Hoofdcategorieën
Topicacties

De Blob - downloadbare 3D studentengame

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Cellograficus met rode cap

quote:
WSaeNoTSoCK schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:40:
[...]

waar loop je dan stage? bij een game developer?
Niet persé, een klasgenoot liep stage bij Philips en eentje een jaar onder me gaat stage lopen bij Cinema 4D-developer Maxon. Maar de overgrote meerderheid loopt inderdaad stage bij een game-developer en doet daar gewoon echt werk voor een game die wordt gebouwd.

www.oogst3d.net: mijn portfolio
Ronimo Games: mijn gamebedrijf
Swords & Soldiers: onze eerste Wii game

Core 2 Duo

Laatst in GTA-SA multiplayer kwam ik dit tegen en ik dacht dat is wel iets leuks voor dit topic ;)

Genius Or Madman?.. You Decide

Hmm.. ik moet zeggen dat de game van Oogst en companen er 10 keer beter uit ziet dan zo'n high-budget spel als GTA- San Andreas :X

Neemt nite weg dat ik toch aardig wat uren plezier heb gehad aan SA ;) :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
It's time to roll the dice...

W00t, ik kom er net achter dat we Internet Game of the Month zijn in Edge. Das echt vet! 8)

(hoog tijd om nog meer games te maken dus ;))

quote:
Oogst schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:36:
W00t, ik kom er net achter dat we Internet Game of the Month zijn in Edge. Das echt vet! 8)

(hoog tijd om nog meer games te maken dus ;))

Gefeli *O*

En voor de overige games.. ik hou me nog steeds aanbevolen als beta tester enzo :+

deviantART

quote:
Spike_wolf schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:38:
[...]

Gefeli *O*

En voor de overige games.. ik hou me nog steeds aanbevolen als beta tester enzo :+
Ik weet het, daar wilde ik ook misbruik van gaan maken. >:)

Reg. datum: 21 augustus 2004

Ik moet zeggen dat hij met trackball echt 10 keer zo goed te besturen is als met de muis...

AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor

Reg. datum: 22 oktober 2000

Just to let you know: de Edge waar de Blob in staat is vanaf vandaag eindelijk in Nederland te krijgen (Ako, Bruna, ...). Het gaat om de issue met Viva Piñata op de voorkant, pagina 22 :9

Networx wijzigde dit bericht 19-09-2006 18:39 (5%)

Reg. datum: 19 mei 2006

Ik wil ook nog steeds beta tester zijn dus maak maar meer games en spike en ik gaan testen :P

Join het DPC Whatpulse team ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' Last.fm

Als ik nou wat meer tijd had om mijn huidige project af te maken... Naast school hobbyen werkt niet altijd even lekker. :/

Reg. datum: 16 december 2003

Het spel staat in het oktober nummer van de PCGameplay. Netjes hoor, 78% gescoord. Feli!

| specs | Nikon D40 kit | Nikkor AFS DX 55-200mm f/4-5.6G | De aarde is rond. Net als een pannekoek. | Bevo ergo sum

Vette shizzle! Bedankt dat je het even vermeldde, anders had ik het waarschijnlijk niet eens geweten. 8)7

Ik heb hem gekocht en ik zie nu dat we ook nog eens op de DVD erbij staan. :D Voor wie het wil lezen is hier een scan van het artikel:

http://student-kmt.hku.nl...play%20oktober%202006.jpg

We staan ook in de Edge van deze maand, waar we zowaar Internet Game of the Month zijn (ik weet het, dat had ik al gepost, maar ik heb hem nu gescand):

http://student-kmt.hku.nl...Edge%20oktober%202006.jpg

En we gaan ook op de CD van de PC Gamer UK staan, waarschijnlijk in het novembernummer. Ik zeg: 8)

Oogst wijzigde dit bericht 29-09-2006 18:29 (9%)

Wow gefeli Oogst *O*
Jullie zijn het ook zeker waard met deze geweldige game.. m'n neefje beleeft er nog steeds een hoop plezier mee :P

deviantART

Congrats! Hopen dat het volgende project ook zo succesvol wordt ;)

Join het DPC Whatpulse team ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' , ' Last.fm

Reg. datum: 16 november 2002

grappig spel en zeker verslavend. Heel erg knap gedaan.

Kan iemand me vertellen wat er gebeurd als je alle muntjes verzameld hebt? Gebeurd er dan nog iets speciaals of krijg je alleen maar zo'n message net als bij de hoofdgebouwen?

kwam niet verder dan 43 van de 50 muntjes... die in de vlaggenstok was lastig te pakken :p

Hr?
Reg. datum: 10 juni 2004

Zeer verslavend spel. Ben blijven steken bij 47 van de 50 muntjes, had toen geen zin meer en wilde het spel sluiten maar ipv naar de high scores te gaan vloog ie met een error naar de desktop, had dit iedere keer bij hoge scores, maar 1x de high score tabel gezien, namelijk toen ik 1000 punten had. Heeft ie problemen met hoge scores?

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Hmm, zelf geen problemen mee gehad.

Sterker nog, ik heb gelijk even mijn score flink omhoog gecheat (factor 100 of zo), en dat leverde ook geen problemen op. Ik denk niet dat het aan hoge scores ligt, maar waar het dan wel in zit... :?

Networx wijzigde dit bericht 02-10-2006 13:40 (3%)

Hr?
Reg. datum: 10 juni 2004

Eindelijk alle muntjes gevonden, leuk spel, een soort beloning als je alles gedaan hebt zou alleen wel leuk zijn, op zijn minst bijvoorbeeld een klein filmpje..

Dav0s wijzigde dit bericht 04-10-2006 15:59 (70%)

Saying that Java is nice because it works on all platforms is like saying that anal sex is nice because it works on all genders. <--> [Whatpulse! Doe mee!

Update: de Blob is inmiddels genomineerd als een van de 14 finalisten voor de Slamdance Guerrilla Gamemaker competition, woei!

Zie http://www.slamdance.com/...elease.asp?article_id=546 voor meer info en de volledige lijst met finalisten.

Schokkend

Die andere genomineerde spellen zien er ook wel grappig uit, zware tegenstand dus!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Reg. datum: 27 mei 2003

Gefeliciteerd, het gaat lekker met jullie game ;) Altijd fijn als je zulke waardering na een hoop hard werk krijgt.

Mijn broer (The_Zeroorez) zag het ook op de gameplay (HCC!dagen) vertelde hij..

OMG.. er zijn 2 Zero's?!!! :o :o :o

:+

Maar gefeli Oogst en companen :)

deviantART

Thanks!

De tegenstanders zien er inderdaad niet verkeerd uit, maar ik verwacht ook niet dat we daar gaan winnen. Alleen al genomineerd worden is natuurlijk al een hele eer :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: