Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
WhatPulse:

Ik denk er sinds de prijs naar beneden gegaan is sterk over om hem alsnog te kopen, met een Relax Web 150 abbo is hij toch wel betaalbaar vind ik :) Ik heb echter nog een paar vragen, dit zijn meer algemene vragen over abonnementen. Ik heb een deel van deze vragen al aan T-Mobile gesteld, maar het antwoord wat ze gaven vond ik niet bevredigend, dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
  • Ik gebruik op het moment het prepaid abonnement van mijn broer, hij heeft namelijk sinds kort een abonnement. Nu zou ik het fijn vinden als ik het nummer van zijn prepaid abonnement mee zou kunnen nemen naar een eigen abonnement, maar kan ik dat nummer gewoon naar mijn naam laten overzetten?
  • Op smartphonestunts.nl staan verschillende netwerkacties bij een 1- of 2-jarig Relax/Flex abonnement, deze kan ik alleen niet op de website van T-Mobile terugvinden. Is dit een actie van T-Mobile, en profiteer ik daar ook van als ik via hun website bestel? Zo ja, gelden de acties ook gewoon bij een Relax Web abonnement?
  • Dit bedacht ik me eigenlijk pas net, en had ik dus niet gevraagd aan T-Mobile, maar kan je bij een Relax Web 150 abbo uberhaupt wel PIT krijgen? Ik weet dat het bij een Relax 150 kan, maar ik kan vrij weinig over de Relax Web abbo's vinden. Volgende vraag is dan ook (sluit ook een beetje aan op tweede vraag): Gelden in principe dezelfde regels voor de Relax en Relax Web abbo's?
Alvast bedankt :)

Tsunami wijzigde dit bericht 04-04-2006 22:04 (4%)

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Tsunami schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 22:03:
  • Ik gebruik op het moment het prepaid abonnement van mijn broer, hij heeft namelijk sinds kort een abonnement. Nu zou ik het fijn vinden als ik het nummer van zijn prepaid abonnement mee zou kunnen nemen naar een eigen abonnement, maar kan ik dat nummer gewoon naar mijn naam laten overzetten?

Hoe het met prepaid nummers gaat weet ik eigenlijk niet. Grote kans dat ze zeggen dat dat gewoon niet mogelijk is omdat prepaid niet altijd aan een persoon of naam gekoppeld is, en dus ook niet te controleren of het wel jouw nummer is, of teveel gedoe/risico is.

quote:
• Op smartphonestunts.nl staan verschillende netwerkacties bij een 1- of 2-jarig
Relax/Flex abonnement, deze kan ik alleen niet op de website van T-Mobile terugvinden. Is dit
een actie van T-Mobile, en profiteer ik daar ook van als ik via hun website bestel?
Zo ja, gelden de acties ook gewoon bij een Relax Web abonnement?

Aanbiedingen van andere sites staan los van de site van T-Mobile zelf.
Deze winkels krijgen namelijk gewoon een bonus per afgesloten abonnement, ze kunnen dus zelf hun aanbiedingen samenstellen. Dus bestel bij de winkel met de juiste aanbieding.

quote:
    Dit bedacht ik me eigenlijk pas net, en had ik dus niet gevraagd aan T-Mobile, maar kan je bij een Relax Web 150 abbo uberhaupt wel PIT krijgen? Ik weet dat het bij een Relax 150 kan, maar ik kan vrij weinig over de Relax Web abbo's vinden. Volgende vraag is dan ook (sluit ook een beetje aan op tweede vraag): Gelden in principe dezelfde regels voor de Relax en Relax Web abbo's?
Alvast bedankt :)

Wat betreft PIT was het minimum abbo wat je moest hebben een relax 150 zoals je zelf zei.
Een relax 150 web is niets anders dan een 150 relax abbo in combinatie met een actie via hun website. Dus ik neem inderdaad aan dat je gewoon pit kan bestellen. Maar dit zijn inderdaad iets moeilijkere vragen voor de helpdesk. Dus als ze geen goed antwoord hebben vraag dan of ze het voor je willen navragen, of dat je even nog een keer moet bellen zodat je misschien iemand anders aan de lijn krijgt die het wel weet. Ze mogen daar namelijk niet te lang over een call doen volgens de policy :p.

XthinkZ wijzigde dit bericht 04-04-2006 22:58 (8%)

Wie weet er hoe ik de MDA Pro als modem kan laten werken.
Ik heb het al geprobeerd zoals in het boekje maar dan geeft hij aan dat hij een onbekend apparaat vind waar ik dan niet de driver die op de cd staat voor kan gebruiken. Vreemd..

In de TS staat een link naar software waarmee je dit kunt doen. Ik heb het zelf niet geprobeerd.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Dat is het zelfde als in het boek helaas..

quote:
mrmarcellos schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:25:
Dat is het zelfde als in het boek helaas..

Je moet handmatig naar de inf file verwijzen, dus niet automatisch door de wizard laten vinden.

ps. @mento.

vergeet niet de tooltjes in mijn eerste post.

XthinkZ wijzigde dit bericht 05-04-2006 14:45 (12%)

Humordenaar
Reg. datum: 18 februari 2001

Ik heb standaard 65% van mijn werkgeheugen in gebruik en 76% van mijn interne geheugen, is dit goed of is dit al teveel voor een goeie werking? Waar ligt die grens ongeveer?

En zijn er nog dingen die je absoluut wel of niet moet doen om de MDA snel te houden? (behalve logische dingen zoals alles open laten staan of heel je geheugen volproppen)

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

quote:
Kogando schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:53:
Ik heb standaard 65% van mijn werkgeheugen in gebruik en 76% van mijn interne geheugen, is dit goed of is dit al teveel voor een goeie werking? Waar ligt die grens ongeveer?

En zijn er nog dingen die je absoluut wel of niet moet doen om de MDA snel te houden? (behalve logische dingen zoals alles open laten staan of heel je geheugen volproppen)

Als je er geen gekke dingen mee doet, dan zou je er niet teveel problemen mee moeten hebben.
Belangrijkste is gewoon niet teveel programma's open laten staan. Als hij erg traag gaat lopen, dan heb je er inderdaad teveel op staan.
quote:
Kogando schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:53:

Je kunt kijken of de tips uit dit topic werken en je ervaringen hier posten.

Nu je het zegt heb ik in dat topic dit gepost:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=39725

Een programma waarmee je je dus in een keer alle register tweaks kunt uitvoeren voor de Vario.
Eerst registreren voordat je het kan downloaden.

Ik ga even testen op mijn MDA Pro.

XthinkZ wijzigde dit bericht 05-04-2006 15:40 (10%)

quote:
XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:32:
[...]

Je moet handmatig naar de inf file verwijzen, dus niet automatisch door de wizard laten vinden.

ps. @mento.

vergeet niet de tooltjes in mijn eerste post.

Ik verwijs handmatig naar deze file maar dan zegt hij dat er geen informatie in de file staat.
Heb gister xp opnieuw geinstalleerd voor die alles maar mocht niet baten.

Bij mij vario werkte het gelijk bij de spv m500 niet en deze ook niet..

quote:
mrmarcellos schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:58:
[...]

Ik verwijs handmatig naar deze file maar dan zegt hij dat er geen informatie in de file staat.
Heb gister xp opnieuw geinstalleerd voor die alles maar mocht niet baten.

Bij mij vario werkte het gelijk bij de spv m500 niet en deze ook niet..

Vreemd, en als je dus helemaal niet de wizard gebruikt, maar:

"niet zoeken. Ik bepaal zelf welk stuurprogramma ik wil installeren"

optie kiest en dan verwijst naar de inf file durf je dus te beweren dat hij de inf file niet als een driver ziet?

quote:
XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:40:
Nu je het zegt heb ik in dat topic dit gepost:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=39725

Een programma waarmee je je dus in een keer alle register tweaks kunt uitvoeren voor de Vario.
Eerst registreren voordat je het kan downloaden.

Ik ga even testen op mijn MDA Pro.
Ik gebruik nu de laatste T-Mobile Rom met A2DP support, en heb verschillende register tweaks uitgevoerd, maar ik kan niet zeggen dat ie nou sneller is geworden.

XthinkZ wijzigde dit bericht 05-04-2006 18:32 (35%)

Reg. datum: 22 januari 2001

goed nieuws voor alle AKU2 & LogMeIn gebruikers: het werkt weer.

Atheism is a non-prophet organization.

Humordenaar

Ik vind het dom dat je niet kan zien welk hoorntje groen en welk hoorntje rood is als het backlight uit staat. Ik zou graag willen dat deze hoorntjes, of het hele backlight, oplicht als ik een inkomend gesprek heb.

Kan dat?

Humordenaar

Mijn MDA Pro loopt vast als deze op standby staat, alleen een soft-reset kan 'm dan weer tot leven wekken. Iemand enig idee of hier een oplossing voor is?

quote:
Kogando schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:24:
Mijn MDA Pro loopt vast als deze op standby staat, alleen een soft-reset kan 'm dan weer tot leven wekken. Iemand enig idee of hier een oplossing voor is?

Ik denk het beste een harde reset. Waarschijnlijk zit er iets fout in je OS nu.
Misschien is het beter om gewoon naar een nieuwere rom te updaten.

*EDIT*
Ik zag in het andere topic dat er een gratis Push mail dienst is:
http://www.emoze.com/en/

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, en heb ook geen AKU2 Rom draaien op dit moment om het te testen.

XthinkZ wijzigde dit bericht 06-04-2006 00:12 (37%)

Reg. datum: 17 april 2004

quote:
XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:27:
[...]

*EDIT*
Ik zag in het andere topic dat er een gratis Push mail dienst is:
http://www.emoze.com/en/

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, en heb ook geen AKU2 Rom draaien op dit moment om het te testen.
een ROM-update van T-Mob is er nog niet. Dan zal je toch van een andere aanbieder een ROM moeten "lenen" (met als gevolg: garantie-verlies)

quote:
john-hendriks schreef op donderdag 06 april 2006 @ 08:16:
[...]

een ROM-update van T-Mob is er nog niet. Dan zal je toch van een andere aanbieder een ROM moeten "lenen" (met als gevolg: garantie-verlies)
quote:
Rockafello schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:14:
in het vorige topic kon je lezen dat T-mobile UK al een nieuwe ROM uit heeft gebracht. Dit is gewoon een WWE ROM, zoals er standaard op de mda pro stond.

Deze rom is te vinden op

http://t-mobile.iris-global.com
Dit is gewoon een T-Mobile ROM. Kunnen ze moeilijk je garantie afnemen niet?

XthinkZ wijzigde dit bericht 06-04-2006 10:26 (8%)

Humordenaar

quote:
XthinkZ schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:27:
Ik heb eerst de nieuwste T-Mobile ROM geprobeerd maar dat hielp niet. Gisteren heb ik de nieuwste I-Mate ROM erop gezet en dit leek te helpen. Alleen inmiddels, na installatie van wat apps, treedt het probleem toch weer op. Wellicht zijn het de applicaties die voor het probleem zorgen, maar met een schone T-Mobile ROM install had ik het probleem ook.

Wat vervelend, moet 'm misschien toch maar laten vervangen.

Als je het probleem kan laten zien doen ze er niet moeilijk over. Ik had na de tip van XthinkZ nog steeds het probleem dat wanneer ik op WLAN ging dat er verbinding werd gemaakt met GPRS. Dit kon ik niet aantonen omdat er geen WLAN is de buurt was en dus werd ik niet geholpen.

@XthinkZ, Daar heb je naar mijn mening gelijk in. Echter is hun mening dat het een ROM is van T-Mobile UK en niet van T-Mobile NL en dus niet hoeven te ondersteunen. Maar de ROM van van T-mobile NL is ook engels dus denk niet dat ze moeilijk gaan doen.

quote:
Mento schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:27:
Als je het probleem kan laten zien doen ze er niet moeilijk over. Ik had na de tip van XthinkZ nog steeds het probleem dat wanneer ik op WLAN ging dat er verbinding werd gemaakt met GPRS. Dit kon ik niet aantonen omdat er geen WLAN is de buurt was en dus werd ik niet geholpen.

@XthinkZ, Daar heb je naar mijn mening gelijk in. Echter is hun mening dat het een ROM is van T-Mobile UK en niet van T-Mobile NL en dus niet hoeven te ondersteunen. Maar de ROM van van T-mobile NL is ook engels dus denk niet dat ze moeilijk gaan doen.

Misschien dat je toevallig hetzelfde icoontje ziet als je een verbinding maakt?
Maar als je geen GPRS inbelverbinding hebt ingesteld en zelfs het hele protocol hebt uitgeschakeld, dan kan hij onmogelijk een GPRS verbinding maken. Misschien heb je nog een andere GPRS inbelverbinding staan, dan moet je die ook verwijderen.

En ja wat betreft ondersteunen, de klantenservice heeft helemaal geen ervaring met andere/nieuwe ROM's dus daar kunnen ze zowiezo moeilijk ondersteuning voor bieden. Maar de garantie ben je niet kwijt.
WhatPulse:

En weer een verhaaltje over mij :P

Ik ben vandaag langs de BelCompany geweest, en volgens hun kan ik het nummer van het Prepaid abonnement gewoon over laten zetten naar mijn abonnement. Het is niet zo erg als het niet blijkt te kunnen, maar het zou toch wel fijn zijn. Dus ik kom net thuis, en ik denk: bestellen die handel :D Ik telefoon kiezen, abonnement kiezen... He, de MDA Pro was toch eerst € 79,95 bij een Relax Web 150 abonnement? Nu is ie ineens € 59,95 :*) Dat scheelt weer 20 euro.

@XthinkZ: nog bedankt voor de antwoorden, ik kwam er gisteren achter dat de vraag of PIT uberhaupt wel bij een Relax Web 150 abbo kon een beetje dom was, aangezien je het bij 150 wel kan kiezen op de site en bij 100 niet...

Voor de Qtek gebruikers is er eindelijk een nieuwe WWE Rom uitgebracht met AKU2 + A2DP!
http://forum.xda-develope...postorder=asc&start=0

Ik heb in ieder geval een rom waar ik voorlopig wel even zoet mee ben >:) .

edit:

Ik weet niet wat ze met deze rom hebben gedaan, maar ik moet zeggen dat hij echt heel erg vlot is.

XthinkZ wijzigde dit bericht 06-04-2006 16:40 (46%)

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

quote:
XthinkZ schreef op donderdag 06 april 2006 @ 15:26:
Voor de Qtek gebruikers is er eindelijk een nieuwe WWE Rom uitgebracht met AKU2 + A2DP!
http://forum.xda-develope...postorder=asc&start=0

A2DP is stereo geluid via bluetooth, maar wat mij nou niet helemaal duidelijk is: waar staat die AKU2 voor? :?

En weten jullie een 'goedkope' GPS-dongle? In de pricewatch kan ik niks interessants vinden... :/

quote:
XthinkZ schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:52:[...]
[Ik: En heeft iemand enig idee waar die Brodit-houders goedkoop te vinden zijn?]
www.smartphonestunts.nl is een van de goedkopere denk ik.

Als ik het goed zie, is dat enkel in combinatie met een Qtek!?

quote:
[Ik: Is er al iemand die ervaring heeft met de Jabra BT620s headset, of een andere vergelijkbare stereo-headset, in combinatie met de Qtek!?]
Wat wil je weten? In combinatie met Qtek zie ik zowiezo geen problemen, je kan beter de vraag stellen wat een goede BT headset en de ervaringen hiervan zijn, maar dat zou je in een BT headsettopic kunnen doen.

Wat ik eigenlijk wil weten; is er iemand die ervaring heeft met een bluetooth headset die stereogeluid heeft en waar je ook nog fatsoenlijk mee kan bellen? En ik heb ook begrepen dat je via sommige implementaties ook nog bepaalde controle had over bijvoorbeeld afspeellijsten!?

En ik zit nog vol smart te wachten op de stap-voor-stap uitleg... :P
Mijn 9000 verwact ik morgen of zaterdag namelijk... ;)

Savages wijzigde dit bericht 06-04-2006 17:11 (57%)

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
Kogando schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:24:

Mijne heeft hetzelfde, alleen maar als hij internet heeft.
Dus als ik mijn msn of activesync laat aanstaan loopt hij heel af en toe vast. Uit en aan werkt dan niet, soft reset enige oplossing.
Heb ik tot nu toe al bij 3 rom's gehad dus

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: