Reg. datum: 05 mei 2005
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last
Nieuw TopicReg. datum: 05 mei 2005
Reg. datum: 09 mei 2003
Ik lees alles, tussen de regels door..
Reg. datum: 14 januari 2006
Ik heb de dopjes ook e's geprobeerd op een i-pod shuffle, en daat is het max. vol. wel goed.
Behalve een nieuw mp3 speler kopen, sugesties?
Reg. datum: 14 januari 2006
Als ik naar muziek luister van m'n mp3 speler, en vervolgens de dopjes in de compu prik, dan blaas ik idd zo'n beetje m'n tommelvliezern eruit.
Ik heb dus het idee dat die sandisk sansa c140 een te laag uitgangs vermogen heeft, maar nu de vraag produktie fout of standaard bij dit model...
noordeling wijzigde dit bericht 14-09-2006 17:33 (14%)
|Specs Peeceetje| + Apple Macbook 2,0 Ghz, 1 GB RAM, 80 GB HDD
Ben helaas begin van de maand mijn 3 jaar oude, maar heerlijk klinkende Sony MDR-EX70's kwijtgeraakt op het station
Gezien ik bij een luistersessie de opvolger (EX71) vond tegenvallen heb ik net online de EX90SL besteld, en ga ter vergelijk denk ik ook nog even een EP-630 en een EX51 meenemen (die kan ik voor een leuk bedrag bijbestellen)... ik laat waarschijnlijk binnen een week of 2 wat bevindingen horen
Cheetah wijzigde dit bericht 16-09-2006 04:58 (9%)
MSI X48C Platinum, Intel C2D E8400, 2x2GB OCZ RPR PC8500, Asus GTX280 TOP, Zalman ZM-850HP
2x 1TB Samsung F1, Plextor PX-760A DVD±RW, Aopen BD-ROM, Samsung 32" A552 LCD
Full Specz
Reg. datum: 27 november 2003
Reg. datum: 31 mei 2006
Geen zin om belazerd te worden
EDIT: Hier zo 'n voorbeeld: goeie prijs, maar is het echt? Wie het weet, of vermoed, mag het zeggen!
Linky
YoZzY wijzigde dit bericht 16-09-2006 12:58 (35%)
Reg. datum: 11 april 2004
quote:YoZzY schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:55:
Ik wil shure e2's gaan kopen via ebay. Mijn vraag is: als ze in originele verpakking zitten, geeft dat mij dan ook echt de garantie dat ze ook echt zijn en niet fake?
Ja. Fake dopjes zitten per definitie ook in een fake verpakking natuurlijk. Er is maar een die de originele verpakking maakt en dat is in dit geval Shure.
Beetje flauw antwoord natuurlijk. In jouw geval zou ik het wel aandurven, de prijs lijkt OK, en het grote aantal positieve reaktie's op jouw verkoper zijn voor mij de doorslag.
Piggen wijzigde dit bericht 16-09-2006 18:15 (3%)
22 euro maar:|?quote:MPmad schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:43:
Ik zag van de week de EP-630 liggen bij MediaMarkt Utrecht liggen voor ¤22. Geen onaardige prijs.
Reg. datum: 15 november 2002
quote:YoZzY schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:55:
Ik wil shure e2's gaan kopen via ebay. Mijn vraag is: als ze in originele verpakking zitten, geeft dat mij dan ook echt de garantie dat ze ook echt zijn en niet fake? Wie heeft wel eens shure's gekocht via ebay, en bij wie???
Ik heb nog shure e2's liggen 1 week gebruikt maar toch andere doppen gekocht.
mail me als je intresse hebt. (check profiel voor mail)
quote:HenkieGeertstra schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:01:
[...]
Ik heb nog shure e2's liggen 1 week gebruikt maar toch andere doppen gekocht.
mail me als je intresse hebt. (check profiel voor mail)
Waarom heb je andere doppen gekocht dan???
Ik mail je nog
Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes
quote:Rudedadude schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:54:
Wat mij -mogelijk- vervelend lijkt bij de e2's is dat je door de vormgeving wel verplicht ben ze inderdaad over je oren heen te dragen. Ik heb zelf de e3's en die zijn nog een stukje kleiner, anders vormgegeven en ik draag ze gewoon zoals normale in-ears, met de draad naar beneden (achter het oor langs vind ikzelf niet fijn zitten). Ik weet niet hoe anderen dat doen met shures (en in het bijzonder de e2), dragen die ze wel met de draad achter het oor langs?
Ja, gewoon over en achter het oor langs. Het voordeel daarvan is bovendien dat het oor als een soort trekontlasting fungeert. Ik zou niet weten waarom dat niet fijn zou zitten, van een bril heb je toch ook geen last (na enige gewenning)? Ik merk helemaal niet meer dat ik ze draag.
Het lijkt me veel vervelender om dopjes te hebben met draadjes die recht naar beneden hangen, je hoeft maar ergens een klein beetje achter te haken en verdwenen is een goede 'seal'. Bij in-ear dopjes tenminste.
Ik ben nu aan m'n zevende setje MX750's toe. Je krijgt iedere keer een nieuwe bon, dus in principe heb je oneindige garantiequote:Excidium schreef op woensdag 13 september 2006 @ 20:05:
[...]
[...]
...err...naja...euhm...je snapt wel waar ik heen wil..
[...]
[...]
Succesvol gebruik maken van de garantie = nieuwe oordopjes dan ja. Lezen we hier nog wel de originele posts op het forum?
Met een hamer kettingzaag past ook alles...|proud owner of the 20.000.000th post | '74 DAF 66 1300 Marathon Sedan|
Reg. datum: 09 oktober 2002
quote:marc1982 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:52:
weet iemand ook welke oordopjes geleverd worden bij de gmini 402?
want mijne zijn gesneuveld..
en ze bevielen wel heel goed..
vooral dat ze asynchroon (kabel achter nek langs) en volume regeling op draad had.
iemand een idee?
alvast bedankt
quote:RoD schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:04:
Het zijn gewoon standaard Archos dopjes. Walgelijk geluid imo. Mocht je ze weer willen dan zijn ze geloof ik op de site van Archos nog wel te koop. Maar ik zou je aanraden om andere oordoppen te kopen.
alvast bedankt voor suggestiesquote:marc1982 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:59:
[...]
weet je dan goede oordoppen, die en een a-synchroon koord hebben, en volume regeling op het koord?
dat is namelijk iets wat ik wil
Kortom, ook de kabel is korter en de behuizing van de jack-plug is anders.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Reg. datum: 27 november 2003
opzich vind ik 't geluid nu ook al wel OK.... had eerst de panasonic maar daar waren de sleeves van kwijt
MaStar wijzigde dit bericht 19-09-2006 17:22 (4%)
(voor gebruik met mn Zen-V)
de oordopjes die bij de zen-v zelf zitten zijn ook niet verkeerd maar aangezien ik veel op
de fiets zit wou ik in-ear hebben.
ben de dopjes nu op 20/25 aan het "relaxen"
@TS .. de 630 weegt geen 3 gram maar 9 btw
DJrDJ666 wijzigde dit bericht 19-09-2006 17:35 (6%)
Misschien heb ik het geduld niet gehad. De dikke draden van de shures vallen nu niet bepaald makkelijk over mijn oren en omdat ik de stevig zitten triflanges gebruik heb ik er ook weinig last van dat ik snel m'n seal verlies.quote:grun schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:53:
[...]
Ja, gewoon over en achter het oor langs. Het voordeel daarvan is bovendien dat het oor als een soort trekontlasting fungeert. Ik zou niet weten waarom dat niet fijn zou zitten, van een bril heb je toch ook geen last (na enige gewenning)? Ik merk helemaal niet meer dat ik ze draag.
Het lijkt me veel vervelender om dopjes te hebben met draadjes die recht naar beneden hangen, je hoeft maar ergens een klein beetje achter te haken en verdwenen is een goede 'seal'. Bij in-ear dopjes tenminste.
Canon A75 en nog wat andere foto-spulletjes
Zelf gebruik ik uitsluitend de ultrasofte sleeves. De triple flanges ken ik niet want die worden niet bij de E2c geleverd, alleen bij de duurdere modellen.quote:Rudedadude schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:52:
Misschien heb ik het geduld niet gehad. De dikke draden van de shures vallen nu niet bepaald makkelijk over mijn oren en omdat ik de stevig zitten triflanges gebruik heb ik er ook weinig last van dat ik snel m'n seal verlies.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 141 142 143 144 last
Dit topic is gesloten.