, en wees duidelijk en oprecht! Twijfel niet, luister goed en je denk er over na!
Maak je keuze wanneer jij weet wat JIJ wilt, je werkt tenslotte voor je plezier dus moet je jezelf prettig voelen bij de werkgever waar je dan gaat werken!
Succes!
Reg. datum: 24 november 2004
Hmm ik begin me dan toch wel af te vragen waardoor je bij Centric weg zou moeten. Ik heb gelezen dat je een aantal kleine projecten hebt gedaan. Mede daardoor kon je natuurlijk geen optimale functioneringsgesprek hebben met je FM of Teamleider. Dat wil zeggen dat je niet goed beoordeeld kon worden op die sites.quote:endless schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:10:
[...]
Tuurlijk kan het ook aan de persoon liggen.. Maar het laten we het erop houden dat het een combinatie van verschillende dingen was..
[...]
Ik heb érg goede beoordelingen, en ook wat mindere, en met de werkzaamheden zat ook absoluut een verband.
[...]
Met de laatste beoordeling ben ik het wel eens, het was (helaas, is ook mijn eigen schuld) terecht.
Maargoed, dit is het Centrictopic, niet het endlesstopic, dus kwa dat is de discussie gesloten.
Via DM ben ik uiteraard wel bereikbaar.
Ik had zelf na een half jaar een vast contract en ik vroeg me eigenlijk al af waarom ik het zo snel al kreeg, doordat de markt op zoek is naar ICT-ers ging ik er eigenlijk vanuit dat het vrij normaal was bij Centric. Ik vermoed dat een langer project voor jou een beter was geweest en dat je kon laten zien uit welk hout je gesneden was.
Ik hoop dat je snel een andere baan vind en als je je cv update op monsterboard dan krijg je al gauw tientalle vacatures in je mailbox
Kiswum
(locatie Zuid Nederland)
Uiterlijk zondag 16 februari gaat dit topic dicht om plaats te maken voor deel 2. Het zou mooi zijn als iemand voor die tijd een nieuw topic zou willen openen met een startpost met relevante info, een link naar dit topic, etc.
Reg. datum: 10 februari 2008
Ik werk ook bij Centric (al bijna 10 jaar) en ik kan iedereen vertellen dat er ook dit jaar geen winstuitkering is uitbetaald. Eigenlijk is er nog nooit eentje uitbetaald, en ik vind het ook erg jammer dat er nog steeds mensen binnen worden gehaald met het verhaal dat er een winstuitkering is.quote:TheVMaster schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:47:
[...]
Volgens mij werkt hij voor MIS, maar laten we hopen voor hem dat hij voor de Holding werkt...dan krijgt hij misschien nog wat. MIS zal de bonus door persoonlijk falen van Henny L. wel weer niet gehaald hebben. Maar goed..ik hoop voor m'n ex-collega's dat ze nu eens die bonus wel krijgen'k gun het ze wel!
Ik vind het vreemd, waarom niet gewoon een 13e maand en de winstuitkering laten vallen? Winstuitkering kijken mensen al bijna niet meer na omdat het geen vaste waarde is en afhangt van de mate waarop het gehele bedrijf presteerd. 13e Maand kan je (als Centric zijnde) tenminste als vaste waarde aankaarten bij een medewerker en zal (denk ik) voor meer mensen aantrekkelijker zijn als een winstuitkering.quote:phd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 09:06:
[...]
Ik werk ook bij Centric (al bijna 10 jaar) en ik kan iedereen vertellen dat er ook dit jaar geen winstuitkering is uitbetaald. Eigenlijk is er nog nooit eentje uitbetaald, en ik vind het ook erg jammer dat er nog steeds mensen binnen worden gehaald met het verhaal dat er een winstuitkering is.
Ik blijf het vreemd vinden maar we zullen in de kwartaal meetings wel horen hoe het er voor staat met het voorstel wat vorig jaar is gedaan door de OR.
Een 13e maand gaat zeker niet gebeuren omdat Gerard Sanderink vind dat een maand maar 12 maanden heeft en geen 13... Dit is ooit in een interview naar voren gekomen.quote:W.Wezz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:55:
[...]
Ik vind het vreemd, waarom niet gewoon een 13e maand en de winstuitkering laten vallen? Winstuitkering kijken mensen al bijna niet meer na omdat het geen vaste waarde is en afhangt van de mate waarop het gehele bedrijf presteerd. 13e Maand kan je (als Centric zijnde) tenminste als vaste waarde aankaarten bij een medewerker en zal (denk ik) voor meer mensen aantrekkelijker zijn als een winstuitkering.
Ik blijf het vreemd vinden maar we zullen in de kwartaal meetings wel horen hoe het er voor staat met het voorstel wat vorig jaar is gedaan door de OR.
De winstuitkering is trouwens ook vast hoor. Dat is een x %bedrag van je bruto salaris.
Ik bedoel het eigenlijk iets anders, een 13e maand weet je gewoon dat je die krijgt ALS dat in de voorwaardes etc staat en de werkgever dat dus geeft (wat de CEO`s bij Centric dus onzin vinden).quote:phd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:09:
[...]
De winstuitkering is trouwens ook vast hoor. Dat is een x %bedrag van je bruto salaris.
Winstuitkering kan je ook niet aangeven bij de bank als zijnde vast inkomen, 13e maand wel.
Klopt helemaal.. ik kreeg bij de bank ook geen extra hypo voor de onkostenvervoeding van Centric. Die man achter de bali destijds zat me zo en zo al raar aan te kijken ivm salaris ;-)quote:W.Wezz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:29:
[...]
Ik bedoel het eigenlijk iets anders, een 13e maand weet je gewoon dat je die krijgt ALS dat in de voorwaardes etc staat en de werkgever dat dus geeft (wat de CEO`s bij Centric dus onzin vinden).
Winstuitkering kan je ook niet aangeven bij de bank als zijnde vast inkomen, 13e maand wel.
Om even het eeuwige winstuitkeringsverhaal af te korten (voordat er weer 12 postings overheen gaan). Gezien de regels die gesteld zijn aan de winstuitkering, is het zo goed als utopisch dat ie ooit wordt uitgekeerd.quote:W.Wezz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:29:
[...]
Ik bedoel het eigenlijk iets anders, een 13e maand weet je gewoon dat je die krijgt ALS dat in de voorwaardes etc staat en de werkgever dat dus geeft (wat de CEO`s bij Centric dus onzin vinden).
Dat hebben ze bij het managementteam en de OR ook door en dus wordt er druk onderhandeld over een betere regeling. Vermoedelijk zal dat dit jaar nog ingevoerd worden. Of ie dan ook dit jaar van kracht wordt, zou ik niet kunnen zeggen, ik gok van niet, maar ik zit er dan ook niet tussen.
Toen ik begon bij Centric, bood men mij ook een halfjaar-contract aan. Mijn antwoord daarop was heel simpel:"voor 6 maanden doe ik geen moeite". Toen werd het klaagloos veranderd in een jaarcontract. Na dat jaarcontract kreeg ik zonder problemen een contract voor onbepaalde tijd. Het ligt, denk ik, dus ook een beetje aan je onderhandelingsvermogen.quote:W.Wezz schreef op zondag 03 februari 2008 @ 16:34:
[...]
Ik vind dat ook vreemd ja. Zelf heb ik hier ook aan toe gegeven, ik zit nu in de 3e verlenging van mijn contract. Heb dus 3x6 maanden gekregen. Over +/- 3 maanden verloopt het 3e contract en is het dus wettelijk verplicht OF een vast dienstverband aan te bieden OF het contract niet te geven en de werknemer een andere baan te laten zoeken.
......
O ja, om een hand onder de riem te houden voor mijzelf heb ik mijn CV maar even geupdate.
Even los van bij wie je werkt, je CV up-to-date houden is altijd een goed plan. Weten wat je waard bent in de markt is handig bij je volgende functionerings/beoordelings/salarisgesprek
Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last
Dit topic is gesloten.