PSN: Shiver23
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw Topicja ,sorry ik kan het best fout hebben over dat kaartje maar volgens mij,wordt er een paar weken de 512 mb kaart (om klanten te lokken volgens mij) en daarna wordt weer de 64 mb kaart geleverd je moet toch een voucher insturen voor de 512 mb kaart?Ik heb een bericht gestuurt naar sony ericsson wanneer de k800i leverbaar is en hoelang de 512 mb kaart wordt meegestuurt,sorry mensen als ik het fout heb!
als je je toestel meehebt bij iemand anders, en ook het datakabeltje, kan je dan foto's/filmpjes afladen zonder dat je veel werk hebt met software/drivers/etc? of moet je daarvoor de hele beheersoftware installeren?
wasco [the brightest crayon in the box]
Reg. datum: 11 juli 2004
Reg. datum: 11 juli 2004
Wie van Orange heeft je gebeld, bij de klantenservice weten ze namelijk van niets.quote:Shiver23 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:20:
ik ben net gebeld door orange dat ze de k800 kunnen leveren. goed nieuws dus. al is de orange versie alweer verminkt.
Reg. datum: 03 juli 2006
Reg. datum: 03 juli 2006
ik heb het idee dat het scherm snel krast, wat doen jullie eraan om dat te voorkomen? mischien zo'n PDA screen protector of "tast"dat de helderheid aan?
quote:wasco schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:49:
als je je toestel meehebt bij iemand anders, en ook het datakabeltje, kan je dan foto's/filmpjes afladen zonder dat je veel werk hebt met software/drivers/etc? of moet je daarvoor de hele beheersoftware installeren?
Ik moest wel drivers installeren om in het geheugen van de telefoon of stick te komen.
Je krijgt dan 2 removable devices in de lijst. De beheer software is niet echt nodig.
Wel jammer dat je de drivers nodig hebt, was met de w810i niet zo.
Flex of relax zegt mij niks. Heb zelf KPN Mobiel (12 maanden geldig) en je hebt ook de webbundel (2 maanden geldig)quote:nils7 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:07:
[...]Verschilt of je Flex of Relax neemt.
Flex is onbeperkt geldig en kan je ook voor sms'en etc. Relax neem je de minuten maar 1 maand mee!
tabelletje
Maar kpn heeft er een handje van om die abo-vormen supersnel te vervangen door andere types.
Virtox wijzigde dit bericht 04-07-2006 17:15 (33%)
Anything goes !!
iemand van de verkoopafdeling die me al tijden belt voor het verlengen van mijn abbo.quote:modeset schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:59:
[...]
Wie van Orange heeft je gebeld, bij de klantenservice weten ze namelijk van niets.
PSN: Shiver23
Reg. datum: 09 mei 2005
Reg. datum: 09 mei 2005
Shiiiiit hej, nog meer mensen last van de gigantische run op 1gb m2 kaartjes? Kreeg om precies 17.43 uur een mailtje van memoryshop.nl, althans, toen was ie verstuurd. Kijk ik 16 minuten later....UITVERKOCHT. Niet te geloven 
SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3
Denk dat iedereen ze steeds kwijt raaktquote:Ramonio schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:33:
Shiiiiit hej, nog meer mensen last van de gigantische run op 1gb m2 kaartjes? Kreeg om precies 17.43 uur een mailtje van memoryshop.nl, althans, toen was ie verstuurd. Kijk ik 16 minuten later....UITVERKOCHT. Niet te geloven
aangezien ik hier steeds las dat de K800i niet geleverd kon worden door hi etc etc. heb ik even gebeld.
ze hebben alle toestellen op voorraad (tenminste intern, weet niet hoe het zit als je via hi.nl besteld)
op de samsung e900 na.
mijn k800i is al overhandigd aan de TNT. dus morgen ofzo kan ik het verwachten.
wat betreft de 64 MB. dat is het interne geheugen capaciteit van de k800i. je krijgt geen m2 stick erbij van 64 MB!
ze hebben alle toestellen op voorraad (tenminste intern, weet niet hoe het zit als je via hi.nl besteld)
op de samsung e900 na.
wat betreft de 64 MB. dat is het interne geheugen capaciteit van de k800i. je krijgt geen m2 stick erbij van 64 MB!
Reg. datum: 04 juli 2006
Reg. datum: 04 juli 2006
[quote]vr6-only schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:11:
mijn k800i is al overhandigd aan de TNT. dus morgen ofzo kan ik het verwachten.[quote]
is dat bij hi.nl?
dan heb ik em misschien te vroeg geanuleerd.na,ja ga em morgen maar bij belcompany halen.
mijn k800i is al overhandigd aan de TNT. dus morgen ofzo kan ik het verwachten.[quote]
is dat bij hi.nl?
dan heb ik em misschien te vroeg geanuleerd.na,ja ga em morgen maar bij belcompany halen.
Reg. datum: 23 februari 2000
Vanmiddag langs belcompany breda geweest, en terug gekomen met een k800i
Ook bij KPN krijg je tegenwoordig een tijdelijk ander nummer en krijg je het toestel direct mee (bij nummerportering).
Op het eerste gezicht ziet alles er prima uit! Nu eerst maar 'ns aan de lader hangen.
Ook bij KPN krijg je tegenwoordig een tijdelijk ander nummer en krijg je het toestel direct mee (bij nummerportering).
Op het eerste gezicht ziet alles er prima uit! Nu eerst maar 'ns aan de lader hangen.
Je kan het toetsel bij de Belcompany ook met een KPN abo meenemen? Niet alleen met een Hi abo?quote:bureno schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:29:
Vanmiddag langs belcompany breda geweest, en terug gekomen met een k800i![]()
Ik heb hem ook bij Belcompany gekocht, ze hadden in ieder geval alleen als aanbieding met Hi staan. Maar ook als je op de website kijkt van BC dan staat er alleen Hi bij.quote:Wicked_Wy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:54:
[...]
Je kan het toetsel bij de Belcompany ook met een KPN abo meenemen? Niet alleen met een Hi abo?
Website BC
Je kan erachter komen door er even langs te gaan
360 gamertag: RoyyoR ; FC Twente Enschede!
Gebruik je XP sp2? Ik moest namelijk geen aparte drivers installeren voor alleen file transfer, heeft windows al standaard blijkbaar. Telefoon reboot dan in speciale modus en je krijgt er onder windows 2 drive letters bij.quote:MoodSwing schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 17:10:
[...]
Ik moest wel drivers installeren om in het geheugen van de telefoon of stick te komen.
Je krijgt dan 2 removable devices in de lijst. De beheer software is niet echt nodig.
Wel jammer dat je de drivers nodig hebt, was met de w810i niet zo.
Reg. datum: 20 oktober 2004
Reg. datum: 20 oktober 2004
Je kan het ook met een KPN abbo nemen. Toestel is KPN-gesimlocked, dus waarom niet 
[quote]flipmodez schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:16:
ik heb een Hi30 abonnement en ik nam contact op met de helpdesk om mijn abonnement om te zetten naar prepaid en later weer naar abonnement want dan krijg je het toestel gratis en bij verlenging moet je betalen. de medewerker vroeg of zij mij door mocht verbinden met haar collega en hij zou dan een leuke actie hebben en om een lang verhaal kort te houden. ik krijg nu het toestel gratis en 1 maand geen abonnementskosten, aansluitkosten etc etc.
hi heeft 1 juli mijn verlenging in werking gezet en de levering zou tussen 3 en 5 werkdagen liggen.
ik belde vandaag weer en vroeg hoe het nou zat (omdat ik hier al die verhalen lees over niet leverbaar etc) diegene aan de lijn gaf aan dat mijn pakketje was overhandig aan TNT.
quote:
is dat bij hi.nl?
ik heb een Hi30 abonnement en ik nam contact op met de helpdesk om mijn abonnement om te zetten naar prepaid en later weer naar abonnement want dan krijg je het toestel gratis en bij verlenging moet je betalen. de medewerker vroeg of zij mij door mocht verbinden met haar collega en hij zou dan een leuke actie hebben en om een lang verhaal kort te houden. ik krijg nu het toestel gratis en 1 maand geen abonnementskosten, aansluitkosten etc etc.
hi heeft 1 juli mijn verlenging in werking gezet en de levering zou tussen 3 en 5 werkdagen liggen.
ik belde vandaag weer en vroeg hoe het nou zat (omdat ik hier al die verhalen lees over niet leverbaar etc) diegene aan de lijn gaf aan dat mijn pakketje was overhandig aan TNT.
vr6-only wijzigde dit bericht 04-07-2006 20:33 (19%)
k denk dat ik hem ook ga bestellen op hi.nl,maar hij is dus binnen 24 uur leverbaar? huh,ik dacht dat je bij een abbonement eerst je contract moest tekenen en dan moet dat nog geaccepteert worden en dan krijg je pas je telefoon ,of is dat niet zo? bedankt alvast.
Reg. datum: 12 juni 2006
Reg. datum: 12 juni 2006
Je moet aan de deur je contract tekenen en dan krijg je direct je telefoon, heb net ook bij hi.nl besteld

R0B1NH wijzigde dit bericht 04-07-2006 21:04 (5%)
Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
even 2 vraagjes:
1. Kan je de 2de camera(vooraan) ook gebruiken om foto's te maken?(natuurlijk niet met 3.2 megapixels
), maar gewoon of ie werkt..?
2. De N73 komt ook binnekort. Mijn vraag aan de k800 bezitters/die hem gaan kopen, waarom wachtne jullie niet op de Nokia N73, als ik anar de specs kijkt is die volgens mij wel beter, als ik het fout heb, graag zeggen
.
1. Kan je de 2de camera(vooraan) ook gebruiken om foto's te maken?(natuurlijk niet met 3.2 megapixels
2. De N73 komt ook binnekort. Mijn vraag aan de k800 bezitters/die hem gaan kopen, waarom wachtne jullie niet op de Nokia N73, als ik anar de specs kijkt is die volgens mij wel beter, als ik het fout heb, graag zeggen
Reg. datum: 02 juli 2006
Reg. datum: 02 juli 2006
Hoop dat het met die 512 mb kaartjes niet net zon chaos wordt als met die otazu hangers bij die ladyphones vorig jaar. Als dat zo is kunnen we nog wel maanden wachten 
ik wacht max 3 weken. daarna bestel ik een 1 GB stick. zo duur is het toch niet.quote:Vin87 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:22:
Hoop dat het met die 512 mb kaartjes niet net zon chaos wordt als met die otazu hangers bij die ladyphones vorig jaar. Als dat zo is kunnen we nog wel maanden wachten
Reg. datum: 11 februari 2006
Reg. datum: 11 februari 2006
Ik hoef geen series 60.. loopt al vast als ik zit te smsen..quote:matsume schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:22:
even 2 vraagjes:
1. Kan je de 2de camera(vooraan) ook gebruiken om foto's te maken?(natuurlijk niet met 3.2 megapixels), maar gewoon of ie werkt..?
2. De N73 komt ook binnekort. Mijn vraag aan de k800 bezitters/die hem gaan kopen, waarom wachtne jullie niet op de Nokia N73, als ik anar de specs kijkt is die volgens mij wel beter, als ik het fout heb, graag zeggen.
quote:NiekyG schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:07:
Je kan het ook met een KPN abbo nemen. Toestel is KPN-gesimlocked, dus waarom niet
Ja, dat denk ik dus ook...
quote:yorroy schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 20:01:
[...]
Ik heb hem ook bij Belcompany gekocht, ze hadden in ieder geval alleen als aanbieding met Hi staan. Maar ook als je op de website kijkt van BC dan staat er alleen Hi bij.
Website BC
Je kan erachter komen door er even langs te gaan
Yup, ik was al van plan om morgen langs de BC te gaan...en dan kom ik hopelijk thuis met de K800i.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.