Hoofdcategorieën
Reg. datum: 03 december 2007

Ik neem aan dat hij niet 's ochtends vroeg voor de deur van een particulier gaat liggen ;)

Ik heb 'm!

388 euro bij Mediamarkt in Utrecht.

350D kit met 18-55 lens!

Was het druk? En hoeveel waren er nog op voorraad?

Anders vertrek ik zodadelijk maar eens vanuit Brabant richting Utrecht :)

Kip de gekke Nieuwedieper
Reg. datum: 04 december 2005

Ik dacht dat ik hem behoorlijk goedkoop had.
Ik heb van de week een 350D met 18-55 lens voor ¤449,- bij bol.com gehaald.
Jammer maar 450 vond ik nog steeds meevallen. :)

Kip has spoken...

Er stonden er een stuk of 15.

Ik was de eerste klant in de winkel en stond 2 minuten na openingstijd weer buiten.

Er lagen ook een paar sets met een tas erbij voor 50 euro meer, maar deze tas kost 15 euro bij bol.com.

Ik heb mijn eerste exemplaar geruild vanwege een trosje hot pixels, het bekende sensorclean trucje werkte niet. Zo te zien is deze wel helemaal in orde.

Cassiere had ook een fout gemaakt, heb 10 euro teveel in mijn portomonnee, had 'm dus voor 378 euro. :)

En nu lekker spelen, zit een overload aan functies op voor iemand die een point en shoot camera van 150 euro gewend is!

F4T4L_3RR0R wijzigde dit bericht 03-12-2007 14:25 (11%)

Ok dat is zeker lekker goedkoop. Ik zit nog te twijfelen tussen de 350d en de 400d. De 400d is nu te koop bij mediamarkt voor 599 euro, en je krijgt nog 70 euro terug van canon.
@TheKillingBean: Als ik nu voor de keuze stond tussen de 350D voor ¤ 388,- en de 400D voor ¤ 529,- dan zou ik zelf gaan voor de 350D. Deze doet IMHO niet veel onder t.o.v. van de 400D en het prijsverschil van ¤ 141,- rechtvaardigd dat niet. Bovendien kun je voor het geld wat je overhoudt investeren in een betere objektieven of ander bijbehoren.
Reg. datum: 26 juni 2006

Tsja, zit wat in maar het lijkt me nog geen uitgemaakte zaak. Het betere AF systeem van de 400D zou mij toch wel die ¤140 waar zijn geloof ik...

Blackadder: Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

Reg. datum: 10 december 2005

idd het focussysteem is echt wel verbetert in de 400d

Ik heb 'm ook :)

Nu eerst de batterij maar eens opladen, ondertussen boodschappen doen, en vanavond inderdaad lekker spelen!

Everybody is wired

Kan iemand wat foto's maken van zijn Canon DSLR Gadget Bag 100BG tas ? Ik ben wel benieuwd hoe deze tas er van binnen uitzit. Ik neem mijn 350d nog niet mee naar buiten vanwege het ontbreken van een goede tas. En ik wil een ruime, maar niet te grote tas. Het moet plaats bieden aan de camera met een 17-85 IS USM lens, een flitser, lader en een cardreader. En eventueel een grip in de toekomst. Ik kan wel een grote rugzak halen. Maar dat lijkt me overkill
Ik heb een héél klein beetje speling op het klepje waar de CF achter zit. Van nog geen halve millimeter.

Maar als ik de camera vastpak, is die speling wel hoor en voelbaar.

Ik zie dat er niks is verbogen of vervormd. Er zit denk ik wat ruimte tussen het nokje en het gaatje waar het nokje in valt als het klepje naar beneden wordt geschoven.

Meer mensen last van dit "euvel"?

Appeltje voor de dorst!

quote:
4POX schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:13:
Kan iemand wat foto's maken van zijn Canon DSLR Gadget Bag 100BG tas ? Ik ben wel benieuwd hoe deze tas er van binnen uitzit. Ik neem mijn 350d nog niet mee naar buiten vanwege het ontbreken van een goede tas. En ik wil een ruime, maar niet te grote tas. Het moet plaats bieden aan de camera met een 17-85 IS USM lens, een flitser, lader en een cardreader. En eventueel een grip in de toekomst. Ik kan wel een grote rugzak halen. Maar dat lijkt me overkill
a.u.b.
http://fotografie.vluggejapie.nl/camintas.jpg

Zoals je ziet is de tas vrij klein (heb hem op deze foto ook niet netjes ingepakt..). De camera kan er in met 18-55 lens erop. Dan een vakje voor lader/usbkabel/cardreader, en dan blijft er nog een vakje over waar je een extra lens in kan doen. Vakjes zijn overigens zelf in te delen. Een flitser krijg je er niet bij in denk ik! Succes!

De hartelijke groeten van mij!

Reg. datum: 23 december 2006

Mediamarkt rules, 388. Ik mocht een mooie cam uitzoeken voor kerst.

Ze hadden ook nog een Powershot S3 (met draaibaar scherm, wat in eerste instantie een van mn wishlist points was) maar toen ik deze prijs zag was ik uiteraard verkocht (temeer er bij de s3 geen boekjes etc bijzaten, aangezien het een demo model)

Ik wou al graag verder met fotograferen (optredens, natuur etc..) maar dit is geloof ik een hele goede stap voorwaarts.

Nog 3 daagjes wachten..... :D

Wel snel een goede tas/case aanschaffen ( bestaat er geen combi, Peli is zo grof, maar een tas is weer erg kwetsbaar..) memory cards en een battery grip.

musiqman wijzigde dit bericht 22-12-2007 17:08 (14%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Angelina Jolie Addict

Ik zit een beetje te kijken voor een remote voor mijn 350D, maar hoe zit net nou met de RC-1 en RC-5? Die zijn draadloos, maar ik lees dat je voor de camera moet staan om de remote te bruiken. Is dat ook het geval of kan je ook vanachter de camera de afstandsbediening gebruiken?

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, Seat Ibiza

Reg. datum: 02 april 2004

@Angeloonie: Ja, je moet zicht hebben op het oog aan de voorzijde van de camera. "RC" staat voor "Remote controle", niet voor "Radio" helaas. Het werkt met infrarood.

Bedwater

Voor gebruik vanaf achter kan je altijd nog het touwtje kopen (RS-60E3 bijv.)

EOS 40D · accesoires
Fotoblog · Flickr
Photo upload

Reg. datum: 21 december 2005

quote:
Arjan A schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:25:
Voor gebruik vanaf achter kan je altijd nog het touwtje kopen (RS-60E3 bijv.)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8257

paar dollar (inc shipping) en werkt perfect. scheelt een aardige smak geld :) het duurt alleen anderhalve week (soms 2) voordat het op de mat ligt, maar het werkt perfect :)

edit en voor ik het vergeet een vraagje: hoe zit de handstrap nou aan de grip vast? ik kan daar geen duidelijke afbeelding van vinden en zou er nogal van balen als aan mn 3rd party grip dadelijk geen handstrap blijkt te passen...

iceheart wijzigde dit bericht 26-12-2007 20:43 (21%)

Just plain weird.
Reg. datum: 03 januari 2001

Er zit onderaan de originele grip ('in' de onderkant) aan de kant van het CF-klepje een sleuf/pal waaraan je de grip vast maakt (op dezelfde manier als waarop je bovenaan de neckstrap (en de grip) vast maakt).
Hoewel er ook grips zijn die in het statiefschroefgat gaan geloof ik.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Ik heb van dealextreme die Jianisi remote control gekocht voor mn 350D, maar hoe krijg ik dat ding nou werkend? ik kan rammen op die knopjes wat ik wil voor dat rode oogje maar hij doet niks...
Stap 3 van de handleiding zegt "Press the button and rotate main command dial until (delayed remote) or (quick response remote) is displayed in the control panel". Nou neem ik aan dat ze daarmee bedoelen dat zwarte wieltje net voor de ontspanner maar ook dan gebeurd er niks bijzonders.

Gear: Vette camerashizzle + Vette Mac :D

Just plain weird.
Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
Gangsteroo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:48:
Ik heb van dealextreme die Jianisi remote control gekocht voor mn 350D, maar hoe krijg ik dat ding nou werkend? ik kan rammen op die knopjes wat ik wil voor dat rode oogje maar hij doet niks...
Stap 3 van de handleiding zegt "Press the button and rotate main command dial until (delayed remote) or (quick response remote) is displayed in the control panel". Nou neem ik aan dat ze daarmee bedoelen dat zwarte wieltje net voor de ontspanner maar ook dan gebeurd er niks bijzonders.
Je moet je camera in de remote-control-bare modus zetten (anders zou iedere grapjas met zo'n afstandsbediening random mensen gaan lopen vervelen :P). Heb je het knopje voor nodig waarmee je kiest tussen single shot, burst of zelfonstspanner/afstandsbediening. Die laatste moet je dus hebben, het knopje zit onder die om de belichting aan te passen (Av +/-). Duw op het knopje tot er niet [ ] of [ ]]] in het LCD staat, maar een stopwatch met een afbeelding van een afstandsbediening ernaast.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Reg. datum: 23 december 2006

http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/vergroting/25677.jpg

vorige week gekocht als aanvulling op de 350d. Mooie starters tas.

29.95 bij de MM a'dam arena.

Das minder.. zie m net voor 14.95 bij bol. com ..

ach jah.. soms heb je geluk...

musiqman wijzigde dit bericht 05-01-2008 16:57 (20%)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 02 april 2004

quote:
musiqman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:54:
29.95 bij de MM a'dam arena.
Das minder.. zie m net voor 14.95 bij bol. com ..
ach jah.. soms heb je geluk...
Ja, dat heb je wel eens... Enig idee hoeveel mijn 40D de eerste week in prijs zakte? :P Kwam even later ook nog eens cashback overheen, maar voor mij was het ding zijn prijs waard, toen ik hem kocht. Geen probleem mee, dat anderen hem voor minder kunnen kopen nu, want ik heb er al onbetaalbaar veel plezier van gehad. Ik hoop dat de tas je bevalt iig.

He bah, ben gisteren door het schieten met zo'n raincoat m'n eyecup kwijtgeraakt :( Heeft iemand er misschien eentje over die ik voor een klein prijsje kan overnemen? Bij CameraNu kosten ze 13 euro maar dan moet ik er weer 6,50 verzendkosten bovenop betalen... (bijna) 20 euro vind ik toch wel wat veel voor een beetje plastic en rubber :p

Gear: Vette camerashizzle + Vette Mac :D

Intentionally left blank
Reg. datum: 17 januari 2000

@gangsteroo: Bedoel je echt een Eyecup of eyepiece? Ik heb nog een "standaard" eyepiece liggen iig. DM me maar, gezien het niet echt de bedoeling is dat hier te bespreken.

Vroegâh, vroegâh, toen was ik hip. Nu ben ik gewoon VET!

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: