Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
JuX0rz schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:15:
Even voor de mensen die gebeld zijn door de koerier van Hi.nl!

1.

Zijn jullie door een anoniem nummer gebeld?

2.

Vertellen ze meteen van wie ze de handtekening op het contract verlangen?
( hij staat op mijn naam, maar met mijn vader's geboortedatum en legitimatienummer )

1. Ja ik was vrijdag ook door anoniem nummer gebelt en heb voor maandag afgesproken je krijgt ook nog een mailtje dat je gebeld bent en dat er afgesproken is. Op www.aflevertijd.nl kan je dan zien hoelaat ie komt.
2. weet ik niet :P.

Project Minibot

quote:
Patrick_NL schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:50:
[...]

1. Ja ik was vrijdag ook door anoniem nummer gebelt en heb voor maandag afgesproken je krijgt ook nog een mailtje dat je gebeld bent en dat er afgesproken is. Op www.aflevertijd.nl kan je dan zien hoelaat ie komt.

Bij wat heb je hem besteld nieuw of verlenging en welke datum. Ik heb zelf me nieuw abbo de 24ste besteld

Maar nog niks :(

Spec:Intel E6600 @3.6GHz |P5W DH Deluxe| Corsair Twinx 4x1GB PC6400C4 |Leadtek 8800GTS |Audigy II ZS |WD 7500AAKS, WD3200KS, WD 2500KS |OCZ GameX 700W |Canon EOS 350D, Sigma 17-70 DC, Sigma 70-300APO DG

Ik heb nieuwe abbo afgesloten Hi20. En op 28juni besteld dus dan duurt het opzich wel lang bij jouw ;(.

Reg. datum: 24 januari 2005

quote:
Patrick_NL schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:50:
[...]

Ik ben vrijdag namelijk gebeld door een anoniem nummer om een uur of 7, dus misschien heb ik hem gemist, terwijl mijn status bij Hi.nl nog wel 'abbonnement in aanvraag' is.

Image stabilizer
Improve the quality of your pictures with Image Stabilizer. The Image Stabilizer function will compensate small hand vibrations that can make pictures blurred. It works in two modes:

* Twilight landscape
* Landscape

To select and activate Image Stabilizer, you need to turn on the camera and go to:
1. Settings > Scenes and choose either Twilight landscape or Landscape.
2. Then go back to Settings > Turn On Image Stabilizer.

Dit vond ik op de site van se. :)

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Is er iemand die weet wanneer Telfort deze telefoon gaat aanbieden?

Ik kan mijn Telfort abo weer verlengen en daar zou ik de K800 wel bij willen hebben.
Op de website van t for telecom kun je een nieuw abo afsluiten en dan krijg je de 'KPN Sonyericsson K800' erbij maar stoppen van het abo en opnieuw afsluiten is veel te lastig.
(ja, dat KPN staat er echt bij als je de gsm uitkiest met als operator Telfort)

Telfort heeft al een mail gehad met de vraag wanneer ze dat ding beschikbaar hebben maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Frijns.Net wijzigde dit bericht 08-07-2006 19:46 (16%)

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

quote:
Frijns.Net schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:45:

Ik kan mijn Telfort abo weer verlengen en daar zou ik de K800 wel bij willen hebben.
Op de website van t for telecom kun je een nieuw abo afsluiten en dan krijg je de 'KPN Sonyericsson K800' erbij maar stoppen van het abo en opnieuw afsluiten is veel te lastig.

Telfort heeft al een mail gehad met de vraag wanneer ze dat ding beschikbaar hebben maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.
Ja dat is opzich niet zo raar als je weet dat Telfort tegenwoordig van KPN is ;). Teminste dit zou toch wel gebeuren ofzoiets? :? :P

.....

quote:
KevKev738 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:12:
als ik K800 los toestel koop.. heeft alleeen phone house verzekering met diefstal?
weten jullie toevallig?

Bel Company heeft het ook :)

* WoBaDijk heeft hem ook eindelijk :*)

Ben er heel erg tevreden mee (heb hem sinds vanmiddag). Vooral het beeldscherm is mooi, mijn moeder heb de W810i (abbo verlenging) en je ziet echt het verschil.
Verder is de camera fantastisch :)

Edit: Ik zal straks even wat highres foto's maken met de digicam van school (batterij is nu op) O-) Dan zie je echt goed het verschil :)

WoBaDijk wijzigde dit bericht 08-07-2006 20:33 (16%)

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

quote:
Frijns.Net schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 19:45:

Ook ik zou graag willen weten wanneer Telfort de K800 aan gaat bieden. Ben vandaag bij de Telfort winkel langs geweest maar daar wisten ze het niet. Heb vorige week ook een mail naar Telfort gestuurd met dezelfde vraag maar daar hebben ze niet op gereageerd.

Ik wil wat meer weten of t for telecom, qua verzekeringen. Ik kan er op de site eigenlijk niks over terugvinden. Heeft er iemand hier mee informatie over? (ik weet dat dit niet echt in dit topic thuis hoort, maar om voor zo'n vraag een speciaal topic te openen lijkt me een beetje overbodig, maar het heeft wel betrekking op deze telefoon :P)

Hier de beloofde foto. Je ziet ook duidelijk dat de K800i helderder is.

http://www.wouter.helenparkhurst.nl/minifoon.JPG

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

quote:
Letatcest schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:11:
[...]

Ja .. leuk.l. maar hoe heb je hem aan de praat gekregen?
Ik heb Opera nu werkend, het schoot me te binnen dat er een Internet Everywhere profiel op zit en die moet je selecteren. Dan werkt het prima.

quote:
WoBaDijk schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:25:
Hier de beloofde foto. Je ziet ook duidelijk dat de K800i helderder is.

[afbeelding]
de link doet het niet:?

Net in het donker even een foto gemaakt van een kikker :P Met 'anti rode ogen' aan. Was best wel even onder de indruk van die flits!

Plaatje op imageshack (popups!)

Vin87 wijzigde dit bericht 08-07-2006 23:56 (34%)

Fidelis ad Mortem

http://www.gsmstunter.nl/

Op deze site is de K800i te bestellen met een Orange abonnement. Staat overigens niet bij of hij direct leverbaar is, zover ik heb kunnen zien.

http://img91.imageshack.us/img91/3563/k800iorange3br.png

If the facts don't fit the theory, change the facts.

benieuwd wanneer de review van nieuwemobiel.nl komt :)

Tukker

Zijn er meer mensen die geen ontvangstbevestiging krijgen terwijl dit wel gewoon aanstaat?

Yorroy en ik hebben hier beide last van.

The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.

a800-V525-E630-K800i

ik verwacht het review eind volgende week.maar weet het niet cheker,iemand heeft me ge-emaild van new-mobile.Na de Lg-review,met de 5 megapixel camera komt de k800i review , :*)

Fidelis ad Mortem

quote:
crazylegs schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:30:
benieuwd wanneer de review van nieuwemobiel.nl komt :)

GSM Arena heeft een 7 pagina's tellende review van de K800i, die van newmobile.nl komt komende week.

Review GSM Arena: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-review-93.php

If the facts don't fit the theory, change the facts.

SonyEricsson W960i

quote:
Robbie T schreef op zondag 09 juli 2006 @ 03:16:
Zijn er meer mensen die geen ontvangstbevestiging krijgen terwijl dit wel gewoon aanstaat?

Yorroy en ik hebben hier beide last van.

Ik ook niet. Vraag me af of dit aan KPN ligt?
Iemand die weet of dit normaal werkt bij KPN?

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

quote:
Flint schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:09:
[...]

Hier ook niet.. Firmware bug?

a800-V525-E630-K800i

mooie review van gsm arena,in review newmobile stond dat de oordopjes van de k610 i dus ook die wat de k800i krijg heel mooi geluid geven. :*)

a800-V525-E630-K800i

op de site van de toestelpagina van de k790i is iets gewijzigd er stond eerst 2 de kwartaal en nu staat er 3 de kwartaal verwacht.snap er niks meer van.misschien wordt die toch nog leverbaar.

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Flint schreef op zondag 09 juli 2006 @ 11:09:
[...]

Klopt, ligt aan KPN om een of andere reden moeten ze het bij KPN weer anders doen, om een ontvangstbevestiging te krijgen moet je voor je tekst van je smsje *0# invoeren dan krijg je wel een ontvangstbevestiging.

Antec Solo * Tagan 480W PSU * Asus A8N-SLI Premium * Athlon 64 3500+ * 4x Kingston 512MB DDR400 * 2x WD2500KS 250GB * 2x WD2000JB 200GB * Samsung SH-D162C * Plextor PX-716A * XFX GeForce 6800 GT PCI-E * Samsung 710T

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws