Mooi

maar een paar puntjes
• Het duurt veel te lang voor wat je te zien krijgt. Ik zou het minstens de helft korter maken.
• Het tweede deel zou ik eruit halen. Het voegt niet veel toe omdat het dezelfde tekst is, en de extra tekstjes eronder zou je imho veel beter kunnen toepassen in het eerste deel.
Of natuurlijk juist alleen dat laatste gebruiken ipv het eerste, maar die laatste kan ik niet echt veel van zien eigenlijk (terwijl ik nog wel op een lcd zit) en ik begrijp niet echt wat een man met een oplichtend oog in de voorgrond en een woestijn met cactussen in de achtergrond en de tekst CMD etc. met elkaar te maken hebben
Verder zou je (wanneer je het eerste deel zou gebruiken) de tekst ook nog wat "beweging" kunnen geven wanneer het stil staat. Dan komt het nog wat dynamischer over
Met "beweging" bedoel ik bijvoorbeeld dat je een heeeeeeel klein beetje de tekst inzoomt oid. Je ziet het amper, maar het voegt wel wat dynamiek toe. Dezelfde techniek wordt ook gebruikt om "stille posities" in karakter animaties levendig te houden.