Reg. datum: 09 mei 2005
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Forum » Overige » Overige Mobiles » Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
Is absoluut niet te vergelijken met een echte. Heb diverse dummies van overige modellen vast gehad en die waren dan wel zo gigantisch kitsch...zo ook vorig jaar met de K750i. Als die de kwaliteit van de dummy had gekregen, dan lag ie met anderhalve week uit mekaarquote:e1ias schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:14:
Ik heb een dummy vastgehad.
PSN: Kitty_Litter
quote:Space Mountain schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:37:
Ik heb vandaag mail ontvangen van 2call.nl met daarin de bevestiging dat ik hem morgen heb !
Dus het is geen uit-de-duim-zuig verhaal maar gebaseerd op een mail afkomstig van 2call.nl
quote:Space Mountain schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:56:
En als laatste ik had hem inderdaad later besteld dan jij, ik was nummer 14 op de lijst !
Steffie wijzigde dit bericht 15-07-2006 17:56 (4%)
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Ja, verbaast mij ook inderdaad! Die paar extra dagen maakt met niet zoveel uit, maar vindt het wel apart te noemen. Hij zal van de week wel komen dan. Tot die tijd speel ik wel met mijn Qtek 8500quote:Steffie schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:55:
[...]
[...]
Ik heb nog geen mailtje van ze ontvangen. Beetje raar dat ze niet beginnen bij de mensen die als eerste deze telefoon hebben besteld. Hoop voor hun dat ze maandag de rest van de klanten voor de K800i een mailtje sturen.
Jij veel plezier met je aanwinst gewenst
Heeft iemand hier een antwoord op??quote:Ultimatexx schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:54:
Even een vraagje,
Een kameraad van en ikzelf willen zo'n houder voor in de auto. Nu zag ik op de se shop ook een kabeltje staan dat je op je houder aansluit en ook aan je radio aansluit, zodra je gebeld wordt dan wordt de muziek zachter en hoor je de stem van degene die je belt over de autoboxen. Tevens kun je dan je liedjes van je telefoon ook spele via je autoboxen.
Heeft iemand een idee wat en waar ik dat kan krijgen? (dus niet online bestellen, maar gewoon in een winkel). En weet iemand ook hoe dat nou precies werkt?
swing - m35i - 3510i - k700i - k800i - X1i - iPhone 3Gs
Wanneer heb je de voucher opgestuurd? Hoeveel weken duurde het?quote:Serotonine schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:38:
En ik heb mijn 512mb kaartje binnen.
Er zit ook zo'n adapter bij...
Telefoon uit --> kaartje erin --> telefoon aan.... en hij werkt.
Echter staat er bij status..(in standby mode volumetoets indrukken) mar 455 mb vrije ruimte ...
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Die kabel alleen is echt niet voldoende, je hebt een carkit erbij nodig lijkt me. Ik zou als ik jou was nogmaals effe de site goed controleren voordat je tot koop overgaat.quote:
Ik heb mijn kaartje vandaag ook ontvangen.. ik heb hem verstuurd op 28 juni dan weten jullie dat en kunnen jullie gokken wanneer die van jullie komen..:)quote:WoBaDijk schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:
[...]
Wanneer heb je de voucher opgestuurd? Hoeveel weken duurde het?
quote:VIC_TOR schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:57:
[...]
Die kabel alleen is echt niet voldoende, je hebt een carkit erbij nodig lijkt me. Ik zou als ik jou was nogmaals effe de site goed controleren voordat je tot koop overgaat.
quote:WoBaDijk schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:27:
[...]
Wanneer heb je de voucher opgestuurd? Hoeveel weken duurde het?
PSN: Kitty_Litter
Body: Canon 5D - Canon 30D
Glas: EF 17-40/f4 L - EF 24-105/f4 L IS - EF 70-200/f2.8 L IS
Overig: Speedlite 580EX II - BG-E4 grip
quote:afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:09:
- Is er al een mooi tasje/hoesje voor te krijgen? Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie, dus hij moet ergens in zodat ie aan de riem kan. Wel iets waar ie zowel met als zonder handsfree plug netjes in past. (verder helemaal geen eisen hoor.)
Je kon iets van een doorzichtige sticker op het scherm laten plakken, tasje dat je je toetsen etc kan gebruiken bestaat helaas (nog) niet, ik heb het nagevraagt.quote:afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:09:
- Is er iets om het display krasvrij te houden? Zoiets als van die PDA screen protectors ofzo?
Hou je er wel rekening mee dat het een gebruiksvoorwerp isquote:afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:09:
Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Je verliest altijd wat ruimte, vanwege bestandsysteem e.d. Zo levert een harde schijf van 320GB uiteindelijk nog net geen 300gb op.quote:Serotonine schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:38:
Een dummy heeft iedereen al aangezeten...
En ik heb mijn 512mb kaartje binnen.
Er zit ook zo'n adapter bij...
Echter staat er bij status..(in standby mode volumetoets indrukken) mar 455 mb vrije ruimte ...
quote:
Spot your friends in a crowd, a pub, a nearby room
Detect all Bluetooth devices around you
Send messages to strangers with no need of their phone number
Send unlimited messages for free
Send easily messages, pictures, business cards, files
Communicate discreetly during a meeting, a dinner, a conference
Discover other MobiLuckers first name, age, passions, job, picture, phone number
Create your own profile, nice, smart, and funny
Protect your phone against viruses
Make other people discover MobiLuck
D467 wijzigde dit bericht 15-07-2006 21:42 (64%)
quote:D467 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:40:
Maar heeft iemand nog leuke (free) games gevonden voor de K800??? Bijvoorbeeld free games van een anderen telefoon wat ook (goed) op de K800I werkt?
Of handige software/tweaks gevonden?
Dit kwam ik tegen:
http://www.mobiluck.com/d...ony-Ericsson-K800i-en.php
[...]
Nog niet, maar heb jij al wat leuke games/software/tweaks/ringtones gevonden? Deel het >_<quote:BeVeBe schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:05:
[...]
Mobiluck isn't available for your device yet, but you will be notified as soon as it is.
We will send an email to you with a link to download MobiLuck for free.
dusch nog niet voor onze gsm
Daarom hoeft het nog niet kapot of beschadigt.quote:SJOEŽDO schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:25:
[...]
Hou je er wel rekening mee dat het een gebruiksvoorwerp is
quote:wolter1 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:00:
2 vragen voor andere bezitters.
- Ik heb ongeveer links van 'file manager' (als je menu open hebt) een zichtbare witte dode pixel (ong 0,2 mm). En in het midden van mijn scherm een blauwe pixel. Is dat noemenswaardig vreemd?
- Aangezien het de eerste keer opladen belangrijk schijnt te zijn: In de handleiding staat dat het opladen tussen de 2,5 en 3 uur duurt. Bij mij verscheen het bericht 'telefoon volledig opgeladen' al na 1 uur en 10 minuten. Is dit ook noemenswaardig vreemd? Hadden anderen dit ook?
quote:D467 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:
[...]
Vraag 1
Ikzelf heb geen dode pixel, ik zou terug gaan naar de winkel mocht je de dode pixel houden.
vraag 2
In de fabriek hebben ze hem al voor de helft opgeladen, dat had ik zelf ook
quote:afterburn schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:44:
[...]
Daarom hoeft het nog niet kapot of beschadigt.
SJOEŽDO867 wijzigde dit bericht 16-07-2006 00:16 (6%)
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Nou ik heb em sinds vandaag ook. Erg mooi toestel. Ik vraag me alleen 2 dingen af:
- Is er al een mooi tasje/hoesje voor te krijgen? Ik ben nogal zuinig op mijn spullen en in de broekzak is voor mij geen optie, dus hij moet ergens in zodat ie aan de riem kan. Wel iets waar ie zowel met als zonder handsfree plug netjes in past. (verder helemaal geen eisen hoor.)
- Is er iets om het display krasvrij te houden? Zoiets als van die PDA screen protectors ofzo?

WoBaDijk wijzigde dit bericht 16-07-2006 00:45 (14%)
Ja sorry, ik bepaal het beleid bij 2call.nl ook niet. Hoop voor jullie dat jullie hem begin volgende week ook hebben !quote:Soeski schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:02:
[...]
Ja, verbaast mij ook inderdaad! Die paar extra dagen maakt met niet zoveel uit, maar vindt het wel apart te noemen. Hij zal van de week wel komen dan. Tot die tijd speel ik wel met mijn Qtek 8500
quote:yorroy schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:18:
Even een tip voor iedereen, Robbie T en ik hebben het al geprobeerd. Zie deze link
Het is een folie dat over het LCD scherm wordt geplakt, als het er eenmaal opzit zie je er niks van terug maar je scherm blijft wel mooi krasvrij!
Robbie T wijzigde dit bericht 16-07-2006 01:08 (65%)
Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde." | Thatone.nl
quote:robvanpraat schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:30:
[...]Je verliest altijd wat ruimte, vanwege bestandsysteem e.d. Zo levert een harde schijf van 320GB uiteindelijk nog net geen 300gb op.
Memorystick is hot-swappable, dus je hoeft je telefoon niet uit te zettenquote:Serotonine schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:38:
Virtox wijzigde dit bericht 16-07-2006 11:41 (18%)
Anything goes !!
quote:Space Mountain schreef op zondag 16 juli 2006 @ 00:52:
[...]
Ja sorry, ik bepaal het beleid bij 2call.nl ook niet. Hoop voor jullie dat jullie hem begin volgende week ook hebben !
Niet, de maximale grootte van de micro is 1GB, wat ik zo her en der op de SE site gevonden heb.quote:KevKev738 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:49:weten jullie misschien wanneer de 2GB komt?
Virtox wijzigde dit bericht 16-07-2006 14:04 (35%)
Anything goes !!
De m2 kaartjes zijn theoretisch uit te breiden tot 32 Gb. Deze grootte zal zeker niet gehaald worden, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat men een 2 en een 4 Gb uitbrengt. Kwestie van tijd. De 1 Gb was drie tot vier maand terug namelijk ook nog nergens verkrijgbaar.quote:MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:55:
[...]
Niet, de maximale grootte van de micro is 1GB, wat ik zo her en der op de SE site gevonden heb.
Ik ben ff benieuwd hoe het kaartje verstuurd is. Wordt deze in een doos of een envelop of iets dergelijks verstuurd? Ik ga op vakantie en als het door de brievenbus zou passen zou het mooi zijn nl.quote:MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:23:
[...]
Ook ik heb het geheugenkaartje binnen, heb de antwoordkaart vorige week vrijdag op de bus gedaan.
(was zelf beetje lui/laat)
Ongeveer 1 weekje, dus ging lekker snel![]()
quote:GrimReaper666 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:10:Ik ben ff benieuwd hoe het kaartje verstuurd is. Wordt deze in een doos of een envelop of iets dergelijks verstuurd? Ik ga op vakantie en als het door de brievenbus zou passen zou het mooi zijn nl.
Virtox wijzigde dit bericht 16-07-2006 14:55 (17%)
Anything goes !!
quote:MoodSwing schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:24:
[...]
Ja lag gewoon in de brievenbus, tis een padded envelope met daarin een blister verpakking.
quote:afterburn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:42:
Nou die van mij gaat morgen weer terug.Camera doet het niet. Soms wel, maar meestal blijft het scherm zwart, of groen. Zet toch wel weer een dompert op de feestvreugde.
Ultimatexx wijzigde dit bericht 16-07-2006 18:44 (22%)
quote:Ultimatexx schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:44:
Miss dat je hier wat aan hebt?
http://www.se-info.nl/k800/?sec=software
Moet je beetje naar beneden scrollen.
De hyperlink 'walkthrough' werkt helaas daar ook niet....quote:Aangezien er nogal wat problemen schijnen te zijn met het installeren van HID-profielen heb ik een 'walkthrough' gemaakt waar duidelijk staat beschreven hoe je je computer via Bluetooth kan besturen.
Ik hoop dat de nieuwe die ik morgen krijg net zo goed is als die van jou.quote:
Sys -=Game PC=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
quote:crazylegs schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:36:
walktrough werkt hier wel
quote:afterburn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 16:42:
Nou die van mij gaat morgen weer terug.Camera doet het niet. Soms wel, maar meestal blijft het scherm zwart, of groen. Zet toch wel weer een dompert op de feestvreugde.
Read the badge, Bitch!
Jah 'k ben toch malle pietje nie!
Ik heb vrijdagavond (23:00u) de telefoon bij 2call.nl besteld en kreeg zaterdag bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd door de provider. Het zou wel heel erg tof zijn als de telefoon vandaag verzonden zou worden. Maar ik heb geduld, morgen is ook goed.quote:The Legend schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:15:
Van 2call.nl nog geen bericht van verzending gehad
"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor || Volg me op twitter
quote:akkoord per 20-9-2006 wacht op K800i, 20/6/2006
quote:WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:22:
[...]
Ik heb vrijdagavond (23:00u) de telefoon bij 2call.nl besteld en kreeg zaterdag bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd door de provider. Het zou wel heel erg tof zijn als de telefoon vandaag verzonden zou worden. Maar ik heb geduld, morgen is ook goed.
Soeski wijzigde dit bericht 17-07-2006 11:22 (28%)
quote:Space Mountain schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:22:
Ook ik heb hier en daar wat problemen met de camera. Heb vandaag tot 3x toe de accu eruit moeten trekken omdat ie helemaal vastliep.
En wat betreft multitasking waar SE constant over spreekt gaat ook niet lekker. Vanmiddag had ik via de K800 Radio Tour de France in mijn oor, en dacht ik neem een fotootje van mijn kids, tot zover niks aan de hand dat ging goed. Alleen dat ook nog eens de telefoon ging werd hem teveel en een zwart display was het resultaat.
Anything goes !!
Sowieso krijg je ehm niet op maandag, want dan leveren ze volgens mij niet...quote:WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 10:22:
[...]
Ik heb vrijdagavond (23:00u) de telefoon bij 2call.nl besteld en kreeg zaterdag bevestiging dat mijn aanvraag was goedgekeurd door de provider. Het zou wel heel erg tof zijn als de telefoon vandaag verzonden zou worden. Maar ik heb geduld, morgen is ook goed.
quote:Wicked_Wy schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:25:
[...]
Sowieso krijg je ehm niet op maandag, want dan leveren ze volgens mij niet...
Welke Belcompany, in welke stad?quote:belleschwantz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:03:
ik ben net gebeld door de belcompany. Mijn simlockvrij k800 is binnen !
:: Fear is the foundation of most governments ::
Sys -=Game PC=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
quote:
Sweet, tnx voor de infoquote:belleschwantz schreef op maandag 17 juli 2006 @ 12:28:
[...]
Belcompany in groningen. Die aan de grote markt.
Ik had hem al een maandje geleden gereserveerd.
quote:
quote:338 Games voor de Sonyericsson K800I . (Werkt misschien ook op anderen merken)
D467 wijzigde dit bericht 17-07-2006 13:30 (30%)
sn0x0r wijzigde dit bericht 17-07-2006 14:35 (25%)
w00t
| "I found some shit in your room...No, I found actual shit. Feces...Well I should hope it's from your shoes, otherwise what the fuck?" |
(shitmydadsays)
Ik had laatst ook wat games. Bij mijn tel waren ze na genoeg full screen ( K750i ) Bij de K800i van me broer dus niet gerbuikte hij maar een klein deel. Waren ook niet op full screen te zetten dan kreeg je gewoon zwarte randen. Hoe is dat met die games ? En hebben meer mensen dat ?quote:D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Ik ging langs de bel company in Huizen, ff wat informatie opgevraagt en kon hem meteen meenemen(abonnement So hi)
PS:
Nadat ik heel google heb afgezocht naar free games kwam ik dit tegen:
http://www.PimpYourMobile.nl.tt/
[...]
quote:D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:04:
[...]
Ik ging langs de bel company in Huizen, ff wat informatie opgevraagt en kon hem meteen meenemen(abonnement So hi)
PS:
Nadat ik heel google heb afgezocht naar free games kwam ik dit tegen:
http://www.PimpYourMobile.nl.tt/
[...]
Echt belachelijk.!!!quote:Ramonio schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:59:
GsmBoulevard verwacht hem pas eind deze week, begin volgende week. Moet niet gekker worden; half Nederland heeft er dadelijk al een terwijl wij nog moeten wachten
quote:Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:15:
[...]
Ik had laatst ook wat games. Bij mijn tel waren ze na genoeg full screen ( K750i ) Bij de K800i van me broer dus niet gerbuikte hij maar een klein deel. Waren ook niet op full screen te zetten dan kreeg je gewoon zwarte randen. Hoe is dat met die games ? En hebben meer mensen dat ?
Geduld jongens, hij komt heus wel;-)quote:
D467 wijzigde dit bericht 17-07-2006 15:13 (12%)
quote:D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:13:
[...]
Er staat duidelijk bij voor de K800I, zal ik ze downloaden? (3 euri 338 games) Ik heb ook anderen games geprobeerd vanaf een anderen site voor bijvoorbeeld de K750I daar werd mijn scherm klein beetje zwart en de game kwam toen links boven in het hoekje....
Kent iemand een telefoon met de zelfde schermgrote? (240x320 pixels)
[...]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
It's never easy.....
quote:
Gewoon naar Belcompany gaan en daar een orange abonnement afsluiten. Bij Belcompany is hij wel al simlockvrij verkrijgbaar. Ook is de simlockvrije versie toegevoegd op de website van BC, als je naar de website gaat moet je niet op de "Primeur" link van de K800i klikken, maar via "alle toestellen".quote:Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:23:
Orange Shop Ramp
Ik kom daar:
- Hebben jullie de K800i ?
= Uhmm neeh ???
- Weten jullie wanneer jullie em krijgen ?
= Uhmmm Neeh ??? Nog niets over dat toestel gehoord
- KPN verkoop em al 2 weken
= Owh ?? Weet ik niets van
- En vandaag zou hij simlock free verkrijgbaar zijn...
= uhmm nou wij hebben em niet ik weet ook niet wanneer hij komt...
-Okeey bedankt
Waarom werk je in zo'n winkel als je niet eens weet dat dit toestel bestaat. Ik bedoel met een half uur per dag op internet had ze een half jaar geleden al geweten dat de K800i er aan kwam. En nu is i al 2 weken te koop in NL en ze weten in die winkels nog steeds niets. Echt te triest voor woorden maar goed.... Nog meer gedult hebben blijkbaar.
welke orange shop was dat? (welke plaats)quote:Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:23:
Orange Shop Ramp
Ik kom daar:
= Uhmm neeh ???
-Okeey bedankt
Waarom werk je in zo'n winkel als je niet eens weet dat dit toestel bestaat. Ik bedoel met een half uur per dag op internet had ze een half jaar geleden al geweten dat de K800i er aan kwam. En nu is i al 2 weken te koop in NL en ze weten in die winkels nog steeds niets. Echt te triest voor woorden maar goed.... Nog meer gedult hebben blijkbaar.
Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3
quote:Astennu schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:23:
Orange Shop Ramp
Ik kom daar:
= Uhmm neeh ???
-Okeey bedankt
"Still alive and kicking. No thanks to you." - Lex Luthor || Volg me op twitter
quote:WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:30:
[...]
De verkoper had even in het systeem kunnen kijken maar je kan niet verwachten van een verkoper dat hij uit zijn hoofd weet wanneer gsm's op de markt komen.
Je trof waarschijnlijk gewoon een verkoper met een slechte dag.
PSN: Shiver23 //
quote:Shiver23 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:36:
[...]
Bij Orange staat hij dan ook nog niett in het systeem, dus zo gek is het niet. Ik heb geen idee hoe het kan, maar ben twee weken geleden wel gebeld dat ze me dit toestel konden leveren. Toen niet op ingegaan omdat het alleen bij tweejarig kon. Vandaag even bij de Belcompany halen, waar die overigens voor een goede prijs te krijgen is.
FF vraagje. Is deze ook met 512mb tegoedbon? Of worden we weer afgescheept met 64mb?
quote:
Shiver23 wijzigde dit bericht 17-07-2006 16:45 (31%)
quote:
Goedendag,
Wij hebben uw aanvraag met ordernummer ***** ontvangen en verwerkt.
Uw order is verzonden met TPG Post en zal binnen 2 werkdagen onder rembours bij
u afgeleverd worden. Rembourszendingen worden niet in het weekend afgeleverd
door TPG Post.
quote:The Legend schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:34:
Mail van 2Call!
[...]
Woei!
Jammer dat ze geen track & trace nummer meesturen
quote:WorkForce schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:30:
[...]
De verkoper had even in het systeem kunnen kijken maar je kan niet verwachten van een verkoper dat hij uit zijn hoofd weet wanneer gsm's op de markt komen.
Je trof waarschijnlijk gewoon een verkoper met een slechte dag.
quote:D467 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:41:
[...]
*TIP TIP TIP*
Neem geen kpn, maar so hi, krijg je ook 512 MB geheugenstickje erbijl-)
Goedkoper, 25 per maand 175 belminuen!
2 jaar er aanvast daarna is die 100% van jou!
Geen instapkosten etc
Geen bijbetaling!
Belcompany geweest, kon hem meteen meenemen!
quote:lbuysers schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:14:
[...]
Ik weet niet of er bij jou een MediaMarkt in de buurt is, maar bij de MediaMarkt krijg je bij datzelfde HI abonnement een K800i + 512MB + HP Fotoprinter voor ¤ 0,-
Zie pdf voor de folder met de aanbieding:
http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_1807RS1_05.pdf
Soeski wijzigde dit bericht 17-07-2006 18:17 (6%)

quote:maar daar heb je met Orange niets aan.
Gigabyte p35-ds3r | Intel C2D e6750 @ 3.2Ghz | 2 Gb Ramm G.E.i.L 4-4-4-12 | Nvidia 8800 gts 640 Mb | earthwatts 550 Watt | Antec Sonata 3
Staat er boven, bij BelCompanyquote:
http://www.talkaboutapps.nl
quote:In Rijssen woedde maandagmiddag in een bedrijfspand aan de Nijverdalseweg een zeer grote brand. In het pand waren zeker vier bedrijven gevestigd, waaronder een houtopslagbedrijf en een sorteercentrum van TPG Post. Het gebouw is vrijwel volledig verwoest.
De politie meldt dat de brand rond 12:30 uur is uitgebroken. Om 14:45 uur waren de vlammen gedoofd, maar was er nog wel sprake van zeer heftige rookontwikkeling. Bij de brand zou asbest vrijgekomen zijn en daarom zijn woningen en bedrijven in een straal van tweehonderd meter ontruimd. De aangrenzende panden worden door de brandweer natgehouden om overslaan van de brand te voorkomen.
Ga daar maar wel vanuit...quote:BeVeBe schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:54:
Voor alle internet bestellers onderstaand bericht::
[...]
Stond net op fok!
Hopen dan maar dat daar niet al te veel SE K800i's lagen...
Onderin de doos zit toch een 'bon' voor gratis 512mb? Of is dat niet bij elke K800quote:Shiver23 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:29:
Nou, ik hebt m. Bij Belcompany. Met verlening niet veel duurder dan op internet.
Hier een foto met mijn K750 van de K800....
[afbeelding]
Helaas zit er geen MB geheugen bij. 'slechts' 71MB vrij geheugen, zo uit de doos.
Net bij de MM voor 59 een 1GB kaartje erbij gehaald.
Eerste indruk is goed. Maar spectaculair beter dan K750? Mhoi. Misschien ivm UMTS, maar daar heb je met Orange niets aan.
PSN id: NL_SToRM
quote:SToRM666 schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:47:
[...]
Onderin de doos zit toch een 'bon' voor gratis 512mb? Of is dat niet bij elke K800
Shiver23 wijzigde dit bericht 17-07-2006 20:58 (5%)
Houd heel fftjes de stofzuiger boven t joystickje...doet wonderenquote:vr6-only schreef op maandag 17 juli 2006 @ 23:12:
ik heb nu al stof zitten rondom de joystick en niet weinig ook.
quote:
Shiver23 wijzigde dit bericht 17-07-2006 23:35 (59%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: