Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...
Algemeen tekentopic (handgetekend / tekentablet only) part 7
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicMet google moet dat artikel wel zijn terug te googlen.
Een ander voorbeeld is het woord flavor wat vroeger flavour was.
Sir_Hendro wijzigde dit bericht 25-04-2008 19:44 (9%)
Reg. datum: 03 december 2007
ik heb het expres nog opgezocht (nadat ik dubbel l zo raar vond staan
heb meestal problemen als ik texten in plaatjes wil zetten. controlleer ik toch wel vaak aangezien ik dyslectie heb
The cake is a lie!
Reg. datum: 16 januari 2005
maar kan in principe allebei, en niemand die je niet begrijpt toch?
Hier een work in progress voor Illustration Friday, het gaat deze week over rimpels.
Doet hier misschien ook iemand mee?
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, elke week hebben ze een nieuw woord waar je een illustratie over mag maken, het leek me wel een goeie oefening.

Volgens mij is "skating keeps you young" een beetje steenkolenengels, moet het niet zijn " skating keeps young"?
De "Rimpels" slaan op zijn gezicht trouwens, misschien iets te vaag hoewel ik veel inzendingen nogal vaag vind (maar wel leuk om te zien).
Een moderator wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:35 (0%)
Reden: Check images gedaan :X
Dark Blue wijzigde dit bericht 27-04-2008 14:52 (4%)
Dit maak ik. | Innovation won't save the world.
Helaas heette dat beertje Colargolquote:Eddysign schreef op zondag 27 april 2008 @ 02:01:
Colour vind ik ook mooier, doet me denken aan Beertje Colourcol
Naast het anarchistending vind ik dat je mannetje ook een wel heel erg merkwaardige draai maaktquote:Hier een work in progress voor Illustration Friday, het gaat deze week over rimpels.
Doet hier misschien ook iemand mee?
Dit is de eerste keer dat ik mee doe, elke week hebben ze een nieuw woord waar je een illustratie over mag maken, het leek me wel een goeie oefening.
[afbeelding]
Volgens mij is "skating keeps you young" een beetje steenkolenengels, moet het niet zijn " skating keeps young"?
De "Rimpels" slaan op zijn gezicht trouwens, misschien iets te vaag hoewel ik veel inzendingen nogal vaag vind (maar wel leuk om te zien).
Die site is wel een erg goed idee trouwens
Reg. datum: 28 november 2007
Het kan allebij. Ik geloof dat colours is deftiger(brits) is en colors amerikaans. Net als bijvoorbeeld Honor en Honour.quote:Amplified123 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:59:
is het niet colours??? (dacht ik)
(ook niet colors dus)
Edit, oh sorry, ik had per ongeluk niet de laatste pagina aangeklikt. Doh >.>
TeMo wijzigde dit bericht 27-04-2008 20:27 (11%)
Ik hou wel van een beetje rommelige stijl en ik moet nog erg veel oefenen.
Erg veel tijd wilde/kon ik er niet meer insteken dus hier moeten jullie ermee doen:

Ik zou zeggen doe allemaal mee met Illustration Friday!

De brightness levels van de tekening heb ik wel wat moeten aanpassen, daarom komen er helaas wel wat kriebels van de achterzijde tevoorschijn. Maar uiteindelijk toch een aardige tekening geworden, aangezien ik zelden teken.
Intel Core 2 Quad @2.66Ghz | Club3D Nvidia GeForce 8800GT | Samsung 20x Dvd-r | Asus DvdRom | Creative SB.Audigy | 2GB Ram | 1x320GB 1x250GB HD's SATAII | 550watt Chieftec voeding. EURODANCE MP3 STREAM
Ze mogen beide nog wel wat poetswerk gebruiken, maargoed eer ik daar weer aan toe kom (lees zin in heb)

En ik heb een nieuwe website layout (www.amollinger.nl) ik hoor graag wat men er van vind.
Ik heb hem gedesigned met de keywoorden toegangelijk, classy en fun in het achterhoofd.
Een moderator wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:35 (28%)
Doe jij is even normaal wil je? beetje belachelijk mooie tekeningen posten hier... foei!!
Schuey, stijve poses zijn altijd al een knelpunt geweest bij me, al heb ik het idee dat ik langzaamaan wat losser begin te worden, maargoed meer practise is sowieso niet verkeerd natuurlijk.
Ik zal er in de volgende platen wat meer op letten, thanks
Het is trouwens heel moeilijk om in zo'n gespannen houding te poseren, dus doe een goede warming-up voordat je zo gaat staan!
Een tip uit de stripwereld is om bij een beweging de 4 stappen er voor en de 4 stappen er na ook in te schetsen en dan de beste houding uit te werken
De kleuren zijn echt heerlijk
Dus jij wil VJ worden, zo doe je dat: VjAcademy

en deze
Ik moet me nog steeds is een keer verdiepen in antonomy enzo maarja.. ik heb het nu te druk met andere dingen.
Een moderator wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:35 (2%)
//edit
Alle 5 ingekleurd
Sir_Hendro wijzigde dit bericht 10-05-2008 01:45 (7%)
Je kunt dit ook na een paar dagen nog doen als je je post edit. Maar doe het gelijk!
Check images maakt je forumbuurt weer prettig
Ohja, omdat ik een beetje in de stemming raakte heb k ook een poging gedaan tot Summer Glau te tekenen, maar dan van een plaatje van Terminator-nog-wat.

Leerpuntje van de dag: haar glans geven met fijne halen Dodge en Burn tool
Dark Blue wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:40 (31%)
Ik zal morgen nog eens wat pics schieten van wat lang geleden hand getekend werk
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.