quote:
quote:
And, because this will be the next question now that we've satisfied your beta player needs: the Adobe Flash Player team is working on support for 64-bit platforms as part of our ongoing commitment to the cross-platform compatibility of Adobe Flash Player. We have not announced timing or release dates.
quote:
tomato schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:10:
[...]
Wat is het probleem? Ik heb zelf op twee laptops prima gebruik gemaakt van WPA2. Een daarvan draait Dapper en de ander Edgy. Gewoon wpa_supplicant installeren en network-manager-gnome als je het makkelijk wilt.
1. wpa_spul installeren zonder netwerkverbinding is nog een hele kunst!
2. Leuk áls je het werkende krijgt (en geloof me dat valt lang niet altijd mee! ik heb meerdere malen dat spul geďnstalleerd, soms werkt het in 1x, soms gaat het nooit werken!)
3. ...en als het dan ook nog zou *blijven* werken was het helemaal geweldig.
Het werkt dus niet bij iedereen probleemloos zoals bij jou.. Al zou dat wel mooi zijn natuurlijk.
Dit is een van de weinige dingen waarvan ik zeg dat het anno 2006 toch écht werkende zou moeten zijn. Dat HD h.264 en DVB-S2 nog niet supported zijn kan ik nog inkomen. Dat er geen lekker DVB-kijkprogramma (niet te beperkt of fullblown mediacenter) beschikbaar is zoals er tientallen voor Windows zijn, sja, zal wel te weinig animo zijn. Maar Wireless, doe me een lol.. Als dat nog niet goed werkt zit er iets niet helemaal lekker op die afdeling volgens mij.
Binnenkort format ik de hele handel gewoon en probeer ik het weer opnieuw met Edgy.
W3ird_N3rd wijzigde dit bericht 19-10-2006 15:52 (17%)