quote:Oogst schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:34:
[...]
Ah, ja, Ogre, de engine die we gebruiken, ondersteunt alleen videokaarten en geen bakstenen.Dat was een beetje lomp gezegd, waar het op neer komt: kaarten zoals die jij hebt, doen willekeurig een paar features niet, een paar half, en de rest goed maar traag. Daardoor is het extreem moeilijk om een 3D-engine er geschikt voor te maken en hebben ze er bij Ogre voor gekozen dat niet te doen. Ik kan hier dus niks aan verhelpen. Nou zit je hiermee ook ver beneden de systeemeisen, dus wat dat betreft was het te verwachten. Waar ik wel nieuwsgierig naar ben: draait die kaart wel gewoon de nieuwste games?
Ok... ik had even niet goed opgelet bij de systeemeisen... heb 1gig RAM en redelijk recent Turion ding dus ik dacht het moet wel gaan... maar ik zag over het hoofd dat deze laptop (van pa
Heb nu op http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Hardware gekeken en dat maakt de boel duidelijk
Dank in ieder geval!
PS... "videokaart maakt niet eens zoveel uit voor framerate" is een beetje misleidend...maar het is inderdaad nogal evident dat j een serieuze graka met openGL ed nodig hebt, alleen ik zag dat op deze laptop over het hoofd.
Mijn MacHeist Linkje, Klikt ende Koopt - De appel vliegt niet ver door de lucht (chinese gezegde)