"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Nieuw TopicVoelt iemand zich hier geroepen om een derde deel te starten van dit topic? Allereerst is deze vraag natuurlijk naar Mentox gericht, de huidige topicstarter. Mocht hij echter geen interesse hebben dan zou iemand anders deze taak op zich kunnen nemen.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Adapt BT Keyboard werkt uitstekend met Freedom beta driver
Dit keyboard juist gekocht voor gebruik bij mijn MDA Pro. Werkte moeizaam. Connecten ging moeiteloos maar karakters in het testveld typen ging zelden of niet, maw gebruik van het keyboard was vrijwel onmogelijk. Daarna heb ik andere drivers geprobeerd (Freedom, ThinkOutside) met gelijke resultaten. Op het forum van Freedom, vond ik een beschrijving van mijn probleem met als mogelijke oplossing een aangepaste driver: PPCWM05ms(beta) v2.0.1.
Deze driver werkt fantastisch en is ook veel sneller en stabieler.
Gebruik deze driver nu ook op mijn Vario 2, die ook sneller reageert bij repeat en delete dan de Adapt driver.
Moeilijkheid kan wel zijn dat de driver na installatie moet worden ge"unlocked", waarvoor een unlock code nodig is, die moet worden aangevraagd. Dit blijkt met wat handigheid ook mogelijk voor een niet Freedom bezitter.
Oja het nut van een BT keyboard heb ik al eerder uiteengezet zie pagina 43 van deze TS
Dit keyboard juist gekocht voor gebruik bij mijn MDA Pro. Werkte moeizaam. Connecten ging moeiteloos maar karakters in het testveld typen ging zelden of niet, maw gebruik van het keyboard was vrijwel onmogelijk. Daarna heb ik andere drivers geprobeerd (Freedom, ThinkOutside) met gelijke resultaten. Op het forum van Freedom, vond ik een beschrijving van mijn probleem met als mogelijke oplossing een aangepaste driver: PPCWM05ms(beta) v2.0.1.
Deze driver werkt fantastisch en is ook veel sneller en stabieler.
Gebruik deze driver nu ook op mijn Vario 2, die ook sneller reageert bij repeat en delete dan de Adapt driver.
Moeilijkheid kan wel zijn dat de driver na installatie moet worden ge"unlocked", waarvoor een unlock code nodig is, die moet worden aangevraagd. Dit blijkt met wat handigheid ook mogelijk voor een niet Freedom bezitter.
Oja het nut van een BT keyboard heb ik al eerder uiteengezet zie pagina 43 van deze TS
MDA Vario II, III, IV - MDA Pro
Gebruik van WiFi B en G door een register tweak
De Universal is in staat om Wifi G (801.11g) te gebruiken, alleen .... deze optie staat niet aan!
Nu komt het steeds vaker voor dat Access Points alleen van de G-norm gebruik maken, waarbij de Universal niet bruikbaar is.
Met een kleine ingreep in het register is dit wel mogelijk, zij het dat de maximale snelheid na de ingreep even groot blijft als voor WiFi B (801.11b): 11Mbit/sec.
Waarschuwing vooraf, wees voorzichtig met het register, alleen doen als je voldoende zeker van jezelf bent.
Procedure:
maak eerst een backup, bijv met Spb Backup
gebruik een register editor (bijv. Total Commander (gratis), Resco Registry Editor)
Verander/voeg toe:
HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TIACXWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMask=1
HKEY_LOCAL_MACHINE\COMM\TIACXWLN1\PARMS: dot11SupportedRateMaskG=8
Voer nu een soft reset uit en het werkt!
De Universal is in staat om Wifi G (801.11g) te gebruiken, alleen .... deze optie staat niet aan!
Nu komt het steeds vaker voor dat Access Points alleen van de G-norm gebruik maken, waarbij de Universal niet bruikbaar is.
Met een kleine ingreep in het register is dit wel mogelijk, zij het dat de maximale snelheid na de ingreep even groot blijft als voor WiFi B (801.11b): 11Mbit/sec.
Waarschuwing vooraf, wees voorzichtig met het register, alleen doen als je voldoende zeker van jezelf bent.
Procedure:
gebruik een register editor (bijv. Total Commander (gratis), Resco Registry Editor)
Verander/voeg toe:
MDA Vario II, III, IV - MDA Pro
Als Mentox niet reageert zou ik dat best wel willen doen, maar zou ik de moderater willen vragen of die de startpost voor me wilt overzetten.quote:Eggy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:43:
Voelt iemand zich hier geroepen om een derde deel te starten van dit topic? Allereerst is deze vraag natuurlijk naar Mentox gericht, de huidige topicstarter. Mocht hij echter geen interesse hebben dan zou iemand anders deze taak op zich kunnen nemen.
We kunnen hier verder in deel 3:
HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/I-mate JASJAR) *3
Dank je, deze gaat mee in de nieuwe startpost.
quote:JeeVee schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:23:
Gebruik van WiFi B en G door een register tweak![]()
De Universal is in staat om Wifi G (801.11g) te gebruiken, alleen .... deze optie staat niet aan!![]()
Nu komt het steeds vaker voor dat Access Points alleen van de G-norm gebruik maken, waarbij de Universal niet bruikbaar is.![]()
Waarschuwing vooraf, wees voorzichtig met het register, alleen doen als je voldoende zeker van jezelf bent.![]()
Procedure:
Verander/voeg toe:
En ^^ dan verder graag!quote:XthinkZ schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:28:
We kunnen hier verder in deel 3:
| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 last
Dit topic is gesloten.