Beste mensen,
ik ben sinds twee dagen de eigenaar van een e61
nu heb ik de volgende problemen:
mijn web doet het niet meer:
dan krijg ik de foutmelding: web al in gebruik!
edit:
opgelost met harde reset van alle instellingen... iemand een betere manier?
tevens krijg ik mijn mail niet aan de praat, hij zoekt verbinding en dan loopt ie iedere keer naar login naam en wachtwoord en komt niet verder.
dit geldt voor gmail (standaard instellingen) als voor imap van mijn eigen mailserver.
ik heb trouwens ook een lichte witte streep net onder de naam van de provider, datum en energie status, omdat ik geen snake ofzo heb (wat in dit topic wordt genoemd) en maar 1 soort achtergrond de standaard blauwe weet ik niet zeker of de streep in het design hoort of niet.
volgende fout,
bij het opstarten wil hij installeren (ik neem aan dat dit van de sd kaart is), echter hij verteld dat het installeren niet volledig lukt (foutmelding) en inderdaad krijg ik golf contest ook onder toepassingenbeheer niet geinstalleerd, misschien nog iets anders maar dat weet ik niet.
voor mijn wlan moet ik elke keer opnieuw de wep key invoeren kan hij deze ook onthouden?
edit:
ingesteld bij accesspoints ga er van uit dat hij dit nu altijd onthoudt
verder vroeg ik me af of mensen ook een softphone, skype, talkin2ya of iets anders aan de praat hebben gekregen.
In principe heb ik de foon voor:
mail overal en altijd (als ik thuis en op kantoor ben graag over wlan) anders gprs of edge of wat er dan ook maar is.
kantoor toepassingen
eventueel een filmpje of een muziekje.
hopelijk kan iemand mij helpen !!!
misschien moet ik iets upgraden, bepaalde instellingen aanpassen?
alvast bedankt !
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 05-10-2006 21:33
]