Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Tja...na ruim 2 maanden begint mijn geduld toch echt op te raken. Ik krijg nu 4 opties van Logitech:
quote:

Dit betekent dat u nu de keus hebt uit vier opties:

1. U kunt het resultaat van ons onderzoek afwachten en één van de 'limited edition" speakers accepteren die we van plan zijn te ontwikkelen, testen en certificeren. Zoals gezegd, er is geen garantie dat dit onderzoek daadwerkelijk tot de ontwikkeling van deze speakers zal leiden, en het proces kan zes maanden in beslag nemen.

2. U kunt nog steeds kiezen voor een geoptimaliseerde speakerset die binnen de komende paar weken leverbaar is. Alle klanten die een dergelijke eenheid reeds hebben ontvangen, hebben een vermindering van het plopgeluid bemerkt, hoewel nog niet voor iedereen bevredigend. Als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;

3. U kunt ook de draadloze Logitech Z5450 Digital-speakers accepteren. Wij weten dat deze speakers niet hetzelfde zijn als de Z5500, maar wat prestaties betreft komen ze er het dichtst bij en ze zijn draadloos. Gedetailleerde productspecificaties zijn beschikbaar op www.logitech.com. Ook hier geldt, als u deze optie kiest, komt u niet in aanmerking voor een andere vervanging, mochten de prototypen ontwikkeld en gecertificeerd worden;

4. U kunt om een restitutie van de aankoopprijs verzoeken. We vragen hiervoor wel uw aankoopbewijs of een kopie hiervan.

1. 6 maanden wachten zonder zeker te weten dat ze ontwikkeld worden is niks.
2. Nieuwe set die de probleem nog steeds heeft schiet ook niet op.
3. Z5450 heeft lang niet de kwaliteit van Z5500
4. Ik zou niet weten welke set ik dan moet kopen als ik voor refund ga.

Ik zou wel evt voor de 2de gaan maar als ik later geen 'limited edition" oftewel een die hellemaal geen problemen heeft kan krijgen vind ik niet kunnen :/
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:
disco stu schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:04:
Vraag dan ook nog eens waarom de X-530 verdwenen is aub?

Zojuist een reactie van B.G. op het verwijden van de X-530

Bart,

Hier een update over het "verdwijnen" van de X530 op onze website
De reden hiervoor was de introductie van een nieuwe verpakking. Geen
veranderingen aan het product zelf dus!
Morgenochtend staat de X530 weer "live" op logitech.com.
Hartelijke groet,
B.G.

EDIT: Flauw modus, er komt natuurlijk op te staat, "Nu met radio ontvangst en plop effecten" :+

tm030614 wijzigde dit bericht 15-06-2006 11:36 (12%)

RAID is geen BACKUP
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
Grample schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:26:
Tja...na ruim 2 maanden begint mijn geduld toch echt op te raken. Ik krijg nu 4 opties van Logitech:

[...]

1. 6 maanden wachten zonder zeker te weten dat ze ontwikkeld worden is niks.
2. Nieuwe set die de probleem nog steeds heeft schiet ook niet op.
3. Z5450 heeft lang niet de kwaliteit van Z5500
4. Ik zou niet weten welke set ik dan moet kopen als ik voor refund ga.

Ik zou wel evt voor de 2de gaan maar als ik later geen 'limited edition" oftewel een die hellemaal geen problemen heeft kan krijgen vind ik niet kunnen :/
TM heeft net aangegeven hier weer achter aan te gaan. ;)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

quote:
_Dune_ schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:29:
[...]

TM heeft net aangegeven hier weer achter aan te gaan. ;)
Jep, lees ik ook net. Ik wacht dan nog even af met reageren op Logitech's mail :)
Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
tm030614 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:28:
EDIT: Flauw modus, er komt natuurlijk op te staat, "Nu met radio ontvangst en plop effecten" :+
Pas op, je lacht ermee, het zou mijn niet verbazen als er in kleine lettertjes iets op staat in de trant van:
Storingen veroorzaakt door het stroomnet en alle aparaten daarop aangesloten kunnen zich voordoen en worden door Logitech niet als een defect of een gebrek beschouwd.

Daarmee hebben ze zich volledig ingedekt.

Daarnaast wordt benadrukt dat er aan de set zelf niets verandert wordt, mja komt zo een beetje over van: Geen zorgen, wees gerust, ik garandeer dat ook de toekomstige sets nog zullen ploppen.
Daarbij wil ik eerst zien (en dan pas geloven) dat de setjes met nieuwe verpakking wel degelijk ook nog ploppen en dat het probleem niet "toevallig" is opgelost...

disco stu wijzigde dit bericht 15-06-2006 11:48 (3%)

~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

quote:
disco stu schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:46:
[...]

Pas op, je lacht ermee, het zou mijn niet verbazen als er in kleine lettertjes iets op staat in de trant van:
Storingen veroorzaakt door het stroomnet en alle aparaten daarop aangesloten kunnen zich voordoen en worden door Logitech niet als een defect of een gebrek beschouwd.

Ik zou er niet raar van opkijken...

Maar Logitech begint nu een beetje op de gemeente te lijken,.. iedereen lult langs elkaar en door elkaar,.. Hoop dat ze snel duidelijkheid verschaffen over de zaken.. en ik hoop ook dat de meel die R.C. heeft doorgestuurd "true" is en dat ze ook in productie genomen worden.

Ik heb btw nog echt helemaal niks meer gehoord van Logitech sinds die eerste keer dat iedereen 'n meeltje kreeg en ze min of meer 't collectief probeerden te breken... Sta ik nog wel op de lijst?

What passing bells, for these who die as cattle...

quote:
Mvdlaak schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:58:
[...]
Sta ik nog wel op de lijst?

Jep, alleen de communicatie verloopt momenteel helemaal via het forum ivm de de enorme drukte ben ik niet meer in staat om dit allemaal via e-mail af te handelen.

Er zijn zoveel mensen dat ik van xs4all melding kreeg dat ik teveel geadresseerde in het BCC veld plaatste tijdens het e-mailen 8)7 :+

RAID is geen BACKUP
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
tm030614 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:11:
[...]
Jep, alleen de communicatie verloopt momenteel helemaal via het forum ivm de de enorme drukte ben ik niet meer in staat om dit allemaal via e-mail af te handelen.

Er zijn zoveel mensen dat ik van xs4all melding kreeg dat ik teveel geadresseerde in het BCC veld plaatste, tijdens het e-mailen 8)7 :+
Ze zien je aan voor een spammer. :D

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

quote:
_Dune_ schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:21:
[...]
Ze zien je aan voor een spammer. :D
Idd _/-\o_

Reg. datum: 13 januari 2004

tm als ik maandag nog niks gehoort heb geef ik je het case nummer.

quote:
jorisw86 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:24:
tm als ik maandag nog niks gehoort heb geef ik je het case nummer.
Prima

Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
tm030614 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 11:28:
[...]

Zojuist een reactie van B.G. op het verwijden van de X-530

Bart,

Hier een update over het "verdwijnen" van de X530 op onze website
De reden hiervoor was de introductie van een nieuwe verpakking. Geen
veranderingen aan het product zelf dus!
Morgenochtend staat de X530 weer "live" op logitech.com.
Hartelijke groet,
B.G.

nou de verbazing is weer enorm

wel tijd voor een verpakking aan te passen en niet voor de boksen zelf 8)7

mensen heben nu eenmaal niks aan de doos want zoals we weten komt daar geen geluid uit :O

maar goed misschien zal het met die nieuwe doos wel beter verkopen :z

ben de allerbeste

~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

Je kan erop trommelen?

What passing bells, for these who die as cattle...

Reg. datum: 01 februari 2006

quote:
ja en dan op de plopjes beat :*)

ben de allerbeste

quote:
tm030614 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:08:
[...]

Hij staat ook al enige tijd in de topic start. Of wil je hem verwijderen van je webspace?

Ik zie het nu, ik dacht dat hij er niet tussen stond, foutje :) En hij hoeft er niet af hoor. Misschien wel geinig: voor zover ik kan zien heeft de brief ongeveer 70 tot 80 mb aan bandwidth gegenereerd, wat betekent dat hij ongeveer 520 à 590 keer gedownload is.

Ergens doen we iets goeds, of niet dan :)

If you can't beat them, buy them !

quote:
Marf0rz schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 13:45:
[...]

Ik zie het nu, ik dacht dat hij er niet tussen stond, foutje :) En hij hoeft er niet af hoor. Misschien wel geinig: voor zover ik kan zien heeft de brief ongeveer 70 tot 80 mb aan upstream bandwidth gegenereerd, wat betekent dat hij ongeveer 520 à 590 keer gedownload is.

Ergens doen we iets goeds, of niet dan :)
Das mooi om te lezen ;)

Reg. datum: 26 februari 2004

Mijn Z-5500 plopt ook wel een beetje - als de koelkast of airco aanspringt -, maar wat mij echt heel erg stoort is de constante keiharde BROM op de subwoofer. Nou lees ik daar bijna niets over. Is deze klacht ook gerapporteerd aan Logitech en serieus genomen of ben ik echt de enige met dat probleem? (dit is al mijn tweede set en met exact dezelfde brom). Hebben mensen met die 'nieuwe' setjes waar nu dus gemengde resultaten mee zijn behaald, ook gemeld dat het brommen in sommige gevallen niet is opgelost??

In de inleiding vh topic staat:
quote:
Waardoor worden de problemen veroorzaakt?

De afscherming van de kabel tussen POD en Subwoofer is niet goed. Dit komt doordat de massa verbinding nu middels de stalen behuizing van de connector loopt. Een elektrische staal op staal verbinding is verre van optimaal. Wat Logitech zou moeten doen is de afscherming (mantel) van de POD kabel verbinden met het massa pennetje van de “plug”. Op deze manier ontstaat er ten alle tijden een goede massa verbinding.

Electro magnetische afscherming aan de binnenzijde van de POD. Deze ontbreekt momenteel volledig. Hierdoor is de elektronica, aan de binnenzijde van de POD, erg gevoelig voor storingen van buitenaf. Een mogelijke oplossing kan worden gerealiseerd met behulp van elektrisch geleidende verf. Zulks is tijdens het productie proces eenvoudig en goedkoop aan te brengen. Uiteraard moet deze afscherming wel met massa in de POD worden verbonden, anders werkt deze afscherming (ook) als een antenne.
Dit klinkt vrij simpel, heeft er niemand al aan gedacht dit zelf op te lossen dmv. de female euro connector op de subwoofer te vervangen door een geaarde versie (en dito geaard stekkersnoer) en intern de massa hiervan te verbinden met het mainboard van de versterker en tevens een extra massa draadje te trekken van de POD - voorzien van genoemde geleidende verf - ook weer naar het mainboard van de versterker? Misschien kunnen de handige jongens onder ons dit gewoon zelf oplossen en dan zijn wij van het gezeik af.

hotswank wijzigde dit bericht 15-06-2006 14:38 (61%)

Reg. datum: 20 januari 2004

quote:
hotswank schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:17:
Mijn Z-5500 plopt ook wel een beetje - als de koelkast of airco aanspringt -, maar wat mij echt heel erg stoort is de constante keiharde BROM op de subwoofer. Nou lees ik daar bijna niets over. Is deze klacht ook gerapporteerd aan Logitech en serieus genomen of ben ik echt de enige met dat probleem? (dit is al mijn tweede set en met exact dezelfde brom). Hebben mensen met die 'nieuwe' setjes waar nu dus gemengde resultaten mee zijn behaald, ook gemeld dat het brommen in sommige gevallen niet is opgelost??
Bij mij komt er ook zo'n harde brom vandaan, maar dat is bij mij alleen zodra ik de DVD aansluit op de Coax ingang van de POD. 8)7

Reg. datum: 27 oktober 2004

Ook email gehad.
Ik weet ook nog niet welke keuze ik ga nemen, maar waarschijnlijk toch optie 1!!

-edit- Ik bedoelde optie één natuurlijk 8)7

Ultimatexx wijzigde dit bericht 15-06-2006 18:11 (25%)

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat sommige mensen hier echt van muggen oflifanten maken. Ik heb zelf bij een maat dat plopjes probeem gezien maar vind een beetje kinderachtig om daar zoveel heisa over te maken, aangezien het bijna nooit voorkomt.

Het is was anders als je de z-680 bekijkt waar je voortdurend last had van de ruis. Maar die plopjes, ja kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.

Final Tear 3 progress 94%

quote:
PhoeniXnr1 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:35:
[...]

Bij mij komt er ook zo'n harde brom vandaan, maar dat is bij mij alleen zodra ik de DVD aansluit op de Coax ingang van de POD. 8)7
Dat is typisch, bij mij is het net andersom: alleen als ik hem op 6 Ch Direct (analoog) zet. Coax of Optisch verhelpt het brommen juist...

Reg. datum: 15 maart 2004

Ehmm..

Hebben jullie de speakers al eens aangesloten op een geaard stopcontact. Waar dus werkelijk zo'n groen/gele draad in zit, en in huis is aangesloten op aarde :? .

Dat verhelpt in ieder geval bij mij 100% het gebrom/gezoem van mijn digitale Logitech en Creative boxen. :z

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
Spikey cloud schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:40:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind dat sommige mensen hier echt van muggen oflifanten maken. Ik heb zelf bij een maat dat plopjes probeem gezien maar vind een beetje kinderachtig om daar zoveel heisa over te maken, aangezien het bijna nooit voorkomt.
Ga een kijkje nemen in de startpost bij de poll hoe weinig mensen er last van hebben. ;)
quote:
Het is was anders als je de z-680 bekijkt waar je voortdurend last had van de ruis. Maar die plopjes, ja kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.

Er is een groot verschil tussen bij een maat gedurende een paar uur een beetje naar plopjes moeten luisteren, of zelf de set in huis hebben, en dag in dag uit constant op de plops moeten horen, evenals het radio-ontvangst.
Het hangt er ook vanaf: ik woon hier nu, samen met nog 3 anderen in 1 huis (dus 4 mensen totaal). Dat zijn dus wel 4 mensen die licht aan, licht uit, elektrisch poort open, poort toe, wasmachine aan, wasmachine uit, droogtrommel, oven, microgolf, tv, stofzuiger, frietketel ... Get my point?

quote:
StarWolf schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:43:
Ehmm..

Hebben jullie de speakers al eens aangesloten op een geaard stopcontact. Waar dus werkelijk zo'n groen/gele draad in zit, en in huis is aangesloten op aarde :? .

Dat verhelpt in ieder geval bij mij 100% het gebrom/gezoem van mijn digitale Logitech en Creative boxen. :z
Dat klopt wel, maar dan moet het apparaat ook wel daadwerkelijk geaard zijn: alleen een geaard netsnoer op een niet geaard apparaat aansluiten heeft weinig zin, het groene draadje zoals jij dat noemt is dan nergens mee verbonden... :O

quote:
disco stu schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 14:46:
[...]
Ga een kijkje nemen in de startpost bij de poll hoe weinig mensen er last van hebben. ;)

[...]

Er is een groot verschil tussen bij een maat gedurende een paar uur een beetje naar plopjes moeten luisteren, of zelf de set in huis hebben, en dag in dag uit constant op de plops moeten horen, evenals het radio-ontvangst.
Het hangt er ook vanaf: ik woon hier nu, samen met nog 3 anderen in 1 huis (dus 4 mensen totaal). Dat zijn dus wel 4 mensen die licht aan, licht uit, elektrisch poort open, poort toe, wasmachine aan, wasmachine uit, droogtrommel, oven, microgolf, tv, stofzuiger, frietketel ... Get my point?
Ja ok daar heb je wel gelijk in, het immers zo dat die maat alleen met zijn moeder woont en dus zondoende hier wat minder last van hebt, in jouw geval kan ik het wel voorstellen ;)

Final Tear 3 progress 94%

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: