![]() Dit topic is geweid aan dualscreen of multiscreen monitor setups en is bedoeld om te praten over dingen zoals gamen met dualscreen, multiscreen tooltjes, dualscreen wallpapers, enzovoort. Screenshots posten om mee te patsen is niet de bedoeling, daar loopt al een mooie draad voor. Af en toe foto van een dualscreen setup kan er tussendoor maar zorg ervoor dat het geen "Show je dualscreen setup" topic word. Als je een wallpaper site, tooltje, of multiscreen spel weet, graag mailen naar stefan.van.essen@gmail.com Ik zorg dan dat de startpost wordt aangepast. |
![]() Deze faq wordt uitgebreid met vragen die gesteld worden in dit topic, waarvan ik denk dat die tot de basiskennis behoren. Alllemaal leuk en aardig, dualscreen, maar wat heb ik er aan? Dualscreen of multiscreen is handig als je veel vensters open heb staan die je graag naast elkaar zou willen zetten, of als je een programma heb met veel venstertjes die je anders mooi op een ander scherm neer kan zetten. Je kan natuurlijk ook je MSN open laten staan op je 2e monitor, als je op je 1ste monitor zit te gamen. Of zoals hieronder genoemt kan je coden op 2 schermen, bijvoorbeeld met Waterproof PHPedit, en gelijk op je andere scherm de uitleg zien van een functie. Dualscreen en Crossfire of SLI, kan dat al? Helaas nog niet... |
![]() Hieronder staan de links waar je dual- /multiscreen wallpapers kan vinden: Deviant Art Digital Blasphemy GameWallpapers.com Mandolux Three Monitor Wallpaper WTC Wallpaper XXL Wallpapers |
![]() Ultramon - Wallpaper manager, extra startbalk, enz. nView Desktop Manager - Ultramon tegenhanger van Nvidia |
![]() Games die dualscreen ondersteunen: Microsoft Flight Simulator 2004 StarTrek Amarda II StarWarsGalaxies Serious Sam - The Second Encounter Sub Command |
![]() Links naar sites m.b.t. dual-/ multiscreen: http://www.tomshardware.c...gaming_bigs_up/index.html http://www.matrox.com/mga/3d_gaming/surrgame.cfm#b |
[ Voor 30% gewijzigd door _eXistenZ_ op 01-05-2006 23:13 ]
There is no replacement for displacement!