Hoofdcategorieën
Topicacties

Ervaring werken bij Centric

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 31 oktober 2007

Audi-RS4 >> martijn_wii@hetemail.com

De ene FM is natuurlijk niet de andere, maar afspraken maken en nakomen, dat is voor de meeste FM'ers bij Centric moeilijk, want ze doen het gewoon niet.

Reg. datum: 06 januari 2001

Audi-RS4 >> martijn_wii@hetemail.com ??

ik ben diegene niet hoor..

Dat ben ik, jij wilde toch info van een ex-centric medewerker?
Reageer maar, wat wil je weten.

wegbijcentric wijzigde dit bericht 05-11-2007 14:26 (21%)

Reg. datum: 30 oktober 2007

quote:
TheVMaster schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:03:
[...]

Kom toch op zeg.....kijka alleen maar naar de man en je weet dat het waar is. Hij is idd een erg zuinig type...wil idd geen nieuwe auto leasen. Dat is geen geheim, hij reedt idd jaren rond in een 2e hands Audio... Natuurlijk moet die man dat zelf weten, maar eh....zo wordt je toch niet serieus genomen als CEO?
Dat het waar is -of dat er in ieder geval een kern van waarheid in het verhaal zit- weten we allemaal. Jij doet alleen voorkomen of zuinigheid een slechte eigenschap is. Je kunt er natuurlijk over twisten hoe je als CEO het meest serieus wordt genomen. Je kunt een bedrijf verkwanselen en zelf met een flinke bonus ervandoor gaan (voorbeelden genoeg de laatste tijd) of al jarenlang de baas (en eigenaar) zijn van een stabiele en sterk groeiende organisatie.

quote:
ramgni, (8> dat je hard moet werken dan krijg je ook een oude autootje. _O-

quote:
TakedaShingen schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:36:
[...]

Dat het waar is -of dat er in ieder geval een kern van waarheid in het verhaal zit- weten we allemaal. Jij doet alleen voorkomen of zuinigheid een slechte eigenschap is. Je kunt er natuurlijk over twisten hoe je als CEO het meest serieus wordt genomen. Je kunt een bedrijf verkwanselen en zelf met een flinke bonus ervandoor gaan (voorbeelden genoeg de laatste tijd) of al jarenlang de baas (en eigenaar) zijn van een stabiele en sterk groeiende organisatie.
Je kunt er van zeggen wat je wilt, voorlopig is het een bedrijf in eigendom ipv een beurs genoteerd speeltje. _/-\o_
En dat doet Centric voorlopig nog goed! de vraag is alleen hoe lang ? voordat de beurs ¤enten gaan lokken...... ;)

Reg. datum: 26 januari 2007

quote:
TakedaShingen schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:36:
[...]

Ik denk dat het voorlopig wel even is gebeurd met het snelle groeien van Centric. Hij heeft zeker een prestatie neergezet maar je moet niet zien hoe. Binnen MIS is is de sfeer in ieder geval zwaar bagger.

quote:
appie1981 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:52:
[...]

Ik denk dat het voorlopig wel even is gebeurd met het snelle groeien van Centric. Hij heeft zeker een prestatie neergezet maar je moet niet zien hoe. Binnen MIS is is de sfeer in ieder geval zwaar bagger.
Voorlopig heeft ie weer een grote vis binnengehaald...(een hele grote uit Amsterdam) :X

Centric is voor zekerheid een prima solide organisatie.
Wil je doorgroeien/doorleren en dergelijke, dan zijn er andere bedrijven waar je beter terecht kan.
Daarnaast zijn er vooral bij MIS de MBO-banen (Servicedeskmedewerker, Beheermedewerker e.d.) wil je doorgroeien naar projectleider, dan is dat enorm lastig en wordt dit niet gestimuleerd.

quote:
wegbijcentric schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:07:
Centric is voor zekerheid een prima solide organisatie.
Wil je doorgroeien/doorleren en dergelijke, dan zijn er andere bedrijven waar je beter terecht kan.
Daarnaast zijn er vooral bij MIS de MBO-banen (Servicedeskmedewerker, Beheermedewerker e.d.) wil je doorgroeien naar projectleider, dan is dat enorm lastig en wordt dit niet gestimuleerd.
Tja zekerheid, :( voorlopig heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag of er na een jaar, na een overname nog 40+ lui werken (in MIS). |:( Veelzeggend een dergelijk antwoord van stilte dat wel. :z

Nes

Ps Kennen ze kerstpakketten bij Centric?

Ze kennen Kerstpakketten.

quote:
wegbijcentric schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:00:
Audi-RS4 >> martijn_wii@hetemail.com

De ene FM is natuurlijk niet de andere, maar afspraken maken en nakomen, dat is voor de meeste FM'ers bij Centric moeilijk, want ze doen het gewoon niet.
Heel apart, terwijl de directie er prat op gaat, afspraak = afspraak hoorde ik nog nadrukkelijk zeggen.
Kun je een voorbeeld geven?

Nes

:N
http://www.computable.nl/nieuws.jsp?id=2216009
Rechter verklaart deel van Centric failliet
THE END! :z
En ze sliepen nog lang en ongelukkig.

Nes01No wijzigde dit bericht 13-11-2007 21:10 (86%)

Had afgesproken met mijn fieldmanager om via ITIL-foundation en de ITIL-practitioners verder te gaan naar junior projectleider (Prince2 e.d.), maar ineens moest ik ook modules van MSCA of MSCE gaan halen/volgen!

Reg. datum: 26 januari 2007

quote:
wegbijcentric schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:53:
Had afgesproken met mijn fieldmanager om via ITIL-foundation en de ITIL-practitioners verder te gaan naar junior projectleider (Prince2 e.d.), maar ineens moest ik ook modules van MSCA of MSCE gaan halen/volgen!
De klassieke truuk van Centric om je maar zo lang mogelijk klein te houden. Het slaat toch helemaal nergens op dat als je projectleider/team leider wilt worden je eerst MCSE/MCSA moet halen. Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken.

it's just me
Reg. datum: 24 maart 2003

De story goes on..

Security wijzigde dit bericht 14-11-2007 10:45 (58%)

quote:
Nes01No schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:05:
:N
http://www.computable.nl/nieuws.jsp?id=2216009
Rechter verklaart deel van Centric failliet
THE END! :z
En ze sliepen nog lang en ongelukkig.
Niet echt 8)
Centric Information Engineering was een lege BV. Alle mensen en middelen zijn halverwege dit jaar overgegaan naar Centric Professional Services. Niemand is zijn baan verloren, zoals in het artikel werd gesuggereerd. Zelf hebben we niets gemerkt van dit faillissement en moesten wij het ook in de krant lezen.
Wat ik wel slecht vind is dat -zoals gebruikelijk- de communicatie naar de pers zo slecht is. Het is niet echt bevorderlijk voor de reputatie. :(
Overigens zijn wij hier vandaag door onze directeur over ingelicht via email. Een beetje laat, maar in ieder geval wordt er nu gecommuniceerd.

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
TakedaShingen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:14:
[...]

Wat ik wel slecht vind is dat -zoals gebruikelijk- de communicatie naar de pers zo slecht is. Het is niet echt bevorderlijk voor de reputatie. :(
De mensen en middelen overhevelen van de ene BV naar de andere om vervolgens de eerste failliet te laten gaan, met alle gevolgen voor schuldeisers van dien, is niet chique en dus nimmer goed voor de reputatie.

American Express' got a hit man lookin' for me.

Precies, Centric/Sanderink heeft dit al eerder gedaan met diverse bedrijven.
Dit geldt ook voor het samen gaan van Centric/KSI met Oranjewoud en het afschrijven van verliezen e.d.

quote:
BudFox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:17:
[...]

De mensen en middelen overhevelen van de ene BV naar de andere om vervolgens de eerste failliet te laten gaan, met alle gevolgen voor schuldeisers van dien, is niet chique en dus nimmer goed voor de reputatie.
Klopt helemaal. Het verdient absoluut geen schoonheidsprijs.

HP Proliant DL785 - 32 cores

Valt dat niet onder failliessementsfraude?

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

quote:
TakedaShingen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:14:
[...]

Niet echt 8)
Centric Information Engineering was een lege BV. Alle mensen en middelen zijn halverwege dit jaar overgegaan naar Centric Professional Services. Niemand is zijn baan verloren, zoals in het artikel werd gesuggereerd. Zelf hebben we niets gemerkt van dit faillissement en moesten wij het ook in de krant lezen.
Overigens zijn wij hier vandaag door onze directeur over ingelicht via email. Een beetje laat, maar in ieder geval wordt er nu gecommuniceerd.
Zo dan, dat is bijzonder.. O-) , een lege BV of NV kan worden opgeheven maar failliet kan alleen een actief bedrijfsonderdeel...met andere woorden dit is een typisch geval van niet goed (lees onethisch :( ) ondernemerschap. :S

quote:
wegbijcentric schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:53:
'k snap 't dan duurt het langer voordat je duurder word. Betekend ook dat de FM is teruggefloten op wat hij / zij redelijk achtte. :X

quote:
PcDealer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:25:
Valt dat niet onder failliessementsfraude?
IIn ieder geval wordt de wet ge-bruikt :+ . Wettelijk klopt het, zei het net op/over het randje.
Daarom kunnen we de komende jaren meer van Centric verwachten qua bad News. En wellicht daarom kan meneer Gerard S zijn diensten goedkoop aanbieden. Feit is wel dat er nog steeds ondernemingen van goede naam en faam :X met Centric duurzame relaties aan gaan. (dat rijmt <+:) (bijna) )

Nes01No wijzigde dit bericht 14-11-2007 22:53 (5%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: