Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Zet jezelf op de kaart met TweakerMaps
Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicVlaamse stem staat er gewoon: http://my.pdamill.com/igo/voices/v_fle_f3.zipquote:Fire69 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:47:
Voor de mensen die de herberekeningsmelding vervelend vinden:
--------------------------------------------------------------------------------
lbendlin wrote:
Quote:
- recalc: used many times in the program, should be "recalculating.", or "route being recalculated"
Can this phrase be disabled completely? It is not required at all, and is perceived as "bossy"in some languages.
Is it as simple as just deleting the wav file out of the voice zip?
Yes, that's the only way. Or better, replace it with a beep.wav
[edit]
Kan iemand me zeggen waar je de Vlaamse stem vind (voor zover dat mag? ) want op de iGo-site vind ik ze niet terug...
Een biep ipv de zin dan de route opnieuw berekend wordt kan prima.
Zodoende ben je daar vanaf. Ik vind die zin ook niet echt zinvol.
Lees de draad voordat je blaat!
D'oh, fle van flemish dus!
Fire69 wijzigde dit bericht 02-06-2006 12:28 (29%)
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6
Reg. datum: 12 december 2004
Bij de flitspalen lukt het mij niet om de iconen te veranderen. Tenminste niet de hele groep in 1 keer. Wel 1 voor 1.
Verzoek: misschien is het mogelijk de startpost aan te passen en alle tips bij elkaar te gooien. Met name HoppyF heeft aardig wat goeie tips gegeven. (misschien wil je eens een review schrijven
Psbb
PS. HoppyF, je was vergeten om "helling" te vertalen
quote:stefimke schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:33:
De flitspalen maken het opstarten inderdaad enorm traag. De taal heeft geen invloed.
PS. HoppyF, je was vergeten om "helling" te vertalen
Klopt, doordat er veel POI's toegevoegd zijn wordt het programma trager met het opstarten.
Je zou dit kunnen verbeteren door minder POI's toe te voegen, bijvoorbeeld alleen Nederland ipv de hele Benelux.
De taal heeft geen invloed op het opstarten. Ik weet dat helling er zo in stond. Ik heb deze vertaling echter niet zelf gemaakt
Ja het is misschien een idee om tips, e.d. toe te voegen aan de startpost.
Hoe meer mensen er mee bezig zijn des te beter wordt iGO en het gebruik ervan.
Reg. datum: 31 augustus 2004
moet je even wat landen eraf knikkeren waar je toch nooit komt. En ja op SD (of wat er ook maar in je PDA gaat) en setup uitvoeren.quote:Gordijnstok schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:11:
Hoe hebben jullie i-Go geinstalleerd? Moet je de iGO map kopieren naar je SD kaart en de setup dan uitvoeren? Ik heb een 1gb sd kaart, dan zit die namelijk direct vol.
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Switek schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:17:
[...]
moet je even wat landen eraf knikkeren waar je toch nooit komt. En ja op SD (of wat er ook maar in je PDA gaat) en setup uitvoeren.
Reg. datum: 12 december 2004
Psbb
Wil prima, ik heb ze beide geinstalleerd (eerst TomTom en toen iGo), en het werkt gewoon goed.quote:psbb schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 16:45:
Over sd kaatjes gesproken. Zou het mogelijk zijn op een 2 gb kaartje zowel TomTom als IGo te zetten en dat ze het uiteraard ook doen?
Satellite Television Rulezzz! In het bezit van een Dreambox 7000S!!! Waar zit de ANY KEY???
[laat maar ... binnen vond de muis geen signaal
Gordijnstok wijzigde dit bericht 03-06-2006 17:18 (19%)
Zijn er eigenlijk fatsoenlijke kleurenschema's voor iGO? Zoals "Belgica", "Britannica" en hoe heten die "officiele" kaart-kleur-standaarden?
Op wat voor geheugen kaartje heb je dat staan? Want hoeveel is iGO voor alleen benelux? D8 hier ergens 80mb gelezen te hebben.quote:stefimke schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:28:
Hier ook Tomtom5.21SD en iGO2006.1 op 1 SD kaartje, werkt prima samen.
Zijn er eigenlijk fatsoenlijke kleurenschema's voor iGO? Zoals "Belgica", "Britannica" en hoe heten die "officiele" kaart-kleur-standaarden?
quote:stefimke schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:28:
Hier ook Tomtom5.21SD en iGO2006.1 op 1 SD kaartje, werkt prima samen.
Ja die zijn er. Behalve dat er een paar meegeleverd zijn kun je ze ook zelf aanpassen of toevoegen.
Ik heb er al een paar verspreid.
Zoek maar even op binsearch.info, het zijn maar kleine bestanden (ca 25-20 KB).
Vandaag heb ik toevallig een "nacht" schema geupload. Donkere kleuren dus voor overdag en/of snachts. Zoals je misschien weet kan de iGO automatisch omschakelen van dag/nacht schema als het zonsondergang is. Leuke feature is dat.
KLIK voor te downloaden
Reg. datum: 04 juni 2006
De satelieten zijn erg snel gevonden, 99% beter dan TT
Ook de kaarten sluiten naadloos op elkaar aan.
De herberekenig gaat ook super snel.
Dus voordelen genoeg.
De nadelen vind ik persoonlijk,
De snelste route, hij laat je door 30 km zones rijden.
Hier in vind ik TT beter, je kunt vaak beter 500 meter omrijden om er sneller te zijn.
De andere route instellingen heb ik ook getest, maar ben er niet echt weg van.
Wat bekend is, dat is de stem, het laatste woord wordt afgebroken (dus niet vloeiend)
Ook een nadeel vind ik, dat je gelijk een pin plaatst bij het aanraken van het beeldscherm.
Moet ik kiezen tussen TT en IGO dan is het IGO, er zal binnenkort wel een update komen voor de min puntjes
@ DaannO: 55 MB dus
Najajoh werkelijk prachtig: Ik heb nu Anki en Ulla ofzo als stemmen,
ik heb 't taalfile'tje van Hoppy erop gezet werkt perfect! Haha navigatie = 55 MB
CLB wijzigde dit bericht 04-06-2006 14:32 (60%)
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Zeg maar skins maken. Ik loop echter tegen het probleem aan dat de meeste bitmap files niet te lezen zijn. Het lijken wel compressed bitmaps te zijn.
Is er iemand die weet HOE ik deze bitmaps kan inlezen en aanpassen?
Ik bedoel de bitmaps die zitten in de file data.zip
Als je die structuur bekijkt van die file zie o.a. directories met de name gfx, ui met daarin dus vele .bmp files.
quote:Hann0 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 13:16:
Sinds een week of 3 draait mijn acer n35 met IGO Europe.
De satelieten zijn erg snel gevonden, 99% beter dan TT
[...]
Dit heb ik dus al meerdere mensen horen zeggen hier.
Maar dat is toch onmogelijk? De fix wordt gevonden door de GPS-ontvanger, niet door de software.
Die interpreteert alleen de nmea-stroom die binnenkomt.
Het kan dus eigenlijk geen verschil maken welke software je gebruikt volgens mij...
De software krijgt het ook alleen maar door van de gps ontvanger, en de ene keer is dat iets sneller dan de andere keer.
Je positie, het tijdstip en ook het weer zijn meer van invloed op een snelle gps fix.
En een goede gps ontvanger, niet zo een brak ding als de Holux GR230 die ik heb, regelmatig dat ie 5 minuten nodig heeft voor een fix, en dan sta ik gewoon stil...
Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Storage:
256 MB or 1 GB (depends on the map coverage) pre-programmed miniSD memory card + SD adapter
Blijkmaar moet je met I-GO toch nog steeds van kaart wisselen
Als jij alleen Belgie en Nederland erop zet, ben je met 40 MB klaar. Zet je Duitsland en Frankrijk erbij, heb je iets van 400 MB nodig ofzo.
Dus die hele tekst heeft totaal niets te maken met het wisselen van kaarten, wat dus gewoon niet nodig is.
Kan dus ook met 512 MB, maar daar ging het niet over nu
Nakebod's Webcam Archive
http://www.i-go.com/en/products/iGO_2006_SD/package.php
Je krijgt het pakket geleverd op een SD kaart. (max 1 gig) Je kan de software niet op een eigen (grotere) kaart zetten.
Maar dat is dacht ik ook zelf te maken, als je die map autorun op je sd kaart gooit, en de rest ook natuurlijk, en je stopt de sd-kaart in een andere pda, dan zou hij als het goed is, zonder verdere install, moeten werken.
Bovenstaande nog niet getest, maar zoiets heb ik wel gelezen.
En iGo biedt die oplossing schijnbaar ook aan als kant en klaar product.
Nakebod's Webcam Archive
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last