Reg. datum: 20 oktober 2004
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicReg. datum: 20 oktober 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
En is wel weer 35 euro, dus wil wel graag weten hoe de standaard speakers zijn.
maar ik denk dat ik deze telefoon ook ga halen bij hi.nl.
Ik neem dan de 20 euro abbo, waar ik dan 15 euro p/maand voor betaal.
1x 49 euro dan maar. Heel veel bel ik toch niet.
En weet iemand hoelang die "actie" er is van die 512mb kaartje erbij?
barzi wijzigde dit bericht 05-07-2006 15:31 (12%)
Zoals al eerder aangegeven was er dus een probleem met mijn contract (het afsluiten ervan).
Vandaag de brief van KPN gehad. Daarin stond dat op basis van een kredietwaardigheidsonderzoek ik een negatieve score heb. Voor meer uitleg moest ik maar bellen.
Ik bellen en eerst werd mij verteld hoe ze aan die gegevens kwamen. (Problemen met betalen, deurwaarder aan de deur gehad etc. ). Daarna heb ik ze fijn verteld dat die gegevens niet kloppen aangezien ik nooit problemen met betalen of iets dergelijks heb gehad.
Toen heeft ze mij uitgelegd dat het per adres word geregistreerd. Vervolgens zeg ik weer dat ik hier pas een jaar woon en nog nooit ergens problemen mee heb gehad. De vraag kwam of de vorige bewoners problemen hebben gehad. Geen idee natuurlijk maar uitgelegd dat mijn ouders een camping hebben en dat er nog 20 mensen wonen. Dat zou het probleem wel eens kunnen zijn omdat het zou kunnen dat een van die mensen wel een negatieve score hebben.
Ik moest maar een kopie van mijn id opsturen met een begleidend briefje dat ik graag een overzicht wou van die "negatieve score" en de vraag of ze mij ook kunnen vertellen hoe ik nu het abbo wel kan afsluiten als ik die brief heb gehad. Volgens haar zou ik die brief vrijdag of zaterdag hebben.
Al met al een heel gedoe en ik word er mooi pissig van inmiddels.
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
quote:P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:26:
[...]
Bij Hi.nl:
- 24 maand x ¤ 30,- = ¤ 720,-
- 24 maand x ¤ 5,- korting = ¤ 120,-
Kosten: ¤ 600,-
'Tegoed': ¤ 720,-
Bij BC:
- gelijk je toetsel mee naar huis
- 24 maand x ¤ 25 = ¤ 600,-
- eerste 2 maand geen abo kosten ( 2 x ¤ 25,- = ¤ 50,- )
- eerste 6 maand 15 euro tegoed ( 6 x ¤15,- = ¤ 90,- )
Kosten: ¤550,-
'Tegoed': ¤690,-
Zowel absoluut als relatief is BC echt goedkoper
Die eerste 6 maand 15 euro extra tegoed geld volgens mij niet als je als je met nummerbehoud doet aangezien je maar 1 actie per keer kan doen.
Die actie is dus al die eerste 2 maand gratis!
The Truth Is Like A Ninja. Sometimes It Hurts, Especially If You Let It Sneak Up On You.
Da's niet waar, ik doe dan altijd een TRquote:Emu schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:13:
[...]
Maar als je een andere topic erover opent, zijn er ook weer altijd mensen zoals jij die dan komen zeggen, doe er een slotje op dit kan je ook vragen in het K800 topic, want die handeld eigenlijk over de hele K serie....
Owjah...hebben mensen die via KPN.com hebben besteld, ook al de telefoon in huis?
Wicked_Wy wijzigde dit bericht 05-07-2006 18:02 (14%)
En óf die goed geluid maken! Ik heb er een dagje mee mogen spelen (icm de W700) maar dat is toch wel stoer die boxjes. Mega Bass is geen gehoor, dat kan ik wel toegeven maar op 'Normaal' komt er goed geluid uit!quote:matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:31:
Geeft die MPS-60 dan goed geluid?
En is wel weer 35 euro, dus wil wel graag weten hoe de standaard speakers zijn.
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Reg. datum: 02 september 2004
Want er waren toch al een aantal overhandigd aan TNT?!
Reg. datum: 20 oktober 2004
quote:TinuX schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 17:35:
[...]
En óf die goed geluid maken! Ik heb er een dagje mee mogen spelen (icm de W700) maar dat is toch wel stoer die boxjes. Mega Bass is geen gehoor, dat kan ik wel toegeven maar op 'Normaal' komt er goed geluid uit!
Idd,
Zou je niet verwachten van die kleine boxjes. Ze zijn erg handig vind ik!
Reg. datum: 05 augustus 2004
Toen ik ermee thuis kwam natuurlijk ff meteen testen met de powerbook
Voor derest echt een super telefoon. Het was puur toeval dat ik hem vandaag heb meegenomen. Was met een maat ff telefoons kijken, gewoon ff rondvragen wat voor abonnementen mogelijk warend e.d. Lopen we de Primafoon binnen, en ligt daar de K800i! Allebei meteen een abbo afgesloten
En miss een review schrijven?
En miss foto's posten die met de k800 zijn gemaakt?
Natuurlijk heb ik de review wel doorgelezen, maarja er kan natuurlijk altijd 1 bij
Reg. datum: 05 augustus 2004
quote:Dot-cpu schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:58:
Mijn ouders hebben de digicam mee op vakantiemaar ik zal straks wat foto's maken met het ding
Hmm ik zit nu te twijfelen.
Ik twijfel tussen:
SE K750i
SE K800i
De k800i is natuurlijk beter maar ook een duurder abbo.
De k750i heeft : 1x ¤25 en dan 12x15 = 205
De k800i heeft: 1x ¤49 en dan 24x15 = 409
Met die prijsverschil, welke zouden jullie dan kiezen?
Of heeft de k750i (veel) nadelen?
Ik kom alleen op verschillen via "nieuwemobiel.nl -> vergelijken", dat de k800 een betere camera heeft(3.2MP tov 2MP) en dat je bij de k800 een 512mb kaartje bij krijgt. Zijn er nog meer? of is dat echt het enige, want daarvoor hoef ik neit echt het dubbel voor te betalen...
Ik heb nu een simpel sagem ding, met wel een camera, maar wat voor een
Nu maak ik niet zoveel foto's maar met een betere camera denk ik wel dat daar (veel) verschil in komt.
barzi wijzigde dit bericht 05-07-2006 20:15 (69%)
Reg. datum: 05 juli 2006
http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=171
Kun je zien wat de foon bij andere providers gaat kosten. En zie daar, verwacht vanaf week 28, volgende week dus.
Kan iemand me zowieso uitleggen waarom er massaal voor KPN gegaan wordt hier? Maakt het jullie niet uit, dat als je buiten je voordeelminuten belt, je 30 euriecent per minuut betaald?
Maar goed, doe er je voordeel mee als je wil.
Ik wacht in ieder geval nog ff tot het niet exclusief KPN meer is.
Groet, Robin
Veel gaan voor Hi volgens mij, niet voor KPN..quote:GrimReaper666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:14:
Voor alle mensen die net zoals ik niks met KPN te maken willen hebben, hierbij een interessante link:
http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=171
Kun je zien wat de foon bij andere providers gaat kosten. En zie daar, verwacht vanaf week 28, volgende week dus.
Kan iemand me zowieso uitleggen waarom er massaal voor KPN gegaan wordt hier? Maakt het jullie niet uit, dat als je buiten je voordeelminuten belt, je 30 euriecent per minuut betaald?
Maar goed, doe er je voordeel mee als je wil.
Ik wacht in ieder geval nog ff tot het niet exclusief KPN meer is.
Groet, Robin
Reg. datum: 29 juli 2003
Gewoon invoeren en allerlei varianten komen er uit.
Had daar vorige week al even naar zitten kijken.
Als je maar een 1 jarig abo wil lijkt T-Mobile Flex 25 / 30 het 'voordeligst' te worden. (kwa aanschafprijs van het toestel dan).
Maarja, dat kan volgende week natuurlijk allemaal weer anders zijn
Reg. datum: 28 mei 2006
quote:P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:24:
Als je maar een 1 jarig abo wil lijkt T-Mobile Flex 25 / 30 het 'voordeligst' te worden. (kwa aanschafprijs van het toestel dan).
Flex 25 is (op elke site) i.c.m K800 het goedkoopste abonnement met net iets onder de 400 euri.
Bij Hi/KPN kom je tog al bij de 500 euro. Met die 100 euro winst koop ik de nieuwe HPM-80. Hou je nog geld over ook.
wolter1 wijzigde dit bericht 05-07-2006 20:32 (24%)
Reg. datum: 02 mei 2006
quote:matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:40:
Kan iemand ook foto's maken van de telefoon?
En miss een review schrijven?
En miss foto's posten die met de k800 zijn gemaakt?
Natuurlijk heb ik de review wel doorgelezen, maarja er kan natuurlijk altijd 1 bij
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26063867
quote:Robbie T schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:59:
And The Soap Continues
Zoals al eerder aangegeven was er dus een probleem met mijn contract (het afsluiten ervan).
Vandaag de brief van KPN gehad. Daarin stond dat op basis van een kredietwaardigheidsonderzoek ik een negatieve score heb. Voor meer uitleg moest ik maar bellen.
Ik bellen en eerst werd mij verteld hoe ze aan die gegevens kwamen. (Problemen met betalen, deurwaarder aan de deur gehad etc. ). Daarna heb ik ze fijn verteld dat die gegevens niet kloppen aangezien ik nooit problemen met betalen of iets dergelijks heb gehad.
Toen heeft ze mij uitgelegd dat het per adres word geregistreerd. Vervolgens zeg ik weer dat ik hier pas een jaar woon en nog nooit ergens problemen mee heb gehad. De vraag kwam of de vorige bewoners problemen hebben gehad. Geen idee natuurlijk maar uitgelegd dat mijn ouders een camping hebben en dat er nog 20 mensen wonen. Dat zou het probleem wel eens kunnen zijn omdat het zou kunnen dat een van die mensen wel een negatieve score hebben.
Ik moest maar een kopie van mijn id opsturen met een begleidend briefje dat ik graag een overzicht wou van die "negatieve score" en de vraag of ze mij ook kunnen vertellen hoe ik nu het abbo wel kan afsluiten als ik die brief heb gehad. Volgens haar zou ik die brief vrijdag of zaterdag hebben.
Al met al een heel gedoe en ik word er mooi pissig van inmiddels.
Dus eer KPN je toe laat is het allang 16 juli geweest.....
Ik ben een keer afgewezen door Vodafone.... waarom? konden ze me bij de klantenservice niet zeggen... moest ik schriftelijk een briefje sturen.
Ik zeg tegen die klantenservice: "ik ga wel naar Orange." 2 manden later krijg ik bericht van vodafone... "we hebben je gegevens nog eens doorgenomen en je krijgt alsnog een positieve score"
Ik liep toen al wel 2 maanden bij orange...
Serotonine wijzigde dit bericht 05-07-2006 20:36 (75%)
Reg. datum: 05 juli 2006
quote:P.K. schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:24:
Bij telecomvergelijker kon je het ook al een tijdje hoor,![]()
Gewoon invoeren en allerlei varianten komen er uit.
Had daar vorige week al even naar zitten kijken.
Oh, ik heb Hi nog niet bekeken eigenlijk...maar het zal toch duurder zijn als andere aanbieders denk ik...
Ik zit eigenlijk zelf ook nog te dubben wat ik nu het beste kan doen...qua bereik zit je met KPN natuurlijk het beste, Vodafone is ook goed (heb met mijn pre-paid geen problemen gehad de laatste paar jaar)...
Ik had ook al naar Flex zitten kijken zoals P.K. al zegt...maar ik weet bij God niet hoe het bereik is van het T-Mobile netwerk. Iemand bekend of ervaring hiermee?
quote:GrimReaper666 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:32:
[...]
Oh, ik heb Hi nog niet bekeken eigenlijk...maar het zal toch duurder zijn als andere aanbieders denk ik...
Ik zit eigenlijk zelf ook nog te dubben wat ik nu het beste kan doen...qua bereik zit je met KPN natuurlijk het beste, Vodafone is ook goed (heb met mijn pre-paid geen problemen gehad de laatste paar jaar)...
Ik had ook al naar Flex zitten kijken zoals P.K. al zegt...maar ik weet bij God niet hoe het bereik is van het T-Mobile netwerk. Iemand bekend of ervaring hiermee?
Mijn zus heeft T-mobile, opzich wel goed bereik, maar op 1 of andere manier in onze huis niet.
Je moet naar buiten lopen voordat je pas weer bereik hebt. Dat is ook de reden dat ik geen T-mobile hoef. (mijn zus woont overigens niet meer hier, dus voor haar is het geen probleem
maar heeft iemand ook ervaring met telfort?
Die K750i(paar posts omhoog) waar ik zit te twijfeln met de k800i heeft een telfort abbo, van 100min + 50 bonus minuten.
Heb je daar ene beetje goed bereik mee? Ik woon in gronigen
barzi wijzigde dit bericht 05-07-2006 20:43 (17%)
quote:
Dus eer KPN je toe laat is het allang 16 juli geweest.....
Ik ben een keer afgewezen door Vodafone.... waarom? konden ze me bij de klantenservice niet zeggen... moest ik schriftelijk een briefje sturen.
Ik zeg tegen die klantenservice: "ik ga wel naar Orange." 2 manden later krijg ik bericht van vodafone... "we hebben je gegevens nog eens doorgenomen en je krijgt alsnog een positieve score"
Ik liep toen al wel 2 maanden bij orange...
Ja, als het een beetje mee zit is het zaterdag afgerond, maar als het tegenzit..
Een ander abbo hoef ik niet aangezien deze voor mij het beste is!
Reg. datum: 02 juli 2006
quote:matsume schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:39:
[...]
Mijn zus heeft T-mobile, opzich wel goed bereik, maar op 1 of andere manier in onze huis niet.
Je moet naar buiten lopen voordat je pas weer bereik hebt.
Ik had met T-Mobile precies hetzelfde. Buiten was het allemaal top en binnen was het 3x nix (postcode check zei overigens dat ik binnen perfect bereik zou moeten hebben). Heb toen klantenservice gebeld. Die hielden vol dat het aan mijn huis lag, maar na wat gezeur (voda en kpn doen het bij mij wel) en na wat discussies kon ik mijn w810 terugsturen, mijn abo werd gelijk bij ontvangst van het toestel geannuleerd.
En nu loop ik met een K800 op het netwerk van KPN
Telfort werkt trouwens op de zelfde frequentie als T- Mobile en die kan binnenshuis soms wat zwakker zijn dan voda of kpn. Telfort gaat eind van het jaar trouwens wel over op het KPN netwerk (omdat 2 netwerken voor kpn te duur zijn). Dan heb je dus wel het perfecte netwerk voor de lage prijs
Vin87 wijzigde dit bericht 05-07-2006 21:11 (16%)
Eind van de jaar is gewoon december?quote:Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:07:
[...]
Ik had met T-Mobile precies hetzelfde. Buiten was het allemaal top en binnen was het 3x nix (postcode check zei overigens dat ik binnen perfect bereik zou moeten hebben). Heb toen klantenservice gebeld. Die hielden vol dat het aan mijn huis lag, maar na wat gezeur (voda en kpn doen het bij mij wel) en na wat discussies kon ik mijn w810 terugsturen, mijn abo werd gelijk bij ontvangst van het toestel geannuleerd.
En nu loop ik met een K800 op het netwerk van KPNhet toestel is echt perfect, het bereik ook (maar daar betaal je ook voor)
Telfort werkt trouwens op de zelfde frequentie als T- Mobile en die kan binnenshuis soms wat zwakker zijn dan voda of kpn. Telfort gaat eind van het jaar trouwens wel over op het KPN netwerk (omdat 2 netwerken voor kpn te duur zijn). Dan heb je dus wel het perfecte netwerk voor de lage prijs
Reg. datum: 02 juli 2006
de verkopers van telfort zeiden 'eind van het jaar' maar dat zou zo maar begin volgend jaar kunnen worden. Er is wel een topic op GOT over Telfort... Anders moet je die ff doorspitten. Bij slecht bereik is Telfort trouwens ook te annuleren, ze komen dan bij jou thuis een meting uitvoeren en als het echt zo slecht is wordt het geannuleerd (zei dezelfde Telfort verkoper tegen mijquote:
Annuleren ze dan het abbonement? Moet je daar extra voor betalen?quote:Vin87 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:25:
[...]
de verkopers van telfort zeiden 'eind van het jaar' maar dat zou zo maar begin volgend jaar kunnen worden. Er is wel een topic op GOT over Telfort... Anders moet je die ff doorspitten. Bij slecht bereik is Telfort trouwens ook te annuleren, ze komen dan bij jou thuis een meting uitvoeren en als het echt zo slecht is wordt het geannuleerd (zei dezelfde Telfort verkoper tegen mij)
barzi wijzigde dit bericht 05-07-2006 21:41 (12%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.