De GPU koeler ga ik nog mee aan de gang, Ik vind hem zelf ook nog te saai (Hij koelt wel erg goed!). Eerst ga ik met plexi aan de gang en kijk dan of het spuiten van de fan nog leuk is. Het randje snap ik niet precies, echt een vierkantje om de drives heen.quote:
Is wel een leuk ideequote:
Nou een ander bord gaat er sowieso in, het zal wel moeten want deze is stuk! (tenminste, daar lijkt het op...) De veel geopperde rode witte Saphire combi zit er echter niet inquote:
Alles wat je ziet in de kast is gesleeved, onder de verdieping heb ik niets gesleeved, je ziet het toch niet en ik vind sleeven nogal een ... werk. Ze moeten nog wel strakker er in, maar met het troubleshooten is dat nog niet echt handig. De IDE kabels krijgen ws ook nog een wit of zwart jasje, even afwachten waar de IDE poorten op het nieuwe mobo zitten.
Er zit nu rood achter, zwart plakplastic was niets, wit heb ik eigenlijk niet geprobeerd. De dopmoertjes is een leuk plan. Ik zal ze er dan op kunnen lijmen. Ik heb al even zitten proberen en misschien wordt het wel wat. Overigens zijn de foto's niet echt waarheidsgetrouw, het lijkt nu alsof de stealths zwart zijn, terwijl ze toch echt rood zijnquote:
200ste post!!!