Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 mei 2005

Het is mooi dat bij de sony in ears 3 setjes oorkussens worden meegeleverd, maar als je dan van 2 verschillende maten er een kwijtraakt en de 3e maat niet past zit je met een probleem. Zoals ik dus :P En ik zit nou al een tijdje te googelen maar kan echt nergens vinden waar ik die dingen kan kopen. Ik vind ze alleen op de amerikaanse website van sony. Zou iemand kunnen helpen?

Reg. datum: 09 mei 2003

Hoeveel setjes heb je inmiddels dan versleten, je zou zeggen dat je een oude bekende gaat worden wanneer je 1x in de 3 maand terug komt met je versleten setje.

Ik lees alles, tussen de regels door.. ;)

Reg. datum: 14 januari 2006

Ik heb gister de sony mdr-ex51lp gekocht, maar icm mijn sandisk sansa c140 is het max. vol. erg teleurstellend... ik heb ze al wat laten inspelen maar ik heb niet de indruk dat het beter wordt.

Ik heb de dopjes ook e's geprobeerd op een i-pod shuffle, en daat is het max. vol. wel goed.

Behalve een nieuw mp3 speler kopen, sugesties?

Reg. datum: 29 april 2002

heb je ze goed in ? want ik kan niet voorstellen dat je op max. volume nog naar je muziek kunt luisteren zonder je oren op te blazen.

Reg. datum: 14 januari 2006

Ja, volgens het topicstart verhaal, ook alle sleves geprobeerd... maar vindt medium het beste zitten

Als ik naar muziek luister van m'n mp3 speler, en vervolgens de dopjes in de compu prik, dan blaas ik idd zo'n beetje m'n tommelvliezern eruit.

Ik heb dus het idee dat die sandisk sansa c140 een te laag uitgangs vermogen heeft, maar nu de vraag produktie fout of standaard bij dit model...

noordeling wijzigde dit bericht 14-09-2006 17:33 (14%)

Hier moet ik nog iets invullen
Reg. datum: 23 maart 2003

Ik ben op zoek naar nieuwe oordoppen voor mijn iPod 4G 60 GB. Heb nu de Sony EX71 maar vind het geluid toch wat tegenvallen. Ook mijn draden beginnen het langzaam te begeven. Wilde eigenlijk graag witte in ears hebben want die staan goed bij mijn iPod maar heb toch liever goede geluidskwaliteit i.p.v mooie bijpassende kleur dopjes. Ik twijfel nu tussen de Sennheiser CX300 en de nieuwe Creative Zen Aurvana's. Heb veel goede dingen gehoord over de Sennheisers, iemand al ervaring met de Aurvana's?

|Specs Peeceetje| + Apple Macbook 2,0 Ghz, 1 GB RAM, 80 GB HDD

Try to live without PC ;)

- bookmarkje -

Ben helaas begin van de maand mijn 3 jaar oude, maar heerlijk klinkende Sony MDR-EX70's kwijtgeraakt op het station ;( Nu ja, ze waren optisch een beetje versleten *poging tot zelftroost*... :')
Gezien ik bij een luistersessie de opvolger (EX71) vond tegenvallen heb ik net online de EX90SL besteld, en ga ter vergelijk denk ik ook nog even een EP-630 en een EX51 meenemen (die kan ik voor een leuk bedrag bijbestellen)... ik laat waarschijnlijk binnen een week of 2 wat bevindingen horen :)

Cheetah wijzigde dit bericht 16-09-2006 04:58 (9%)

MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Asus GTX280 TOP, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Samsung 32" A552 LCD
Full Specz

Reg. datum: 27 november 2003

ik hoop ook dat ik mijn dopjes binnenkort krijg, ze zijn afgelopen maandag verzonden.... kan het dat ze er vandaag/begin volgende week al zijn ? :9

Reg. datum: 31 mei 2006

Ik wil shure e2's gaan kopen via ebay. Mijn vraag is: als ze in originele verpakking zitten, geeft dat mij dan ook echt de garantie dat ze ook echt zijn en niet fake? Wie heeft wel eens shure's gekocht via ebay, en bij wie???

Geen zin om belazerd te worden :)

EDIT: Hier zo 'n voorbeeld: goeie prijs, maar is het echt? Wie het weet, of vermoed, mag het zeggen!

Linky

YoZzY wijzigde dit bericht 16-09-2006 12:58 (35%)

Reg. datum: 11 april 2004

quote:
YoZzY schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:55:
Ik wil shure e2's gaan kopen via ebay. Mijn vraag is: als ze in originele verpakking zitten, geeft dat mij dan ook echt de garantie dat ze ook echt zijn en niet fake?

Ja. Fake dopjes zitten per definitie ook in een fake verpakking natuurlijk. Er is maar een die de originele verpakking maakt en dat is in dit geval Shure.

Beetje flauw antwoord natuurlijk. In jouw geval zou ik het wel aandurven, de prijs lijkt OK, en het grote aantal positieve reaktie's op jouw verkoper zijn voor mij de doorslag.

Geen commentaar
Reg. datum: 18 december 2002

Ik zag van de week de EP-630 liggen bij MediaMarkt Utrecht voor ¤22. Geen onaardige prijs.

Piggen wijzigde dit bericht 16-09-2006 18:15 (3%)

a800-V525-E630-K800i
Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
MPmad schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:43:
Ik zag van de week de EP-630 liggen bij MediaMarkt Utrecht liggen voor ¤22. Geen onaardige prijs.
22 euro maar:|?

Reg. datum: 15 november 2002

quote:
YoZzY schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:55:
Ik wil shure e2's gaan kopen via ebay. Mijn vraag is: als ze in originele verpakking zitten, geeft dat mij dan ook echt de garantie dat ze ook echt zijn en niet fake? Wie heeft wel eens shure's gekocht via ebay, en bij wie???

Ik heb nog shure e2's liggen 1 week gebruikt maar toch andere doppen gekocht.
mail me als je intresse hebt. (check profiel voor mail)

quote:
HenkieGeertstra schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:01:
[...]

Ik heb nog shure e2's liggen 1 week gebruikt maar toch andere doppen gekocht.
mail me als je intresse hebt. (check profiel voor mail)

Waarom heb je andere doppen gekocht dan???

Ik mail je nog :)

Reg. datum: 23 september 2003

Wat mij -mogelijk- vervelend lijkt bij de e2's is dat je door de vormgeving wel verplicht ben ze inderdaad over je oren heen te dragen. Ik heb zelf de e3's en die zijn nog een stukje kleiner, anders vormgegeven en ik draag ze gewoon zoals normale in-ears, met de draad naar beneden (achter het oor langs vind ikzelf niet fijn zitten). Ik weet niet hoe anderen dat doen met shures (en in het bijzonder de e2), dragen die ze wel met de draad achter het oor langs?

Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes

quote:
Rudedadude schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:54:
Wat mij -mogelijk- vervelend lijkt bij de e2's is dat je door de vormgeving wel verplicht ben ze inderdaad over je oren heen te dragen. Ik heb zelf de e3's en die zijn nog een stukje kleiner, anders vormgegeven en ik draag ze gewoon zoals normale in-ears, met de draad naar beneden (achter het oor langs vind ikzelf niet fijn zitten). Ik weet niet hoe anderen dat doen met shures (en in het bijzonder de e2), dragen die ze wel met de draad achter het oor langs?

Ja, gewoon over en achter het oor langs. Het voordeel daarvan is bovendien dat het oor als een soort trekontlasting fungeert. Ik zou niet weten waarom dat niet fijn zou zitten, van een bril heb je toch ook geen last (na enige gewenning)? Ik merk helemaal niet meer dat ik ze draag.

Het lijkt me veel vervelender om dopjes te hebben met draadjes die recht naar beneden hangen, je hoeft maar ergens een klein beetje achter te haken en verdwenen is een goede 'seal'. Bij in-ear dopjes tenminste.

10% human, 90% pure evil

quote:
Excidium schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:05:
[...]

[...]

...err...naja...euhm...je snapt wel waar ik heen wil.. :)

[...]

[...]

Succesvol gebruik maken van de garantie = nieuwe oordopjes dan ja. Lezen we hier nog wel de originele posts op het forum? _/-\o_
Ik ben nu aan m'n zevende setje MX750's toe. Je krijgt iedere keer een nieuwe bon, dus in principe heb je oneindige garantie :D. Echt degelijke doppen zijn het echt niet, maar de klank is geweldig. Het is wel even wennen, veel mensen vinden ze te weinig laag hebben, dit hebben ze echter wel, maar het is mooi in balans. Nergens te veel of een opdringerig gepomp, waar vooral Sony doppen last van hebben.

Met een hamer kettingzaag past ook alles...|proud owner of the 20.000.000th post | '74 DAF 66 1300 Marathon Sedan|

Reg. datum: 09 oktober 2002

doorgestuurd vanuit: dit topic
quote:
marc1982 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:52:
weet iemand ook welke oordopjes geleverd worden bij de gmini 402?
want mijne zijn gesneuveld..

en ze bevielen wel heel goed..
vooral dat ze asynchroon (kabel achter nek langs) en volume regeling op draad had.

iemand een idee?
alvast bedankt :)
quote:
RoD schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:04:
Het zijn gewoon standaard Archos dopjes. Walgelijk geluid imo. Mocht je ze weer willen dan zijn ze geloof ik op de site van Archos nog wel te koop. Maar ik zou je aanraden om andere oordoppen te kopen.
quote:
marc1982 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:59:
[...]

weet je dan goede oordoppen, die en een a-synchroon koord hebben, en volume regeling op het koord?
dat is namelijk iets wat ik wil :)
alvast bedankt voor suggesties :)

Misschien een domme en overbodige vraag, maar ik kon het niet vinden op de GoT: wat is het verschil tussen de Shure e2 en de Shure e2G, behalve de kleur? Op de site van Shure staat dat de G staat voor de "Gaming Edition" maar ik wil ze gebruiken voor mijn DAP, maakt dit dan veel uit? Ik vind de zwarte (de e2G) persoonlijke mooier.

Hoedje in "Wat zijn goede oordopjes? Deel 7"

Kortom, ook de kabel is korter en de behuizing van de jack-plug is anders.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Sorry dat ik dit moest vragen. Blijkbaar niet de goeie zoektermen gebruikt :) bedankt hoor.

Reg. datum: 27 november 2003

ik heb vandaag mijn cx300 binnengekregen :9 moeten deze ook nog ingespeeld worden voor een beter geluid? :? zo ja dan hang ik hem vannacht ff aan de radio

opzich vind ik 't geluid nu ook al wel OK.... had eerst de panasonic maar daar waren de sleeves van kwijt :'(

MaStar wijzigde dit bericht 19-09-2006 17:22 (4%)

Reg. datum: 15 april 2002

zaterdag de EP-630 besteld by mp3shop en net binnengekomen
(voor gebruik met mn Zen-V)

de oordopjes die bij de zen-v zelf zitten zijn ook niet verkeerd maar aangezien ik veel op
de fiets zit wou ik in-ear hebben.

ben de dopjes nu op 20/25 aan het "relaxen" :P , vannacht even door laten spelen en morgen lekker zonder windgeruis en andere omgevingsgeluiden naar mn werk :)

@TS .. de 630 weegt geen 3 gram maar 9 btw

DJrDJ666 wijzigde dit bericht 19-09-2006 17:35 (6%)

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
grun schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:53:
[...]

Ja, gewoon over en achter het oor langs. Het voordeel daarvan is bovendien dat het oor als een soort trekontlasting fungeert. Ik zou niet weten waarom dat niet fijn zou zitten, van een bril heb je toch ook geen last (na enige gewenning)? Ik merk helemaal niet meer dat ik ze draag.

Het lijkt me veel vervelender om dopjes te hebben met draadjes die recht naar beneden hangen, je hoeft maar ergens een klein beetje achter te haken en verdwenen is een goede 'seal'. Bij in-ear dopjes tenminste.
Misschien heb ik het geduld niet gehad. De dikke draden van de shures vallen nu niet bepaald makkelijk over mijn oren en omdat ik de stevig zitten triflanges gebruik heb ik er ook weinig last van dat ik snel m'n seal verlies.

Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes

quote:
Rudedadude schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:52:
Misschien heb ik het geduld niet gehad. De dikke draden van de shures vallen nu niet bepaald makkelijk over mijn oren en omdat ik de stevig zitten triflanges gebruik heb ik er ook weinig last van dat ik snel m'n seal verlies.
Zelf gebruik ik uitsluitend de ultrasofte sleeves. De triple flanges ken ik niet want die worden niet bij de E2c geleverd, alleen bij de duurdere modellen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: