De wielen zitten er in eerste instantie onder omdat de pc bij mij in een hoek staat. Als ik er wat mee wil doen, wat nogal eens gebeurt, moet hij dus uit de hoek. Wielen leken mij daar het beste voor. Geen gesleep op mijn laminaat. Ik heb de wielen dan ook zo mooi mogelijk aangepast en in de hoogglans rood misstaan ze niet.
Ik ben het met jullie eens dat het er zonder ook behoorlijk goed uit ziet, helaas krijgt de fan dan geen lucht, en wanneer ik er een tweede voeding in stop brand die ook vlot door. Poten was een optie geweest, maar omdat wielen rijden heb ik daar voor gekozen. Overigens wil ik nog leds onder de kast zetten, ik denk dat de wielen er dan wel wat beter uitkomen.
Desondanks bedankt voor het meedenken, dat maakt een CiP leuk
Ik heb het plaatje niet gesoeptquote:TEAMIKKE schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:20:
Vind ik zelf een erg mooi plaatje en als het er echt zo uit ziet vind ik hem super
Laten we dat gewoon even niet doenquote:
Qua kleur dan
Nette case verder
quote:primusz schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:30:
Ik weet niet of het al gezegd is maar eigenlijk moet er natuurlijk zo'n moederbordje in:
[afbeelding]
Qua kleur dan
Nette case verder
Uhm jep, nu vier keer in totaal
Dus niet erg origineel, maar wel nog steeds een erg goed idee!
Maar ik blijf bij de budget problemen en de socket die outdated is...
quote:LANnerd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:49:
Wat mischien ook wel een leuk idee is is om dat wit met rode mobo van (ik geloof) Abit erin te stoppen..
Die hebben een poosje terug een rood met wit mobo uitgebracht, weet alleen niet precies wat voor model en socket e.d. en dan moet je waarschijnlijk ook meteen weer andere proc kopen en mischien ook wel PCI-E grakatje, beetje duur, maar jah...zou het wel mooi af maken![]()
moet je er dan ook een rode graka van MSI of club 3D ofzow in doen.
Bedenk me net, als het gewoon wit is van binnen dan staat een gewoon rood mobo(die nogal wat minder zeldzaam is) ook wel goed denk ik.
quote:Darx-Jordi schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:34:
Er was toch een wit-rode moederbord van Ati? Waarom neem je die niet
quote:Colan schreef op zondag 05 november 2006 @ 01:13:
het zou natuurlijk nog cooler zijn als dit bordje erin had gezeten
Kijk uit na het multi media event 2009!

Niet helemaal wit-rood, maar wel wit en niet verouderd (AM2)... Of je kan kijken of je ergens het Ati-Reference Board AM2 (Sturgeon) kan krijgen.

en dat was 5...
Ben trouwens al een tijdje een stille aanbidder van je Casemod-project!
l1m1t wijzigde dit bericht 09-11-2006 13:10 (26%)
Sony Vaio CR21S/L: T7250 | 2GB | 160GB | Windows Vista Home Premium 32-bit || Samsung i900 Omnia
Leuk dat je de stilheid omzet in gewaardeerde input! Enorm toffe borden, vooral dat tweede bord is erg gaaf! Als nou ook iemand mijn budget problemen oplost verhuist hij zo de kast in!quote:l1m1t schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:03:
Nu we het toch daarover hebben... Als je geen verouderd socket wilt, maar wel een wit achtig moederbord, dan is dit misschien een mogelijkheid. Sapphire Pure Crossfire XP3200 AM2 bij Komplett
[afbeelding]
Niet helemaal wit-rood, maar wel wit en niet verouderd (AM2)... Of je kan kijken of je ergens het Ati-Reference Board AM2 (Sturgeon) kan krijgen.
[afbeelding]
en dat was 5...
Ben trouwens al een tijdje een stille aanbidder van je Casemod-project!
@Ediejo: merci bien
Nu had ik zelf een nieuw ideetje, namelijk een ronde spiegel op de mid-level plank met leds er onder, en natuurlijk in de spiegel een gravure.
Ik wil:
Rogue
er in zetten, ik ben er alleen nog uit welk font te kiezen, vandaar een vraag aan jullie!

Dus spui uw mening alstublieft, en mocht u andere suggesties hebben dan houd ik mij aanbevolen
Voor de letters: onderste.
DaViDoViTsCh wijzigde dit bericht 15-11-2006 00:15 (48%)
Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot
neem hier eens een kijkje
E8400 Q745A822 @ 4.03. DFI LT P35. 8GB OCZ RAM. 8800GT. Disks: OS: 3x60GB OCZ Vertex FW1.3 RAID0, DATA: 6x1.5TB Seagate LT RAID5 op Areca 1231ML
Om het maar even kort en ontopic te houden (complimenten heb je al genoeg gehad
Ik zou persoonlijk kiezen voor het bovenste lettertype maar dan wel goed letten op de spatiëring er van, de R en E van red staan verder uit elkaar dan de E en D zo ook de R en O van Rogue t.o.v. de rest.
Het zijn kleine dingen, maar ze zeggen wel eens "het zijn de kleine dingen die het doen"
[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Vette sitequote:Mr Alfabet schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:54:
het meer "cube" van het onderste font is wel cool.. vind alleen de R nix... nog lookalike fonts met n andere r?
brinkdinges wijzigde dit bericht 17-11-2006 20:43 (61%)
staat beter bij je vierkante case.
Canon EOS 20D | 70-200 F/4L USM | 24-105 F/4L IS USM | Canon Speedlite 430 EX

Omg, excuses voor de typ fout
En al zou Godric dit lettertype gebruiken wat ik ook heb.. 'no problemo'
daar wordt die fout ook altijd gemaakt
Canon EOS 20D | 70-200 F/4L USM | 24-105 F/4L IS USM | Canon Speedlite 430 EX
m.i. kan je beter de bovenste doen. Kijkend naar de stijl van je kast is ie strak maar wel met een aantal ronde elementen, dit komt wel mooi terug in het bovenste lettertype. Wel even het commentaar van floriske.nl in achting nemen
Offtopic: nope, wel Warcraft III maar ik kan mezelf nogsteeds niet overhalen om ¤ 15,- per maand neer te leggen + het spel boeit me minder.quote:Matthijs B schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:42:
speel je toevallig WoW x-gamer-x
Leuk aan het soepen geweest! Ik vind de bovenste R denk ik wel mooier met jouw aanpassing, bij de onderste ga ik voor het origineel.quote:UgotHeinzzd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:18:
Is dit iets ?
Nog steeds een zeer goed geslaagde caseGJ!
Mooie site, ik zal er nog eens wat aandacht aan besteden voordat ik de lettertype keuze ga maken.quote:Mr Alfabet schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:54:
het meer "cube" van het onderste font is wel cool.. vind alleen de R nix... nog lookalike fonts met n andere r?
Helemaal mee eens, goed punt wat betrefd de spatiëring (galgje woordquote:floriske.nl schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:52:
* floriske.nl komt zijn neus ook weer eens laten zien (liep een paar dagen achter)
Om het maar even kort en ontopic te houden (complimenten heb je al genoeg gehad)
Ik zou persoonlijk kiezen voor het bovenste lettertype maar dan wel goed letten op de spatiëring er van, de R en E van red staan verder uit elkaar dan de E en D zo ook de R en O van Rogue t.o.v. de rest.
Het zijn kleine dingen, maar ze zeggen wel eens "het zijn de kleine dingen die het doen"
Daar heb je wel een punt, heb je iets in gedachten? Het idee achter de spiegelmod is dat de binnenkant niet erg bijzonder is, er is zeg maar weinig door het window te zien excl. het mobo. Ik heb nog plexi over om er onder te doen en een ronde spiegel zou er mooi oppassen. Op die manier heb ik nog iets leuks er in. Ook heb ik nog nooit een spiegel mod gedaan en dat doen is ook wel weer eens leuk.quote:brinkdinges schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:39:
Ik zie liever dat je iets originelers doet dan een spiegelmod, iets dat beter bij de originaliteit van de kast past
Goede analyse! En uiteraard heb ik er wat aanquote:sajoku schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:48:
Eerste post in dit topic maar wou graag me mening ff geven misschien heb je er wat aan.
m.i. kan je beter de bovenste doen. Kijkend naar de stijl van je kast is ie strak maar wel met een aantal ronde elementen, dit komt wel mooi terug in het bovenste lettertype. Wel even het commentaar van floriske.nl in achting nemen
Qua lettertype heb ik nog geen keuze gemaakt. Ik ga nog even wat meer fonts bekijken. Ik moet ook nog een spiegel halen. Vandaag heb ik het home made HDD rekje geplaatst. Foto's plaatsten gaat alleen wat lastig. Ik heb een nieuwe router en deze heeft niet voldoende UTP aansluitingen om mijn foto vermaak machientje in het netwerk te hangen. Er is een switch op weg dus dan kan ik weer updaten.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last