The next time you feel you are overweight for your height you may consider that you are not overweight but you are in fact not tall enough | system specs | Vol verwachting klopt mijn tent
[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 februari 2004
Fire Power ?quote:ride277 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:19:
Ik zoek de titel van een spel met tanks. Je kon aan het begin 1 tank kiezen uit een reeks, en dan op zoek gaan naar de basis van de andere, waar een garage stond, en als je die stuk had kon je een soort vlag ofzo stelen, en als je die veilig naar je eigen basis bracht, won je de game. Is van rond '85-'90 ofzo. Volgens mij kon je ook mannetjes platrijden ofzo, en bestond het speelveld uit een soort door betonnen muren omringde basis.
Info Amiga versie
Reg. datum: 13 juli 2006
3D Movie Maker van Microsoft, dacht ik.quote:Risce schreef op zondag 10 december 2006 @ 18:27:
Ik ken ook nog zo'n programma waarbij je films moest maken. Je kon een set kiezen, cameraposities en je had acteurs die je handelingen kon laten doen. Moet ergens midden jaren '90 zijn geweest op windows.
Reg. datum: 27 september 2006
Return Fire!quote:ride277 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:19:
Ik zoek de titel van een spel met tanks. Je kon aan het begin 1 tank kiezen uit een reeks, en dan op zoek gaan naar de basis van de andere, waar een garage stond, en als je die stuk had kon je een soort vlag ofzo stelen, en als je die veilig naar je eigen basis bracht, won je de game. Is van rond '85-'90 ofzo. Volgens mij kon je ook mannetjes platrijden ofzo, en bestond het speelveld uit een soort door betonnen muren omringde basis.
http://en.wikipedia.org/wiki/Return_Fire
Er schijnt zelfs een deel 2 te bestaan.
Xdoos Gamertag: Postius
Je kon dus schepen kopen en deze spullen laten vervoeren. Vervolgens kon je deze zelf de haven in loodsen. (zo kon je sleepkosten besparen)
Moet ergens begin jaren 90 zijn geweest gezien het al draaide op onze 25MHz 386
ViperVR wijzigde dit bericht 13-12-2006 12:31 (16%)
Don't Speak, Just Think
was volgens mij ports of callquote:ViperVR schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:30:
Ik ben op zoek naar een spelletje waar de eigenaar van een rederij was.
Je kon dus schepen kopen en deze spullen laten vervoeren. Vervolgens kon je deze zelf de haven in loodsen. (zo kon je sleepkosten besparen)
Moet ergens begin jaren 90 zijn geweest gezien het al draaide op onze 25MHz 386
link naar de site/
scuzz wijzigde dit bericht 13-12-2006 12:39 (7%)
Jah thanx..quote:scuzz schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:38:
[...]
was volgens mij ports of call
link naar de site/
En zo zie je maar dat er ook weer een nieuwe (ahum) versie van is gemaakt.
Don't Speak, Just Think
Het is een Side-scrolling shooter(je ziet het dus van de zijkant A la sonic/mario). Je kan of alleen of met zijn 2en samen. De bedoeling is alles overhoop schieten en tegenstaders droppen verschillende soorten guns. Ieder level is er een eindbaas.
En ik geloof ook dat je een level had waarop je op een soort motor door de lucht zweefde. Het is nogal vaag helaas.
maar als mensen goede Side scrolling shooters voor 2 weten mag het ook wel gemeld worden
Het is even wat later dat ik hierop inga, maar ik vroeg me gewoon af of het spel ondertussen ergens gratis te downloaden was of dat iemand een winkel wist waar het spel nog lag of iets dergelijks....quote:Killed-1 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:21:
Ik heb weet zelf de naam van het spel dat ik zoek wel, maar ka nergens de volledige versie vinden.... Het betreft:
Raptor - Call of the Shadows
Nu kan ik wel allemaal trails van episode 1 downloaden, alleen
[mbr]Modbreak: knip. Geen warez requests op GoT. Check je mail.[/mbr].
24/7 setup |-| Asus P5E |-| E6400 @ 3.4GHz + Freezer7pro |-| 2x 1024Mb Team Xtreem 6400 5-5-5-12 @ 1020 @ 2.1V |-| 250gig seagate 7200.10 |-| HD3870
Super Probotector?quote:Postius schreef op woensdag 13 december 2006 @ 23:28:
Ik zoek een SNES spel dat volgens mij ook in de arcade halen was en op de NES was er een simpelere versie.
And I'm the only one and I walk alone.
Spielerij feedback topic | LP | House | AJ
eigenlijk een geskinde versie van contra toch, of contra "2" of iets in die richting. Nouja als je probector leuk vind moet je de contraserie maar eens downloaden/kopen, meer schopkont keimoeilijk speel idee.quote:
"It's like a koala bear crapped a rainbow in my brain!" - meer sealab alhier
Super Probotector is zelfs Contra III. Super Probotector zelf komt aan het einde van de maand uit op de Wii, ik kan niet wachten om het weer te spelen.quote:sparkx schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:13:
[...]
eigenlijk een geskinde versie van contra toch, of contra "2" of iets in die richting. Nouja als je probector leuk vind moet je de contraserie maar eens downloaden/kopen, meer schopkont keimoeilijk speel idee.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Yep, in Japan is het spel nu uit en in Nederland komt het spel op 19 29 december op de Virtual Console.quote:Postius schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:28:
Komt die ook op de Wii? Aahhh ik ben echt verslaafd aan Golden Axe en dat spel geweest. Altijd leuk om ff snel te spelen altijd een rush:D en die graphics maken het alleen maar meer nostalagie
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hier nog wel een verhaal over Contra / Probobtector en de naamswijzigingen.quote:sparkx schreef op donderdag 14 december 2006 @ 01:13:
[...]
eigenlijk een geskinde versie van contra toch, of contra "2" of iets in die richting. Nouja als je probector leuk vind moet je de contraserie maar eens downloaden/kopen, meer schopkont keimoeilijk speel idee.
http://contra.classicgami.../features/probotector.htm
http://en.wikipedia.org/w...Probotector_and_censoring
Het zou dus te gewelddadig zijn geweest ofzo. In de arcade zou het spel in Europa (niet gecensureerd) uitgebracht zijn als Gryzor.
And I'm the only one and I walk alone.
Spielerij feedback topic | LP | House | AJ
Ik zoek de titel van een PC game uit de periode '97-'99 ongeveer.
Het was een platform spel als ik het me goed herinner, en je begon helemaal in de steentijd met als wapen een rots en knuppel. Telkens wanneer je een level verder ging, ging je ook verder in de tijd en kreeg je steeds 'modernere' wapens. Zo ongeveer tot aan de WO (I of II) tijd, met geweren en tanks.
In de titel zit wellicht iets met "time", maar dat weet ik dus totaal niet meer. En ik vond het een enorm vet spel toen, maar heb het nooit meer kunnen vinden.
Wie kan me helpen
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
http://www.gamespot.com/pc/action/timecommando/index.html
(ben ik echt verslaafd als geweest en is ook de enige titel van dat soort spellen met zoveel wapens en verschilende tijden die ook echt leuk was!)
Postius wijzigde dit bericht 14-12-2006 19:28 (219%)
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Wie kan mij helpen?!
Alvast bedankt
x3rius wijzigde dit bericht 15-12-2006 13:49 (14%)
http://specs.tweak.to/15375
Reg. datum: 04 juni 2001
http://www.gamespot.com/p...ty/index.html?q=normality
urk_forever wijzigde dit bericht 15-12-2006 13:53 (29%)
Hail to the king baby!
Reg. datum: 20 februari 2004
Normality ?quote:x3rius schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 12:53:
Ik zoek een oude adventure, waar je een of andere dude was die opgesloten (?) zat in zn kamer door een of andere politiemacht, en je moest de hele dag de TV aanhouden. Dat kon dan door zo'n vogel op de afstandsbediening te laten drukken. En dan moest je door 't raam naar buiten, en dan via de lift omlaag. In de lift stond zo'n dikke vent in een gele regenjas. Omdat ie het koud had moest je hem koffie o.i.d. geven, dan bracht hij je naar onder. Verder kon je nog door de stad beetje lopen. Titel was iets met Normad, zover ik me kan herinneren.
Wie kan mij helpen?!
Alvast bedankt
Link met info
Beide bedankt
http://specs.tweak.to/15375
Ik zoek de naam van een oude action game
Je was een soort van rode robot, en had best wel fancy wapens zoals rocket launchers etc... De view was schuin van boven, en je kon volgens mij ook al wel delen van je omgeving kapot maken... Beetje n kutomschrijving idd, maar veel verder kom ik niet.
Je speelde binnen, in een soort van fabriekshal achtige omgeving als ik me niet vergis. Je enemies waren volgens mij ook mechanisch... Crap, ik weet echt nog precies hoe het eruit ziet, alleen totaal niet hoe ik het moet omschrijven.
Ik heb de naam echt op het puntje van mijn tong liggen maar kan er maar niet op komen, 't spel heeft me alleen wel uuuuuuren vermaakt en ik wil em graag nogges proberen.
Fallen Angel wijzigde dit bericht 15-12-2006 14:19 (26%)
Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.8Ghz | Scythe Infinity | 2X2 GB DDRII @ 900Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem |
Acer X203W| Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X | 240 Dagen retentie FTW
Ben ik ook al helemaal verslaafd aan geweest vooral omdat je mensen zo bruut kon doodmaken en de omgeving er helemaal aankon en mooie cutscenes
Postius wijzigde dit bericht 15-12-2006 14:23 (48%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.