Hoofdcategorieën
Topicacties

Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 13

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Nee, maar op deze manier kan ik later er 1 GB bij zetten en dan dual channel draaien

Davidshadow13 wijzigde dit bericht 17-10-2006 17:32 (3%)

HD4Life

Reg. datum: 18 oktober 2006

hallo!, :)
Ik heb 2 jaar geleden dit systeem gekocht maar het begint te verouderen geloof ik.Ik gebruik mijn Pc niet voor zoveel. Een dvd'tje branden of kopieren, een liedje downloaden en af en toe eens een spelletje doen. Het geen wat ik wel graag doe is Age of empires spelen. deel 2 draait hij nog prima maar nu wil ik graag Age Of Empires 3 mooi en afgewerkt kunnen spelen.

De volgende specificaties:
moederbord asrock k8 upgrade 1689
processor: Amd sempron 3000
geheugen 512 MB
videokaart Nvidia geforce FX5500 256 MB

mijn budget is ongeveer 500 euro.

Zal ik nu: 7(8)7
1 een nieuwe videokaart(fx 6600/6900) kopen en mijn geheugen uitbreiden naar 1 gig
Ik weet niet of dat past op mijn mobo
2 een nieuw mobo + processor( core 2 duo 6300?) én geheugen uit breiden

of 3 wat langer doorsparen en alles vervangen?

Het spel ligt al op mijn bureau dus het liefst zou ik het nu direct upgraden,maar ik wacht jullie af.

bedankt! d:)b

Core i7 920 & HD4870X2

Ik denk niet dat je voor 500 euro je systeem kunt reviseren naar een nieuw type geheugen (DDR2) en nieuw type videokaart (PCI-E).

Ik denk dat je het beste een high-end AGP kaart kunt halen, zoals de 7800GS+ Bliss (weet niet meer welk merk), maar dat is de snelste AGP kaart met 512MB aan DDR3 geheugen. Erg snel dus. Deze kaart kost ongeveer 300.

Voor het resterende bedrag zou ik het geheugen upgrade naar 2GB. Het liefst dmv 2x1GB, maar 4x512MB kan ook.

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Mobo+proc+geheugen+videokaart lijkt me de beste optie.

E6300 ¤175
MSI P965 Neo-F ¤95
2x PQI 512MB PC4200 CL3 ¤135
Geforce 7600GT ¤150 euro
Prijzen komen uit de Pricewatch, waarbij ik niet de goedkoopste heb gekozen

Goed, dat komt in totaal wat boven je budget uit, maar dan kun je weer even vooruit. Geheugen kun je in de toekomst nog 2x512MB bijzetten, videokaart valt nog te upgraden, en eventueel proc ook, al zal die voorlopig zeker snel genoeg blijven.
Ik weet echter niet of je voeding het trekt. Het zijn dan wel niet de meest energieslurpende onderdelen, maar je systeem is ook al niet zo nieuw meer, dus kijk daar even naar.

Reg. datum: 24 mei 2005

Hallo allemaal, dit is mijn eerste post op dit forum. Ik wil graag Windows Vista in de toekomst kunnen draaien en games goed kunnen draaien. Ik heb bijvoorbeeld de demo Call of Juarez gespeeld maar het loopt heel slecht, hele lage fps zelfs op low. Spellen zoals Battlefield 2 en Call of Duty 2 gaan wel, maar dan wel op medium. Maar Oblivion gaat weer niet zo lekker. Met de upgrade wil ik huidige spellen goed kunnen spelen en in de toekomst ook spellen fatsoenlijk kunnen spelen.

Ik heb nu:

Processor: Pentium 4 3.4 Ghz. HT
MoBo: Gigabyte GA-815915P Duo (heeft 1 PCI-e slot)
Geheugen: 2× 512 MB RAM (PC 3200 DDR 400)
GraKa: Asus 6600 256 MB PCI-e
HD: Maxtor 200 GB
Een AOpen behuizing met een standaardvoeding van geloof ik 300 of 350 watt.

Ik heb een budget van rond de ¤600. Ik zat er zelf aan te denken om een Core Duo 6600 in te zetten maar dan moet ik een andere MoBo en DDRII Ram aanschaffen en houd ik geen geld over voor een andere videokaart en een andere voeding. En als ik overstap naar socket 939 dan kan ik wel mijn geheugen blijven gebruiken maar 939 is niet voor de toekomst...

Dus wie weet wat ik heb beste kan upgraden voor de toekomst.
Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten, Dirk

Core i7 920 & HD4870X2

quote:

Je bent gezeged met dat PCI-E slot in je PC :P . Voor games is de videokaart erg belangrijk, en ik denk dat je met je 3.4GHz Pentium nog wel een tijd vooruit kunt. Ik zou als ikjou was kiezen voor een high-end videokaart samen met een sterkere voeding.

Denk bijvoorbeeld aan:
- Coolermaster iGreen 600W voeding (105 euro)
- Sapphire X1900XT 512MB (~300 euro)

Dan heb je voor iets meer dan 400 euro een systeem dat ruim 10.000 punten haalt in 3Dmark 05. Eventueel kun je het geheugen upgraden, naar 2x1GB.Dat geeft ook wel veel winst in de nieuwste games.

frankknopers wijzigde dit bericht 18-10-2006 14:27 (8%)

quote:
a3aanm schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:43:

De volgende specificaties:
moederbord asrock k8 upgrade 1689
processor: Amd sempron 3000
geheugen 512 MB
videokaart Nvidia geforce FX5500 256 MB
b
Zijn deze oude onderdelen nog te verkopen, of is dat zinloos?

quote:
RoD schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:56:
Mobo+proc+geheugen+videokaart lijkt me de beste optie.

E6300 ¤175
MSI P965 Neo-F ¤95
2x PQI 512MB PC4200 CL3 ¤135
Geforce 7600GT ¤150 euro
Prijzen komen uit de Pricewatch, waarbij ik niet de goedkoopste heb gekozen

Goed, dat komt in totaal wat boven je budget uit, maar dan kun je weer even vooruit. Geheugen kun je in de toekomst nog 2x512MB bijzetten, videokaart valt nog te upgraden, en eventueel proc ook, al zal die voorlopig zeker snel genoeg blijven.
Ik weet echter niet of je voeding het trekt. Het zijn dan wel niet de meest energieslurpende onderdelen, maar je systeem is ook al niet zo nieuw meer, dus kijk daar even naar.

de label op mijn voeding geeft aan dat hij mximaal 300Watt kan hebben.maxpower pl300
Zou ik mijn systeem uitbreiden naar het door u aangerade systeem, is dit dan voldoende.
Zo niet, wat raadt u/raden jullie aan?

sorry dat ik 2 keer post trouwens, zal de volgende keer alles samenvatten in een bericht...

a3aanm wijzigde dit bericht 18-10-2006 15:35 (4%)

Liever bot dan onduidelijk
Reg. datum: 09 november 2005

@Davidshadow13
Die SLI setup is een brak idee IMHO, je zal langer/meer plezier hebben van een prijsgelijke single card. En nvidia chipsets voor intel clocken slecht over.

KOOP 2 DIMMS!!! Alle* moderne mobo's hebben 4 ram slots zodat je dual channel kan gebruiken en TOCH kan upgraden. Dus: 2x 512.

(*mATX soms maar 2)

@a3aanm
na de 5*** serie is het FX gedeelte vervallen :) (er is een edit button btw)

512 erbij, sempron overclocken (doen ze wel goed geloof ik, door de lage cache) en een 6800 kopen. Dollarshop heeft ze voor 80 euro geloof ik. Heb je nog geld voor een degelijke voeding (FSP 400w ofzo, niet overkillen)

Geef geen 500 euro uit. Ga voor <200 zou ik zeggen, of spaar door. Je lijtk me niet iemand die vaak moet upgraden en met de huidige memroy prijzen is een overstap naar AM2/775 dus een veel te dure grap.

@CoolleDirkie

Je bent niet aan het mailen, groeten mogen wegblijven. Maar groeten terug..

Al eens goed je PC schoongemaakt? Je PC zou dit toch wel moeten draaien.. tenzij je software brak is of je processor te warm word (google: throttlewatch) bij belasting.

Anders: 2x 512 met dezelfde timings(!) erbij en een (2e hands?) x1800/x1900/7800/7900 + degelijke voeding (let vooral op 12v ampere)

X2 3800+ Windsor @ 2450Mhz; 2GB Corsair Value PC4200 @ 4-4-4-12 612MHz; MSI K9A2 CF-F v1.1; GeForce 9600GSO 384MB; FSP Group Blue Storm 350w; 1,3TB storage; Antec Three Hundred; Logitech G5 v1

Reg. datum: 06 juni 2004

Huidige Pc (3 jaar oud):

Processor: Pentium 4 2.8 Ghz. HT 800 mhz Fsb
MoBo: Asus P4P800-X (Agp)
Geheugen: 4× 512 MB RAM (PC 3200 DDR 400)
GraKa: Asus 9600xt 256 MB (AGP!)
HD: WD Raptor 36,7 GB & WD 80 GB SATA
Zalman 460 watt.

Ik wil alleen mijn videokaart upgraden zodat ik voorlopig nog even vooruit kan met mijn Pc.

Ik speel eigenlijk alleen WoW, is het aan te raden om een nieuwe AGP-videokaart te kopen?
Of is het verschil tussen mijn huidige 9600pro 256mb agp en een nieuw AGP videokaart, het geld niet waard?
Welke videokaart past volgens jullie het beste bij mijn systeem?

Upgrade naar PCI-e, dus ook meteen vervangen van CPU, geheugen + Mobo vind ik op dit moment zonde van het geld, ik maak liever over 1,5 jaar de overstap.

Ik zou graag jullie mening willen horen :P

Mijn PC: P4 2.8 Ghz HT | ASUS P4P800-X | Twinmos 2048 Mb DDR | XFX 7600GT 256mb (agp) | WD Raptor 36,7 Gb + WD 80Gb | Zalmann 460 Watt | Samsung TFT 913v

Mijn huidige systeem bestaat uit het volgende:

Pentium GPU
Nvidia videokaart
80gb geheugen

Wat kan ik hieraan updaten zodat ik Call of Duty kan spelen? Bedankt

quote:
a3aanm schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:26:
[...]

de label op mijn voeding geeft aan dat hij mximaal 300Watt kan hebben.maxpower pl300
Zou ik mijn systeem uitbreiden naar het door u aangerade systeem, is dit dan voldoende.
Zo niet, wat raadt u/raden jullie aan?

sorry dat ik 2 keer post trouwens, zal de volgende keer alles samenvatten in een bericht...

1. Een andere upgrade kiezen (want het gaat buiten je budget vallen)
2. Een degelijke voeding erbij kopen (en dus je budget opschroeven)

Voor de voeding is een handig topic in OH te vinden, neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.
En je hoeft me niet met u aan te spreken hoor, dan voel ik me zo oud... ik ben nog maar 18 :&gt;

quote:
54321 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:08:

Pentium GPU
Nvidia videokaart
80gb geheugen

Wat kan ik hieraan updaten zodat ik Call of Duty 2 kan spelen? Bedankt

Pentium GPU bestaat niet. Nvidia videokaart zijn er er honderen van. 80gb geheugen is onmogelijk. Je noemt geen budget, je stelt geen specifieke eisen, en je hebt geen eigen gedachte.
Met de beste wil ter wereld kan ik hier niks zinnigs van maken.

Newbie
Reg. datum: 07 maart 2004

quote:

Huidige Pc (3 jaar oud):

Processor: Pentium 4 2.8 Ghz. HT 800 mhz Fsb
MoBo: Asus P4P800-X (Agp)
Geheugen: 4× 512 MB RAM (PC 3200 DDR 400)
GraKa: Asus 9600xt 256 MB (AGP!)
HD: WD Raptor 36,7 GB & WD 80 GB SATA
Zalman 460 watt.

Ik wil alleen mijn videokaart upgraden zodat ik voorlopig nog even vooruit kan met mijn Pc.

Ik speel eigenlijk alleen WoW, is het aan te raden om een nieuwe AGP-videokaart te kopen?
Of is het verschil tussen mijn huidige 9600pro 256mb agp en een nieuw AGP videokaart, het geld niet waard?
Welke videokaart past volgens jullie het beste bij mijn systeem?

Upgrade naar PCI-e, dus ook meteen vervangen van CPU, geheugen + Mobo vind ik op dit moment zonde van het geld, ik maak liever over 1,5 jaar de overstap.

Ik heb een soortgelijk syteem en ik had er ook een 9600XT in zitten. Ik heb geupgrade naar een 6800/TD en spellen zoals FEAR, HL2 en Doom zijn nu goed speeldbaar. Ik denk dat je het voor WoW opzich wel kunt laten, maar speel dan ook niet zoveel WoW man :*)

edit:
Andere games zijn natuurlijk ook goed speelbaar met dit kaartje, maar ik noem de voor de hand liggenden even op :) C&C Generals met 1000 Hummers schokt heel erg, maar dat komt door de processor en ik heb dan geen framedrop :*) Verder heb ik nu een 2,8Ghz met 2Gb aan DDR en dus een 6800 nVidia videokaart en ik wil nog geen nieuw systeem kopen omdat het nog prima werkt :) Aldus mijn ervaringen

Gamo wijzigde dit bericht 18-10-2006 20:40 (213%)

Research Before You Buy.

ja RoH ik ben geen technische nerd of zoiets ik doe ook mijn best en dat moet je respecteren ik help you toch ook als je iets niet precies weet natuulijk kun je gewoon helpen zeg welke procesor ik moet om het spel Call of Duty te spelen wat je waarschijnlijk ook niet kent want ik weet dat een procesor belangrijk is voor spellen dus je kunt me heus wel helpen en zo niet zeg dan ook niks

iemand anders nog iets zinnigs te melden?

Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
54321 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:08:

Pentium GPU
Nvidia videokaart
80gb geheugen

Wat kan ik hieraan updaten zodat ik Call of Duty 2 kan spelen? Bedankt

Inderdaad, hier hebben we dus niets aan.

Post om te beginnen een volledig overzicht van je computer specificaties. Van type moederbord to snelheid van je geheugen aan toe :P

Bedenk wat je eraan uit kan/wilt geven..

Daarna ga je zelf eerst eens op zoek naar wat je zou willen kopen ter vervanging van het een of het ander.

Succes.

[edit]

quote:
54321 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:37:
ja RoH ik ben geen technische nerd of zoiets ik doe ook mijn best en dat moet je respecteren ik help you toch ook als je iets niet precies weet natuulijk kun je gewoon helpen zeg welke procesor ik moet om het spel Call of Duty te spelen wat je waarschijnlijk ook niet kent want ik weet dat een procesor belangrijk is voor spellen dus je kunt me heus wel helpen en zo niet zeg dan ook niks

Doen we even rustig? Als je geholpen wilt worden dan zorg je maar dat je geholpen KAN worden. Op deze manier begint niemand daaraan.

Je hoeft geen nerd te zijn om in staat te zijn de specs van je pc te vinden. Daarnaast.. heb je weleens gehoord van het feit dat er op de verpakking van iedere game systeemeisen staan? Ga daar eens fijn op kijken, dan weet je precies wat je nodig hebt.

B-Buster wijzigde dit bericht 18-10-2006 20:46 (42%)
Reden: had 'meneers' laatste reply nog niet gezien, zie aanvulling..

Desktop: Intel E6850, Asus P5K Premium, 4GB PC6400, X1900XT, X-Fi Platinum, Raptor 150GB, Samsung 226BW 22"
Laptop: Asus F3KA
Sound: Logitech Z-5500 + Sennheiser HD 555

Newbie
Reg. datum: 07 maart 2004

Oh mijn god. Oh m... ohja dit is de huiskamer niet.

54321 is mijn kamergenoot, ik heb hem geintroduceerd met GoT en zo te zien had ik dat beter niet kunnen doen. Ok bij deze verontschuldig ik mij voor zijn n00bness en ik ga proberen wat info in zijn cranium te stampen }:O

Zo nodig print ik de gedragsregels wel uit en plak het op zijn monitor, en ik zal hem proberen de wèrkelijke specs van zijn PC door te geven. Hmm mss had ik beter met beginnersweb kunnen aankomen :X

Gamo wijzigde dit bericht 19-10-2006 00:06 (223%)

Research Before You Buy.

quote:
54321 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:37:

Mijn naam is RoD, geen RoH.
Je hoeft ook geen technische nerd te zijn, en ik zou het fijn vinden als je niet op de man zou gaan spelen, ik val jou verder ook niet aan.
1. Een vraag als "welke processor heb ik nodig voor.." bestaat niet. Er zijn wel 100 processors die werken met het spel.
2. Call Of Duty ken ik, en toevallig weet ik ook dat er zoiets is als minimale systeemspecs, misschien eens naar kijken.
3. Een processor alleen is niet voldoende voor games. En dat een processor belangrijk is voor spellen is onzin, want het komt het meest op de videokaart aan.

Verder wil ik je best helpen, maar als jij "onzin" post bij systeemspecs (ik kan er écht niks van maken, sorry), geen budget geeft, geen specifieke eisen stelt (CoD spelen is voldoende? Wil je settings op high? resolutie?) dan kan ik er gewoon helemaal niks over zeggen.
Ik kan je wel een uberdikke videokaart aanraden, maar daar heb jij wellicht het geld niet voor over, en misschien ben je ook wel tevreden met minder prestaties voor minder geld. Misschien trekt je voeding het wel niet, misschien wordt de rest van je systeem de bottleneck.

Tip: In de startpost staat wat er in je post moet staan zodat we je wél doelgericht kunnen helpen.

Tip2: Als je geen verstand hebt van hardware (en daar lijkt het op, nofi) dan kun je het beste eens een kijkje nemen op www.beginnersweb.nl

Je kunt ook even jezelf inlezen over hoe alles werkt, wat goed bij elkaar past, en wat er "goed" is op hardwaregebied.
In subfora zoals PMG, VB, OM ed kun je veel ervaringen vinden over hardware. Met de Pricewatch kun je alle mogelijke prijzen van hardware vinden, zodat je kunt kiezen uit onderdelen die binnen je budget passen.
En mocht je wat gevonden hebben wat je goed lijkt, kun je op zoek gaan naar benchmarks/reviews, die je ook op GoT wel kunt vinden, en anders wel met Google. Oa Tom's Hardware (www.tomshardware.com) bevat erg veel handige vergelijkende benchmarks zodat je precies kunt zien hoe een component presteert, en ten opzichte van anderen.

Succes. :)

quote:
RoD schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:10:
[...]

1. Een andere upgrade kiezen (want het gaat buiten je budget vallen)
2. Een degelijke voeding erbij kopen (en dus je budget opschroeven)

Voor de voeding is een handig topic in OH te vinden, neem daar eens een kijkje zou ik zeggen.
En je hoeft me niet met u aan te spreken hoor, dan voel ik me zo oud... ik ben nog maar 18 :&gt;

dankJEwel.

Ik denk dat ik maar het budget zal verhogen. opzich loopt een nieuwe voeding ook niet BIJZONDER in de papieren. Mag ik de vraag nogmaals stellen of mijn oude onderdelen nog te slijten zijn, heeft dit nut of is het eigenlijk onbruikbaar??

@twansalemink
die 9600 haalt je hele PC prestatie onderuit. Je systeem kan best overweg met een high-end AGP kaart denk ik, des te meer als die proc nog een stapje verder wil (zeg tot de 3 GHz ofzo, moet haalbaar zijn).

Volgorde van prestaties voor je graka die ik zou hanteren, res voor 30+FPS geschat
6800 "vanilla" of x800/x850 pro (1280x1024 no eye candy, medium, 1024x768 4x AA medium)
6800 GT/Ultra (same as above, met alle textures & effect op high @ 1024x768, 4xAA op 1280x1024)
x850XT/7800GS (1280x1024 alles max, ziet er echt gruwlijk uit op 19" BTW)

Anadtech heeft Wow benches gedraaid, ooit. Google maar ff, vind je al deze kaarten in terug, ik weet het namelijk niet zeker (x850XT PE icm P4 3,5GHz/1000FSB/1000Mem was iets van ~40 FPS)

@54321
www.cpuid.com, download CPU-Z daarmee vind je al de volgende dingen:
Processor specs
Memroy snelheid (en timings) evenals hoogste snelheid van je mem
Moederboard merk/type
Videokaart vind je via je beeldschermeiegschappen (bij de resolutie mocht je het je afvragen)

Mocht je verdere vragen hebben, bel met knip en geef aan wat je met je PC wil doen, sturen ze je een geschikte op.

Thandor wijzigde dit bericht 19-10-2006 12:45 (1%)

X2 3800+ Windsor @ 2450Mhz; 2GB Corsair Value PC4200 @ 4-4-4-12 612MHz; MSI K9A2 CF-F v1.1; GeForce 9600GSO 384MB; FSP Group Blue Storm 350w; 1,3TB storage; Antec Three Hundred; Logitech G5 v1

quote:
a3aanm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 00:34:
[...]

dankJEwel.

Ik denk dat ik maar het budget zal verhogen. opzich loopt een nieuwe voeding ook niet BIJZONDER in de papieren. Mag ik de vraag nogmaals stellen of mijn oude onderdelen nog te slijten zijn, heeft dit nut of is het eigenlijk onbruikbaar??

Mwa, je systeem is best bruikbaar voor een licht spelletje, wat officewerk, zoiets. Dus je kunt em zeker verkopen.
Als je hem in zn geheel verkoopt dan moet je er nog wel een redelijk bedragje voor kunnen krijgen. Misschien dat je daar je nieuwe voeding voor kan kopen.
Maargoed, dan moet je dus alles nieuw kopen en dat is wellicht wat veel van het goede, maar het hart van het systeem heb je al geupgrade, dus misschien is het het overwegen waard. Zo niet, gewoon apart verkopen, al vrees ik dat het dan wat lastiger wordt, omdat je onderdelene niet meer zo gewild zijn. Een complete pc verkopen is makkelijk omdat mensen die geen gezeik willen en gewoon een lichte goedkope pc willen voor een "Marktplaats-pc" zullen gaan.
Je moet maar even kijken, ik wil je niet weer je budget laten verhogen :X :P

In OH loopt een hardware-taxatietopic. Dus daar kun je je onderdelen posten en antwoord krijgen op de vraag wat je er voor kunt krijgen :)

hoi ik snap nu dat er regels zijn voor het plaatsen van berichten enzo ook heeft een vriend mij gezegd wat mijn computer precies is

Pentium drie 1 gighz
duizend mb geheugen
80 gigabyt harde schijf
bus van 150 megahertz
mx 4000 videokaart 128 mb

kunnen jullie hier nu iets mee? jullie vroegen om mijn budget maar dat maakt niet echt uit, heb opzich genoeg geld. vergeet ik nog iets?

ik heb cpu z gedownload en ik typ over wat er staat

Intel Pentium III EB 933Mhz
Coppermine 2
Socket 370 FCPGA
0.18um
1.754v
x 7.0
150.3 Mhz

deze verandert steeds:
Core Speed: 1052.3 Mhz

bij mainbord staat:

693-686A VIA Apollo Pro
AGP Version 3.0
1x

bij memory:
SDRAM
1024 MBytes

ohjah ik was een keer uitgeschoten met de schroevendraaiere toen ik een procesor koeler erop had gezet en toen deed mijn printerpoort het niet meer. Is dit waarom die ene Core Speed veranderd?

@54321
Je hebt een edit knop (liever niet 2x achter elkaar posten) en hier kunnen we wat mee.

Alleen je harde schijf/kast/monitor/tobo&muis zijn (mogelijk) nog bruikbaar, ram/proc/video/voeding zijn van 2 generaties terug en dus niet meer bruikbaar voor een upgrade. Ik adviseer je het huidige systeem te herinstallen en marktplaatsen ofzo, schat 75 euro excl monitor enzo.

Geef even aan of je monitor, muis, toetsenbord wil blijven gebruiken (muis& monitor zou ik sowieso vervangen) en geef een "ongeveer" budget + eisen, anders stelt iemand gewoon een systeem van 3000 euro samen ofzo, waar je naar mijn ID weinig meer aan hebt dan een van 1000 euro (omdat jij het verschil amper merkt)

@ Rod

Jij raadde mij het volgende geheugen aan:
PQI 512MB PC4200 CL3 (x2)
Op wat voor manier maak je keuzes WAT VOOR geheugen je nodig hebt,
en nog een vraag, ik heb de FAQ gelezen van RAM, nu na het rekensommetje wat ik nagedaan heb met toepassing van de bussnelheid van de p965 neo. kom ik op PC5300 uit.Kan ik dan wel het door jou aangerade gebruiken, en is het dan niet BETER om bijvoorbeeld
512MB x 2 (1GB) PC5300 DDR2 CL5 te gebruiken( ik heb even de eerste gepakt)
deze is ook nog goedkoper. En waarom eigenlijk 2x512 mb en niet 1 x 1024mb?
Omdat ik niet weet de één of de ander te beargumenteren weet ik niet wat nu het beste is. Of misschien maakt het wel helemaal geen verschil...

bedankt voor het geduld bij het beantwoorden van mijn (voor jullie) denk ik vrij voor de hand liggende vragen! _/-\o_

a3aanm wijzigde dit bericht 19-10-2006 11:14 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: