Amersfoortseweg, steevast bleef die aangeven dat ik af moest slaan terwijl je gewoon rechtdoor kunt rijden. Op de rotondes richting Harderwijk, maar i-Go werd me een potje pissig en vond dat ik de rotondes rond moest en weer terug moest rijden
Nu zitten er op die routes 4 rotondes, allemaal rechtdoor, maar bij elke rotonde moest ik omkeren. Afgewisseld met voortdurend berichten dat hij ging herberekenen.
Van pure frustratie dus maar tomtom even aangezet, en die leidde me zonder problemen naar mijn bestemming. Ik wist de weg dus het was puur een vergelijking die ik ging maken tussen beide systemen.
De terugweg ging wel goed, alleen af en toe zaten er wel hele bizarre routes bij, door kleine straatjes, of door een 30km zone terwijl de grote weg een blok verderop 50km was en me veel sneller bij de bestemming bracht.
Verder, tja de interface is gewoon top notch, veel beter als tomtom. Dus ik ga het nog een paar keer proberen, en hopelijk worden er met nieuwe releases van voices ook minder houterige zinnen gevormd, en kan men wat rust brengen in gesproken aanwijzingen.
Vooralsnog gemengde gevoelens bij dit pakket
Gordijnstok wijzigde dit bericht 05-06-2006 16:31 (3%)
Failing to prepare = Prepare to fail