Tja...na ruim 2 maanden begint mijn geduld toch echt op te raken. Ik krijg nu 4 opties van Logitech:
1. 6 maanden wachten zonder zeker te weten dat ze ontwikkeld worden is niks.
2. Nieuwe set die de probleem nog steeds heeft schiet ook niet op.
3. Z5450 heeft lang niet de kwaliteit van Z5500
4. Ik zou niet weten welke set ik dan moet kopen als ik voor refund ga.
Ik zou wel evt voor de 2de gaan maar als ik later geen 'limited edition" oftewel een die hellemaal geen problemen heeft kan krijgen vind ik niet kunnen
quote:
Dit betekent dat u nu de keus hebt uit vier opties:
1. U kunt het resultaat van ons onderzoek afwachten en één van de 'limited edition" speakers accepteren die we van plan zijn te ontwikkelen, testen en certificeren. Zoals gezegd, er is geen garantie dat dit onderzoek daadwerkelijk tot de ontwikkeling van deze speakers zal leiden, en het proces kan zes maanden in beslag nemen.
2. U kunt nog steeds kiezen voor een geoptimaliseerde speakerset die binnen de komende paar weken leverbaar is. Alle klanten die een dergelijke eenheid reeds hebben ontvangen, hebben een vermindering van het plopgeluid bemerkt, hoewel nog niet voor iedereen bevredigend. Als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;
3. U kunt ook de draadloze Logitech Z5450 Digital-speakers accepteren. Wij weten dat deze speakers niet hetzelfde zijn als de Z5500, maar wat prestaties betreft komen ze er het dichtst bij en ze zijn draadloos. Gedetailleerde productspecificaties zijn beschikbaar op www.logitech.com. Ook hier geldt, als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;
4. U kunt om een restitutie van de aankoopprijs verzoeken. We vragen hiervoor wel uw aankoopbewijs of een kopie hiervan.
1. 6 maanden wachten zonder zeker te weten dat ze ontwikkeld worden is niks.
2. Nieuwe set die de probleem nog steeds heeft schiet ook niet op.
3. Z5450 heeft lang niet de kwaliteit van Z5500
4. Ik zou niet weten welke set ik dan moet kopen als ik voor refund ga.
Ik zou wel evt voor de 2de gaan maar als ik later geen 'limited edition" oftewel een die hellemaal geen problemen heeft kan krijgen vind ik niet kunnen
PC | Te Koop...