Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 mei 2006

http://img465.imageshack.us/img465/5184/tribal7ji.jpg
http://gallery.mobile9.com/f/30391/
Is mijn nieuwe theme

Serotonine wijzigde dit bericht 05-07-2006 22:57 (63%)

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
Kan deze ook gebruikt worden voor de SE K750i?

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:08:
[...]

Kan deze ook gebruikt worden voor de SE K750i?
Ik ga ervanuit van niet, vanwege de resolutie.. :)
Reg. datum: 12 februari 2000

Niet dezelfde theme nee. De K800 heeft, net zoals de W900, een resolutie van 240x320. De K750i heeft nog "maar" 176x220.
De theme past dus niet, zal eerst verkleind moeten worden.
/edit: te laat :)

Soeski wijzigde dit bericht 05-07-2006 23:37 (9%)

Reg. datum: 02 juli 2006

quote:
matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:27:
[...]

Annuleren ze dan het abbonement? Moet je daar extra voor betalen?
Daarover heeft die verkoper mij niets verteld. Ik weet wel dat bij T-Mobile je alleen de kosten die je tot de annuleren gemaakt hebt moet betalen en dus geen annuleringskosten. Ik verwacht dat telfort hetzelfde doet.. maarja je weet nooit in telecomland 8)7

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:37:
[...]

Daarover heeft die verkoper mij niets verteld. Ik weet wel dat bij T-Mobile je alleen de kosten die je tot de annuleren gemaakt hebt moet betalen en dus geen annuleringskosten. Ik verwacht dat telfort hetzelfde doet.. maarja je weet nooit in telecomland 8)7

Hmm okeej, bedankt _/-\o_ .
Alleen nog 1 ding, kan je bij telfort niet je resterende belminuten opvragen/zien op een site (oid)?
Ik zag namelijk in een topic dat je je gespreksteller dan moet aanzetten, is dit niet heel onhandig?
Moet je deze dan ook om de maand resetten?
En stel je belt 40 sec, dan word het toch als een minuut beschouwd(bij telfort iig), maar dan staat er op die teller 40sec, dat is toch niet zo handig?

barzi wijzigde dit bericht 06-07-2006 00:05 (11%)

Even een reply van mijn tel.
Om te testen:)

Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
Cornelis18 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:01:
Hebben de mensen die besteld hebben bij Hi al bericht gehad over de leverdatum?!
Want er waren toch al een aantal overhandigd aan TNT?!
Op dit moment geeft de Hi site bij mijn bestelling "out of stock" :'(

Aapje

Woohooo, waarschijnlijk vanmiddag mijn K800i Ophalen bij de BC :*)

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

quote:
matsume schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:05:
[...]

Hmm okeej, bedankt _/-\o_ .
Alleen nog 1 ding, kan je bij telfort niet je resterende belminuten opvragen/zien op een site (oid)?
Ik zag namelijk in een topic dat je je gespreksteller dan moet aanzetten, is dit niet heel onhandig?
Moet je deze dan ook om de maand resetten?
En stel je belt 40 sec, dan word het toch als een minuut beschouwd(bij telfort iig), maar dan staat er op die teller 40sec, dat is toch niet zo handig?

Bij Telfort kan dat niet nee. Je kan wel gratis je factuur bekijken, maar dan ben je eigenlijk al telaat. dan is de maand om. Telfort geeft zelf ook de tip om je minuten teller te gebruiken.

Ik dacht trouwens dat dit bij KPN ook niet kon, maar als je kpn hebt en je smst naar 1244 het woord 'saldo' dan krijg je netjes je saldo terug gesmst. Zowel het smsje versturen als ontvangen is trouwens gratis..

quote:
WoBaDijk schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:50:
Woohooo, waarschijnlijk vanmiddag mijn K800i Ophalen bij de BC :*)
Wooehooeee jou dag kan vandaag (als je hem krijgt) niet meer stuk :+

Kidult

Naast alle kostenoverzichtjes en zo, iemand opera al aan de praat? bij mij wil ie niet connecten via gprs, terwijl ie wel aangeeft dat ie zou moeten kunnen werken...

Retteketet X Y Z

quote:
Letatcest schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:18:
Naast alle kostenoverzichtjes en zo, iemand opera al aan de praat? bij mij wil ie niet connecten via gprs, terwijl ie wel aangeeft dat ie zou moeten kunnen werken...

ik zal hem vanavond op mijn tel installeren, en kijken of ie het doet.
Maar waarom is opera zo goed?

Kidult

quote:
Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:24:
[...]

ik zal hem vanavond op mijn tel installeren, en kijken of ie het doet.
Maar waarom is opera zo goed?
Dat weet ik dus nie.. nog nooit opera op een tel. gebruikt (Wel op gewone compu, goed programma volgens mij, alleen was al FF-adept) Maar het zou beter werken dan de phone-browser itself, dus dat wil je dan natuurlijk weten :)

Retteketet X Y Z

Reg. datum: 24 januari 2005

Als jullie het niet erg vinden meng ik mij ook in deze topic over de K800i.
Ook ik heb hem besteld bij Hi.nl, en dat is inmiddels een kleine 2 weken geleden.
Heb net een mail gestuurd naar Hi over de gang van zaken. Zal jullie op de hoogte houden!

Reg. datum: 23 juni 2006

quote:
hhharold schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Op dit moment geeft de Hi site bij mijn bestelling "out of stock" :'(
Bij mij ook... :(

Reg. datum: 02 september 2004

quote:
JuX0rz schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:53:
Als jullie het niet erg vinden meng ik mij ook in deze topic over de K800i.
Ook ik heb hem besteld bij Hi.nl, en dat is inmiddels een kleine 2 weken geleden.
Heb net een mail gestuurd naar Hi over de gang van zaken. Zal jullie op de hoogte houden!

Ik zit ook al weer bijna 2 weken te wachten...
Ik heb ook diverse mailtjes gestuurd, maar ze antwoorden volgens gewoon niet meer...

Als ze mij de telefoon niet gewoon kunnen leveren voordat hij bij de andere providers ligt, mogen ze dat mij wel vertellen, maar dan ga ik wel overstappen naar een provider. Het wordt dan wel weer een probleem met mijn huidige abonnement bij Hi, waar een opzegtermijn geldt van 3 maanden, maar van mij krijgen ze dan geen cent meer nadat mijn abo is afgelopen...

Ook ik hou jullie op de hoogte 8)

Reg. datum: 08 december 2000

quote:
Serotonine schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:46:
Even een reply van mijn tel.
Om te testen:)

Ok stomme vraag, hoe doe je dat ? via de wap.tweakers oid ?

Ook ik ben met opera aan het stoeien geweest. Heb hem nog niet aan de praat.
Volgens de "network test" uit de help heb ik wel verbinding, bij elke poging een url op te vragen krijg ik : er is een fout opgetreden..
Kan verder niet veel vinden of instellen..

Wat ik overigens ook wel vreemd vond, is dat de telefoon (van KPN Mobiel) standaard alleen stond ingesteld op GSM netwerk. Heb de opties gprs en 3g zelf aan moeten zetten.
(laatste heb ik hier zowiezo geen ontvangst mee)

Weet iemand of het nog uitmaakt qua data-verkeer kosten of je wapt, gprst of umtst ?

Anything goes !!

Geweldig, zo wacht je kweetniet hoelang op een reactie, en zodra je dreigt met de bestelling te annuleren heb je binnen een uur een reactie :D

Hier de reactie op mijn vraag hoelang het nog ging duren voordat ik mijn K800i zou ontvangen!

Beste Klant,

Het gekozen toestel is momenteel niet op voorraad, deze verwachten wij begin volgende week weer aangeleverd te krijgen. Zodra het toestel weer op voorraad is zullen wij deze meteen naar u toe sturen.
Wilt u de bestelling alsnog ontvangen?

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Hi Salesteam.

Ik zit te twijfelen, ik ben er niet zeker van dat ik hem volgende week ook daadwerkelijk heb...

quote:
JuX0rz schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 14:13:
Geweldig, zo wacht je kweetniet hoelang op een reactie, en zodra je dreigt met de bestelling te annuleren heb je binnen een uur een reactie :D

Hier de reactie op mijn vraag hoelang het nog ging duren voordat ik mijn K800i zou ontvangen!

....

Ik zit te twijfelen, ik ben er niet zeker van dat ik hem volgende week ook daadwerkelijk heb...

Naar welk adres heb je dit gestuurd?! Ik wacht inmiddels alweer vanaf maandag op een reactie...
Ik heb hem gewoon verstuurd vanaf de hi site bij klantenservice...

Naar deze email: hi_support@custhelp.com

Is die actie van 5 euro korting op je maandelijkse kosten bij Hi.nl ( dus dat je een Hi 25 abbo eigenlijk voor 20 euro per maand hebt ) ook bij Belcompany geldig? of hebben ze alleen het Hi 25 abbo zonder die 5 euro maandelijkse korting bij BC?

Nog een vraag, ik ben nog geen 18 en heb mijn prepaid Hi naar abbo hi omgezet i.c.m. de k800i, omdat ik nog geen 18 ben heeft mijn vader zijn legitimatienummer en geboortedatum ingevuld, krijg ik hier geen problemen mee? ( als zij het geld maar krijgen toch? )

en de laatste vraag; in dit geval, moet ik dan tekenen bij de koerier ( hij staat op mijn naam )
of moet mijn vader tekenen i.v.m. met zijn legitimatienummer en geboortedatum?

quote:
Is die actie van 5 euro korting op je maandelijkse kosten bij Hi.nl ( dus dat je een Hi 25 abbo eigenlijk voor 20 euro per maand hebt ) ook bij Belcompany geldig? of hebben ze alleen het Hi 25 abbo zonder die 5 euro maandelijkse korting bij BC?

Die actie is alleen een online actie van Hi...

quote:
Nog een vraag, ik ben nog geen 18 en heb mijn prepaid Hi naar abbo hi omgezet i.c.m. de k800i, omdat ik nog geen 18 ben heeft mijn vader zijn legitimatienummer en geboortedatum ingevuld, krijg ik hier geen problemen mee? ( als zij het geld maar krijgen toch? )

Nee is geen probleem, als je 18 bent kun je hem gewoon op je eigen naam zetten. Ik weet niet of het bij KPN geldt kost om dit te laten veranderen...

quote:
en de laatste vraag; in dit geval, moet ik dan tekenen bij de koerier ( hij staat op mijn naam )
of moet mijn vader tekenen i.v.m. met zijn legitimatienummer en geboortedatum?
Je vader moet het contract tekenen. Voor het pakketje kun je zelf tekenen als ze al vragen naar een handtekening voor ontvangst...

quote:
Je krijgt je toestel binnen één dag als je 'm voor 12.00 uur bestelt*. Bestel je na 12.00 uur, dan duurt het een dag langer. De koerier neemt van tevoren telefonisch contact met je op om met je af te stemmen:

Wanneer het pakket wordt bezorgd en waar
Waarmee je je kunt legitimeren (dit is hetzelfde bewijs als dat je hebt ingevuld bij de bestelling)
Hoe je eventueel kunt betalen.

Als je een nieuw abonnement hebt besteld, brengt hij ook het contract mee. Je kunt dat rustig bekijken en ondertekenen. Het ondertekende contract wordt aan de deur gescand.

Dit haal ik van de Hi site af.

Hieruit maak ik op dat voor ontvangst van de telefoon ik gewoon kan tekenen, als ze het al vragen zoals jij dat zegt.
maar de koerier neemt ook het contract mee van het abbo. dat ook aan de deur gescand wordt, dus mijn vader moet aanwezig zijn om dat contract te tekenen als de koerier het komt brengen, klopt dit?
( hij staat dus op mijn naam, maar met mijn vaders legitimatienummer en geboortedatum )

In principe zou je vader aanwezig moeten zijn, maar misschien accepteren ze het ook wel als jij tekent met zijn legitimatie.
Mijn ervaring in de winkel is dat ze nogal moeilijk doen en dat echt één van de ouders moet tekenen.

Ik denk dat ze het in principe niet mogen accepteren, maar zal wel van de situatie afhangen of dat wel/niet wordt gedaan.

Reg. datum: 15 december 2005

Hoi allemaal,

De k800 is zeker een hele mooie telefoon. Ik moet over een maandje / 1.5 maand mijn contract verlengen. Ik zit nou alleen naar de prijzen te kijken en wat me opvalt is dat je bij verlening heeeel veel voor de tel. moet betalen :'( .

Bij een HI 20 2 jaar wat ik nu ook heb is ie nieuw maar 49 euro ofzo ( dat valt wel mee, heb ik toen ook betaald voor m'n tel), maar bij verlenging betaal je zo 200 euro :? .

Blijft dit zo, of daalt de prijs van de telefoon wel redelijk snel dat hij bij verlenging ook goedkoper wordt? ik vind het erg raar dat je bij verlenging zoveel meer betaald dan bij een nieuw abbo

gr

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: