Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E61(i) Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Nikon, Canon & Apple power

Voor de mensen die 'm willen zien en in rotterdam wonen stel ik jullie voor om eens langs de Media Saturn te gaan bij zuidplein. Daar zijn alle mobieltjes werkend te zien. Geen dummies dus. Tis net de MediaMarkt maar dan een heel kleinbeetje beter. Je kan er zelfs mee bellen! en dat voor een showmodel. Je moet naar je eigen telefoon bellen en dan terug bellen. Is leuk voor degene die toevallig de telefoon aan het uitproberen is :P hahahahaha
Reg. datum: 15 oktober 2003

quote:
Davus schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:51:
Cnet Asia heeft een review geplaatst van de E61, ze zijn erg enthousiast geven hem een 8.4 en een editor's choice.

Ik vind het een gaaf toestel, maar mis de camera en ga daarom waarschijnlijk toch voor de N73
E70 zou een optie kunnen zijn ;)
life's Short
Reg. datum: 09 oktober 2003

ik vind de e70 op de een of andere manier erg lelijk. Ik heb nooit begrepen dat daar zoveel interesse voor is. Ook nu is er veel animo voor zover ik op internet kan volgen. Dit laat weer duidelijk zien "smaken verschillen" gelukkig ook maar natuurlijk.

ola

Reg. datum: 13 februari 2002

quote:
Alpha-sphere schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:10:
Voor de mensen die 'm willen zien en in rotterdam wonen stel ik jullie voor om eens langs de Media Saturn te gaan bij zuidplein. Daar zijn alle mobieltjes werkend te zien. Geen dummies dus. Tis net de MediaMarkt maar dan een heel kleinbeetje beter. Je kan er zelfs mee bellen! en dat voor een showmodel. Je moet naar je eigen telefoon bellen en dan terug bellen. Is leuk voor degene die toevallig de telefoon aan het uitproberen is :P hahahahaha
Weet je ook zoiets voor in Amsterdam? De Belcompany wil de E61 niet aanzetten, dan is ie gebruikt...ja dat snap ik ook, maar hoe weet ik anders wat ik koop?

Acties: [view]

Door: zeef
Forumcoördinator
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
fb_slim schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:33:
[...]

Weet je ook zoiets voor in Amsterdam? De Belcompany wil de E61 niet aanzetten, dan is ie gebruikt...ja dat snap ik ook, maar hoe weet ik anders wat ik koop?

Laatst wilden ze voor mijn dushi ook geen D520 uit de dos halen om te laten zien. Nahja, Debitel wilde dat wel dus die kregen de business.

Overigens vroeg ik me even af : TomTOm, draait dat nou wel of niet op Symbian 60? Ik bedoel, het draait ook op WM2005 alleenm mijn M600 wordt ook niet ondersteund. Is het 'zelf installeerbaar' op de een of andere manier.

Verder zit de e61 er zeker :9~ uit. Ben in dubio over HTC 9600 / P990 en nu is de E61 daar bij gekomen 8)7

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Reg. datum: 20 september 2003

quote:
zeef schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:10:
[...]
Overigens vroeg ik me even af : TomTOm, draait dat nou wel of niet op Symbian 60? Ik bedoel, het draait ook op WM2005 alleenm mijn M600 wordt ook niet ondersteund. Is het 'zelf installeerbaar' op de een of andere manier.
Nog niet. Ik lees her en der dat ze in augustus met deze versie uit gaan komen....

life's Short

Ik heb gisteren wel bij belcompany mogen uitproberen. Dit zal denk ik per winkel verschillen. Iedereen heeft zijn eigen beleid. Bij mij deden ze gisteren bij vodafone moeilijk omdat ik een dummy voor het raam had gepakt om te kijken. (je kon er gewoon zo bij en was gewoon bij de deur. Ik deed niks vreemds of zo en ook niet stiekems. U mag daar niet aanzitten meneer. Het is maar een gratis dummy.
Ik kom daar dus nooit meer.

ola

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
zeef schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:10:
[...]

Laatst wilden ze voor mijn dushi ook geen D520 uit de dos halen om te laten zien. Nahja, Debitel wilde dat wel dus die kregen de business.

Verder zit de e61 er zeker :9~ uit. Ben in dubio over HTC 9600 / P990 en nu is de E61 daar bij gekomen 8)7
DaannO in "Het Nokia E61 Topic"

Daar was het al aan de orde gekomen :)
quote:
fb_slim schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:33:
[...]

Het probleem is idd dat elke bc zijn eigen rules heeft. Waarschijnlijk hebben ze niet veel toestellen op voorraad en moet die dus nog verkocht worden. Mensen zijn sceptisch over een toestel uit de vitrine kopen, maar ze willen hem helemaal niet meer als hij al aan gezet is :)

DaannO wijzigde dit bericht 30-06-2006 13:38 (30%)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
DaannO schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:36:
[...]

DaannO in "Het Nokia E61 Topic"

Daar was het al aan de orde gekomen :)

[...]

Het probleem is idd dat elke bc zijn eigen rules heeft. Waarschijnlijk hebben ze niet veel toestellen op voorraad en moet die dus nog verkocht worden. Mensen zijn sceptisch over een toestel uit de vitrine kopen, maar ze willen hem helemaal niet meer als hij al aan gezet is :)
Goeie regel. Niks zo frustrerend als thuis komen met een nieuwe mobiel en later blijkt dat er al mee gebeld en gesmst is. Komt met regelmaat voor. dat heb je met die tevredenheidsgarantie. Op z'n minst zou dan zo'n toestel moeten worden gereset, maar dat gebeurt ook al niet altijd dus. Je hebt intussen wel betaald voor een nieuwe mobiel en je krijgt er een die al dagen gebruikt kan zijn.

Door: zeef
Forumcoördinator
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:

Ja en nee. Kijk, het specieifiek toestel (bijvoorbeeld de M600) kan niet getest/compatibel zijn terwijl het OS (WM 2005) dat wel is. Ik vroeg me af of Symbian überhaupt wordt ondersteund door TomTom :)

edit ik weet het : dank je eggy :*

zeef wijzigde dit bericht 30-06-2006 15:32 (12%)

Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing

Reg. datum: 04 juni 2001

Luisteren en kijken er al mensen naar videocasts op de E61?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

life's Short

Ik heb de mijne gisteren besteld bij 2Call. Hij wordt vandaag verstuurd. Ik verwacht m morgen. Ik heb vooruitbetaald, anders was het remboers, dan werd het zaterdag niet bezorgd. Nu hopelijk wel. (wat zijn we weer ongeduldig en materialistisch bezig) :D
Ik vind het eigenlijk erg dat ik m bij de belcompany bekijk en online koop, want ik werd goed geholpen bij Belcompany, maar 70 euro is gewoon teveel om puur voor uitproberen te betalen vind ik. Ik heb het gevraag maar ze willen geen cent omlaag. Ik had zelfs graag iets meer willen betalen als de online shop, gezien de hogere kosten van een winkel, maar 70 euro is gewoon 1/4e deel van het toestel en is niet acceptabel. Tot 20 euro had ik meer willen betalen. Stel dat die gerepareerd moet worden (hopelijk niet) dan kun je zelf ook naar een service centre en kost het ook niks extra. Alleen de omruil garantie is wel goed van Belcompany. Misschien dat ze bij een volgend toestel weer een goede aanbieding hebben , dan kan ik m daar halen. Verder heb ik bij 2 call altijd supersnelle bezorging en goedkope prijzen.
Nu morgen afwachten.

ola

quote:
yah schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 15:41:
Ik heb de mijne gisteren besteld bij 2Call. Hij wordt vandaag verstuurd. Ik verwacht m morgen. Ik heb vooruitbetaald, anders was het remboers, dan werd het zaterdag niet bezorgd. Nu hopelijk wel. (wat zijn we weer ongeduldig en materialistisch bezig) :D
Ik vind het eigenlijk erg dat ik m bij de belcompany bekijk en online koop, want ik werd goed geholpen bij Belcompany, maar 70 euro is gewoon teveel om puur voor uitproberen te betalen vind ik. Ik heb het gevraag maar ze willen geen cent omlaag. Ik had zelfs graag iets meer willen betalen als de online shop, gezien de hogere kosten van een winkel, maar 70 euro is gewoon 1/4e deel van het toestel en is niet acceptabel. Tot 20 euro had ik meer willen betalen. Stel dat die gerepareerd moet worden (hopelijk niet) dan kun je zelf ook naar een service centre en kost het ook niks extra. Alleen de omruil garantie is wel goed van Belcompany. Misschien dat ze bij een volgend toestel weer een goede aanbieding hebben , dan kan ik m daar halen. Verder heb ik bij 2 call altijd supersnelle bezorging en goedkope prijzen.
Nu morgen afwachten.
je zult er geen spijt van krijgen (overigens ik heb wel bij de Bel gekocht, puur vanwege omruilgarantie)

IBM Consultant
Reg. datum: 30 juni 2006

Heb dit topic al elke dag doorgespit en me eindelijk ook maar eens geregistreerd.
Heb gisteren via Vodafone (UK) m'n E61 met abo besteld ... zit nu op kantoor en krijg zo'n leuk mailtje om me te vertellen dat m'n telefoon net geleverd is ... lekker snel ... moet verdorie wel nog 3.5u wachten eer ik thuis ben en er mee kan spelen :(

heeft er iemand al leuke (werkende) themes voor de e61 gevonden?
en wat is het beste programma om the chatten via deze telefoon?

Alvast bedankt voor de hulp.

Echt heel prettig om de ervaringen hierzo te lezen, bedankt allemaal voor de uitgebreide reviews!

Ik heb eergisteren mijn E61 binnen gekregen, heerlijke telefoon met ontzettend veel mogelijkheden.
opvallend vind ik dat de batterij erg lang mee gaat, sinds woensdag flink mee zitten spelen en nog steeds niet leeg!

Wat mij alleen niet lukt is om de WiFi werkend te krijgen, zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Of is er iemand die een beetje uitleg kan geven.

Alvast bedankt!
Maurice

quote:
barry_mcnamara schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:10:
Heb dit topic al elke dag doorgespit en me eindelijk ook maar eens geregistreerd.
Heb gisteren via Vodafone (UK) m'n E61 met abo besteld ... zit nu op kantoor en krijg zo'n leuk mailtje om me te vertellen dat m'n telefoon net geleverd is ... lekker snel ... moet verdorie wel nog 3.5u wachten eer ik thuis ben en er mee kan spelen :(

heeft er iemand al leuke (werkende) themes voor de e61 gevonden?
en wat is het beste programma om the chatten via deze telefoon?

Alvast bedankt voor de hulp.
alle themes werken er op, geen probleem dus. Achtergrondjes moet je even naar formaat 360 x 240 formateren en ze passen precies op het scherm

john-hendriks wijzigde dit bericht 30-06-2006 23:14 (3%)

Nikon, Canon & Apple power

quote:
E61_rules schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 22:31:
Echt heel prettig om de ervaringen hierzo te lezen, bedankt allemaal voor de uitgebreide reviews!

Ik heb eergisteren mijn E61 binnen gekregen, heerlijke telefoon met ontzettend veel mogelijkheden.
opvallend vind ik dat de batterij erg lang mee gaat, sinds woensdag flink mee zitten spelen en nog steeds niet leeg!

Wat mij alleen niet lukt is om de WiFi werkend te krijgen, zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Of is er iemand die een beetje uitleg kan geven.

Alvast bedankt!
Maurice

Je moet niet zoeken naar een hotspot als je het nodig heb maar een access point maken van bijvoorbeeld je thuisnetwerk. Als je zo'n access point heb gemaakt dan kan je deze kiezen als je bijvoorbeeld wil internetten of mailen.

hier een theme die ik onlangs heb gedownload.
http://www.romankeller.ch/blog/?p=449

Alpha-sphere wijzigde dit bericht 01-07-2006 01:45 (7%)

quote:
Alpha-sphere schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 01:39:
[...]

Je moet niet zoeken naar een hotspot als je het nodig heb maar een access point maken van bijvoorbeeld je thuisnetwerk. Als je zo'n access point heb gemaakt dan kan je deze kiezen als je bijvoorbeeld wil internetten of mailen.

hier een theme die ik onlangs heb gedownload.
http://www.romankeller.ch/blog/?p=449

Bedankt voor je reaktie, ga meteen even op zoek hoe ik een access point aan kan maken.

edit:
Gelukt! thanks!

E61_rules wijzigde dit bericht 01-07-2006 11:09 (5%)

Reg. datum: 18 juni 2006

Ik had dus eerst mijn hotmail aan de praat, werkt die niet meer na 2 weken. Krijg ik een mail dat me trial period is afgelopen. Moet ik dus een account aanmaken op Izymail. Kan dit ook gratis?

IBM Consultant

weet er iemand hoe je gmail instelt zodat het werkt?

life's Short

Goto "Settings - Email settings - Connection settings"

My email address: username@gmail.com
Username: username@gmail.com
Password: password
Outgoing mail server: smtp.googlemail.com
Incoming: pop.googlemail.com
Access point in use: w/e here
Security ports: ssl/tls
POrt: 465

Ross wijzigde dit bericht 02-07-2006 09:13 (9%)

ola

IBM Consultant

thanks, heb gmail nu werkend.
alleen themes willen nog niet werken :(

life's Short

Hoe bedoel je theme's? Wat werkt er niet?

ola

Reg. datum: 20 september 2003

quote:
yah schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:00:
Goto "Settings - Email settings - Connection settings"

My email address: username@gmail.com
Username: username@gmail.com
Password: password
Outgoing mail server: smtp.googlemail.com
Incoming: pop.googlemail.com
Access point in use: w/e here
Security ports: ssl/tls
POrt: 465

Voor de anderen, die dit nog gaan doen:
Er is een veel makkelijkere manier voor de grootste Mail ISP's.
Via Instel.Wizzard-> Email krijg je de namen van de grootse ISP's
gepresenteerd (Gmail, Lycos, Hotmail, ga zo maar door)
Je hoeft dan alleen een minimaal aantal gegevens in te stellen.
Gemak dient de mens :)

Serieus?
Reg. datum: 23 november 2003

In de startpost las ik dat er aan de zijkant 2 volume knopjes zitten, die vaak ongewild worden ingedrukt. Als je zo`n volume knop in drukt komt er dan een irritant geluidje zoals bij de meeste Motorola`s of verandert alleen het volume zonder een geluidje te laten horen?

Algoritmes?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: