Ik denk er sinds de prijs naar beneden gegaan is sterk over om hem alsnog te kopen, met een Relax Web 150 abbo is hij toch wel betaalbaar vind ik
Ik heb echter nog een paar vragen, dit zijn meer algemene vragen over abonnementen. Ik heb een deel van deze vragen al aan T-Mobile gesteld, maar het antwoord wat ze gaven vond ik niet bevredigend, dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
- Ik gebruik op het moment het prepaid abonnement van mijn broer, hij heeft namelijk sinds kort een abonnement. Nu zou ik het fijn vinden als ik het nummer van zijn prepaid abonnement mee zou kunnen nemen naar een eigen abonnement, maar kan ik dat nummer gewoon naar mijn naam laten overzetten?
- Op smartphonestunts.nl staan verschillende netwerkacties bij een 1- of 2-jarig Relax/Flex abonnement, deze kan ik alleen niet op de website van T-Mobile terugvinden. Is dit een actie van T-Mobile, en profiteer ik daar ook van als ik via hun website bestel? Zo ja, gelden de acties ook gewoon bij een Relax Web abonnement?
- Dit bedacht ik me eigenlijk pas net, en had ik dus niet gevraagd aan T-Mobile, maar kan je bij een Relax Web 150 abbo uberhaupt wel PIT krijgen? Ik weet dat het bij een Relax 150 kan, maar ik kan vrij weinig over de Relax Web abbo's vinden. Volgende vraag is dan ook (sluit ook een beetje aan op tweede vraag): Gelden in principe dezelfde regels voor de Relax en Relax Web abbo's?
Tsunami wijzigde dit bericht 04-04-2006 22:04 (4%)