Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
BoXie schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:27:
Ooh één nadeel : ik gebruik tevens een Pioneer 55BT autoradio met ingebouwde bluetooth carkit. Dit kan niet tegelijkertijd met Tomtom , omdat de carkit het geluid van de phone afsluit ... en doorlust naar de radio (maar de Tomtom audio verdwijnt in zijn geheel).

Dus ik kan wel navigeren zonder geluid als ik tevens verbonden ben met de carkit in de radio (=handsfree profile) , maar als ik Eva wil horen moet ik de handsfree verbinding met de autoradio disconnecten. Op zich logisch .. maar wel jammer.
Da's wel erg jammer. Wel raar trouwens.. via mijn CK-7W carkit gaat het prima.. ook via Bluetooth. TomTom-stem komt gewoon door en gesprekken ook. Zijn er misschien verschillende verbindingsmodi mogelijk tussen je 55BT en je toestel?
Voor zover ik weet kan ik het verbindingsprofiel niet wijzigen ... de radio ondersteunt er wel meerdere .. maar pakt het handsfree profile (of headset .. een van die twee .. ik weet het verschil niet).

Maar ja .. das het risico als je geen standaard Nokia Carkit hebt.

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
xanthus666 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:24:
[...]
Ik denk zelf niet dat het aan de gps muis ligt. Want deze muis is een van de betere merken.

Lijkt mij ook vrij sterk inderdaad dat het aan het merk ligt of het type muis, maar ik bedoel meer dat ik dan misschien een defectieve muis heb.
Een andere theorie die ik sinds vandaag heb: Het signaal is bij mij (Amsterdam West) gewoon zwak waardoor de muis moeite heeft met het vinden van de satelliet. In het centrum en in zuid heb ik vaak vijf streepjes. Dus misschien is dat het wel.

Ofzo.. :?

Desondanks kaart ik mijn probleem morgen fijn even aan bij de Phonehouse.
Ben benieuwd wat zij te zeggen hebben. Kan ik eventueel een ander merk muis uitproberen en kijken of het wat uitmaakt.

quote:
Ooh één nadeel : ik gebruik tevens een Pioneer 55BT autoradio met ingebouwde bluetooth carkit. Dit kan niet tegelijkertijd met Tomtom , omdat de carkit het geluid van de phone afsluit ... en doorlust naar de radio (maar de Tomtom audio verdwijnt in zijn geheel).
Ik heb precies dezelfde combi van tomtom, e60, pioneer 55bt. En inderdaad dat het geluid wegvalt is heel vervelend. Maar het moet toch (technisch) mogelijk zijn om de telefoon zo in te stellen dat hij alleen geluid doorsluist als er ook daadwerkelijk een gesprek gaande is. Ik werd tijdens navigeren een keer gebeld en toen hoorde ik Eva over m'n autospeakers :). Is er niet een bluetooth tweak progje voor de e60?
Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Gamepie56 schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:22:
je hebt nu overal van die universal remote controls enzo, allemaal heel leuk, maar bestaan er ook programma'tjes voor je telefoon om de tv op een andere zender te zetten? Ik weet dat ze er voor de PSP wel zijn..
op school eens iemand gezien met een nokia 6600 en afstandsbediening app... en werkte ook nog! alle standaard funtcties van de tv. weet alleen niet meer welk prog.

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:

Dus ik kan wel navigeren zonder geluid als ik tevens verbonden ben met de carkit in de radio (=handsfree profile) , maar als ik Eva wil horen moet ik de handsfree verbinding met de autoradio disconnecten. Op zich logisch .. maar wel jammer.

De 55BT kan geen audio streamen via Blue tooth dus dat klopt.
Ik heb zelf de 75BT hiervoor aangeschaft en die kan het wel.
En toen kwam ik erachter dat de N91 geen A2DP ondersteund dus gaat het alsnog niet werken bij mij.

quote:
Amphora schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:55:
[...]

Ik heb precies dezelfde combi van tomtom, e60, pioneer 55bt. En inderdaad dat het geluid wegvalt is heel vervelend. Maar het moet toch (technisch) mogelijk zijn om de telefoon zo in te stellen dat hij alleen geluid doorsluist als er ook daadwerkelijk een gesprek gaande is. Ik werd tijdens navigeren een keer gebeld en toen hoorde ik Eva over m'n autospeakers :). Is er niet een bluetooth tweak progje voor de e60?

Heb jij toevallig ook last van het feit dat als je uit de auto stapt ... en je de bluetooth verbinding met die Pioneer 55BT verbreekt ... je gsm voortaan een onwijze echo heeft bij degene die je belt of die jou belt ?

Ik heb dat altijd ... vette firmware bug denk ik. Enige oplossing is om elke keer de telefoon opnieuw aan/uit te zetten als je je Pioneer carkit hebt gebruikt.

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
bartgrefte schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:04:
[...]

op school eens iemand gezien met een nokia 6600 en afstandsbediening app... en werkte ook nog! alle standaard funtcties van de tv. weet alleen niet meer welk prog.
TotalIR heet dat programma, zoek ik ook maar die is er niet voor S60v3 :(!

Iedereen maar met dat Tom Tom gedoe!
Je kan veel brutere software vinden om je telefoon mee te pimpen.
Dat navigatie wel cool maar zo standaard.

Ik speel nu zonder problemen Sam & Max: Hit the road op mijn mobieltje.
En dat is echt cool moet ik zeggen!
(Met speech!)

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

quote:
Darkwolf_1982 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:34:
Iedereen maar met dat Tom Tom gedoe!
Je kan veel brutere software vinden om je telefoon mee te pimpen.
Dat navigatie wel cool maar zo standaard.

Ik speel nu zonder problemen Sam & Max: Hit the road op mijn mobieltje.
En dat is echt cool moet ik zeggen!
(Met speech!)
Gaaf zeg.. met Tom Tom kan je ook navigeren, misschien wat standaard, maar daar gaat het niet om. Ik heb meer aan Tom Tom dan aan een suf spelletje.

Fok anime topic is ook leuk :)

volgens mij heeft tomtom zo de overhand in al die telefoon/s60 topics dat het mss een eigen topic verdiend.

MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen

Reg. datum: 21 januari 2004

is er een proggie waarmee je maps kan 'hiden' . ik heb namelijk prive fotos op me tel staan en als iemand ff in me galerij checkt komen ze te voorschijn. ook al doe ik de fotos in een andere map ze komen alsnog in de galerij terecht op me 6680 had een proggie smartguard en daarmee kon je files en maps verstoppen.. heb net ff crypto geheckt voor de n80 majah dat is dubbel niks

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Arnevn schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:15:
[...]

TotalIR heet dat programma, zoek ik ook maar die is er niet voor S60v3 :(!
dus op de nokia n93 werkt ie ook niet, damn!

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:
BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 11:31:
[...]Heb jij toevallig ook last van het feit dat als je uit de auto stapt ... en je de bluetooth verbinding met die Pioneer 55BT verbreekt ... je gsm voortaan een onwijze echo heeft bij degene die je belt of die jou belt ?
Ik heb dat altijd ... vette firmware bug denk ik. Enige oplossing is om elke keer de telefoon opnieuw aan/uit te zetten als je je Pioneer carkit hebt gebruikt.
Heb ik ook last van ja :(
quote:
Dan ben je al een van de velen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dit ook aan te melden bij Club Nokia Careline (0900/202.60.55 (lokaal gesprek) ? Kost je 5 minuten van je tijd. En hoe meer mensen dit melden .. hoe groter de kans dat dit in een firmware update wordt opgelost. Ik heb het ook al gedaan .. maar ze namen het niet echt serieus (zou aan de Pioneer liggen) .. maar nu blijkt dat diverse andere 3rd party carkits hetzelfde probleem veroorzaken en ik heb het zaakje zodoende opnieuw aangemeld.

quote:
BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:58:
[...]

Dan ben je al een van de velen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dit ook aan te melden bij Club Nokia Careline (0900/202.60.55 (lokaal gesprek) ? Kost je 5 minuten van je tijd. En hoe meer mensen dit melden .. hoe groter de kans dat dit in een firmware update wordt opgelost. Ik heb het ook al gedaan .. maar ze namen het niet echt serieus (zou aan de Pioneer liggen) .. maar nu blijkt dat diverse andere 3rd party carkits hetzelfde probleem veroorzaken en ik heb het zaakje zodoende opnieuw aangemeld.
Is dit probleem ook van toepassing bij de carkits van Nokia zelf ? Zondag ga ik de Nokia CK-7W (bluetooth carkit) installeren en ik ben benieuwd of ik er dan ook last van krijg met m'n nokia E60. Als dit zo is, zou ik het wel heel slordig vinden en ook meteen bellen naar bovenstaand nummer!

'Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced back to you'

Ik DENK het niet .. omdat die CK-7W een ander profiel gebruikt (dacht ik) ... maar ik weet het niet zeker.

quote:
CyberTijn schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:23:
Is dit probleem ook van toepassing bij de carkits van Nokia zelf ? Zondag ga ik de Nokia CK-7W (bluetooth carkit) installeren en ik ben benieuwd of ik er dan ook last van krijg met m'n nokia E60. Als dit zo is, zou ik het wel heel slordig vinden en ook meteen bellen naar bovenstaand nummer!
Zoals ik hierboven kraats in "Het Symbian S60 3rd Edition Discussie To..." schreef, heb ik er bij de CK-7W geen last van. Wel dat als het toestel met een draadje (in de houder) aan de carkit hangt, de multifunctionele knop van de carkit niet werkt :( Maar dat is weer een andere frustratie :)
Business card scanner software

Collega van me heeft een sony ericsson P990i met business card scanner. Het lijkt me gewoon een stuk software met text herkenning. Ik heb al wel applicaties gezien die van de foto een note maken, maar zonder text herkenning. Heeft iemand al een applicatie met text herkenning gezien voor de E70?

Thanks

Ik heb een Nokia E60. Als TomTom iets gezegd heeft blijft de radio voor een seconde of vijf in de mute stand, het is dus stil. Iemand ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties: [view][quote]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
outcast within schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:59:
volgens mij heeft tomtom zo de overhand in al die telefoon/s60 topics dat het mss een eigen topic verdiend.
Mededeling:

Mensen, ik ben op dit moment bezig om een algemeen TomTom 5 & 6 topic te maken. Aangezien ik zo veel mogelijk informatie in de TS wil verwerken en ik relatief een kort weekend hier voor heb, duurt het even tot dat het klaar is. Ik ga er vanuit dat we zondag hier een topic over hebben.

Echter tot die tijd, wil ik toch graag vragen en benadrukken om TomTom vragen nog even voor jullie te houden en te bewaren voor het nieuwe topic. Hierdoor houden we ook dit topic centraal!

Bedankt voor jullie medewerking :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
BoXie schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:58:
[...]

Ik heb het zelfde probleem met mijn parrot carkit dus ik zal het maandag ook even melden.

This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.

Reg. datum: 06 juni 2003

Weet iemand of de CK-1W ook tegelijkertijd met navigatie gaat werken. zoals eerder vermeld kan de CK-7W het wel, maar ik kan voor een prikkie de 1W overnemen. wil alleen graag weten of het een beetje goed werkt.

Resistance is futile (if <1 ohm)

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:

Ehhh.. nu weet ik misschien waarom de mensen klagen bij mij dat ik een echo heb. Dit kan dus liggen aan de bluetooth carkit. Ik heb een SE HCB-700 bluetooth carkit. Wat me wel opviel is dat als ik de telefoon alleen in gsm mode gebruik (dus geen dual of UMTS) dit niet voorkomt. Is dat bij jullie ook?
Ik dacht eigenlijk dat dit aan de provider lag (T-Mobile). Had nog niet aan de carkit gedacht.

RedHead wijzigde dit bericht 01-10-2006 01:52 (4%)

Ook Tomtom aan de praat gekregen op de E70 (zonder muis nog trouwens). Echter bij het open klappen gaat het mis. Beeld valt half weg, nadat ik em weer dichtgeklapt heb is het helemaal verdwenen...

Is er al een release waarbij dit goed werkt?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws