[Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:46

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Volgens verschillende bronnen staat er in Europa weer een mooie mp3 speler aan te komen (in china is deze speler al op de markt).
In eerste instantie lijkt het weer de zoveelste iPod kloon, maar de nodige internet sites zijn het met elkaar eens dat dit niet zomaar een kloon is, maar echt eentje met potenties. Het gaat hier om de Meizu Mini Player ook wel Meizu M6 genaamd:
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/3020/114lv.jpg

De Mini Player heeft afmetingen van 79 x 48 x 10 mm en heeft een 2,4 inch QVGA kleurenscherm, een FM-radio, een geheugen van maximaal 4GB, een voice-recorder en natuurlijk video-ondersteuning. De 4GB-versie kost in China 160 euro. Er is ook een 512MB-versie (70 euro), een 1GB- (85 euro) en een 2GB-versie (110 euro). De prijzen zullen in europa wel wat hoger liggen dan dit.

Meizu is een van de weinige chinese fabrikanten die echt kwalitatief goede spullen maakt. Zo wordt de geluidskwaliteit vergeleken met mp3 spelers van iAudio.

Wanneer we deze speler in Nederland kunnen verwachten is nog niet bekend, echter in Zweden schijnt hij eind mei in de verkoop te gaan.Daar zal de 2GB variant ongeveer 215 euro gaan kosten. En voor de 4GB versie zal je ongeveer 270 euro neer moeten leggen.

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/3052/2006424meizuminiplayer54ha.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/9933/2006424meizuminiplayer18jg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/240/81mi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/7084/96ti1.jpg

Features:
# 2.4 inch 260,000 color QVGA 320x240 TFT-LCD screen.
# Supports SRS, WOW, TruBass, 3D Surround sound effects , Various EQ modes
Including: Normal, Rock, Jazz, Classic, POP, Bass, Disco, User1, User2, User3
# Unique design and Super Mini Aluminum alloy body
# High speed USB2.0 interface. High capacity USB flash storage for mobile disk.
# Clock setting. Screen Saver Settings
# Supports OTG (On The Go) Function
# Movie player: Supports AVI video files
# Super FM stereo radio function, supports auto searching tune channels and channels management as well as FM Recording (with 30 preset channels)
# Built-in Microphone supports high quality recording, up to 9 hours of long recording time
# Calculator function and Game function
# Headphone supported
# Dynamic graphics menu. Human user operating interface.
# A-B Repeat. MP3 folder and Content managements
# Supports MP3, MP2, WMA, OGG audio filesZ
# Dynamic Playlist supported. Synchronized Song Lyric Showing. TXT View
# Photo album + Slide show: BMP, JPG, GIF formats
# Long playback time
Built-in rechargeable Li-ion battery, plays up to 20 hours
(The playing time may be shortened if visualization is used.)
# Multi-language Supported. ID3V2, ID3V1, Filename Supported
There are English, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Japanese, Korean languages
# Innovative power supply design, reducing the interferences and noises. High precise electronic components coupled with 8 layers PCB ensure the clearness of sound quality.
# Enhanced Integrated Navigator, Jog lamp ON time control
# Play/Pause, Stop/Power OFF, Recording Next Track/Previous Track
Fast Forward/Fast Rewind, Scroll speed. Infinite Loop
# Resume function. Auto Power OFF. Hold function
# Firmware download . Free driver USB connector
# SN Ratio: >90dB
# Frequency range: 20Hz~20kHz
# Weight: 55g
# Compact size: Approx. 79mm*48.2mm*10mm(H*W*T)
# Product info display (Firmware version, Memory Usage)
# Windows98 SE/ME/2000/XP, Mac and Linux OS

Specificaties:
Afbeeldingslocatie: http://img391.imageshack.us/img391/5716/meizum69uk.jpg

Bronnen:
De product pagina van de M6.
http://www.dapreview.net/comment.php?comment.news.3250
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2140
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2168
http://www.sweclockers.co...752ee6a22&threadid=583057

Reviews (sommige sites laden erg langzaam dus geduld):
Meizu Forums
iMp3
iMp3(2)

Hier vind je nog de nodige foto's van dit wondertje.
De 'naakte' M6

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 19-06-2006 14:02 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ziet er niet verkeerd uit :)

Heb je ook precieze specs toevallig? Zit er flash geheugen in, of een mini hdd'tje? Als flash speler lijkt me dit een bijzonder interessant dingetje. Prijzen vallen me ook erg mee, vooral de prijzen in China :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:24:
Ziet er niet verkeerd uit :)

Heb je ook precieze specs toevallig? Zit er flash geheugen in, of een mini hdd'tje? Als flash speler lijkt me dit een bijzonder interessant dingetje. Prijzen vallen me ook erg mee, vooral de prijzen in China :9
You´re wish is my command ;)
Was net bezig om de specs op te zoeken. Het is dus een flash speler.

Laat ik zelf nou mensen kennen in Zweden. Best kans dat ik zo´n speler over laat sturen hier naartoe als hij daar uit is. Denk vast wel dat ik iemand daar zo gek kan krijgen dat diegene dat doet >:)

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 05-05-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:27:
[...]
Laat ik zelf nou mensen kennen in Zweden. Best kans dat ik zo´n speler over laat sturen hier naartoe als hij daar uit is. Denk vast wel dat ik iemand daar zo gek kan krijgen dat diegene dat doet >:)
Laat er maar een paar overkomen dan, of nog beter; uit china! :)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 18:46

Nohead

PSN ID: Nohead

Dit hoort hier niet thuis
MODje verplaatsen naar Portable Media Devices :P
Maar leuk ding idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 10:27:
[...]

You´re wish is my command ;)
Was net bezig om de specs op te zoeken. Het is dus een flash speler.

Geweldige specs zeg :9~ Ontzettend veel features, terwijl je er in verhouding niet zo gek veel voor betaald. Alleen:
Supports Microsoft MTP
Dat betekent dat we aan dat walgelijke MTP vastzitten? :|

Verder ben ik wel benieuwd naar eventuele reviews die gaan komen, vooral de bouwkwaliteit en de geluidskwaliteit ben ik benieuwd naar.
Nohead schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:37:
Dit hoort hier niet thuis
MODje verplaatsen naar Portable Media Devices :P
Maar leuk ding idd
offtopic:
Kun je beter een TR voor aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 12:28:
[...]
Dat betekent dat we aan dat walgelijke MTP vastzitten? :|

Verder ben ik wel benieuwd naar eventuele reviews die gaan komen, vooral de bouwkwaliteit en de geluidskwaliteit ben ik benieuwd naar.

offtopic:
Kun je beter een TR voor aanmaken :)
Dat van dat MTP heb ik ook gezien. Heb alleen geen flauw idee wat het inhoudt. Moet ook eerlijk erbij zeggen dat ik nog niet op google oid gezocht heb.

Verder de geluidskwaliteit ben ik ook erg benieuwd naar maar als je dus de informatie moet geloven die er nu te vinden is dan is de geluidskwaliteit te vergelijken met de top van oa iAudio:
When it comes to sound I can say that meizu will be on the equally nice level as iRiver or iAudio, top of the line that is. Enough marketing...

Misschien dom, maar wat is een TR???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:49

Piggen

Lekker bakkie

TopicReport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif

MTP wil zeggen dat er software nodig is om bestanden van en naar de speler te transporteren. Niet gewoon plug&play dus. Maar die software is in dit geval Windows XP en WMP 10, wat op veel pc's wel aanwezig is. Zo'n probleem hoeft dat niet te zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:37

Just_I

What did you just say?

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:39:
Misschien dom, maar wat is een TR???
TR = Topic Report (handje bovenin)

offtopic:
Maar wat is er toch altijd met die term Ipod kloon, noem het gewoon een mp3 speler. Het lijkt wel of elke mp3 speler tegenwoordig een ipod wannabe apparaat is :/

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119772

20 uur op een oplaadsessie. Niet slecht, ook niet spectaculair.

Ik zie dat de battery indicator onscreen is, dus als ik die wil zien
moet ik dat kleuren lcd scherm aan hebben staan....ugh.

Die optionele externe AAA case vind ik wel weer goed. Bij lange
reizen in het buitenland heb je niet altijd ff een wandcontactdoos
in de buurt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 119772 op 05-05-2006 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 13:22
Anoniem: 119772 schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:50:
20 uur op een oplaadsessie. Niet slecht, ook niet spectaculair.

Ik zie dat de battery indicator onscreen is, dus als ik die wil zien
moet ik dat kleuren lcd scherm aan hebben staan....ugh.
dat is toch bij alle apparaten met een kleurenscherm? :/ mp3 spelers, telefoons, camera's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119772

Het zou misschien dan es een goed id zijn om voor de battery indicator een apart led-je te hebben. Dan kan dat kleuren sherm mooi uit blijven als je de battery status will checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:46
pfff noem mij 1 media apparaat die dat heeft dan, behalve laptops.

interessant dingetje jaa.. heeft hij ook een voicerecorder?
Ik zit te wachten op de G10 van iRiver, maar die heeft WiMax netwerk nodig naar het schijnt en dat is alleen nog in Korea en binnenkort delen van Duitsland :S (volgens iRiver).
Dit dingetje is dan ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toevallig heb ik al geinformeerd hoeveel dit spelertje gaat kosten als ik hem ga importeren. Hoop binnenkort hier uitsluitsel over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
kiddyl schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 18:20:
Toevallig heb ik al geinformeerd hoeveel dit spelertje gaat kosten als ik hem ga importeren. Hoop binnenkort hier uitsluitsel over te krijgen.
Goed bezig!!! Ben benieuwd. Zelf zat ik er dus over te denken om hem des noods via zweedse vrienden hierheen te halen, maar het kan vast goedkoper. Hoop snel meer te horen van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-05 17:00
Dit is veel te mooi voor AV en hoort natuurlijk in PMD... :+

AV --> PMD

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MPmad schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 17:44:
TopicReport [afbeelding]

MTP wil zeggen dat er software nodig is om bestanden van en naar de speler te transporteren. Niet gewoon plug&play dus. Maar die software is in dit geval Windows XP en WMP 10, wat op veel pc's wel aanwezig is. Zo'n probleem hoeft dat niet te zijn dus.
Ik vind het persoonlijk erg onhandig. Je mag niks knippen en plakken, je moet kopieren en plakken. Verder mag je geen mappen aanmaken. Dat kan wel met het syncen via WMP, maar die maakt voor elke artiest een map aan, dus daar heb je verder ook geen keuze in. Ik wil gewoon UMS, niet zo walgelijk wanproduct dat er op moet lijken :/

Maargoed, voor de rest lijkt het me een erg mooi dingetje.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 05-05-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Het niet zelf kunnen aanmaken van mappen is idd wel een nadeel. Ben nu de iAudio X5 gewend en moet zeggen dat het maken van een eigen map indeling wel erg handig is....

Ow en bedankt voor verplaatsen naar PMD

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 05-05-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat je wel kunt doen is dmv WMP10 één liedje met een bepaalde artiest erop laten zetten. Dan maakt WMP10 een map aan met die artiest, en jij kunt em vervolgens renamen :P Maargoed, dat is een beetje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Ik vraag me af of je de video's moet encoden naar 320x240.. Dit proces duurt meestal erg lang. (of snel, maar mindere kwaliteit) Bij de GP2x hoef je je video's niet te encoden, alleen zit daar een snellere proc in.

De speler ziet er zeker niet verkeerd uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk niet dat de maximale afspeelbare resolutie zo klein. Een beetje speler kan toch wel veel grotere resoluties aan. Bij mijn Archos Gmini 400 hoef ik ook nooit te hercoderen naar een kleiner formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Voordeel van wel naar 320x240 hercoderen is dat het bestand kleiner wordt. En aangezien je max 4gb hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:25:
Ik denk niet dat de maximale afspeelbare resolutie zo klein. Een beetje speler kan toch wel veel grotere resoluties aan. Bij mijn Archos Gmini 400 hoef ik ook nooit te hercoderen naar een kleiner formaat.
In het Gmini 400/402 topic (startpost) las ik iets anders, maar als jij het zegt :).
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:57:
Voordeel van wel naar 320x240 hercoderen is dat het bestand kleiner wordt. En aangezien je max 4gb hebt.
... Maar als je weinig tijd hebt, zou het ideaal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Het ding ziet er erg slick uit, maar die prijs is gewoon veel te veel. Ik ga dus echt geen 270 euro betalen voor 4gb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:49

Piggen

Lekker bakkie

Da's dan heel jammer voor je...
Flashgeheugen is nu eenmaal duur.

€270 voor 4GB met deze specs vind ik erg netjes vergeleken met bijvoorbeeld de iPod nano. Het lijkt me zelfs een beetje aan de optimistische kant, aangezien Meizu niet het inkoopvoordeel van Apple heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Piggen op 06-05-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit geen handige link voor de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 09:57:
Dat is waar :)
-Daniël- schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:12:
[...]

In het Gmini 400/402 topic (startpost) las ik iets anders, maar als jij het zegt :).
Daar gaat het om dat je het videobestand in de juiste codec krijgt, eentje die de speler accepteert :) Als je dus een mpeg file op deze speler wilt zetten, moet je hem eerst naar mpeg4 (dat slikt ie geloof ik) coderen voordat hij em kan lezen. Maar het heeft niks met de resolutie te maken, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:38:
[...]

Dat is waar :)

[...]

Daar gaat het om dat je het videobestand in de juiste codec krijgt, eentje die de speler accepteert :) Als je dus een mpeg file op deze speler wilt zetten, moet je hem eerst naar mpeg4 (dat slikt ie geloof ik) coderen voordat hij em kan lezen. Maar het heeft niks met de resolutie te maken, vandaar.
Oke, dan heb ik dat dus verkeerd begrepen. De Gmini downscaled 'm dus automatisch neem ik aan. Hopelijk dat de Meizu M6 dit ook doet.

Ik heb nog geen enkele review in het Zweeds kunnen vinden trouwens :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
-Daniël- schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:40:
[...]

Ik heb nog geen enkele review in het Zweeds kunnen vinden trouwens :?.
Dat kan wel kloppen ja aangezien die alleen nog maar in china uit is en verder nog niet. Maar goed de verwachting is dat die eind mei in Zweden uit komt dus dan zullen er ook wel spoedig engelstalige, etc reviews komen.
-Daniël- schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 12:04:
Is dit geen handige link voor de OP?
Ik zal hem er meteen bij zetten. Om eerlijk te zijn heb ik zelf de tijd nog niet gehad om op de .com site van meizu te kijken, laat staan om te zien of die überhaubt bestond. Maar bedankt :)

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 06-05-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Dit is een hele grote concurrent voor de Iaudio 6, zeker als je ziet dat ze qua prijs gelijk zijn, maar dat de Iaudio minder te bieden heeft,
Ik ben alleen benieuwd hoe de (geluids)kwaliteit van dit ding is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-02 10:47
Anoniem: 157478 schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:52:
Dit is een hele grote concurrent voor de Iaudio 6, zeker als je ziet dat ze qua prijs gelijk zijn, maar dat de Iaudio minder te bieden heeft,
Ik ben alleen benieuwd hoe de (geluids)kwaliteit van dit ding is :P
Meizu maakt zeer degelijke audio players. Ik hoor liever mp3tjes van men ouwere meizu dan van een ipod nano. Ik zou eigenlijk zo snel mogelijk een 4gb versie van dit ding willen op de kop tikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier is een review van een andere Meizu speler. Wellicht dat de kwaliteit van die speler vergelijkbaar is met de M6. Er moet in ieder geval wel wat uit af te leiden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ja leuk review, alleen daar kon je dus niets aan de bass en tremble doen als ik het zo even snel goed gelezen heb. Bij de M6 kan je dat dus wel instellen. Ten minste neem aan dat ze dat met True Bass bedoelen. Ook zit er nu een equilizer in, dus daar zal je ook wel het 1 en ander mee kunnen regelen.

Maar dat het een concurrent is van de iAudio 6 moet dus nog maar blijken. Eerst maar een uitgebreide review(s) afwachten. Maar goed de verwachtingen zijn in ieder geval positief :D

Heb ook iemand anders nog gevraagd als hij meer weet over hoeveel die gaat kosten in hier in NL of die dat dan even wil mailen. Dus zodra er nieuws is dan horen jullie dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ging ook niet echt om de specs, maar meer om dingen zoals bouwkwaliteit en geluidskwaliteit. Heb verder die review niet gelezen overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nee ik heb hem ook niet helemaal gelezen, maar even snel de conclussie. Maar over het algemeen zijn ze volgens mij erg positief over meizu. Kan dus veel goeds uit komen. En dat meizu nu ook wereldwijd deze speler gaat uitbrengen moet ook wel wat zeggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zie dat ze op inkoopacties bezig zijn met een animo check voor de M6.

2,4" TFT scherm, 2GB flash geheugen, FM tuner, Voice Recorder, Ogg

Over Ons

Wij zijn bezig om de Meizu spelers naar Nederland (Benelux) te halen. Met de M6 hebben wij het gevoel dat Meizu (ondanks dat er ontwerpaspecten van de iPod geleend zijn) een innovatieve weg is ingeslagen en potentie heeft op de media speler markt.

Over de M6

Deze inkoopactie is bedoeld om het animo te checken. Er is al contact met de Chinese fabrikant. De productie van deze speler start halverwege Mei. Wanneer de eerste modellen gereed zijn wordt er een sample verstuurd naar Nederland. Wanneer wij hier tevreden over zijn, zullen we de prijzen gaan bepalen. De mensen die dan meedoen met deze inkoopactie zullen dan de speler kunnen kopen met een hele kleine marge, aangezien zij ons helpen om de minimum order kwantiteit te bereiken. Let daarbij wel op dat de prijzen die vernoemd worden op enkele sites de distributeursprijzen zijn. Kosten voor verzending en invoer dienen ook gedekt te worden.

Ook wordt op veel sites gesproken over een 4GB model. Dit model zal echter niet beschikbaar zijn voor de Europese markt.

Alleen in Scandinavië en in Tsjechië zijn tot nu toe Meizu spelers verkocht. Of zij de M6 gaan verkopen is nog niet bekend. De M6 zal hoe dan ook een exclusieve speler zijn in Nederland.

Ga zelf nu nog even het forum doorlezen aldaar. Maar zou wel klote zijn als er geen 4gb variant uitkomt in Europa........ Wordt het opeens een stuk minder aantrekkelijk ivm de iAudio 6.

Of heeft iemand anders ondertussen andere info dat er wel daadwerkelijk een 4gb variant komt op de europese markt?

Kiddyl, heb jij toevallig al meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Ik wil ééntje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anders meldt je dat even bij de AC zelf ;)

Ik ben benieuwd. Het zou wel tof zijn als ze dmv een inkoopactie deze mooie spelertjes naar Nederland konden halen. Des te eerder we hier reviews en pics krijgen :9
Vraag me af waarom het niet mogelijk is om de 4GB te regelen. Als je em gewoon importeert, dan kan dat toch prima? Hij hoeft toch helemaal niet beschikbaar te zijn voor de Europese markt, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 08-05-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:41:
[...]
Vraag me af waarom het niet mogelijk is om de 4GB te regelen. Als je em gewoon importeert, dan kan dat toch prima? Hij hoeft toch helemaal niet beschikbaar te zijn voor de Europese markt, of zie ik dat verkeerd?
Dat is dus ook wat ik me afvroeg. Plus dat er overal al prijzen bekend zijn van de 4gb variant en dat op de officiele site van Meizu ook een 4gb variant staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

RoD schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:41:
[...]

Anders meldt je dat even bij de AC zelf ;)
Ik was één van de eerste :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nou diegene die die animocheck op inkoopacties houdt is ook niet bepaald snel met reageren in zijn eigen forum |:(

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 09-05-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Reactie van iemand op dapreview.com die deze spelers in de US gaat importeren:

May 10 (2006) 06:46AM

Bart,

My company will be working on importing for resale in the US and it is my understanding as well that the 4GB will not be ready for release at the same time as 2gb miniplayer availability in next few weeks. But I have been advised there is still the intention to release.

Dus dat zou betekenen toch gewoon de 4gb variant maar dan paar weekjes later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sowieso moet ie wel te importeren zijn (al dan niet met een IA) als de speler niet in Europa/VS uitkomt. En als ze er succes mee hebben dan brengen ze em misschien wél voor de Europese markt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik ga er voor nu wel van uit dat die hier komt, hoe dan ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Laatst online: 17-04 07:51
Ontzettend gave player dit.
Had al gereageerd op IA.net en SK.net, nu dus ook hier =)

Hoop dat hij snel beschikbaar wordt hierzo, al dan niet via IA of SK.. Anders misschien een idee'tje om dit zelf op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eerst maar ns even afwachten denk ik zo. Eens kijken hoe die IA het er vanaf brengt, en wat de ervaringen met de speler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
De verwachting van een italiaanse importeur is dat hij rond half juni de 4gb variant kan leveren. Maar dat is maar gokken aangezien er nog geen release datum bekend is van de 4gb variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

DjWannaB2002 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:18:
De verwachting van een italiaanse importeur is dat hij rond half juni de 4gb variant kan leveren. Maar dat is maar gokken aangezien er nog geen release datum bekend is van de 4gb variant.
Ik denk dat er ook het best gewacht kan worden op die 4gb variant om te importeren. Omdat hier het meeste vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Even een kleine update.

Op deze wordt gesproken over dat de leverdatum van de meizu in zweden tussen deze maand en juli zou liggen.

Verder zijn er wat productiefoto´s uitgelekt. Altijd leuk om een kijkje te nemen in de fabriek :)
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.imp3.net/article/2006/05/16/020006.jpg

En hier zijn nog meer van die productie foto´s te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 19-05-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Op dapreview.net is weer wat meer info te vinden over de speler. Wat betreft de 4gb variant. Daar zijn de meningen over verdeeld. De 1 zegt dat die vertraging oploopt de ander ontkent dat weer totaal. We zullen het wel zien :)

* Supports DRM10 and Microsoft MTP
* 2.4" 260K-color QVGA (320x240) large and vibrant TFT-LCD screen.
* SRS2.0 sound effect, user-defined EQ, adjustable bass boost
* Hi-Fi treble & bass compensation system
* Supports SRS, WOW, TruBass, 3D Surround sound effects , Various EQ modes. including: Normal, Rock, Jazz, Classic, POP, Bass, Disco, User1, User2, User3
* Unique design and Super Mini Aluminum alloy body
* High speed USB2.0 interface. High capacity USB flash storage for mobile disk.
* Clock setting. Screen Saver Settings
* Supports OTG (On The Go) Function
* Super FM stereo radio function, supports auto searching tune channels and channels management as well as FM Recording (with 30 preset channels)
* Built-in Microphone supports high quality recording, up to 9 hours of long recording time
* Calculator function and Game function
* Headphone supported (gah! I hate DAPs that don't support headphones)
* Dynamic graphics menu. Human user operating interface.
* Supports various music formats, MP3, WMA, WAV, OGG, etc. Movie playback, supports AVI format.
* Dynamic Playlist supported. Synchronized Song Lyric Showing. TXT View
* Photo album + Slide show: BMP, JPG, GIF formats
* Long playback time: Built-in rechargeable Li-ion battery, plays up to 20 hours (The playing time may be shortened if visualization is used.)
* Multi-language Supported. ID3V2, ID3V1, Filename Supported
* There are English, Simplified Chinese, Traditional Chinese, Japanese, Korean languages (psst! I think there are even more... maybe they're aiming at the ones implemented in the actual firmware )
* Innovative power supply design, reducing the interferences and noises. High precise electronic components coupled with 8 layers PCB ensure the clearness of sound quality.
* Enhanced Integrated Navigator, Jog lamp ON time control
* Play/Pause, Stop/Power OFF, Recording Next Track/Previous Track, Fast Forward/Fast Rewind, Scroll speed. Infinite Loop
* Resume function. Auto Power OFF. Hold function
* Value-added Service,Software Upgradeable. Free driver USB connector
* SN Ratio: >90dB
* Frequency range: 20Hz~20kHz
* Weight: 55g
* Compact size: Approx. 79 x 48.2 x 10mm(HxWxT)
* Product info display (Software version, Memory Usage)
* Windows98 SE/ME/2000/XP, Mac and Linux OS

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 19-05-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat lijstje heb ik ook gezien. Is er nog iets verschillend aan tov van de lijst met specs die hier al eerder stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Toevallig heb ik van deze speler een prijsnavraag gedaan. Ik betrek ze dan van de lokale markt die lagere prijzen zal hebben dan de 'officiele' prijzen die voor Europa gehanteerd worden. Misschien kan ik een IA opzetten, maar dat zal dan meteen de commerciele IA om zeep helpen en dat is ook niet mijn bedoeling. Zodra hij uit is komt er als het goed is een exemplaar mijn kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Post hier dan meteen even een reviewtje zodra je hem binnen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Van de IA-organisator op inkoopacties.net:
TvHeugten schreef op 19 May 2006 @ 16:24:[/msg]
Voorlopig staat de leverdatum van de 4GB versie op gepland in het begin van juni. De samenwerking met de Zweden is een feit. Wij zullen de Meizu M6 verkopen via een website (meizu.nl) in de Benelux voor de officiele Europese prijs van EUR 269,00. Alle mensen die ons gemaild hebben of voor een nader te bepalen datum mailen zullen een unieke code ontvangen waarmee ze speler zullen kunnen bestellen tegen een veel lagere prijs (onder de EUR 200,00). Hiermee hebben zij alsnog een redelijke korting.

De speler zal in gelimiteerde oplage ingekocht worden, waarna er bekeken wordt of een eventuele nabestelling haalbaar is. Gelieve hier rekening mee te houden wanneer de site gelanceerd wordt.
Dat lijkt me geweldig, dat is zeker 25% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Damn. Goedkoper dan een iPod Nano. Zelfs voor de "normale" prijs van 269 euro zitten ze maar 40 euro boven de Nano, en krijg je er een ontzettende stapel features bij _O_

Als de reviews positief zijn en dit spelertje wat bekendheid krijgt dan wordt dit een zeer goed verkochte speler denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dat is zeker een mooie prijs. Heb in ieder geval gemaild dat ik uitkijk naar wanneer de exacte leverdatum is. 200 euries dat is toch een mooie prijs voor een 4gb speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:49:
Als de reviews positief zijn en dit spelertje wat bekendheid krijgt dan wordt dit een zeer goed verkochte
speler denk ik :)
Denk niet dat ik de reviews ga afwachten. Sterker nog denk dat ik een van de eersten zal zijn die een review gaat posten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 02:16:
[...]

Denk niet dat ik de reviews ga afwachten. Sterker nog denk dat ik een van de eersten zal zijn die een review gaat posten :p
Ik hoop dat ik daar ook bij mag horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-04 23:19

Nanax

Ik ben sjaak niet

wow dat van die kortingscode is echt mooi :)! blij dat ik even gemaild heb een tijdje terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 02:16:
[...]

Ik bedoelde het ook meer in het algemeen ;) Ik zou hem ook zeker kopen als ik er nog eentje nodig had, heb er wel vertrouwen in. Maar zodra dit ding enige landelijke bekendheid krijgt gaat hij pas goed verkocht worden denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 20:41:
[...]

Ik bedoelde het ook meer in het algemeen ;) Ik zou hem ook zeker kopen als ik er nog eentje nodig had, heb er wel vertrouwen in. Maar zodra dit ding enige landelijke bekendheid krijgt gaat hij pas goed verkocht worden denk ik. :)
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar ja tegen die tijd hebben wij hem als het goed is al lang en breed in ons bezit >:)
Nanax schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:37:
wow dat van die kortingscode is echt mooi :)! blij dat ik even gemaild heb een tijdje terug
Als ik het goed gebrijp dan kan je nu ook nog mailen en krijg je tzt die code. Want er stond:
Alle mensen die ons gemaild hebben of voor een nader te bepalen datum mailen zullen een unieke code ontvangen waarmee ze speler zullen kunnen bestellen tegen een veel lagere prijs (onder de EUR 200,00). Hiermee hebben zij alsnog een redelijke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
In Italië gaat hij voor 225 over de toonbank als een importeur op dapreview moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
De site Meizu.nl is in de lucht. De prijs voor de 2gb variant komt daar op 189,95 uit. Toch maar liever wachten op IA.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 18:37:
De site Meizu.nl is in de lucht. De prijs voor de 2gb variant komt daar op 189,95 uit. Toch maar liever wachten op IA.net
Apple iPod Nano, 2GB (USB 2.0) € 176,-

Nette concurrerende prijs dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ja ok maar als je er vanuit gaat dat op Ia.net de prijs voor een 4gb onder de 200 wordt, mits je een mail gestuurd hebt, dan valt die 189,95 dus wel wat tegen voor een 2gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klopt, maar die IA is natuurlijk niet de leverancier voor deze speler voor heel Nederland. Het ging mij er meer om hoe Meizu deze speler in Nederland introduceert. Voor een nette prijs dus. Bij een IA krijg je natuurlijk altijd korting waardoor je goedkoper uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Het is nog niet zeker dat die IA doorgaat, aangezien de organisator daar de players commercieel in Nederland wilde gaan verkopen. Echter is het bedrijf MMPort hem voorgeweest en die noemen zich nu de officiele Meizu-importeur en hebben ook meizu.nl geregistreerd.
Weet dus niet of de organisator doorgaat met zijn plannen, dat zullen we binnenkort wel horen. Zo niet dan is het misschien wel mogelijk om via MMPort een IA te organiseren, aangezien ze zelfs op hun forum een "Acties"-categorie hebben...
We zullen zien, eventjes geduld nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hoop wel dat die Ia doorgaat. Maar ja snap het ook als die lui het afbreken. Maar goed de tijd zal het leren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier wat pics van de M6. Op pagina 2 staan wat vergelijkingen met de iPod Nano.

Heb verder niet zoveel commentaar behalve: :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 08:33:
Hier wat pics van de M6. Op pagina 2 staan wat vergelijkingen met de iPod Nano.

Heb verder niet zoveel commentaar behalve: :9
Tering gewoon kleiner in lengte dan de nano en die is al mega klein. übergeil!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
In het IA-topic zijn inmiddels weer wat nieuwe foto's opgedoken :)

Maar het grote nieuws: TvHeugten heeft een actie gestart voor de witte 4GB-player op SamenKopen.net!
Prijs wordt hoogstwaarschijnlijk €202,-. Redelijk nette prijs, gezien Meizu.nl de adviesprijs op €249,95 heeft staan. Toch bijna 20% korting.
Hij heeft wel ong. 30 bestellingen nodig, dus mensen: aanmelden en bestellen op SK.net!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ja idd, je bent me net voor. Had hem gisteren gemaild want ik had zelf geen mail ontvangen. Maar idd SK.net in de gaten houden want daar gaat een inkoopactie van start. Die 202 euro is voor de 4gb variant, dat is inclusief btw maar exclusief verzendkosten.

Ze gaan samenwerken met een scandinavische importeur. Nadeeltje is wel dat de garantie dan ook via hun loopt, in zweden dus, en niet in Nederland, maar ach dat mag de pret niet drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 19:26

ikbenwouter

! w t R

Jullie zijn me net voor :)
Had gister nog een mailtje naar de organisator gestuurd met de vraag of het niet toch via Samenkopen kan.

Erg leuk om vandaag ook echt een SK online te zien staan! Ben benieuwd hoe snel we hem binnen kunnen hebben....

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 21:09
Ik heb me even bij beiden aangemeld, omdat ik het vrij wazig vind :P. Zie geloof ik bij beiden dezelfde gebruiker rondlopen, eigenaar van SK.net. Maar goed ziet er tof uit dat ding *D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Ik zet overigens wel wat vraagtekens bij deze TvHeugten, organisator van de hele mikmak.
Hij heeft deze inkoopactie gestart zonder enige ervaring.. Maar het vreemdste vind ik dat hij de Zweedse importeur wil gebruiken als leverancier zonder ook maar enige aanvraag te hebben gedaan bij de Nederlandse. Een importeur in Nederland zou natuurlijk veel gemakkelijker en goedkoper zijn i.v.m. verzendkosten, importkosten en vooral garantieregelingen. Ik heb dus een mailtje gestuurd naar Meizu.nl om te vragen of zijn eventueel ook leverancier zouden kunnen zijn voor een dergelijke inkoopactie. Ben benieuwd naar hun reactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
HyperioN. schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:56:
Ik zet overigens wel wat vraagtekens bij deze TvHeugten, organisator van de hele mikmak.
Hij heeft deze inkoopactie gestart zonder enige ervaring.. Maar het vreemdste vind ik dat hij de Zweedse importeur wil gebruiken als leverancier zonder ook maar enige aanvraag te hebben gedaan bij de Nederlandse. Een importeur in Nederland zou natuurlijk veel gemakkelijker en goedkoper zijn i.v.m. verzendkosten, importkosten en vooral garantieregelingen. Ik heb dus een mailtje gestuurd naar Meizu.nl om te vragen of zijn eventueel ook leverancier zouden kunnen zijn voor een dergelijke inkoopactie. Ben benieuwd naar hun reactie..
Ja idd.

Maar goed, de spelers waren al wel uit in Zweden en nog niet in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

@ Termi: In zweden zijn de 4GB spelers er ook nog niet, pas eind juni

Voor 202€ wil ik er wel een, maar ik wacht het nog even af denk ik (reviews, betrouwbaarheid)

[ Voor 69% gewijzigd door Kul op 30-05-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Mmm het wordt wel een beetje vervelend om alles te moeten dubbelposten op Sk.net en hier, maar vooruit:
Oke ik ben inmiddels in onderhandeling met MMport (meizu.nl).
Ik kan nog geen prijs noemen maar denk dat ik met wat onderhandelen zeker in de buurt kan komen van de prijs van deze actie, alleen zijn er dan wel twee grote voordelen:
* 230V-lader wordt inbegrepen. Dan kun je dus via het stopcontact opladen en hoeft dat niet via USB. Deze kosten in de winkel zo'n 10 tot 20 euro.
* Gegarandeerde garantie bij Nederlandse importeur van 24 maanden.

Begin juli zijn ze dan leverbaar in zowel 2GB als 4GB en zowel zwart als wit. Dit is dus ongeveer gelijk aan de tijdspan van deze actie.

Overigens gaat het hier dus om vrijblijvende onderhandeling. Ik zeg MMport nog niets toe. Ik gun TvHeugten deze actie van harte, hij is immers de eerste initiatiefnemer. Echter denk ik vanuit de consument en dan lijken me de voordelen van de Nederlandse importeur zeker de moeite waard mits ik een goede prijs kan krijgen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

2 jaar garantie is erg netjes. Ook al wordt de prijs wat hoger dan lijkt me via MMport wel de beste optie denk ik.
Áls dit dus mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

HyperioN. schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:56:
Toen hij er mee begon wisten we nog niet dat mmport ze ging importeren en had hij al contacten gemaakt, niet vreemd toch dat je dan verder praat met de persoon waarmee je al wat hebt kunnen regelen.. ben benieuwd waar mmport toe bereid is, moeten we nog maar ff afwachten

edit:

zie sk.net:
Ik kreeg onderstaande mail, wel iets duurder maar wel inclusief de verzending, en als grote voordeel dat de garantie goed geregeld is.

Beste Harry,

Allereerst hartelijk dank voor uw interesse in de MEIZU producten.

Betreffende actie is ons bekend, deze is inderdaad zoals u vermeldt gebaseerd op grijze import vanuit Zweden. Wij willen u melden dat wij op grijze import NIET de 24 maanden Nederlandse garantie verlenen.

Op dit moment is het nog niet geheel zeker wanneer de 4GB versie beschikbaar komt, als indicatie wordt door MEIZU China aan ons afgegeven dat deze eind juni, begin juli beschikbaar komt in zowel de witte als de zwarte versie.

Wij willen u als introductieactie het volgende voorstel doen:
MEIZU Miniplayer Wit/Zwart 2GB van 189,95 voor 165,00 euro
MEIZU Miniplayer Wit/Zwart 4GB van 249,95 voor 217,00 euro

(Actie is geldig voor bestellingen gedaan t/m 30 juni op de website mmport.nl )

Dit bedraagt een korting van maar liefst 15% op de adviesprijs, verder leveren wij een gratis 220V lader mee twv 19,95 euro (wordt standaard NIET meegeleverd). Verder bieden wij 24 maanden garantie en wordt de bestelling direct kosteloos bij de klant bezorgd. Wij zijn hiermee dus 15 euro duurder dan grijze import, echter daarvoor bieden wij u de 24 maanden garantie, een 220V lader en gratis bezorging.

Tevens is het zo dat u de aanschafwaarde van uw MEIZU kunt terugverdienen in de eerste 3 maanden na aanschaf. Per nieuw aangedragen klant, die uw ordernummer vermeldt tijdens het bestellen krijgt u 10 euro terug op uw bankrekening. Bijv. u brengt 4 nieuwe klanten aan, die uw ordernummer tijdens het bestellen vermelden, dan heeft krijgt u 40 euro retour! Meer informatie is bijgesloten bij levering.

Voor deze actie is geen minimum aantal benodigd, en ook geen verdere organisator. Het enige wat u hoeft te doen is bij het opmerkingenveld tijdens uw bestelling bij mmport.nl de kortingscode SKMEIZU15 te vermelden. In het bestelscherm ziet u de originele prijzen, maar uiteraard wordt de korting in de order verrekend. Deze werkwijze is eerder succesvol toegepast bij acties via dapreview.net

Wij hopen hiermee een passend aanbod gedaan te hebben,

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag,

Met vriendelijke groet,

Sales Support
MMPORT
die harry had natuurlijk gewoon zijn mond kunnen houden haha :+ en leuk verdienen

[ Voor 56% gewijzigd door Nanax op 30-05-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Nanax schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:10:
[...]

Toen hij er mee begon wisten we nog niet dat mmport ze ging importeren en had hij al contacten gemaakt, niet vreemd toch dat je dan verder praat met de persoon waarmee je al wat hebt kunnen regelen.. ben benieuwd waar mmport toe bereid is, moeten we nog maar ff afwachten

edit:

zie sk.net:

[...]

die harry had natuurlijk gewoon zijn mond kunnen houden haha :+ en leuk verdienen
Klopt dat mailtje heb ik dus ook gehad.. Maar je begrijpt het niet goed.. Je krijgt €10 refund per klant die jou als referentie op geeft. Je kan dus niet zomaar 30 players bestellen. Er zal dan 30 keer een aparte bestelling geplaatst moeten worden door verschillende mensen die dan terugverwijzen naar de vorige.
En dat is voor ons consumenten nogal lastig, dus heb ik ze een tegenvoorstel gestuurd:
Bart van Raaij Tue, May 30, 2006 at 5:35 PM
To: MEIZU NL <meizu@mmport.nl>
Geachte,

dit is zeker een aantrekkelijk aanbod, vooral met de refund-regeling erbij.
Echter is het voor ons consumenten een hoop gedoe om deze regeling te gebruiken, gezien we dan de ordernummers aan elkaar moeten door gaan geven met alle onduidelijkheden van dien.

Ik heb daarom een nieuw voorstel waar het voor beide partijen (mmport en consument) makkelijker van wordt:
U geeft de €10,- refund als korting op de player, waarmee de 4GB-player dus op €207,- uitkomt. Ik organiseer dan een inkoopactie waarmee we met die prijs bijna zeker alle deelnemers van de "zweedse actie" wegtrekken, gezien we dan €5 hoger zitten voor de voordelen die u al genoemd heeft. We praten dan over zo'n 30 tot 50 orders, voorzichtig geschat.
De deelnemers hebben dan een gegarandeerde prijs en hoeven zich niet druk te maken over ordercodes doorgeven etc..

En de voordelen voor u zijn dan:
* U heeft een gegarandeerde afzet van 30 tot 50 players;
* U krijgt slechts één grote order binnen in plaats van 30 kleine (scheelt kosten en tijd in de administratie);
* U hoeft slechts één groot pakket te verzenden naar mij in plaats van 30 kleinere (scheelt véél verzendkosten, ik zorg voor de verdere distributie).
[...]
Dat leek me een best aardig voorstel. Nog nog wachten op een reactie, dat zal morgen wel worden.

[ Voor 13% gewijzigd door HyperioN op 30-05-2006 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

zakelijk gezien heb je natuurlijk volkomen gelijk met het "wegtrekken" van de kopers maar t.a.v. TvHeugten is het natuurlijk niet erg aardig geformuleerd. :P anyway benieuwd wat ze hier mee gaan doen

misschien een goed idee om verdere afspraken e.d. omtrent de SK via sk.net te doen omdat IA's of SK's op GoT niet echt gewenst zijn....

[ Voor 30% gewijzigd door Nanax op 30-05-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Nanax schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 18:20:
zakelijk gezien heb je natuurlijk volkomen gelijk met het "wegtrekken" van de kopers maar t.a.v. TvHeugten is het natuurlijk niet erg aardig geformuleerd. :P anyway benieuwd wat ze hier mee gaan doen
Haha, ja klopt, maar ik probeer te onderhandelen met die mensen hè, dan moet je zo ook op die manier benaderen. Maar nogmaals: ik gun TvHeugten deze actie van harte. Maar vanuit de consument is het gewoon handiger als de leverancier Nederlands is. Bovendien gun ik een Nederlandse leverancier deze order liever dan een Zweedse.. dan zijn ze meteen opgestart en krijgen ze vertrouwen bij de Chinese leverancier.

Edit:
Ja laten we inderdaad deze discussie enkel verder zetten op SK.net want anders wordt het een bende en moet je alles dubbelposten.

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 30-05-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

eensch is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Wat een domme reactie |:(
Hier op GoT kunnen we net zo goed discussieren, of missen nog beter aangezien hier meer mensen komen. Er valt nu echter nog niet zo veel te discussieren zolang nog niemand het apparaatje in handen heeft.. Nog eventjes geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Hopelijk heb ik hem begin juli :) Zal dan ook zsm een review posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
HyperioN. schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 01:03:
[...]

Wat een domme reactie |:(
Hier op GoT kunnen we net zo goed discussieren, of missen nog beter aangezien hier meer mensen komen. Er valt nu echter nog niet zo veel te discussieren zolang nog niemand het apparaatje in handen heeft.. Nog eventjes geduld dus.
domme reactie?? :Z
is het forum van de nederlandse importeur waar ook andere mensen komen die GoT niet kennen, misschien hoor je daar ook nog nieuwtjes....wijsneus

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
marco_sire schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 10:59:
[...]

domme reactie?? :Z
is het forum van de nederlandse importeur waar ook andere mensen komen die GoT niet kennen, misschien hoor je daar ook nog nieuwtjes....wijsneus
Dit topic is niet bedoeld om elkaar te gaan lopen afzeiken. Dus vanaf nu weer gewoon ontopic please. Laten we het hier in dit topic gewoon over de Meizu M6 hebben. En geen eindeloze discussies voeren over waar te kopen en wat handiger is. Laat iedereen dat lekker voor zichzelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Ik zie het nut er niet van in... voor €280,- heb je een Creative Zen vision:M
Ok dies wel wat groter maar dan heb je wel meteen 30GB, op 4GB kan je niet veel films kwijt.

Ik vind het verder wel een mooi ogend dingetje maar ik vind niet dat je veel krijgt voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Anoniem: 154640 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 23:41:
Ik zie het nut er niet van in... voor €280,- heb je een Creative Zen vision:M
Ok dies wel wat groter maar dan heb je wel meteen 30GB, op 4GB kan je niet veel films kwijt.

Ik vind het verder wel een mooi ogend dingetje maar ik vind niet dat je veel krijgt voor je geld.
tja het is maar net waar je de voorkeur aan geeft he. Jij geeft liever de voorkeur aan wat groter en meer geheugen, de ander meer aan klein en minder geheugen.

Had zelf bijv eerst een iAudio X5 maar heb die verkocht en ga nu voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Ik had deze al gezien hier. En ik vond hem tot nu toe prachtig.
En nu ik ook ben aangenomen voor een vakantie baantje word dit toch wel heel aantrekkelijk.
Films kijken wil ik helemaal niet op zo'n klein ding, dat doe ik in de bios of op me 20 inch widescreen.

Meizu _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:48
zeker aantrekkelijk, ik was ook al een tijdje opzoek naar iets prijzigs, in principe is de 2gb al wel genoeg voor mij, ik ben niet echt iemand van het gigantische dataopslag type. Ik zet er wel gewoon wat vaker iets nieuws op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na een beetje rond gekeken te hebben vind ik het toch steeds aantrekkelijker worden.

Die Creative zen vision:M heeft wel 30GB maar is een klomp van een ding, idem voor de Archos Gmini500. Ik was van plan om een van deze twee te kopen voor de vakantie maar ik zie mezelf niet 40gb of 30GB vullen daarna en na een beetje nadenken.. De batterijduur voor films kijken is bij die dingen ook niet veel soeps, dan kan je mss 1 film per dag kijken.

Ik vind wel dat 18FPS voor video niet bepaald veel is...
Kan je daarmee soepel film kijken? Ik dacht dat film normaal namelijk op 30FPS loopt.

Ik ga er eens over nadenken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 154640 op 11-06-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik mag toch aannemen van wel, anders zou de videofunctie niet veel waard zijn. Vind het wel raar dat ie maar tot 18fps gaat. Zowat elke speler ondersteunt toch wel minstens 25fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het oog 'ziet' 13/14 fps als bewegent. Dus daar zou je normaal een film mee moeten kunnen kijken.
Somige films lopen ook op 30 fps, dat is in america zo. In Europa draaien we gewoon op 25 fps.

Het is wel onhandig dat je alles moet gaan om zetten naar 18 FPS. Dat word dus lang converten(niet dat ik een film ga kijken op zo'n klein ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jezus ik voel er vrij weinig voor om video over te converten om het eindelijk af te kunnen spelen op dat ding >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij de meeste mp3spelers moet je video converten dus dat is opzich niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
RoD schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:05:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik mag toch aannemen van wel, anders zou de videofunctie niet veel waard zijn. Vind het wel raar dat ie maar tot 18fps gaat. Zowat elke speler ondersteunt toch wel minstens 25fps.
Het is eigenlijk 320*240*18 fps. Schroef je de resolutie omlaag naar bijvoorbeeld 160*120 dan zou je theoretisch 36 fps halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Termi schreef op zondag 11 juni 2006 @ 18:47:
[...]

Het is eigenlijk 320*240*18 fps. Schroef je de resolutie omlaag naar bijvoorbeeld 160*120 dan zou je theoretisch 36 fps halen :).
Ik neem aan dat daar gewoon een 18 fps limiter op zit. Straks heb je bijv het op 320x220 en dan gaat die sneller dan 18 fps, dat zou wel heel belachelijk zijn..
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.