Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik sinds kort de E61 en heb me rot gezocht naar een probleem dat ik heb.
In mijn smsbox staan de nummers vermeld van contact personen, maar niet de namen.

Ik heb geen flauw idee hoe ik dit nu moet aanpassen...
Ik heb het al geprobeerd om er +31 voor te zetten en de nummers staan ook neit dubbel in mijn telefoon.

iemand nog een idee hierover?

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is dit toestel ook bij de t-mobile shop te krijgen? Wil hem graag in combinatie met PIT... En zit ook nog een beetje te twijfelen tussen de E61 en de Vario (ben al 5 avonden aan het abbo's en telefoons en winkels vergelijken :O)

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Verwijderd

vraagje:

Heb onlangs m'n e61 laten vallen op een iets wat te harde ondergrond en nu zit er een diagonale lijn van 'kapotte pixels' in m'n het LCD. Telefoon werkt verder perfect maar die lijn uit de LCD moet er natuurlijk uit (glas is verder in orde)

Hebben mensen ervaring hiermee, zo ja;

- kan ik dit laten repareren?
- zo ja, waar?
- wat zijn de kosten hiervan of valt er iets te regelen met de garantie?
- blijven mijn gegevens/instellingen bewaard na de reparate?
- hoelang ben ik 'm kwijt?

Blijft een top telefoon maar zo'n lijn gaat toch irriteren...

Verwijderd

@Ledu©: aangezien je de telefoon toch hebt laten vallen zal het wel niet onder de garantie vallen. (Je kunt 't altijd proberen natuurlijk). En of zo'n kapotte pixel lijn valt te maken (zonder de kosten van een nieuw beeldschermpje te overschrijden), lijkt me sterk. Misschien is dit een optie voor je: http://www.afterbuy.de/af...t/start.aspx?shopid=33097

Verwijderd

Ik heb een (klein) probleem: ik kan geen themes meer installeren. Hij gaat dan installeren, en dan als 't balkje van de voortgang vol is zegt 'ie: Kan niet installeren! Overige software kan ik wel installeren.
Weet iemand hoe dit komt, en heeft iemand misschien ook een oplossing?

Edit: oplossing al gevonden: hard reset van de telefoon, en vervolgens weer de telefooninstellingen doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een programmaatje waarmee ik kan internetten op mijn E61 via mijn computer via Bluetooth?
Als dit er niet is, weet iemand dan of ik via mijn computer kan internetten met mijn telefoon als mijn computer over WiFi beschikt (maar ik thuis geen draadloze router heb). Dus stel ik heb een WiFi adapter in mijn computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ider die op zoek was naar een mooie oplossing voor mail en messenger. MORANGE doet alles in een, ook rss. Gratis op morange.com.
Enige is wel dat in tegenstelling tot ProfiMail MORANGE niet gelijk de berichten ook van de server wist, wanneer je dat op je telefoon doet. Wellicht dat dit nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 09:43:
@Ledu©: aangezien je de telefoon toch hebt laten vallen zal het wel niet onder de garantie vallen. (Je kunt 't altijd proberen natuurlijk). En of zo'n kapotte pixel lijn valt te maken (zonder de kosten van een nieuw beeldschermpje te overschrijden), lijkt me sterk. Misschien is dit een optie voor je: http://www.afterbuy.de/af...t/start.aspx?shopid=33097
Heb inmiddels contact opgenomen met DMS2000 in Den Haag (Nokia Service) en zij kunnen 'm repararen voor € 75,- excl. BTW. Ik ben 'm dan 5 werkdagen kwijt en de data blijft in tact..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan een E61 telefoon aan te schaffen, vroeg me alleen af of de agenda functie een beetje prettig werkt. Als ik in het foto overzicht het plaatje van het vooraanzicht zie denk ik dat het wel goed zit, maar vervolgens lees ik bij nieuwemobiel.nl dat de agenda en notitielijst niet de strekste punten zijn. Is bijv. het volledige scherm te benutten bij het bekijken van de agenda zoals het plaatje aangeeft? Iemand die zijn ervaring hiermee zou willen delen? :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb sinds enige tijd een E61 in mn bezit. Echt een geweldig toestel. Nu gebruik ik lang niet alle functies die er op zitten. Maar toch ben ik meer dan tevreden.

Ik heb wat vraagjes.
Ik heb van internet een aantal apps gedownload. maar ik krijg steeds certificaatfout. Wat kan ik hier aan doen. Ik heb reeds een firmware update. Daar merk ik het nut niet zo van. Maar dat komt omdat ik niet een uitgebreide gebruiker ben.
En ik heb problemen met mn geheugenkaart. Het toestel geeft steeds aan dat ik hem eruit moet halen en op OK moet drukken. Ook meteen nadat ik hem erin heb gedaan. De kaart kan ik wel gebruiken in mn Camera. Dus daar kan niet veel mis mee zijn.

Kan iemand mij ook helpen aan een gratis messenger programma. En geen trail?!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mn probleem.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe ik een harde reset?

Verlies ik dan ook mn firmwareupdate?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:52:
Hoe doe ik een harde reset?

Verlies ik dan ook mn firmwareupdate?

Gr
Firmware update kan je niet verliezen, aangezien je je firmware overschreven hebt.. dan zou hij helemaal niets meer doen.

Hoe je hem uitvoert: geen idee.

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:13:
Ben van plan een E61 telefoon aan te schaffen, vroeg me alleen af of de agenda functie een beetje prettig werkt. Als ik in het foto overzicht het plaatje van het vooraanzicht zie denk ik dat het wel goed zit, maar vervolgens lees ik bij nieuwemobiel.nl dat de agenda en notitielijst niet de strekste punten zijn. Is bijv. het volledige scherm te benutten bij het bekijken van de agenda zoals het plaatje aangeeft? Iemand die zijn ervaring hiermee zou willen delen? :)
Agenda functie is prima! Goed groot in beeld en er passen veel items op je bureaublad zodat je altijd op de hoogte bent van afspraken. Enige nadeel van de agenda is dat je geen notities per vergadering kan maken. Dit is wel een gemis vind ik zelf. Voor de rest prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de blackberry functie op mijn E61 gebruiken of is er een andere manier om push mail te activeren?

Weet iemand of Instant Email van T-Mobile te gebruiken is?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:16:
[...]

Agenda functie is prima! Goed groot in beeld en er passen veel items op je bureaublad zodat je altijd op de hoogte bent van afspraken. Enige nadeel van de agenda is dat je geen notities per vergadering kan maken. Dit is wel een gemis vind ik zelf. Voor de rest prima!
_/-\o_ bedankt! Dat klinkt goed. Is het exact zoals op het plaatje te krijgen denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindkaas schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:00:
[...]

Firmware update kan je niet verliezen, aangezien je je firmware overschreven hebt.. dan zou hij helemaal niets meer doen.

Hoe je hem uitvoert: geen idee.
Vanuit je standby scherm het volgende doen:

*#7370# in typen

Phone will restart, met als default security code 12345

Verder kan je als gratis MSN messenger Nimbuzz downloaden. Dit is gratis maar niet zo mooi als Agile. Maar ze zijn nog bezig met het te ontwikkelen, kortom die kan nog verbeteren.

Verder moet je in je telefoon naar menu->instrumenten->Toepassingen beheer

Daar op Opties-> instellingen

En dan de software-installatie en die zetten op alles ipv alleen ondertekend. Vervolgens ga je naar Online certif.controle en zet je die op uit.

uiteraard zorgt dit ervoor dat je dan dus alle niet vertrouwde programmateur er op als je daar om vraagt. Je geeft aan niet een veel gebruiker te zijn, ik weet niet of dat in jou geval gelijk staat aan een niet ervaren gebruiker? In dat laatste geval, kijk echt goed uit wat je er toch op installeerd. Want je hebt geen poot om op te staan als je toch een verkeerd programma hebt geïnstalleerd.

voor verdere informatie kan je zoals eerder gemeld: http://www.e-series.org veel informatie vinden. Dan wel op de site zelf, dan wel in een van de links naar andere blogs en websites.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedfight schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:34:
Is dit toestel ook bij de t-mobile shop te krijgen? Wil hem graag in combinatie met PIT... En zit ook nog een beetje te twijfelen tussen de E61 en de Vario (ben al 5 avonden aan het abbo's en telefoons en winkels vergelijken :O)
Bij de t-mobile nog niet maar wel bij www.gsm.nl.
Kun je nu (je moet wel een een kvk-inschrijving hebben)een aanbieding pakken met twee gratis E61 voor 12,50 excl btw per maand.

http://www.gsm.nl/?iMenu_id=609 dit is de link naar deze aanbieding.

succes ermee, ik lees hier veel en heb veel plezier van mijn E61 ook dankzij dit forum

Sjoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
En ik ben al 2 dagen aan het kijken waar ie het goedkoopst is (Lees: kan max 300 euro spenden op dit moment en daar redt ik het ff niet mee).
En helaas moet ik hem los kopen...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:36:
[...]

Bij de t-mobile nog niet maar wel bij www.gsm.nl.
Kun je nu (je moet wel een een kvk-inschrijving hebben)een aanbieding pakken met twee gratis E61 voor 12,50 excl btw per maand.

http://www.gsm.nl/?iMenu_id=609 dit is de link naar deze aanbieding.

succes ermee, ik lees hier veel en heb veel plezier van mijn E61 ook dankzij dit forum

Sjoerd
Ben nu toch voor de Vario gegaan, heb wel geinformeerd bij de T-Mobile voor de E61, en ze krijgen hem wel in het assortiment over één maand. De medewerkster had er namelijk net een nieuwsbericht over gekregen...

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:21:
En ik ben al 2 dagen aan het kijken waar ie het goedkoopst is (Lees: kan max 300 euro spenden op dit moment en daar redt ik het ff niet mee).
En helaas moet ik hem los kopen...
moet je eens kijken op marktplaats daar staan ze tusen de 250 en hoger.
vaak nog in de doos.
keus genoeg.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:11:
[...]

moet je eens kijken op marktplaats daar staan ze tusen de 250 en hoger.
vaak nog in de doos.
keus genoeg.
succes
Had ik al gekeken en daar werd ik niet wijzer, nu via 2ehands.nl een voor 300 nieuw in doos, moet alleen naar Nijmegen (vanuit Den Haag) maar ik moest daar toch nog zijn deze week voor mijn werk dus dan doen we dat gelijk vandaag maar :)

Iemand overigens ervaring met deze headset?

Afbeeldingslocatie: http://nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_hs-6_pop.jpg

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt www.nootmobile.com al bij iemand? Ik krijg steeds het bericht dat het niet werkt tot 16 september 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand TomTom 6 nu al goed draaiend?

DEze week krijg ik mijn 2GB mini SD kaart en dan wil ik TomTom erop gaan zetten.

Ben benieuwd naar de performance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb de mijne terug van reparatie. Het is weer een nieuwe geworden. Deze lijkt in alle opzichten goed,
Behalve als ik in de map thema's ga kan ik niks doen. Ik heb een thema geinstalleerd maar die kwam er niet in. Het duurt zo'n 15 seconden voordat ik uit die map kan komen.
Iemand tips?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je TTN 6 op je E61 geinstalleerd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:06:
Hoe heb je TTN 6 op je E61 geinstalleerd gekregen?
Gewoon kopiëren naar je kaartje.
O ja, en dan nog iets met een DOS-programmaatje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,
ik ben sinds twee dagen de eigenaar van een e61

nu heb ik de volgende problemen:
mijn web doet het niet meer:

dan krijg ik de foutmelding: web al in gebruik!
edit:
opgelost met harde reset van alle instellingen... iemand een betere manier?

tevens krijg ik mijn mail niet aan de praat, hij zoekt verbinding en dan loopt ie iedere keer naar login naam en wachtwoord en komt niet verder.
dit geldt voor gmail (standaard instellingen) als voor imap van mijn eigen mailserver.

ik heb trouwens ook een lichte witte streep net onder de naam van de provider, datum en energie status, omdat ik geen snake ofzo heb (wat in dit topic wordt genoemd) en maar 1 soort achtergrond de standaard blauwe weet ik niet zeker of de streep in het design hoort of niet.

volgende fout,
bij het opstarten wil hij installeren (ik neem aan dat dit van de sd kaart is), echter hij verteld dat het installeren niet volledig lukt (foutmelding) en inderdaad krijg ik golf contest ook onder toepassingenbeheer niet geinstalleerd, misschien nog iets anders maar dat weet ik niet.

voor mijn wlan moet ik elke keer opnieuw de wep key invoeren kan hij deze ook onthouden?
edit:
ingesteld bij accesspoints ga er van uit dat hij dit nu altijd onthoudt

verder vroeg ik me af of mensen ook een softphone, skype, talkin2ya of iets anders aan de praat hebben gekregen.

In principe heb ik de foon voor:
mail overal en altijd (als ik thuis en op kantoor ben graag over wlan) anders gprs of edge of wat er dan ook maar is.

kantoor toepassingen

eventueel een filmpje of een muziekje.

hopelijk kan iemand mij helpen !!!

misschien moet ik iets upgraden, bepaalde instellingen aanpassen?

alvast bedankt !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm als ik de harde reset doe *#7370# dan heb ik de foutmelding: web al in gebruik niet meer, maar dit lijkt me niet een gezonde manier van oplossen...

iemand een idee? hoe op te lossen en/of te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ok, ik heb inmiddels ervaring met de HS-6 : Deze werkt dus NIET met de E61 ondanks dat het op de Nokia site staat :(
Je moet de HS-69 hebben en die is nog niet verkrijgbaar :)

Scheelt mensen weer een miskoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tevens krijg ik mijn mail niet aan de praat, hij zoekt verbinding en dan loopt ie iedere keer naar login naam en wachtwoord en komt niet verder.
dit geldt voor gmail (standaard instellingen) als voor imap van mijn eigen mailserver.
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 21:42:
Heeft iemand TomTom 6 nu al goed draaiend?

DEze week krijg ik mijn 2GB mini SD kaart en dan wil ik TomTom erop gaan zetten.

Ben benieuwd naar de performance...
Bij mij draait TomTom 6 als een trein.
Western Europe op een 1 Gig Mini SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:47:
[...]

Bij mij draait TomTom 6 als een trein.
Western Europe op een 1 Gig Mini SD
Welke GPS ontvanger gebruik je en hoe goed werkt deze als je loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

Even een antwoord van mij, ook TT6 op een E61:
Ik heb zojuist via Ebay vanuit Hongkong een Holux GPSlím236 gekocht.
Werkt boven verwachting, ook bij het wandelen. Gewoon in je jaszak stoppen...
(Was ca. 75 euro incl. verzendkosten, binnen paar dagen in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 00:23:
[...]

Even een antwoord van mij, ook TT6 op een E61:
Ik heb zojuist via Ebay vanuit Hongkong een Holux GPSlím236 gekocht.
Werkt boven verwachting, ook bij het wandelen. Gewoon in je jaszak stoppen...
(Was ca. 75 euro incl. verzendkosten, binnen paar dagen in huis)
Thx! Beter dan de LD-3W dus (zie pagina 12 van dit topic). Ik zag net op nav4all.com dat deze GPS ontvanger voor 69,50 wordt verkocht! Bestelling van website geeft dit:
Product omschrijving:
1 x Holux GPSlim236, Bluetooth GPS receiver with SiRF-Star-III,
USB power cable, 12V car charger

Totale prijs: 69,50 euro
inclusief verzendkosten: 8,40 euro
inclusief betaalkosten
inclusief BTW 19%: 11,10 euro
Heeft iemand dit al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt goed!

Heeft iemand nog tips voor Nokia E61 + TT6 + Bluetooth GPS met TMC informatie?

Hoorde dat TMC nog niet ondersteund wordt door TT6 maar ik wil wel vast zo'n GPSmuis aangezien ik die toch nog moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
fb_slim schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 01:07:
[...]

Thx! Beter dan de LD-3W dus (zie pagina 12 van dit topic). Ik zag net op nav4all.com dat deze GPS ontvanger voor 69,50 wordt verkocht! Bestelling van website geeft dit:

[...]

Heeft iemand dit al besteld?
Pagina 12? Op hoeveel post views per pagina heb jij 'm staan dan? Iedereen kan iets anders hebben.
Ik heb 100 posts per pagina.

Anywho, De LD-3W is net als die holux ook een sirf III ding. Heb er al menig navi uren op zitten en ik vind 'm super. Maar alle sirf III's zijn wel goed denk ik.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 23:50:
[...]

Ik gebruik de Tom Tom Gps muis Sirf III.
De GPS muis ligt gewoon onder de armsteun in de auto ,en gewoon SUPER ontvangst.
Ik heb de muis gekocht voor 99 euro in de winkel, En de TomTom zodat ik zeker weet dat het werkt.
Want LET OP, NIET ELKE GPS WERKT MET TT6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
vanmorgen heeft mijn vriendin hem voor mij opgehaald, dus ik akn niet wachten totdat ik weer vrijgelaten wordt en er lekker mee kan gaan spelen, ik ben erg benieuwd!

overigens ben ik weer terug van weggeweest. Na een half jaar windows mobile te hebben gebruikt ben ik toch weer terug bij symbian wat ik al 2 jaar heb gebruikt. Ik ben blij dat ik weer symbian kan gaan gebruiken! Werkt toch prettiger ;)

ff voorbeeld:
windows mobile moest nog ff gesynct worden voor verkoop. Ik hab een nieuwe computer dus outlook en active sync moesten opnieuw geinstalleerd worden. Dit grapje kosten mij 1,5 uur om het aan de praat te krijgen (toen ik hem net had heeft het me een paar dagen gekost!)
Vervolgens een oude nokia (die ik tijdelijk gebruik) ff syncen, nokia suite installeren 10 minuten later klaar (Via bluetooth!!)

[ Voor 33% gewijzigd door -Jaap-io op 09-10-2006 13:12 ]

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Alpha-sphere schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:28:
[...]

Pagina 12? Op hoeveel post views per pagina heb jij 'm staan dan? Iedereen kan iets anders hebben.
Ik heb 100 posts per pagina.

Anywho, De LD-3W is net als die holux ook een sirf III ding. Heb er al menig navi uren op zitten en ik vind 'm super. Maar alle sirf III's zijn wel goed denk ik.
Ik bedoel dit bericht: http://gathering.tweakers...message/26520098#26520098

[ Voor 6% gewijzigd door fb_slim op 09-10-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 09:32:
Dat klinkt goed!

Heeft iemand nog tips voor Nokia E61 + TT6 + Bluetooth GPS met TMC informatie?

Hoorde dat TMC nog niet ondersteund wordt door TT6 maar ik wil wel vast zo'n GPSmuis aangezien ik die toch nog moet kopen
BT TMC muizen zijn heel erg duur zag ik (http://www.gpsplaza.nl/page.htm?receivers.asp), heb jij een goedkopere gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56

CSB

:D

Is het iemand al gelukt om via een BES server en Exchange de contactpersonen te syncen? Mail werkt namelijk wel perfect, en de blackberries die we hebben syncen wel alles. (contacts, notes, mail, calendar) Ik denk zelf dat dit te maken heeft met de firmware op de E61. We zitten namelijk met de oude firmware en kunnen op mysterieuze wijze niet via de nokia update tool updaten...

Iemand enig idee? Na zo'n 1,5 uur googelen zijn we niet meer zo kritisch... :S

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Vandaag E61 gekocht...

Bij thuiskomst, is het een azerty ipv qwerty, gekocht bij de lokale The Phone House. Nu wil ik morgen terug ermee, toestel is verder prima, maar azerty is beetje vervelend... natuurlijk heb ik in de winkel telefoon in mijn handen gehad en ff gechecked maar hier niet naar gekeken, stom natuurlijk...

Voorkant doos staat qwerty lol, verder de stickers zitten nog op de doos, maar staat bij mijn weten geen sticker die aangeeft welke uitvoering het is? Iemand enig idee?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Industrial_Life schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:59:
Vandaag E61 gekocht...

Bij thuiskomst, is het een azerty ipv qwerty, gekocht bij de lokale The Phone House. Nu wil ik morgen terug ermee, toestel is verder prima, maar azerty is beetje vervelend... natuurlijk heb ik in de winkel telefoon in mijn handen gehad en ff gechecked maar hier niet naar gekeken, stom natuurlijk...

Voorkant doos staat qwerty lol, verder de stickers zitten nog op de doos, maar staat bij mijn weten geen sticker die aangeeft welke uitvoering het is? Iemand enig idee?
Wilde gok: De E61 AZERTY ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:48:
[...]

Wilde gok: De E61 AZERTY ???
Het waarschijnlijk een import model. Hij is uit het buitenland gehaald met een azerty-layout. Ik raad je inderdaad aan om terug te gaan, en hem om te ruilen voor een qwerty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie het nu toch over querty - azerty etc etc hebben dan kan ik jullie het volgende melden.
Onlangs de E61 gekocht bij Vodafone vanwege een contract vernieuwing. Vervolgens zoals iedereen er fanatiek mee aan de slag gegaan. Bellen over VOIP werkte niet dus heb ik Nokia gebeld. Volgens de Nokia technische dienst had ik een update nodig. De software die er opzat was oud, had gebreken en moest ge-update Ik naar een Nokia Tech center. Vervolgens ge-update.
Gevolg Geen Nederlandse taal meer. Vreemd toetsenbord met tekens en letters onder andere knoppen.Bepaalde functies werken niet meer..Na een telefoontje met Vodafone data blijkt nu dat Vodafone de telefoon geheel met hun software instaleren. Nokia software werkt gedeeltelijk of helemaal niet meer.. Heb ik nu een Nokia E61 of een Vodafone E61? ..
Slechte zaak daar vodafone niets meld over eigen software bij aanschaf...Zijn er mensen met ook zulke vervelende ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
fb_slim schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 21:39:
[...]

BT TMC muizen zijn heel erg duur zag ik (http://www.gpsplaza.nl/page.htm?receivers.asp), heb jij een goedkopere gezien?
in de sartpost van het tomtom topic stond een goedkope tmc ontvanger, koste geloof ik 80 euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Als het goed is kun je dit instellen ergens in menu.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Kleine update (voor de geinteresseerden):

Het synchroniseren van een BES server gekoppeld aan een Exchange server gaat prima, alleen is het nog niet mogelijk contacts en notes te syncen. Dit door een manko in de BB connect tool die Nokia uitgeeft. Mogelijk in combinatie met de oude firmware.

Ook het zelf updaten van de E61 is niet mogelijk met de software die Nokia op de site aanbied.
Na enige telefoontjes richting Vodafone werd mij ook duidelijk dat het om een firmware van Vodafone zelf ging, en dat het flashen van originele Nokia Firmware niet de gewenste uitwerking zou kunnen hebben... Even gebeld met een Nokia servicepoint, die bevestigde dit en meldde als voorbeeld dat enkele functies niet meer zouden werken en de keyboard indeling niet meer zou kloppen. Jammer.

Eigenlijk zou ik een originele Nokia E61 moeten hebben om dit te kunnen bevestigen...

Ik houd jullie op de hoogte wat betreft dit probleem.

Edit: Iemand in dit topic die een vergelijkbare situatie heeft?

[ Voor 3% gewijzigd door CSB op 11-10-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de software die jullie op je telefoon hebben geinstalleerd met eventueel ook een link naar waar je het vandaan (als de policy de source toelaat!)

ik heb zelf:
- nokia sensor (nokia site) (althans ben ik mee bezig)
- Nokia podcast (nokia site)
- Golf pro contest (nokia site)

verder nog niet zoveel...

googlemaps krijg ik niet geinstalleerd :S dan zegt hij verbinding verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
-Jaap-io schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

in de sartpost van het tomtom topic stond een goedkope tmc ontvanger, koste geloof ik 80 euro's
Thx, maar die heeft een Sirf IIe chipset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
fb_slim schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:32:
[...]

Thx, maar die heeft een Sirf IIe chipset...
is dat niet goed dan of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:43:
[...]

is dat niet goed dan of werkt dat niet?
D'r staan wisselende reviews over op internet, sommige positief andere zeer negatief, blijft een gok dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Jaap-io schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 10:44:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de software die jullie op je telefoon hebben geinstalleerd met eventueel ook een link naar waar je het vandaan (als de policy de source toelaat!)

ik heb zelf:
- nokia sensor (nokia site) (althans ben ik mee bezig)
- Nokia podcast (nokia site)
- Golf pro contest (nokia site)

verder nog niet zoveel...

googlemaps krijg ik niet geinstalleerd :S dan zegt hij verbinding verbroken.
Voor de geïnteresseerden:

Divx Player
Hier (MSN, niet helemaal top, wel gratis)
Google maps
Adobe PDF
Calcium (simpele rekenmachine, stuk beter dan native)
SysExplorer (simpele verkenner)
WorldMate van Nokia, met de gratis nokia account voor 3 jaar
CNN (rss feed lezer van CNN)
Widsets (echt super handig, rss feeder waarop je zelf feeds kan instellen www.widsets.com)
Snakes (volgens mij officieel voor de N90/91)
English dictionary
S-Tris 2

Bijna al deze programma's kun je via de super handige directory vinden van:

http://www.symtopia.com/

Hier vind je verwijzingen naar zowel gratis als betaalde software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

Voor de geïnteresseerden:

Divx Player
Hier (MSN, niet helemaal top, wel gratis)
Google maps
Adobe PDF
Calcium (simpele rekenmachine, stuk beter dan native)
SysExplorer (simpele verkenner)
WorldMate van Nokia, met de gratis nokia account voor 3 jaar
CNN (rss feed lezer van CNN)
Widsets (echt super handig, rss feeder waarop je zelf feeds kan instellen www.widsets.com)
Snakes (volgens mij officieel voor de N90/91)
English dictionary
S-Tris 2

Bijna al deze programma's kun je via de super handige directory vinden van:

http://www.symtopia.com/

Hier vind je verwijzingen naar zowel gratis als betaalde software.
is het jou gelukt om google maps te installeren? bij mij geeft hij tijdens de installitie de foutmelding "verbinding verbroken" en het maakt niet op welke manier ik het probeer, wlan, gprs via browser of via insall applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quickoffice
Golf Pro Contest 2
Adobe Reader
TomTom Nav 6
Autolock
ParkWifi Detector
OrangeBlue Theme
Y-browser
Sudoku
Nimbuzz (binnenkort ook Skype en GRATIS)
Morange Communicator (mail, rss, messenger, gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de E61 nu ongeveer 2 weken. Heb hiervoor een Treo gehad, prachtig apparaat maar werkte voor geen meter en is uiteindelijk gesneuveld. Heb inmiddels alle pagina's van dit topic doorgelezen en veel info gevonden!

Mijn bevindingen:
- mooi handig, licht klein apparaat, helder scherm. Véél stabieler dan de treo. Prima accu
- achterklepje kraakt, oplossing is simpel; klein stukje keukenpapier tussen klep en accu. Klinkt knullig (en is het ook) maar werkt perfect:
- instelmogelijkheden aanzienlijk minder dan mijn palm en voorheen psion. Met name instellingen in agenda mis ik erg. Ik krijg niet alle afspraken op het scherm, moet scrollen en de letters zijn bovendien erg klein. Bij Palm had je de compacte weergave, dat werkte beter:
- bleutooth werkt meestal niet, aparaten 'vinden' elkaar niet;
- in het donker zijn de nummerieke toetsen niet leesbaar;
- ik wil graag de treo bleutooth headset gebruiken, maar krijg dit niet voor elkaar. zie hierboven met bleutooth;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

wat is jullie ervaring met divx player? Bij mij hapert die als ik een divx serie afspeel.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de DivX player uitgeprobeerd. Werkt op zich prima, maar je moet wel bestanden hebben die geschikt zijn voor je telefoon. Dus een lagere resolutie en lagere bitrate, de E61 heeft gewoon niet zoveel processing power als een normale PC.

edit:

Met SUPER is het makkelijk om bestaande bestanden te converteren alvorens ze op je telefoon te zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:47:

- bleutooth werkt meestal niet, aparaten 'vinden' elkaar niet;
...
- ik wil graag de treo bleutooth headset gebruiken, maar krijg dit niet voor elkaar. zie hierboven met bleutooth;
Zelf ken ik dit probleem niet. In het verleden heb ik wel zoiets gehad op een ander toestel met een preinstalled ROM van een provider. Zelf heb ik gewoon een Nokia ROM draaien en ken ik geen problemen met connecten via BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:17:
Ik heb ook de DivX player uitgeprobeerd. Werkt op zich prima, maar je moet wel bestanden hebben die geschikt zijn voor je telefoon. Dus een lagere resolutie en lagere bitrate, de E61 heeft gewoon niet zoveel processing power als een normale PC.

edit:
Met SUPER is het makkelijk om bestaande bestanden te converteren alvorens ze op je telefoon te zetten.
Hey, welke DivX speler gebruik je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Wat dacht je van de speler van divx zelf, gratis en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:17:

edit:
Welke programma gebruik je om bestanden om te zetten en wat zijn de instellingen qua bitrate en zo?
Heb je dan nog mooi beeld of met strepen?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:24:
[...]

Zelf ken ik dit probleem niet. In het verleden heb ik wel zoiets gehad op een ander toestel met een preinstalled ROM van een provider. Zelf heb ik gewoon een Nokia ROM draaien en ken ik geen problemen met connecten via BT.
Ik heb sinds kort ook een nokia headdset. Eerste week perfect. Als ik m aanzet gelijk connecten.
Nu coinnect die paar seconden en dan gelijk weer niet. Ik heb opnieuw connectie opgebouwd geen nu.
Het is de HS-26w. Iemand enig idee?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:04:
[...]

Welke programma gebruik je om bestanden om te zetten en wat zijn de instellingen qua bitrate en zo?
Heb je dan nog mooi beeld of met strepen?
Daarvoor kan je het programma Super Video gebruiken. Je kan het vinden op deze website:

http://www.erightsoft.com/home.html en dan bij freeware en Super

Om op de Google maps verhaal te antwoorden van Jaap -io, ja
geen problemen gehad whatso ever..heb wel een gewoon native Nokia ROM dus geen Vodafone of T-mobile shit erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 00:57:
Bij mij werkt het volgende om hotmail te ontvangen en te versturen:

Incoming pop3: mail.pop3hot.com
Outgoing smtp: mail.pop3hot.com
Username: je hotmail gebruikersnaam
Password: je hotmail wachtwoord

Succes er mee.

Verder ben ik ook erg tevreden over de E61. vooral de levensduur van de accu in combinatie van Exchange push e-mail. Gaat twee keer zo lang mee als een Mda Vario (Qtek 9100).
Als je de instelling gebruikt om, om het uur je mail te checken zelfs enkele dagen.
Ik zie dat mail.pop3hot.com van naam is veranderd naar IzyMail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:05:
[...]

Daarvoor kan je het programma Super Video gebruiken. Je kan het vinden op deze website:

http://www.erightsoft.com/home.html en dan bij freeware en Super

Om op de Google maps verhaal te antwoorden van Jaap -io, ja
geen problemen gehad whatso ever..heb wel een gewoon native Nokia ROM dus geen Vodafone of T-mobile shit erop!
later nog eens thuis geprobeerd via wlan en toen ging het wel :S blijkbaar net iets te lange time out bij grps waardoor hij de verbinding nekte ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Industrial_Life schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 22:59:
Vandaag E61 gekocht...

Wellicht hebben ze er verkeerde software opgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om een foto het volledige scherm te laten innemen als je hem als wallpaper instelt? Als ik dit nu doe, dan wordt deze (verkleind) in het midden van het scherm geplaatst, met dus nog een dikke kader er rond... Foto heeft resolutie van 1600*1200 dus dat is het normaal niet... Misschien eens op resolutie van het scherm instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:25:
Is er een manier om een foto het volledige scherm te laten innemen als je hem als wallpaper instelt? Als ik dit nu doe, dan wordt deze (verkleind) in het midden van het scherm geplaatst, met dus nog een dikke kader er rond... Foto heeft resolutie van 1600*1200 dus dat is het normaal niet... Misschien eens op resolutie van het scherm instellen?
ik had ergens gelezen dat als je een plaatje met 320*240 resolutie gebruikt dat hij dan wel schermvullend getoont wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Voipdiscount op E61, dit werkt!

Profile name: Voipdiscount
Service Profile: IETF
Default Access point: *your access point identifier*
Public user name: sip:*user name*@voipbuster.com
Use compression: No
Registration: Always On
Use security: No
-Proxy server
--Proxy server address: *leave empty*
--Realm: *leave empty*
--User name: *leave empty*
--Password: *leave empty*
--Allow loose routing: Yes
--Transport Type: UDP
--Port:5060

-Registrar Server
--Registrat serv. addr.: sip:sip.voipbuster.com
--Realm: voipbuster.com
--User name: * user name*
--Password: *password*

Bron: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=245762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Hoe kan ik de IP adres van m'n E61 opvragen? Ik heb het een keer ergens gezien. Is ook zoiets als *#06# maar dan wat andere cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone start maandag met de nieuwe abo's. Deze zijn te vergelijken met de "oude" umts of multimedia bundels. In deze was het mogelijk om uit je vaste bundel mail te versturen zonder attachements maar weet iemand of dat me elk ieder e-mail adres kon? Of moet je hier je eigen Vodafone mail adres voor gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Alpha-sphere schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:15:
Hoe kan ik de IP adres van m'n E61 opvragen? Ik heb het een keer ergens gezien. Is ook zoiets als *#06# maar dan wat andere cijfers.
Je kan *#62209526# intoetsen om je MAC adres te krijgen en die kan je in je router opzoeken of je gaat naar http://watismijnip.nl/ als je direct op het internet zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
Hoe kan het trouwens dta wanneer ik het nokia update programma gebruik, hij zegt dat er geen updates beschikbaar zijn? 8)7

Ik heb de versie 1.0610.04.04 19-04-06 RM-89.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:45:
Wat dacht je van de speler van divx zelf, gratis en werkt prima.
Ik bedoel: welke DivX speler gebruik je op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Boogieman82 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:15:
Hoe kan het trouwens dta wanneer ik het nokia update programma gebruik, hij zegt dat er geen updates beschikbaar zijn? 8)7

Ik heb de versie 1.0610.04.04 19-04-06 RM-89.
Waarschijnlijk heb je een branded toestel gekocht (via vodafone, KPN, whatever) Die firmwares zijn customized door de provider, en Nokia zal deze niet herkennen als "oude" firmware, dus kan geen update gevonden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:59:
[...]

Ik bedoel: welke DivX speler gebruik je op je telefoon?
De DivX speler van DivX zelf... http://mobile.divx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 19:09
CSB schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:34:
[...]
Waarschijnlijk heb je een branded toestel gekocht (via vodafone, KPN, whatever) Die firmwares zijn customized door de provider, en Nokia zal deze niet herkennen als "oude" firmware, dus kan geen update gevonden worden...
Klopt ja.... Moet ik nu dus via een Nokia Service center updaten?

Trouwens bij die divx krijg ik een melding van een certificaat fout...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivX speler werkt prettig, heb alleen een probleem: net als met Smartmovie loopt het geluid vaak voor of achter op het beeld.
Nu kun je dit met Smartmovie zo ongeveer 'corrigeren', maar ik zie dat dit met de DivX speler niet kan (of ik kijk verkeerd). Iemand tips e.d. (bijvoorbeeld bij het coderen van de audio) om te voorkomen dat het voor of achter gaat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Boogieman82 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Eerste proggie dat je installeert? Check even deze site: http://www.e-series.org/archives/45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:16:
[...]

DivX speler werkt prettig, heb alleen een probleem: net als met Smartmovie loopt het geluid vaak voor of achter op het beeld.
Nu kun je dit met Smartmovie zo ongeveer 'corrigeren', maar ik zie dat dit met de DivX speler niet kan (of ik kijk verkeerd). Iemand tips e.d. (bijvoorbeeld bij het coderen van de audio) om te voorkomen dat het voor of achter gaat lopen?
Check even deze post (links staan in de originele post, link staat onder):

(Edit: check ook deze post http://techmundo.org/index.php?s=divx)
Video Programs for E61 Compared

This is the long waited for Video Program comparison (for those who check my blog regularly). After I hinted about this coming in my first post about video converters/players for the Nokia E61 I’ve had a busy time. First of all, my computer wouldn’t let me signin to GMail, Wordpress or any other site. I tried everything (well at least almost). Finally I reinstalled Windows. Then I noticed the problem was with Norton (which I also reinstalled). The process had to be done all over again! Then I purchased McAfee. Now it’s all working. While it didn’t work I had to update from library. I read other blogs using WidSets (works very well!). What’s awesome is that I lost none of my data! Everything shows even after the reinstallation of Windows. huh!

Ok here is the comparison:
I figured that the choices are almost all good except that some are free (SUPER) while others aren’t (so might as well choose the free apps).

1. My favorite choice is this: DivX Player and video converted using SUPER (Download here) to Xvid. This is the best choice if you like the UI (non-techie: look) of DivX Player better than RealPlayer. I think DivX is better than RealPlayer because of DivX’s simplicity. To convert your videos with Super to play on DivX Click here to see a photo of my SUPER Settings

2. Choice two: RealPlayer (already on your E61) and video converted using SUPER to 3gp using Daniel’s great settings! (Thanks Daniel, I had a problem trying to get it work on my own) This is The choice if you prefer RealPlayer instead of DivX.

3. The rest are third. I believe options such as SmartMovie are not the best choice since there is the great free SUPER video converter - and free DivX Player. The options below are If you have some personal preference (like “I’ve always used SmartMovie” or something).

Runner-ups: (these aren’t really in any specific order)
1. SmartMovie - a player/converter combo. It is a computer and phone software bundle.
2. www.MyMobileClips.com - I couldn’t get this to work (don’t know what the password fields were for, how to use them)
3. Option for Mac - http://ffmpegx.com/. I don’t have a Mac, and couldn’t test this one.
4. TMPGEnc 4.0 - this is what agwe23 at www.Techmundo.org uses with DivX Player (Xivd format) but it costs.
5. The rest (if there are any more, you can post yours in Comments)

For those of you who have chosen to use DivX here is a nice little Russian cartoon to play on your E61s, Google put it into mp4 (though it was in AVI) so you’ll have to convert to avi (see the photo for settings above) to play in DivX. (It’s about 9 minutes long)
Bron: http://jake61.wordpress.c...rograms-for-e61-compared/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:14:
Voipdiscount op E61, dit werkt!

Profile name: Voipdiscount
Service Profile: IETF
Default Access point: *your access point identifier*
Public user name: sip:*user name*@voipbuster.com
Use compression: No
Registration: Always On
Use security: No
-Proxy server
--Proxy server address: *leave empty*
--Realm: *leave empty*
--User name: *leave empty*
--Password: *leave empty*
--Allow loose routing: Yes

-Registrar Server
--Registrat serv. addr.: sip:sip.voipbuster.com
--Realm: voipbuster.com
--User name: * user name*
--Password: *password*

Bron: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=245762
Iemand die dit aan de praat heeft op z'n E61? Heb alles exact zo ingesteld maar als ik dan wil bellen via VOIP krijg ik de melding dat mijn WLAN niet beschikbaar is, ik sta een meter van mijn accespoint dus dat is het niet, kan ook gewoon internetten op zelfde moment... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

Iemand die dit aan de praat heeft op z'n E61? Heb alles exact zo ingesteld maar als ik dan wil bellen via VOIP krijg ik de melding dat mijn WLAN niet beschikbaar is, ik sta een meter van mijn accespoint dus dat is het niet, kan ook gewoon internetten op zelfde moment... :?
Dat krijg ik dus ook. Daarom vroeg ik ook hoe ik de IP van m'n E61 kan zien.
Even kijken of het helpt om poortje 5060 te openen als ik tijd en zin heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Dat krijg ik dus ook. Daarom vroeg ik ook hoe ik de IP van m'n E61 kan zien.
Even kijken of het helpt om poortje 5060 te openen als ik tijd en zin heb
Hoe je het kan zien op de telefoon weet ik ook niet, wat je wel kan doen is angry ip scanner downloaden en op een computer binnen hetzelfde netwerk opstarten en de range scannen op IP nummers (bijv. 192.168.1.0 - 192.168.1.254), waarschijnlijk kan je dan wel zien welk IP nummer je telefoon heeft (wel even online zijn met de nokia als je scant)

Je kan ook een vast ip adres instellen op de telefoon en dan die poorten forwarden misschien wel zo makkelijk

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:14:
[...]

Bij mij werkt dit met exact dezelfde instellingen als in je post.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen37
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 16:05
Weet iemand hoe je sync kan herstellen? ik sync normaal altijd met mijn mac via isync maar ik heb het ook eens gedaan onder de nokia software daar onder windows en nu wilt mijn isync niet meer syncen... moet ik hem terug naar fabriekinstellingen doen ofzo? en verlies ik dan geen sms berichten ofzo?

oh ja trouwens hoeveel sms jes kan die opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen37
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 16:05
b0p schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:10:
[...]

Bij mij werkt dit met exact dezelfde instellingen als in je post.
Moet je ook regristeren bij voipbuster zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister de E61 _/-\o_
Wat een heerlijk ding en zo radicaal anders dan mijn vorige telefoon (LG K800 :/ )

Wel even lopen stoeien met het WLAN-gebeuren, vind niet dat ze dit goed hebben uitgewerkt maargoed het werkt als een speer!

Wat ik me afvraag, kan ik ook ineens alle e-mailbericht in een box verwijderen? En hoe zorg ik ervoor dat alleen de ongelezen e-mails worden gedownload in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

Voor de mensen die ook tomtom 6 draaiende hebben:
Hebben jullie ook dat als je de bocht om gaat bijvoorbeeld dat het trager gaat en al helemaal met flitspalen aan???

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
yah schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 08:27:
Hebben jullie ook dat als je de bocht om gaat bijvoorbeeld dat het trager gaat en al helemaal met flitspalen aan???
Bij mij niet. Alles gaat perfect hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Mijn E61 gaat retour voor reparatie:

Hij laadt niet meer op mits ik de stekker in rare bochten wring en de kabel er om heen draai. oplaadt stekkertje lijkt wel gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Pindkaas schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:25:
Mijn E61 gaat retour voor reparatie:

Hij laadt niet meer op mits ik de stekker in rare bochten wring en de kabel er om heen draai. oplaadt stekkertje lijkt wel gaar.
kan je dan niet eerst beter ff een oude lader met het verloop stekkertje proberen? als het stekkertje kapot is heeft het niet veel zin je hele e61 terug te sturen aangezien de lader het probleem is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

-Jaap-io schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:27:
[...]

kan je dan niet eerst beter ff een oude lader met het verloop stekkertje proberen? als het stekkertje kapot is heeft het niet veel zin je hele e61 terug te sturen aangezien de lader het probleem is ;)
reactie die te verwachten was.. een vriend van me heeft er ook een en daar zit (net zoals het bij zat) gewoon stevig er in en laadt meteen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
yah schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 08:27:
Ik heb het zelfde probleem, maar dan alleen met een hele grote kaart (geheel europa). Als ik gewoon de benelux kaart gebruik, dan loopt het allemaal wel vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
ik heb zojuist msn geinstalleerd. Hier staat hoe je het kan doen. En uhhh... het is GRATIS. Het is heel eenvoudig, maar het werkt.
http://www.e-series.org/archives/169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

dat is toch een chineze versie of niet?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsquare
  • Laatst online: 22-02 13:19
nee, is alleen gepubliceerd op een chinese website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Boogieman82 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Je kunt niet via Nokia Updaten. Je zult moeten vragen bij je provider. Die zorgt voor evt. firmware updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

zover ik kon zien was die maar voor 2 maanden gratis.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voipbuster werkt goed volgens de instellingen genoemd in dit forum.
Wat ik mij afvraag is het volgende. Is het mogelijk om met T-mobile Web ‘n’ Walk (10 euro per maand) een UMTS verbinding te maken zodat je met voipbuster nagenoeg gratis kan bellen. _/-\o_

Heeft iemand dit al geprobeerd? Ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.