Ik heb dit programma nog niet commercieel aangeboden zien worden en zal dus ook niet ontkennen dat ik hem "gevonden" heb maar ik wou het toch even onder de aandacht brengen aangezien het naar mijn idee gewoon beter is dan TomTom 5 of Navigon. Enkele voordelen: Mappen sluiten echt op elkaar aan dus je hoeft als je Benelux en duitsland op je PDA hebt staan niet bij de grens van kaart te wisselen. Ziet er zwaar gelikt uit. Is veel kleinder dan TomTom (+/- 40MB voor Benelux installatie). Is veel sneller dan TomTom! Vooral dat laatste is voor mij belangrijk aangezien ik TomTom op mijn Vario ondanks het feit dat hij overclocked is te langzaam. i-GO heeft gewoon veel minder tijd nodig om een route te berekenen of een alternatief te zoeken. Nu nog wat plaatjes, waar het dus eigenlijk in deze post om draait... deze zijn gemaakt met pocket controller op mijn Vario en is dus wat je werkelijk in beeld ziet:

Installatie vanaf de SD-kaart

Hoofdscherm portrait

Vanaf dat ik mijn Vario heb doe ik alles in Landscape-mode, i-GO is daar goed in.

Aaahhhh eigen haard enzo...

Paar plaatjes van wat ik zie als ik van huis naar de Dam wil touren en wat zo'n beetje de mogelijkheden zijn.

En uiteraard een today-plugin...
Het programma kan uiteraard nog veel meer maar ik heb het nu al wel weer gehad met plaatjes schieten en uploaden. Als iemand nog iets anders wil zien van het programma moet je het maar vragen. Naar mijn idee kan dit een serieuze bedreiging gaan vormen voor de rest. Kijk maar eens onderaan in dit scherm: http://www.newmiorange.be/site.php?short=C210%3Cbr Mio gaat dus wellicht over op het gebruik van i-GO software.
Zover voor nu, mijn verontschuldigingen voor de praktisch afwezige lay-out van dit topic maar dit is mijn eerste...
ps. Ik ga uiteraard niet om warez gerelateerde vragen in... lijkt me duidelijk

Installatie vanaf de SD-kaart

Hoofdscherm portrait

Vanaf dat ik mijn Vario heb doe ik alles in Landscape-mode, i-GO is daar goed in.

Aaahhhh eigen haard enzo...

Paar plaatjes van wat ik zie als ik van huis naar de Dam wil touren en wat zo'n beetje de mogelijkheden zijn.

En uiteraard een today-plugin...
Het programma kan uiteraard nog veel meer maar ik heb het nu al wel weer gehad met plaatjes schieten en uploaden. Als iemand nog iets anders wil zien van het programma moet je het maar vragen. Naar mijn idee kan dit een serieuze bedreiging gaan vormen voor de rest. Kijk maar eens onderaan in dit scherm: http://www.newmiorange.be/site.php?short=C210%3Cbr Mio gaat dus wellicht over op het gebruik van i-GO software.
Zover voor nu, mijn verontschuldigingen voor de praktisch afwezige lay-out van dit topic maar dit is mijn eerste...
ps. Ik ga uiteraard niet om warez gerelateerde vragen in... lijkt me duidelijk