Zo het heeft even mogen duren, maar dit is dan ook wel een flinke update geworden.
Vooral door tijdgebrek, maar ook ruimtegebrek moest ik even wat rustiger aan doen met de mod.
Maarja, inmiddels is het meeste echte werk klaar!
Deze foto laat het ruimtegebrek zien, plamuren en schuren op het balkon!
Spuiten moest ook op het balkon, een aangezien ik de metalen onderdelen ook wit wilde hebben heb ik eerst een teststukje gespoten op een stuk van de kast dat ik om die reden bewaard had.
Netjes in de verf.
Toch best netjes.
De midlevel plank heb ik toen ook gespoten, ik vond het echter niet mooi genoeg pakken. Uiteindelijk toch maar besloten weer met de roller aan de slag te gaan. Ook omdat ik geen goede, ruime spuitplek heb, zoals al eerder gezegd werd het me in de schuur toch iets te benauwd. Hier zie je de gaten in de plank voor de kabels die naar boven moeten.
Dit is mijn oplossing geworden om de rechtervoorkant iets meer naar binnen te trekken. Werkt uitstekend.
Dit is de werkplaats, mijn schuurtje die bij de flat hoort.
Hier komen de HDD led en PWR led.
En dit is uiteindelijk de aan-knop geworden. De elektroboer deed te lang over het bestellen van een knop en ik vond geen zichtbare aanknop ook wel grappig. Mocht ik ooit nog tegen een erg mooie knop aanlopen kan hij er altijd nog in, dan kan die achterste een CMOS reset knop worden
En na het verfen, schuren, verfen en sommige onderdelen nog eens schuren en verfen staat hij er zo bij! Even een showcase
De aansluiting van de kap en kast is al stukken beter, en aangezien de gebrushte profielen er nog opkomen is dat geen probleem meer. Alle vaste onderdelen hangen al in de kast. Ik moet van de andere fans nog de kabels inkorten, dan kan ik ze ook gaan meshen en in de kast hangen. Vind zelf dat het pci rack zo wel mooi weggewerkt is in het wit. Het schuim dat ik eerder nog wilden gebruiken komt er denk ik niet meer in.
Ik heb nog ideeën zat, ik wil bijvoorbeeld de vorken van de wieltjes rood gaan spuiten, net als de achterkant van het pci rack zodat er ook rood in de achterkant van de kast zit.
Nog genoeg leuks te doen