Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 18 juni 2001
quote:Sankah schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:11:
hoi
ik heb me vandaag een nieuwe geluidskaart aangeschaft ( Creative Audigy 4 ), ik heb X530 boxen, en mn problemen zijn sterk verminderd, alleen nog af en toe die radio-ontvangst maar dat is nog zelden.
Plopjes zijn niet meer te horen, geruis ook niet.
Een nieuwe geluidskaart helpt dus veel, wat logitech mij ook aanraden in hun support mail service.
greetings
Zou je de mailwisseling willen doorsturen naar mij? Ik zou graag zien op welke basis e.e.a. is verlopen. plopjesprobleem@xs4all.nl
Bij voorbaat erg bedankt!
linkje: http://logitech-nl-emea.c...amp;p_li=&p_topview=1
Iemand heeft dit gepost onder hardware algemeen, in iedergeval komt Logitech er nu op hun site er ook voor uit dat het een produktie dan wel design fout is.
_Dune_ wijzigde dit bericht 29-06-2006 18:52 (18%)
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Reg. datum: 18 juni 2001
quote:_Dune_ schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:49:
Wisten jullie dit al? Of heeft Logitech al eerder de site gewijzigd?
linkje: http://logitech-nl-emea.c...amp;p_li=&p_topview=1
Iemand heeft dit gepost onder hardware algemeen, in iedergeval komt Logitech er nu op hun site er ook voor uit dat het een produktie dan wel design fout is.
Jij moet ech heel dringent de start topic doorlezen.
Edit: Overigens blijft het uitermate teleurstellend dat Logitech blijft spreken over een productiefout. Dat is het namelijk niet. Het is een ontwerpfout, niet meer niet minder.
tm030614 wijzigde dit bericht 29-06-2006 20:03 (13%)
Oke,quote:tm030614 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:57:
[...]
Jij moet ech heel dringent de start topic doorlezen.![]()
![]()
Edit: Overigens blijft het uitermate teleurstellend dat Logitech blijft spreken over een productiefout. Dat is het namelijk niet. Het is een ontwerpfout, niet meer niet minder.
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Radio nieuws dienst verzorgd door het ANP
VCPer (VMware Certified Professional) || BF2 Stats
voor DBMerge Twix
quote:Twix schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:02:
Het was al wel een bekend probleem, maar tegenwoordig kan ik ook radio ontvangen om me Z5500. Dat is best komisch.
Radio nieuws dienst verzorgd door het ANP. Nog maar even wachten tot eind Juli.
Als het nu Jack van Gelder is bij een wedstrijd van het NL elftal dan is het wel cool... Helaas is het nu niet meer zo cool....
Maar eh.. gelukkig geen radio ontvangst hier....
Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS
Sinds de dag dat Logitech het online heeft staan staat het in de topic start.quote:_Dune_ schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 21:35:
[...]
Oke,... sinds wanner staat het daarin dan, was kort geleden nog niet zo toch?
haha...quote:tm030614 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:10:
[...]
Sinds de dag dat Logitech het online heeft staan staat het in de topic start.
www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8
Reken op zo'n drie weken. Maar het kan ook gerust langer zijn. Je krijgt automatisch bericht, mocht je het zelf te lang vinden duren aarzel niet om dat kenbaar te maken aan Logitech.quote:MvdKelen schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 18:35:
Hoe lang zit er meestal tussen het ontvangen van de refund, en het krijgen van de gegevens voor retourzending???
Reg. datum: 01 juli 2006
Ik hou al geruime tijd nu dit topic in de gaten (sinds mijn aanschaf)
De TL in de keuken schijnt zelfs onweer te produceren lol
Wat ik nog even kwijt wil : Ik heb nog nooit zoveel actie gezien op een pruduct probleem echt geweldig !
Ik wacht met spaning af
What passing bells, for these who die as cattle...
Jammer dat je de test set dan later ook weer moet inpakkenquote:Mvdlaak schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:22:
Weet je wat me ook leuk lijkt aan 't testen: De set uitpakken! Ik krijg dan altijd zo'n Cadeautjes!!!-gevoelDat is iig de helft van de lol..
quote:Mvdlaak schreef op zondag 02 juli 2006 @ 13:22:
Weet je wat me ook leuk lijkt aan 't testen: De set uitpakken! Ik krijg dan altijd zo'n Cadeautjes!!!-gevoelDat is iig de helft van de lol..
Geloof met, als je de set al een keer of 6 opnieuw hebt uit/in gepakt incl. het aansluiten van de speakerdraden etc. dat de lol er wel vanaf is.
Edit: Vergeet het gewicht van de subwoofer niet.
tm030614 wijzigde dit bericht 02-07-2006 14:14 (8%)
Reg. datum: 04 januari 2005
quote: FAQ
Als ik voor een omruiling van de speakers kies, in plaats van een refund kan ik dan achteraf nog een refund krijgen?
Ja dit kan. Wanneer je voor een omruiling gaat en je vindt, achteraf, dat deze niet naar behoren is kun je alsnog je geld terugkrijgen. Ook in dit geval worden de speakers natuurlijk (gratis) teruggehaald.
Op 15-6 stuurde Logitech een nieuwe brief rond waarin is aangegeven dat dit niet meer mogelijk is. Je moet dus verplicht kiezen helaas. Een reactie hierop is door mij gevraagd aan B.G.
Is hier al op gereageerd? Zoja, is hier iets in veranderd?
Anders zou je eerst een refund moeten vragen, vervolgens een nieuwe set moeten kopen, en vervolgens opnieuw een refund aanvragen.
Beetje rare gang van zaken dunkt me.
Inmiddels is ie goed ingespeeld enzo en heel af en toe plopt hij. Heb het eigelijk alleen nog meegemaakt als de pc uitgezet wordt en als het rolluik bediend wordt. Op lampen e.d. reageert ie niet gelukkig.
Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen. Wachten tot jullie uitgetest zijn en er een oplossing is gevonden of nu al met logitech gaan bellen / mailen. En als ik ze nu bel, moet ik dan nog steeds door de telefoon aantonen dat hij daadwerkelijk plopt, of is dat inmiddels niet meer nodig? Kan me herinneren dat mensen dat in vorige delen van dit topic wel moesten.
Reg. datum: 17 november 2004
quote:tm030614 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 14:14:
[...]
Geloof met, als je de set al een keer of 6 opnieuw hebt uit/in gepakt incl. het aansluiten van de speakerdraden etc. dat de lol er wel vanaf is.![]()
Edit: Vergeet het gewicht van de subwoofer niet.
Het ergste vind ik altijd dat de draden en dat soort dergelijke dingen altijd in van die klote plasticjes zijn ingepakt.
Je bent langer bezig met het eraf halen daarvan dan aan het aansluiten zelf
En subwoofer, gewoon hand in het gat steken
Hedgehog1987 wijzigde dit bericht 03-07-2006 15:12 (6%)
Even een update m.b.t. de testunits. Een van de units is defect, het display van de control pod blijft op zwart.
Ik heb reeds Logitech geïnformeerd echter heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
Tssss heb je hem nou al gesloopt? slecht hoorquote:tm030614 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 19:18:
Beste mensen,
Even een update m.b.t. de testunits. Een van de units is defect, het display van de control pod blijft op zwart.
Ik heb reeds Logitech geïnformeerd echter heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
"Words are meaningless, and forgettable"
quote:royco_100 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:05:
[...]
Tssss heb je hem nou al gesloopt? slecht hoorNaja Logitech zal hem wel om laten wisselen denk ik.
Ik heb hem niet eens kunnen testen.
Omruilen is niet zo makkelijk waarschijnlijk... het is geen standaard fabrieksexemplaar. Maarja we zullen zien.
quote:NoepZor schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:58:
Kan ik als ik last heb van het plopjesprobleem ook een vergoeding vragen om een goeie geluidskaart aan te schaffen ?
Reg. datum: 05 maart 2006
Komt mij zo voor dat een kritische kanttekening zeker op zijn plaats is.
Let wel, niet om het enthousiasme van forumleden en andere lezers weg te nemen,
maar wel om een objectief en kritisch beeld te schetsen, één en ander als gevolg van het handelen van Logitech tot nu toe.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Indien de "shielding" wordt gewijzigd (lees verbeterd) zal het ongetwijfeld noodzakelijk zijn
de betreffende unit opnieuw ter keuring aan te bieden.
Zulk een keuring is doorgaans een kostbare en tijdrovende zaak.
Dat een unit met verbeterde "shielding" door de keuring komt, staat mijn inziens boven alle twijfel.
Immers, de huidige unit, welke een uitermate gebrekkige "shielding" heeft, heeft ook een goedkeuring verkregen.
Echter, ik denk niet dat Logitech de opnieuw gemodificeerde unit ter keuring zal aanbieden.
Eén en ander heeft Logitech ook al min of meer laten weten (middels de smoes dat een unit met een verbeterde "shielding" niet door de keuring zou komen – wat een onzin!).
Waarom niet? Omdat ik van Logitech heb vernomen dat een opvolger voor de Z-5500 niet erg lang op zich zal laten wachten (nu zeker niet, gezien de huidige problemen).
(Een tijdsbestek werd (helaas) door Logitech niet genoemd, dus spreek mij hier niet op aan!).
Dat Logitech ons nu een tweetal units ter keuring aan biedt is mijn inziens ook niet meer dan een "farce".
Praktisch gezien volkomen onnodig, zowel voor Logitech als voor ons.
(maar Logitech heeft wel een andere reden zulks te doen! Lees verder).
Nogmaals en ten overvloede; De engineering afdeling van Logitech is toch echt wel in staat
zelf de unit te testen op gevoeligheid voor geïnduceerde signalen.
Laat daar geen twijfel over bestaan.
Het is niet moeilijk om voor te stellen dat de verantwoordelijke lieden bij de "Audio Engineering Section" er alles aan zullen doen de schade zo gering mogelijk te houden om derhalve de verantwoording voor een groot debacle te ontlopen.
Men realiseert zich duvels goed dat dit probleem niet alleen in Nederland speelt, maar een mondiaal karakter heeft. Immers, als de afscherming niet deugt, deugt deze net zo min op een andere locatie..
Logitech beseft terdege dat indien zulks ook mondiaal bekend wordt, de ramp voor Logitech niet is te overzien. Ook Intel heeft zulks al eens aan den lijve ondervonden, gevolg: een verlies van enkele honderden miljoenen dollars! (de kracht van het Internet).
Dat er dan ook een aantal lieden hun baan gaan verliezen, behoeft geen betoog.
Reden waarom een vertaling naar het Engels van de "topic start", zoals onder andere door mij en TM werd voorgesteld, door Logitech met klem werd afgeraden.
Het zal duidelijk zijn dat Logitech hier niet op zit te wachten.
Reden waarom Logitech zo aardig is voor ons.
Opmerking:
Dat Nederland qua gebruikers met problemen er zo uit springt, is geheel te danken aan het initiatief, de inzet en organisatie van TM.
Dit neemt echter niet weg dat deze problemen elders non-existent zouden zijn (zoals Logitech ons graag doet geloven). Dat de problemen elders minder opvallen is geheel te wijten aan een gebrek van organisatie, zoals wij dat dankzij TM wel kennen.
Logitech begrijpt ook duvels goed dat indien men (lees Logitech) van meet af aan had gezegd
dat wij "naar de pomp konden lopen" (blijven ontkennen van de problemen), wij zeer zeker
de publiciteit hadden gezocht.
Tevens beseft Logitech duvels goed dat het ondoenlijk zal zijn het tegendeel te bewijzen en
derhalve geen juridische stappen tegen ons zal kunnen ondernemen.
Niet moeilijk om voor te stellen dat Logitech zal trachten publicatie te voorkomen.
Nogmaals, reden waarom Logitech zo aardig is voor ons. Uitsluitend ingegeven door zelfbehoud.
Echter, indien Logitech gestopt zou zijn met de verkoop van de defecte audio units, dan had Logitech van mij alle lof gekregen.
Maar kennelijk gaat Logitech rustig door met de verkoop van audio producten terwijl men duvels goed weet dat deze producten een defect bevatten en niet functioneren zoals in de verkoopliteratuur wordt beloofd.
Harde "plopgeluiden" en radio ontvangst horen nu eenmaal niet thuis in een "zuiver digitaal geluid".
Eén en ander geeft mijn inziens overduidelijk aan dat wij geenszins serieus worden genomen.
Indien zulks wel het geval zou zijn, zou Logitech onmiddellijk de verkoop van de betrokken audio producten staken, totdat er een goed presterend product als vervanging op de markt wordt gebracht.
Of de huidige verkoopstrategie van Logitech het daglicht kan verdragen, betwijfel ik.
Glashard een defect product verkopen, zulks tegen beter weten in, is verre van respectabel.
Kan helaas niet tot een andere conclusie komen dan dat wij door Logitech worden zoet gehouden,
waarbij Logitech hoopt dat onze brandstof, welke het vuur gaande houdt, te zijner tijd op zal raken.
(Zo zijn er immers al een aantal forumleden afgehaakt).
Ben het geheel met TM eens dat het uitermate bedroevend is dat na al de tijd en inspanning,
welke tot nu toe door ons werd geleverd, Logitech kennelijk gewoon doorgaat met de verkoop van defecte producten alsof er niets aan de hand is.
Kan hier weinig tot geen bewondering voor opbrengen.
Het komt mij zo voor dat het geenszins misplaatst is indien een potentiële koper, ook buiten Nederland, wordt geïnformeerd omtrent deze negatieve situatie, welke uitsluitend en alleen door toedoen van Logitech is ontstaan.
Een vertaling van het "'topic start" naar het Engels is mijn inziens geheel terecht!
R.C.
R.C. wijzigde dit bericht 04-07-2006 04:32 (4%)
R.C.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.